Boeiend. Een deel wat niet zo actief is op het GAM forum leest mee op fokgames.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb eigenlijk nu pas door hoe onpopulair GAM is... kijk eensch hoe actief alle andere forums zijn. GAM is een kleine subforum met een handjevol mensen. No one cares.
Klein, knus, en gezelligquote:Op zondag 6 juli 2008 13:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb eigenlijk nu pas door hoe onpopulair GAM is... kijk eensch hoe actief alle andere forums zijn. GAM is een kleine subforum met een handjevol mensen. No one cares.
Verlaten bedoel je.quote:
Nietusquote:Op zondag 6 juli 2008 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Verlaten bedoel je.
Eenzaam. Dood. Koud. Inactief.
Wat kom ik toch prachtig meedogenloos over.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Verlaten bedoel je.
Eenzaam. Dood. Koud. Inactief.
Ik ook niet, maar m'n pa kwam met een goede review erover in het AD (quote:Op zondag 6 juli 2008 19:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Brawl heb ik nog steeds niet... geen zin in. Ik ben niet gehyped.
Je hebt je Wii toch niet gemod hehquote:Op zondag 6 juli 2008 19:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar m'n pa kwam met een goede review erover in het AD () en toen zei ik, "haal 'm maar binnen dan", want ik wilde 'm uit principe eigenlijk niet zelf binnenhalen
Nintendo die Europa nog steeds maanden laat wachten enzo
Subspace Emmissary is geinig trouwens![]()
RIP voor de nabestaanden.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:03 schreef RaymanNL het volgende:
Het apparaat openschroeven waardoor de Wii het uitschreeuwt van de pijn, en vervolgens een kwaadaardige chip er in monteren waardoor de Wii geen echte disks meer kan proeven, omdat alles hetzelfde smaakt. Voor het leven getekend![]()
Arme Wii
Jawel, ga een beetje maanden zitten wachten tot games hier eens een keertje uitkomen en er dan nog het meest voor betalen ookquote:
En dan ga je Smash Bros downloaden ná de PAL releasequote:Op zondag 6 juli 2008 20:20 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jawel, ga een beetje maanden zitten wachten tot games hier eens een keertje uitkomen en er dan nog het meest voor betalen ookNintendo is al genoeg gesponsord door ons de afgelopen 25+ jaar.
En wat krijgen we ervoor terug? Slechte localisatie, kutservice, geen merchandise...
Eh, ik had destijds geen DL brander en had geen zin om moeite te doen om dat spel te spelen, wat met de NTSC versie dus wel was. Bijdehandquote:Op zondag 6 juli 2008 20:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En dan ga je Smash Bros downloaden ná de PAL release
Dikke boehoe trouwens. Als ik mijn Wii wil modden dan doe ik datquote:Op zondag 6 juli 2008 20:20 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nintendo is al genoeg gesponsord door ons de afgelopen 25+ jaar.
Zo!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:59 schreef Chanty87 het volgende:
Dikke boehoe trouwens. Als ik mijn Wii wil modden dan doe ik dat![]()
quote:Op maandag 7 juli 2008 00:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Chanty. Nee. Ik had meer van je verwacht. Zoveel potentie en toch laten verleiden... Eeuwig zonde.
Stay away from the Dark Side. Ik was warezhoer, maar ik heb m'n pimp vaarwel gezegd, en ik beloop nu het pad, niet die kromme, maar dat rechte.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:51 schreef mordradead het volgende:
Nu Chanty en Roy de toon voor de warezhoeren hebben gezet heb ik maar besloten ook warezhoer te worden, dat is zo'n chill bestaan
Je moet ook niet pureren. Likken volstaat.quote:
Wii Homebrewquote:Op maandag 7 juli 2008 11:34 schreef mordradead het volgende:
Wat is die Twilight hack precies poit? Klinkt goed, ik ben nog een n00bwarezhoe
Dan ben je toch geen pasta.. gekkie.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je moet ook niet pureren. Likken volstaat.
quote:Op maandag 7 juli 2008 11:54 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, en nou is het genoeg geweest!!Andere onderwerp!
