Boeiend. Een deel wat niet zo actief is op het GAM forum leest mee op fokgames.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb eigenlijk nu pas door hoe onpopulair GAM is... kijk eensch hoe actief alle andere forums zijn. GAM is een kleine subforum met een handjevol mensen. No one cares.
Klein, knus, en gezelligquote:Op zondag 6 juli 2008 13:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb eigenlijk nu pas door hoe onpopulair GAM is... kijk eensch hoe actief alle andere forums zijn. GAM is een kleine subforum met een handjevol mensen. No one cares.
Verlaten bedoel je.quote:
Nietusquote:Op zondag 6 juli 2008 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Verlaten bedoel je.
Eenzaam. Dood. Koud. Inactief.
Wat kom ik toch prachtig meedogenloos over.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Verlaten bedoel je.
Eenzaam. Dood. Koud. Inactief.
Ik ook niet, maar m'n pa kwam met een goede review erover in het AD (quote:Op zondag 6 juli 2008 19:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Brawl heb ik nog steeds niet... geen zin in. Ik ben niet gehyped.
Je hebt je Wii toch niet gemod hehquote:Op zondag 6 juli 2008 19:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar m'n pa kwam met een goede review erover in het AD () en toen zei ik, "haal 'm maar binnen dan", want ik wilde 'm uit principe eigenlijk niet zelf binnenhalen
Nintendo die Europa nog steeds maanden laat wachten enzo
Subspace Emmissary is geinig trouwens![]()
RIP voor de nabestaanden.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:03 schreef RaymanNL het volgende:
Het apparaat openschroeven waardoor de Wii het uitschreeuwt van de pijn, en vervolgens een kwaadaardige chip er in monteren waardoor de Wii geen echte disks meer kan proeven, omdat alles hetzelfde smaakt. Voor het leven getekend![]()
Arme Wii
Jawel, ga een beetje maanden zitten wachten tot games hier eens een keertje uitkomen en er dan nog het meest voor betalen ookquote:
En dan ga je Smash Bros downloaden ná de PAL releasequote:Op zondag 6 juli 2008 20:20 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jawel, ga een beetje maanden zitten wachten tot games hier eens een keertje uitkomen en er dan nog het meest voor betalen ookNintendo is al genoeg gesponsord door ons de afgelopen 25+ jaar.
En wat krijgen we ervoor terug? Slechte localisatie, kutservice, geen merchandise...
Eh, ik had destijds geen DL brander en had geen zin om moeite te doen om dat spel te spelen, wat met de NTSC versie dus wel was. Bijdehandquote:Op zondag 6 juli 2008 20:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En dan ga je Smash Bros downloaden ná de PAL release
Dikke boehoe trouwens. Als ik mijn Wii wil modden dan doe ik datquote:Op zondag 6 juli 2008 20:20 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nintendo is al genoeg gesponsord door ons de afgelopen 25+ jaar.
Zo!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:59 schreef Chanty87 het volgende:
Dikke boehoe trouwens. Als ik mijn Wii wil modden dan doe ik dat![]()
quote:Op maandag 7 juli 2008 00:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Chanty. Nee. Ik had meer van je verwacht. Zoveel potentie en toch laten verleiden... Eeuwig zonde.
Stay away from the Dark Side. Ik was warezhoer, maar ik heb m'n pimp vaarwel gezegd, en ik beloop nu het pad, niet die kromme, maar dat rechte.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:51 schreef mordradead het volgende:
Nu Chanty en Roy de toon voor de warezhoeren hebben gezet heb ik maar besloten ook warezhoer te worden, dat is zo'n chill bestaan
Je moet ook niet pureren. Likken volstaat.quote:
Wii Homebrewquote:Op maandag 7 juli 2008 11:34 schreef mordradead het volgende:
Wat is die Twilight hack precies poit? Klinkt goed, ik ben nog een n00bwarezhoe
Dan ben je toch geen pasta.. gekkie.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je moet ook niet pureren. Likken volstaat.
quote:Op maandag 7 juli 2008 11:54 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, en nou is het genoeg geweest!!Andere onderwerp!
Wat doe je hier danquote:Op maandag 7 juli 2008 12:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik drink helemaal geen bier... of alcohol. Bier is echt vies.
Sorry??? U prefereert een wijvendrank boven het almachtige Pilsener?!?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:03 schreef mordradead het volgende:
Ik dus net even on the streets weet je, op zoek naar warez. Echt niets gevonden, drugs genoeg bij m'n louche matties maar geen warez, helaas pindakaas.
Meteen even een biertje gehaald trouwens, wat is dat lekker zeg echt een godendrank. [/sub]vooral rosebier[/sub]
quote:Op maandag 7 juli 2008 09:51 schreef mordradead het volgende:
Nu Chanty en Roy de toon voor de warezhoeren hebben gezet heb ik maar besloten ook warezhoer te worden, dat is zo'n chill bestaan
Laat die xbox lekker wegstoffen en koop een PS3 man.. Neem Buzz erbij en dan gaan we met z'n allen lekker buzzenquote:Op maandag 7 juli 2008 14:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ben weer begonnen aan Titan Quest. Ik moet nog steeds beginnen met Mass Effect, maar ik vrees dat ik toch echt de PC versie ga halen, en die ga spelen, ipv de 360 versie die ergens in het plastic ligt te verstoffen. M'n 360 heb ik opgeborgen, en die komt waarschijnlijk pas uit de doos als ik helemaal ben verhuisd. En met dit tempo duurt dat nog wel even.
quote:Op maandag 7 juli 2008 16:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ja leuk na een dag hard werken duffe quizjes spelen.
Dat is dan echt waar ik zin in heb. Sterker nog, ik neem vrij van werk zodra ik het ding in huis heb, speciaal om onzinnige trivia te beantwoorden over onderwerpen waar ik absoluut geen interesse in heb. Zo maar in mijn eigen huiskamer!
Ik zit nu al te plannen op een marathon. Non stop Buzzen!Gelukkig is de lol dan nog niet afgelopen, ik kan dan ook nog mijn eigen quizzen gaan ontwerpen. Eindelijk die Hans van de Togt-erlebnung.
Dan weet ik zelf alle antwoorden, dus is het gewoon NOG LEUKER! Zomg!
Ik kan niet wachten om lekker op de bank te kunnen quizzen met vrienden die heel ergens anders op een hele andere bank zitten! This is the future of gaming! Next-fucking-gen baby!
Ben net thuis. Ik ga lekker een pizza in de oven gooien en MGS uitspelenquote:Op maandag 7 juli 2008 17:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ga vanavond sporten en dan slapen. Gamen komt volgend weekend weer
* DING *quote:Op maandag 7 juli 2008 17:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Tss, ik zit nog op werk vlegel! En ik ben pas rond 22:00 thuis.
Tien jaar gedrummed, tegenwoordig pak ik soms de gitaar op. Kan er niet veel van maar, zoals hierboven gezegd wordt is er veel leuks te vinden on the webzorz.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Wie speelt er hier instrumenten trouwens.
Ik ben van plan om een gitaar te kopen, en ik ben altijd wel eensch geintereseerd geweest in harmonica's.
Ik speel alleen Pianoquote:Op maandag 7 juli 2008 23:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Wie speelt er hier instrumenten trouwens.
Ik ben van plan om een gitaar te kopen, en ik ben altijd wel eensch geintereseerd geweest in harmonica's.
Vanavond maar eens C&C3: Kane's Wrath proberen, met Alone in the Dark ben ik voorlopig ook wel weer klaarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Het tofste instrument is natuurlijk het orgel de doedelzak.
Dat klinkt een stuk lekkerderquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik had een ciabatta met Oude Jan (specialiteit van de slager), een bruine volkorenbol met kipsalade en een italiaans broodje met grilworst.
Brommers.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:36 schreef Poit het volgende:
Zo, een heus contactpuntje voor m'n sexy brommer besteld. Eens kijken of we hem weer kunnen laten vroemen
Niet zo maar een he!! Mijn sexy brommertquote:
Sociaal? Eerder sociaal gestoordquote:
Opgeruimd staat netjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:41 schreef mordradead het volgende:
Net al m'n PU's/Gamequests/Playnations/PCgameplays enzo in een doos gedaan, weg ermee bladen zijn vies bah.
Mogguhquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:07 schreef koei het volgende:
Goedemorgen!
Dakmannetje was gewoon te vroegEn volgens hem lekken alle huizen in mijn huizenblok vanwege achterstallig onderhoud aan het dak, dus dat wordt een claim neerleggen bij de woningbouw!
He, da's dan weer jammerquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:03 schreef koei het volgende:
die waterbel is al grotendeels weggetrokken, is nu alleen een luchtbel onder mn behang geworden. Helaas, geen waterexplosie in mijn slaapkamer dus
Je bent welkom hoor. Het bier staat al koud en als het allemaal te gek wordt mag je zelfs in m'n badkamer blijven slapenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:06 schreef koei het volgende:
oeh, lees ik daar een uitnodiging?
Nouja, je mag nog even wachten met kopen hoor, ik ben deze week nog even druk met de studie en mn sociale leven, en daarna een kort weekje op 'vakantie'. Als je dan zorgt dat je daarna Buzz hebt dan kan ik je gaan verslaan in een online kwis!
Je hebt toch wel echt dat luxe ligbad dan? Maar ik zal de uitnodiging onthouden!quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor. Het bier staat al koud en als het allemaal te gek wordt mag je zelfs in m'n badkamer blijven slapen![]()
Ik denk dat ik vanmiddag nog ffies snel de stad in huppelVond Buzz op de ps2 toch stiekem wel heel erg leuk
Nee sorry, geen ligbad. Maar, als je me een keertje laat winnen mag je wel m'n douchegordijn als deken gebruikenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:28 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt toch wel echt dat luxe ligbad dan? Maar ik zal de uitnodiging onthouden!
En Buzz! op de PS3 is toffer, kan je zelf categorien kiezen enzo! En ik heb al een aantal geweldige kwissen gemaakt die je kan gaan spelen, waaronder mn smurfenquiz die best goed in elkaar steekt maar die het maar met 1 ster moet doen
Ik wil die shit wel hebben hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:00 schreef mordradead het volgende:
Ik heb een poppetje van Donkey Kong en een van Prince of Persia (SoT), hebben?
O ja, Metal Gear Solid 1verkocht voor 60 euro... zul je zien dat ik na zoveel jaar nog geld overhoud aan die playstation ook
die ik ooit van een maat heb overgekocht.
Markplaats sukkels, wat een sukkels zeg.
Zoquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil een zonnebril.
Maar ik weet niet watvoor.
quote:
Hey, dat klinkt bekendquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:29 schreef Poit het volgende:
Mogguh..
* Poit heeft gruwelijke opstartproblemen...
Niet eens geslapen en ben nu verschrikkelijk moe, maar mag gewoon niet in slaap vallenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:29 schreef Poit het volgende:
Mogguh..
* Poit heeft gruwelijke opstartproblemen...
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Hoi. Ik ben er wel, maar kheb het erg druk tijdens en na werk. Ik ga volgende week misschien naar Londen
En er zijn nog veel meer spannende dingen gebeurd natuurlijk, hierover meer in het weekend ofzo.
Aai over de bol..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:56 schreef koei het volgende:
en die NDAs die eindigen dit weekend?
Ik ben nu bij mn ouders, daar eet ik elke vrijdag, maar ze zijn gewoon niet thuisNouja, kan ik wel een filmpje pakken vanavond
maar toch voel ik me verwaarloosd
Kom maar halen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wil die shit wel hebben hoor.
En MGS1, goede timing om die shit te verkopen zo net na MGS4. Nostalgie ten top
Ik zou er geen 60E voor overhebben. Alhoewel.. Als ik kijk hoeveel tijd ik daarin heb zitten....
Wat is er mis met het einde dan?? Dramatisch Amerikaans?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:00 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zo. Net thuis na een hachelijk avontuur met het OV.
Nee die NDA's bestaan waarschijnlijk tot het tijdstip waarop het allemaal ook op FOK!games of #GAM te lezen is.
Ik ben vanavond naar Hancock geweest. Leuke film tot ongeveer een half uurtje voor het einde.
Nu slapen. Weltrusten allemaal.
Zit er pils bij?quote:
Wat is daar?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:51 schreef RaymanNL het volgende:
Douwe, ik geloof dat ik volgend weekend naar Leeuwarden ga
niks toch?quote:
Ik dacht dat je Eindhoven zo geweldig vond?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:31 schreef Rossdale het volgende:
Hier ook moe, lui en lusteloos. Ik ben weer heerlijk afgescheept naar een andere vestiging van mijn bedrijf. Weinig motivatie
De stad zelf wel, de werkzaamheden die ik mag doen wat minderquote:Op maandag 14 juli 2008 10:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Eindhoven zo geweldig vond?
Oh fijn. Je hebt nog een vaag bordje 'newbie, dus kom maar op met die kutklusjes' op je hoofd geplakt hm?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:53 schreef Rossdale het volgende:
De stad zelf wel, de werkzaamheden die ik mag doen wat minderEen snel tussendoorklusje wat niemand anders wil doen enzo.
Ik ben heel SC-ig ingesteld.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Nieuwe mensen in SC? omg lulz.
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh fijn. Je hebt nog een vaag bordje 'newbie, dus kom maar op met die kutklusjes' op je hoofd geplakt hm?
Liz komt niet erg vaak buiten gcc en gek volgens mij. Er is wel een andere hele makkelijke manier om met haar in contact te komen hoor. Je hoeft er maar 1 ding voor te doenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Allemaal leuk vrouwvolk hier, maar de mooiste deerne van F!g is er nog steeds niet. Rossdale, haal jij Liz es hier heen. Koei weigerde.
Slim!quote:Op maandag 14 juli 2008 10:59 schreef Rossdale het volgende:heel fijn.
Ach vorige week gesprek met mijn baas gehad over mijn toekomst en ik gaf aan dat ik graag richting een leidinggevende functie wilde. Hij zei dat zowel hij als de vestigingsdirecteur ook al zo'n toekomst voor me zagen.
Dus ik ga braaf van vestiging naar vestiging en doe de kutklusjes en hou me verder rustig, tot die ene dag dat ik mijn slag kan slaan
Zit wat inquote:Op maandag 14 juli 2008 12:00 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Haha, nee dat heb ik nu wel gehad. Ik zit hier de hele dag al met games te klooien.
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:04 schreef Poit het volgende:
Wat een activiteit hier zeg
Trouwens, CE, heb gisteren ook Harold and Kumar 2 zitten kijken (alleen dan met 2 maten i.p.v. een ex)Heb me kapot gelachen
Uiteraard.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zit wat inAls ik ooit nog eens deskundig advies nodig heb over schaduwen kan ik je wel bellen he?
Ik vond deel 1 wel beterquote:Op maandag 14 juli 2008 12:04 schreef Poit het volgende:
Wat een activiteit hier zeg
Trouwens, CE, heb gisteren ook Harold and Kumar 2 zitten kijken (alleen dan met 2 maten i.p.v. een ex)Heb me kapot gelachen
Die (ex-)ER's ook altijd met hun vakanties...quote:Op maandag 14 juli 2008 12:26 schreef koei het volgende:
Ik kom even gedag zwaaien, jullie moeten het een weekje zonder me doen...
Oh noes!!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:26 schreef koei het volgende:
Ik kom even gedag zwaaien, jullie moeten het een weekje zonder me doen...
Ik weet niet, vond deze ook echt hilarisch.quote:
Ik heb netjes met je mee gelezenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb me gisteren kapot getypt om de persconferentie van Microsoft te verslaanMaar op zich lieten ze best toffe dingen zien.
Weer over los zand uitgegleden?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
E3? wasda? Ik dacht dat dat allang gestopt was.
Vannochtend weer enorm gekletterd met de fiets. Klote werkzaamheden.
Damnation.. Da's niet fijn.. Maar er valt blijkbaar nog wel te typen met je handquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Nee, dit keer waren ze zo slim geweest om de hele weg af te zetten, behalve de stoep langs een muur, die vol stond met anti-parkeer-paaltjes (die ze dan weer WEL laten staan). Enfin, ik dacht dat ik er net langs kon met m'n stuur. Maar het ken net, en ik raakte met m'n stuur het paaltje en ging gorgonisch onderuit, met m'n hand tussen het stuur en de muur, dus die ligt helemaal open. :/
Gekke meid dat het is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:02 schreef Rossdale het volgende:
Koei heeft lekker door de uitwerpselen liggen rollen zo te zien
Hoe bizar, een reply op een bericht van twee weken terug met een bekend FOK!cliche.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:48 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Jij wil de nabestaanden in vrede laten rusten?Nabestaanden ook al dood dan?
Nee, net nieuw hier en was me even aan het inlezen....quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Hoe bizar, een reply op een bericht van twee weken terug met een bekend FOK!cliche.
Kloonfahig
Momenteel Jaguar-schoenen aan in lichtblauw en beige. ABBA-muziek is heerlijk voor als je in een dronken bui bent. Hoewel er volgens mij wel een generatiekloof zit tussen ABBA en mij kan ik toch alle nummers meezingen. Heerlijk.quote:Ik wil graag weten welke kleur je schoenen zijn. En wat is je houding tegenover ABBA?
is moeilijk te omschrijven. Zou een wel erg lange post worden. Dus stel gerust gerichte vragen...quote:Wie de ik achter de ik is
Nee je bent nog steeds eenzaam, nouja, Roy dan, semi-neger.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ben jij ook een brotha, Wessiej?
Ik dacht dat ik de enige was op F!G/GAM eigenlijk.
Arme, arme Jeroen....quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:15 schreef SummerBreeze het volgende:
ABBA-muziek is heerlijk voor als je in een dronken bui bent. Hoewel er volgens mij wel een generatiekloof zit tussen ABBA en mij kan ik toch alle nummers meezingen. Heerlijk.
Shut up you Bennie-wannbequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ooooooooh. Alles wordt duidelijk.
edit: En ABBA is awesome, dus Rossdale, mondje!
Zo sneu is dat niet voor hem hoor. Hij heeft me pas 1 keer dronken meegemaakt en dat was toen hij me op kwam halen na een feestje. ABBA meezingen gebeurde tijdens het feestje waar hij niet bij was.quote:
Was het niet andersom?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Let niet op Disjfa, die is allergisch voor vrouwen.
Nee, wij zijn een kliekjequote:Op donderdag 17 juli 2008 16:24 schreef Roi het volgende:
hoi ik ben nieuw hier in de sc kan ik geaccepteerd worden door jullie?
groetjes r
4,5 uur maar? Damn dude. Bof jij even dat het vrijdag is vandaag.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:47 schreef Rossdale het volgende:
MiddagBluh... 4,5 uur geslapen en nu weer de werkslaaf uithangen
Doe het mezelf aan hoor, had me laten aanpraten dat ik gisteren mee op stap moest in Tilburgquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
4,5 uur maar? Damn dude. Bof jij even dat het vrijdag is vandaag.
GE-WEL-DIGquote:
GIJ HEIDEN! Heb je je gewassen enzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Doe het mezelf aan hoor, had me laten aanpraten dat ik gisteren mee op stap moest in TilburgHet was ook serieus de eerste keer ooit dat ik het buiten de 013 en ierse pub naar mijn zin had in Tilburg
Welke plek waar ze grote hoeveelheden pilsener tappen in verschillende soorten en smaken niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
GIJ HEIDEN! Heb je je gewassen enzo?
Ierse pubs zijn trouwens overal altijd wel okay toch?
Gewassen? Nee natuurlijk niet! Ik meur heerlijk naar zweet, bier en knoflooksaus en mijn collega's zitten allemaal net een half metertje verder van me vandaan dan normaal. Voor straf ben ik vandaag weer gedeporteerd naar Eindhoven en zal ik na een bliksembezoekje aan Breda mijn ballingschap aanvaarden en richting Leiden vertrekken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
GIJ HEIDEN! Heb je je gewassen enzo?
Ierse pubs zijn trouwens overal altijd wel okay toch?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:02 schreef Kuukske het volgende:
Oja, Belgische cafétjes zijn ook altijd wel puik. Bij Ross in de buurt zit een gezellige.
Ah, je gaat weer naar mevrouw?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Gewassen? Nee natuurlijk niet! Ik meur heerlijk naar zweet, bier en knoflooksaus en mijn collega's zitten allemaal net een half metertje verder van me vandaan dan normaal. Voor straf ben ik vandaag weer gedeporteerd naar Eindhoven en zal ik na een bliksembezoekje aan Breda mijn ballingschap aanvaarden en richting Leiden vertrekken.
quote:
Moeke.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:08 schreef Rossdale het volgende:Welke bedoel je?
En in Ierse pubs vermaak ik me altijd wel inderdaad
Ghehe.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:10 schreef Rossdale het volgende:Echt zo braaf dat ik (soms) ben he. Ik sta er gewoon zelf versteld van
Ja, dat is het gezelligste van het hele pleintje. De rest zit veuls te vol met dat kraagjesvolk.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:14 schreef Rossdale het volgende:
Ah ja inderdaad. Moeke is idd wel erg gezellig
Kasteelbier is al best pittig, en dat dan in tripplevorm?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:09 schreef Poit het volgende:
In mijn pitoreske dorpje zit zover ik weet geen Belgisch cafetje
Wel een geweldig terras waar ze KAsteel Tripple verkopen
Heel het Ginneken toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat is het gezelligste van het hele pleintje. De rest zit veuls te vol met dat kraagjesvolk.
Is best een pittig biertje inderdaad.. Zit over de 10% als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kasteelbier is al best pittig, en dat dan in tripplevorm?
Is dat een groot glas pure alcohol met een subtiel vleugje hop?
[..]
Heel het Ginneken toch?
Niet alles. Er zijn ook goeie stukken.quote:
Ginneken is vrij dubbel kraagje en de wat betere stukken zijn slechts enkel-kraags?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet alles. Er zijn ook goeie stukken.
Ik doel meer op de mensen zoals ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Ginneken is vrij dubbel kraagje en de wat betere stukken zijn slechts enkel-kraags?
Inderdaad!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Welke plek waar ze grote hoeveelheden pilsener tappen in verschillende soorten en smaken niet?
* Poit is fan van café België te Utrecht
Verklaart u nader.quote:
Mja, hoe moet ik dat nou uitleggen. Ehm.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:51 schreef Poit het volgende:
Verklaart u nader.
En toch zie ik het me voor me dat jij helemaal in baggy kleding rondloopt, maar er wel stiekem een kraagje op gestikt hebt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, hoe moet ik dat nou uitleggen. Ehm.
De wijk waar Ross en ik wonen is redelijk bekend als hockeyvolkrijk en overkakkerig. Enzo.
En soms zitten daar toch mensen tussen die die dans kunnen ontspringen hm. Zoals ik. Kraagjes enzo is niet echt mijn smaak.
/hokjesgeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |