Ehm nee, het is helemaal niet precies zoals Xalo zegt. Ze gaat namelijk in op floris, die fijntjes aanstipt dat het vreemd is te vermelden dat het laf is om een vrouw op deze wijze aan te vallen. Als het waar is wat jij zegt, waarom gaat ze er dan op in? Dan is ze het namelijk eens met floris. Wat dus niet waar is, zoals aangetoond.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:45 schreef Ticket het volgende:
[..]
Ehm, nee. Het is precies zoals xalo zegt:
[..]
Dat moet je maar aan xalo zelf vragen.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als het waar is wat jij zegt, waarom gaat ze er dan op in?
Ja. Maar het is allang duidelijk welke discussie jij en fuifduif.exe proberen uit te lokken hoor. Kan me heel goed voorstellen dat xalo en anderen daar geen zin in hebben.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik heb al uitleg gevraagd, zoals je weet.
Welke discussie probeer ik dan uit te lokken? Ik wijs alleen maar op inconsequenties, en ik wil graag weten waarom het erger is om vrouwen te mishandelen dan mannen (ik heb zelf wel een theorietje hoor waarom mensen zo denken, maar ik wil ook graag van degenen die zo denken vernemen waarom ze zelf denken zo te denken). Niks mis met die vraag.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:37 schreef Ticket het volgende:
[..]
Ja. Maar het is allang duidelijk welke discussie jij en fuifduif.exe proberen uit te lokken hoor. Kan me heel goed voorstellen dat xalo en anderen daar geen zin in hebben.
Open er maar een topic over als je zo benieuwd bent.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Welke discussie probeer ik dan uit te lokken? Ik wijs alleen maar op inconsequenties, en ik wil graag weten waarom het erger is om vrouwen te mishandelen dan mannen (ik heb zelf wel een theorietje hoor waarom mensen zo denken, maar ik wil ook graag van degenen die zo denken vernemen waarom ze zelf denken zo te denken). Niks mis met die vraag.
Ik wil het van deze mensen horen. Zij zijn het immers die op deze manier denken. Het moet dus in dit topic.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:44 schreef Ticket het volgende:
[..]
Open er maar een topic over als je zo benieuwd bent.
Late reactie, lees het nu pas.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik wil het van deze mensen horen. Zij zijn het immers die op deze manier denken. Het moet dus in dit topic.
Ik reageerde op floris, omdat hij weer begon over "vrouwen" en "geėmancipeerd" terwijl TS alleen vrouw neerzette omdat er (in dit geval) een een vrouw haar gezicht is gestoken.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ehm nee, het is helemaal niet precies zoals Xalo zegt. Ze gaat namelijk in op floris, die fijntjes aanstipt dat het vreemd is te vermelden dat het laf is om een vrouw op deze wijze aan te vallen. Als het waar is wat jij zegt, waarom gaat ze er dan op in? Dan is ze het namelijk eens met floris. Wat dus niet waar is, zoals aangetoond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |