Hier staan er een paar, alleen is het niet erg duidelijk wat de desbetreffende homebrew applicaties doen...quote:Op zondag 25 mei 2008 17:08 schreef ruffian het volgende:
Woensdag heb ik zelda + sd kaartje tot mijn beschikking.
Ga het dan direct uitproberen.
Komt er ook nog een overzicht van de applicaties/games die er beschikbaar zijn?
Maar het is niet legaal, dus als bijvoorbeeld je wii stuk is binnen de garantie en je stuurt hem op dan kunnen ze dan moeilijk doen bij het repareren?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:06 schreef __Saviour__ het volgende:
het is allemaal volledig software, het lijkt me niet dat je garantie verliest
Hoe kunnen zij het checken als het stuk is?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:18 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Maar het is niet legaal, dus als bijvoorbeeld je wii stuk is binnen de garantie en je stuurt hem op dan kunnen ze dan moeilijk doen bij het repareren?
Mja, weet ik ook maar wat betreft de Wii houd ik het liever schoon, op Windows is dat een ander verhaal maar daar heb ik zelf de controle in, op de Wii is dat anders, ik kan niet ff de hele partitie eraf mikken of een volledige format doen omdat niet al het geheugen toegankelijk is wat op een PC wel het geval is en ik dus alles kan resetten bij noodsituaties (+ dat ik ook alles kan backuppen, wat op de Wii ook niet via reguliere methoden mogelijk is)quote:Op zondag 25 mei 2008 20:03 schreef __Saviour__ het volgende:
zo veel mis kan er niet gaan. Alleen de installatie op zich is nog het 'risicovolste', omdat er daarbij naar het wii flashgeheugen geschreven wordt. Voor de rest draait alles vanaf SD kaart en daarop wordt ook opgeslagen
Cruise.Elroyquote:Op zondag 25 mei 2008 23:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Is er sowieso homebrew software voor de wii die maar enigzins nuttig is?
Homebrew
Snes9x werkt toch ook op homebrew? Lijkt mij wel een intressante app!quote:Op maandag 26 mei 2008 04:07 schreef neggix het volgende:
Vandaag ook toevallig begonnen eraan... Tis allemaal gelukt... Maar jah, zijn nog niet echt applicaties waarvan ik zoiets heb, dat wil ik echt hebben.. Heb wel een paar Wii Ware spellen erop gegooid om ff te testen.. Werkt goed......
Als dat massaal gaat gebeuren zal dat twilight lek wel snel gedicht worden.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:45 schreef BadBadPresident het volgende:
oh blijkbaar kun je VC spellen van internet downloaden en uploaden naar je wii via deze homebrew dus.. its magiic
Maar eenmaal er op is toch er op?quote:Op maandag 26 mei 2008 08:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als dat massaal gaat gebeuren zal dat twilight lek wel snel gedicht worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop