Klacht 1: mannen die vrouwen mishandelenquote:Een 19-jarige vrouw uit Groningen is zaterdagnacht in de Peperstraat door een man met een glas in haar gezicht gestoken. De vrouw is behandeld in het ziekenhuis, de verdachte wist te ontkomen, Het gaat om een kleine, gespierde man van tussen de 25 en de 30 jaar. De man zou eerder die avond ook al vrouwen hebben lastiggevallen in een horecagelegenheid in de Peperstraat. De politie beschikt over camerabeelden van de verdachte.
Ik las mishandeldquote:De vrouw is behandeld in het ziekenhuis
quote:Op zondag 6 juli 2008 15:04 schreef Knekwurst het volgende:
Ongegronde klacht. Het was niet zijn schuld dat zij zich zo sletterig had gekleed.
moest er nog eens bijkomenquote:
Jij bent zeker nieuw hier?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:07 schreef Innisdemon het volgende:
wtf heeft het rookverbod hier mee te maken mafkees.
Een beetje mishandelen moet kunnen, maar dit gaat inderdaad te ver..quote:Klacht 1: mannen die vrouwen mishandelen
Rookverbodquote:klacht 2: rokers die niet met het rookverbod kunnen omgaan
O nee, denk je het ergste gehad te hebbenquote:Op zondag 6 juli 2008 15:54 schreef floris.exe het volgende:
Natuurlijk is het een misdadige actie, maar TS, we zijn toch geëmancipeerd? Waarom dan: "als jij het lef hebt om vrouwen met glazen in het gezicht te steken, dan doe je wat fout "
precies, zo'n stoere knaap dien je anaal te verkrachten met een kapot geslagen bierflesjequote:Op zondag 6 juli 2008 15:59 schreef xalo het volgende:
[..]
O nee, denk je het ergste gehad te hebben. Kun je het nog steeds niet hebben dat je de "vrouwen die over sex praten" discussie niet bepaald 'gewonnen' hebt?
En het is sowieso vrij laf om mensen met glazen in het gezicht te steken, of het nou over vrouwen of mannen gaat. In dit geval is het een vrouw, dus het is fout om het lef te hebben om vrouwen met glazen in het gezicht te steken.
Ontopic: Wat een kneus zeg.
Dát moet zeer doenquote:Op zondag 6 juli 2008 16:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
precies, zo'n stoere knaap dien je anaal te verkrachten met een kapot geslagen bierflesje
Het verbaast me ook helemaal niet dat er een SBS6 logo in dat plaatje staat. Welke andere zender zou deze tokkietroep uitzenden?quote:
Respect voor Willem. Hij weet hoe hij z'n vrouwtjes moet behandelen.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:15 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Het verbaast me ook helemaal niet dat er een SBS6 logo in dat plaatje staat. Welke andere zender zou deze tokkietroep uitzenden?
Dat was ook de intentie, mannen die vrouwen slaanquote:
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 6 juli 2008 16:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat was ook de intentie, mannen die vrouwen slaan![]()
een beetje kerel loopt bij een zeikwijf weg, maar slaan doet een echte man niet
Echt.. stoer! Mag ik je aanraken?quote:
zinloos geweld lost niets opquote:Op zondag 6 juli 2008 16:38 schreef xalo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inMaar mag een man eigelijk wel andere mannen slaan volgens jou?
Je bent de held van vandaagquote:
Met een kapotte bierfles?quote:
hee, dat hoorde ik vanochtend ook nog een meid tegen mij zeggenquote:
Wat een goed idee!quote:
Diezelfde meid zei dat gister nog tegen mijquote:Op zondag 6 juli 2008 16:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hee, dat hoorde ik vanochtend ook nog een meid tegen mij zeggen![]()
kloptquote:Op zondag 6 juli 2008 17:18 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Diezelfde meid zei dat gister nog tegen mij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op zondag 6 juli 2008 17:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
Ga even naar de werkplaats, er is iets mis met je gevoel voor humor.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:05 schreef Double-Helix het volgende:
en wat zijn jullie een stelletje no lifers,tering idioten,domme kanker reacties ik hoop dat jullie glas in jullie sjanker gezicht krijgen tering paupers...
Wie wie wie?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:05 schreef Double-Helix het volgende:
en wat zijn jullie een stelletje no lifers,tering idioten,domme kanker reacties ik hoop dat jullie glas in jullie sjanker gezicht krijgen tering paupers...
Nee ik heb dat meisje gezien man,dan zijn er een stel rukkers op een anonieme forum die stoer gaan praten en lachen om iemand's anders leed en de reacties hier zijn niet eens grappig maar gewoon dom...quote:Op zondag 6 juli 2008 19:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga even naar de werkplaats, er is iets mis met je gevoel voor humor.
Het heeft ook enorm nut om je er zo ongelofelijk druk om te maken zeker?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:15 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Nee ik heb dat meisje gezien man,dan zijn er een stel rukkers op een anonieme forum die stoer gaan praten en lachen om iemand's anders leed en de reacties hier zijn niet eens grappig maar gewoon dom...
Ga er ook vooral serieus op in sukkelquote:Op zondag 6 juli 2008 19:15 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Nee ik heb dat meisje gezien man,dan zijn er een stel rukkers op een anonieme forum die stoer gaan praten en lachen om iemand's anders leed en de reacties hier zijn niet eens grappig maar gewoon dom...
Vaak genoeg zelf met idioten in de kroeg te maken gehad die je zo met een glas in je gezicht gooien,gelukkig mis met hun dronken kopquote:Op zondag 6 juli 2008 19:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het heeft ook enorm nut om je er zo ongelofelijk druk om te maken zeker?
Kanker tering ja tering man kanker zeg.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:05 schreef Double-Helix het volgende:
Potige smurfquote:Op zondag 6 juli 2008 19:21 schreef arnold-d het volgende:
Kleine gespierde man.
denkt ff na,..
Grote Smurf!!
Dus? Ik heb ook eens een vent van een bebloede neger af moeten halen omdat 'ie zat te steken. Dat doet verder niet af van het feit dat het belachelijk is om te doen. Maar het moet geen status aparte krijgen, je moet het kunnen blijven ridiculiseren.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Vaak genoeg zelf met idioten in de kroeg te maken gehad die je zo met een glas in je gezicht gooien,gelukkig mis met hun dronken kop
ze was lekkerquote:Op zondag 6 juli 2008 19:38 schreef steeg het volgende:
ik vind het ook belachelijk, je mag er alleen om lachen als het slachtoffer lelijker was dan de dader.
En als we er niet om lachen is haar gezicht weer in orde net als jouw gevoel voor humor en trauma?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:15 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
mijn gevoel voor humor is al door fok naar de kloten geholpenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En als we er niet om lachen is haar gezicht weer in orde net als jouw gevoel voor humor en trauma?
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Respect voor Willem. Hij weet hoe hij z'n vrouwtjes moet behandelen.
[ afbeelding ]
Dan kunnen we dus gewoon doorgaan met lachenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:43 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
mijn gevoel voor humor is al door fok naar de kloten geholpenen haar gezicht kan ze vast niet meer gebruiken
Je kent 'Probleemwijken' toch wel? Meest fantastische stukje tv dat ooit door SBS is uitgezonden?quote:
Jammer dat die ene kerel op tv melde dattie zijn stiefdochter of weet ik wat misbruikte en daarna was aangevallen door de buurtquote:Op zondag 6 juli 2008 20:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je kent 'Probleemwijken' toch wel? Meest fantastische stukje tv dat ooit door SBS is uitgezonden?
Kees 'kankerkachel'?
Willem 'Volle vuist tussen de ogen'
Huubke 'OOOOHHHHH bijna een 9-darter, ik had het hem zo gegund!'
Allemaal onbekend?
quote:14 december 2005 - In de Graafsewijk in 's-Hertogenbosch ontstaan rellen na een uitzending van het SBS 6-programma Probleemwijken, waarin een man vertelde zijn stiefdochter te hebben misbruikt. Zijn huis werd vernield en het blijft nog dagen onrustig. In totaal worden 57 mensen opgepakt;
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
De Groningse Probleemwijken hoofdrolspeler Jan pleegde gewoon zelfmoord niet al te lang na de uitzending.
Het waren toch maar herhalingen.quote:SBS schrapt resterende afleveringen Probleemwijken
SBS schrapt twee afleveringen in de omstreden serie Probleemwijken. Vanavond zou een herhaling zijn van de Scheveningse wijk Duindorp. Morgen stond een compilatie op het programma.
Rellen
De afleveringen zorgden eerder voor onrust in Leeuwarden, Eindhoven en Assen. In Den Bosch kwam het na de uitzending over de Graafsewijk tot hevige rellen.
Politici
SBS maakt een speciale aflevering voor morgenavond. Die gaat over de commotie die is ontstaan naar aanleiding van de serie. SBS probeert politici en burgemeesters aan het woord te krijgen.
Dat is nog steeds de beste tv ooit.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je kent 'Probleemwijken' toch wel? Meest fantastische stukje tv dat ooit door SBS is uitgezonden?
Kees 'kankerkachel'?
Allemaal onbekend?
Waarom is het erger om vrouwen in het gezicht te steken dan mannen? Vertel maar...quote:Op zondag 6 juli 2008 15:59 schreef xalo het volgende:
[..]
O nee, denk je het ergste gehad te hebben. Kun je het nog steeds niet hebben dat je de "vrouwen die over sex praten" discussie niet bepaald 'gewonnen' hebt?
En het is sowieso vrij laf om mensen met glazen in het gezicht te steken, of het nou over vrouwen of mannen gaat. In dit geval is het een vrouw, dus het is fout om het lef te hebben om vrouwen met glazen in het gezicht te steken.
Ontopic: Wat een kneus zeg.
Ik doe alvast een voorspelling voor de funquote:Op zondag 6 juli 2008 23:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom is het erger om vrouwen in het gezicht te steken dan mannen? Vertel maar...
Volgens mij zitten hier allerlei primitieve zeer rolbevestigende emoties achter. Maar ik ben zeer benieuwd naar wat men zelf denkt dat hier de verklaring moet zijn voor deze gedachtegang.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:39 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik doe alvast een voorspelling voor de fun. Ze (en anderen) zal betogen dat een vrouw fysiek minder kans maakt tegenover haar belager, terwijl het een man misschien nog lukt om de belager af te weren en zich te verdedigen. Hoe ironisch dat in dit soort gevallen men wijst op een fysieke component, terwijl men het fysiek afwijst als het gaat om bijvoorbeeld geschiktheid voor bepaalde functies, rolpatronen enzovoort. Als je het mij vraagt gewoon een stukje ordinair oppertunisme.
Slechte jeugd?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Volgens mij zitten hier allerlei primitieve zeer rolbevestigende emoties achter. Maar ik ben zeer benieuwd naar wat men zelf denkt dat hier de verklaring moet zijn voor deze gedachtegang.
Ik ben bang dat ze dat idd als reden voor het gedrag van die idioot gaan gevenquote:
ze tilde haar rokje opquote:Op zondag 6 juli 2008 15:04 schreef Knekwurst het volgende:
Ongegronde klacht. Het was niet zijn schuld dat zij zich zo sletterig had gekleed.
Wie zegt dat dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom is het erger om vrouwen in het gezicht te steken dan mannen? Vertel maar...
Je bent gewoon een kamper, en trekt dat dus blijkbaar ook aan.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Vaak genoeg zelf met idioten in de kroeg te maken gehad die je zo met een glas in je gezicht gooien,gelukkig mis met hun dronken kop
Niet iedereen kijkt tv meer tegenwoordig.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kees 'kankerkachel'?
Allemaal onbekend?
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:05 schreef Double-Helix het volgende:
Ehm, nee. Het is precies zoals xalo zegt:quote:Op maandag 7 juli 2008 19:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat suggereert Xalo, en de TS eveneens.
quote:Op zondag 6 juli 2008 15:59 schreef xalo het volgende:
Ehm nee, het is helemaal niet precies zoals Xalo zegt. Ze gaat namelijk in op floris, die fijntjes aanstipt dat het vreemd is te vermelden dat het laf is om een vrouw op deze wijze aan te vallen. Als het waar is wat jij zegt, waarom gaat ze er dan op in? Dan is ze het namelijk eens met floris. Wat dus niet waar is, zoals aangetoond.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:45 schreef Ticket het volgende:
[..]
Ehm, nee. Het is precies zoals xalo zegt:
[..]
Dat moet je maar aan xalo zelf vragen.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als het waar is wat jij zegt, waarom gaat ze er dan op in?
Ja. Maar het is allang duidelijk welke discussie jij en fuifduif.exe proberen uit te lokken hoor. Kan me heel goed voorstellen dat xalo en anderen daar geen zin in hebben.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik heb al uitleg gevraagd, zoals je weet.
Welke discussie probeer ik dan uit te lokken? Ik wijs alleen maar op inconsequenties, en ik wil graag weten waarom het erger is om vrouwen te mishandelen dan mannen (ik heb zelf wel een theorietje hoor waarom mensen zo denken, maar ik wil ook graag van degenen die zo denken vernemen waarom ze zelf denken zo te denken). Niks mis met die vraag.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:37 schreef Ticket het volgende:
[..]
Ja. Maar het is allang duidelijk welke discussie jij en fuifduif.exe proberen uit te lokken hoor. Kan me heel goed voorstellen dat xalo en anderen daar geen zin in hebben.
Open er maar een topic over als je zo benieuwd bent.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Welke discussie probeer ik dan uit te lokken? Ik wijs alleen maar op inconsequenties, en ik wil graag weten waarom het erger is om vrouwen te mishandelen dan mannen (ik heb zelf wel een theorietje hoor waarom mensen zo denken, maar ik wil ook graag van degenen die zo denken vernemen waarom ze zelf denken zo te denken). Niks mis met die vraag.
Ik wil het van deze mensen horen. Zij zijn het immers die op deze manier denken. Het moet dus in dit topic.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:44 schreef Ticket het volgende:
[..]
Open er maar een topic over als je zo benieuwd bent.
Late reactie, lees het nu pas.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik wil het van deze mensen horen. Zij zijn het immers die op deze manier denken. Het moet dus in dit topic.
Ik reageerde op floris, omdat hij weer begon over "vrouwen" en "geëmancipeerd" terwijl TS alleen vrouw neerzette omdat er (in dit geval) een een vrouw haar gezicht is gestoken.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ehm nee, het is helemaal niet precies zoals Xalo zegt. Ze gaat namelijk in op floris, die fijntjes aanstipt dat het vreemd is te vermelden dat het laf is om een vrouw op deze wijze aan te vallen. Als het waar is wat jij zegt, waarom gaat ze er dan op in? Dan is ze het namelijk eens met floris. Wat dus niet waar is, zoals aangetoond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |