abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59955288
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:45 schreef Ticket het volgende:

[..]

Ehm, nee. Het is precies zoals xalo zegt:
[..]

Ehm nee, het is helemaal niet precies zoals Xalo zegt. Ze gaat namelijk in op floris, die fijntjes aanstipt dat het vreemd is te vermelden dat het laf is om een vrouw op deze wijze aan te vallen. Als het waar is wat jij zegt, waarom gaat ze er dan op in? Dan is ze het namelijk eens met floris. Wat dus niet waar is, zoals aangetoond.
pi_59955573
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als het waar is wat jij zegt, waarom gaat ze er dan op in?
Dat moet je maar aan xalo zelf vragen.
pi_59955934
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:10 schreef Ticket het volgende:

[..]

Dat moet je maar aan xalo zelf vragen.
Ik heb al uitleg gevraagd, zoals je weet.
pi_59956261
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:24 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik heb al uitleg gevraagd, zoals je weet.
Ja. Maar het is allang duidelijk welke discussie jij en fuifduif.exe proberen uit te lokken hoor. Kan me heel goed voorstellen dat xalo en anderen daar geen zin in hebben.
pi_59956376
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:37 schreef Ticket het volgende:

[..]

Ja. Maar het is allang duidelijk welke discussie jij en fuifduif.exe proberen uit te lokken hoor. Kan me heel goed voorstellen dat xalo en anderen daar geen zin in hebben.
Welke discussie probeer ik dan uit te lokken? Ik wijs alleen maar op inconsequenties, en ik wil graag weten waarom het erger is om vrouwen te mishandelen dan mannen (ik heb zelf wel een theorietje hoor waarom mensen zo denken, maar ik wil ook graag van degenen die zo denken vernemen waarom ze zelf denken zo te denken). Niks mis met die vraag.

N.B. Je toon bevalt me niet, zou je kunnen proberen de discussie fatsoenlijk te houden? Dit is geen reltopic...
pi_59956468
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:41 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Welke discussie probeer ik dan uit te lokken? Ik wijs alleen maar op inconsequenties, en ik wil graag weten waarom het erger is om vrouwen te mishandelen dan mannen (ik heb zelf wel een theorietje hoor waarom mensen zo denken, maar ik wil ook graag van degenen die zo denken vernemen waarom ze zelf denken zo te denken). Niks mis met die vraag.
Open er maar een topic over als je zo benieuwd bent.
pi_59956635
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:44 schreef Ticket het volgende:

[..]

Open er maar een topic over als je zo benieuwd bent.
Ik wil het van deze mensen horen. Zij zijn het immers die op deze manier denken. Het moet dus in dit topic.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:19:42 #83
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_60045234
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:51 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik wil het van deze mensen horen. Zij zijn het immers die op deze manier denken. Het moet dus in dit topic.
Late reactie, lees het nu pas.
Ik suggereer niet dat het erger is om vrouwen in het gezicht te steken, het is even erg om een man als een vrouw in het gezicht te steken, zoals ik al zei: "of het nou een man of een vrouw is, het is sowieso laf om een persoon in het gezicht te steken". Dus wat Ticket zei klopte
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:27:09 #84
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_60045382
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:59 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ehm nee, het is helemaal niet precies zoals Xalo zegt. Ze gaat namelijk in op floris, die fijntjes aanstipt dat het vreemd is te vermelden dat het laf is om een vrouw op deze wijze aan te vallen. Als het waar is wat jij zegt, waarom gaat ze er dan op in? Dan is ze het namelijk eens met floris. Wat dus niet waar is, zoals aangetoond.
Ik reageerde op floris, omdat hij weer begon over "vrouwen" en "geėmancipeerd" terwijl TS alleen vrouw neerzette omdat er (in dit geval) een een vrouw haar gezicht is gestoken.
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')