Wat doe je hier danquote:Op maandag 7 juli 2008 12:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik drink helemaal geen bier... of alcohol. Bier is echt vies.
Sorry??? U prefereert een wijvendrank boven het almachtige Pilsener?!?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:03 schreef mordradead het volgende:
Ik dus net even on the streets weet je, op zoek naar warez. Echt niets gevonden, drugs genoeg bij m'n louche matties maar geen warez, helaas pindakaas.
Meteen even een biertje gehaald trouwens, wat is dat lekker zeg echt een godendrank. [/sub]vooral rosebier[/sub]
quote:Op maandag 7 juli 2008 09:51 schreef mordradead het volgende:
Nu Chanty en Roy de toon voor de warezhoeren hebben gezet heb ik maar besloten ook warezhoer te worden, dat is zo'n chill bestaan
Laat die xbox lekker wegstoffen en koop een PS3 man.. Neem Buzz erbij en dan gaan we met z'n allen lekker buzzenquote:Op maandag 7 juli 2008 14:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ben weer begonnen aan Titan Quest. Ik moet nog steeds beginnen met Mass Effect, maar ik vrees dat ik toch echt de PC versie ga halen, en die ga spelen, ipv de 360 versie die ergens in het plastic ligt te verstoffen. M'n 360 heb ik opgeborgen, en die komt waarschijnlijk pas uit de doos als ik helemaal ben verhuisd. En met dit tempo duurt dat nog wel even.
quote:Op maandag 7 juli 2008 16:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ja leuk na een dag hard werken duffe quizjes spelen.
Dat is dan echt waar ik zin in heb. Sterker nog, ik neem vrij van werk zodra ik het ding in huis heb, speciaal om onzinnige trivia te beantwoorden over onderwerpen waar ik absoluut geen interesse in heb. Zo maar in mijn eigen huiskamer!
Ik zit nu al te plannen op een marathon. Non stop Buzzen!Gelukkig is de lol dan nog niet afgelopen, ik kan dan ook nog mijn eigen quizzen gaan ontwerpen. Eindelijk die Hans van de Togt-erlebnung.
Dan weet ik zelf alle antwoorden, dus is het gewoon NOG LEUKER! Zomg!
Ik kan niet wachten om lekker op de bank te kunnen quizzen met vrienden die heel ergens anders op een hele andere bank zitten! This is the future of gaming! Next-fucking-gen baby!
Ben net thuis. Ik ga lekker een pizza in de oven gooien en MGS uitspelenquote:Op maandag 7 juli 2008 17:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ga vanavond sporten en dan slapen. Gamen komt volgend weekend weer
* DING *quote:Op maandag 7 juli 2008 17:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Tss, ik zit nog op werk vlegel! En ik ben pas rond 22:00 thuis.
Tien jaar gedrummed, tegenwoordig pak ik soms de gitaar op. Kan er niet veel van maar, zoals hierboven gezegd wordt is er veel leuks te vinden on the webzorz.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Wie speelt er hier instrumenten trouwens.
Ik ben van plan om een gitaar te kopen, en ik ben altijd wel eensch geintereseerd geweest in harmonica's.
Ik speel alleen Pianoquote:Op maandag 7 juli 2008 23:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Wie speelt er hier instrumenten trouwens.
Ik ben van plan om een gitaar te kopen, en ik ben altijd wel eensch geintereseerd geweest in harmonica's.
Vanavond maar eens C&C3: Kane's Wrath proberen, met Alone in the Dark ben ik voorlopig ook wel weer klaarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Het tofste instrument is natuurlijk het orgel de doedelzak.
Dat klinkt een stuk lekkerderquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik had een ciabatta met Oude Jan (specialiteit van de slager), een bruine volkorenbol met kipsalade en een italiaans broodje met grilworst.
Brommers.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:36 schreef Poit het volgende:
Zo, een heus contactpuntje voor m'n sexy brommer besteld. Eens kijken of we hem weer kunnen laten vroemen
Niet zo maar een he!! Mijn sexy brommertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |