abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60232183
quote:
Op zondag 20 juli 2008 18:36 schreef nickybol het volgende:
Is het verstandig vooraf een auto te reserveren of kan dit ook nog op het moment zelf? (het gaat hier over een auto huren in new-york en ergens anders weer inleveren)
Reserveer een auto - en gebruik Priceline! Dat kan je 60% schelen.

Huren in New York raad ik sterk af, want zij hebben de hoogste prijzen in de VS. Democraten en tax, je weet hoe dat gaat. Ik betaalde bij de Enterprise in LaGuardia meer dan $80/dag voor een Prius (en dat was met bedrijfskorting), terwijl ik voor dezelfde auto $15/dag betaalde in Ft. Lauderdale via Priceline.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 20 juli 2008 @ 21:52:45 #177
222099 Milli
Dag, groeten uit Vermont.
pi_60233303
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:24 schreef wonderer het volgende:
Da's een eind fietsen vanaf hier Zeker mooi daar, met de bergen enzo, he? Hoe kom je daar terecht?
Fietsen zou ik niet aanbevelen nog afgezien van het feit dat je suicidel moet zijn om hier op de fiets te stappen; ongeveer 3 uur met de auto.

Ja, het is hier mooi, maar in NH is het ook mooi. Was het maar niet zo krankzinnig koud voor 5 maanden, dan was het perfect.

Getrouwd met een (vanuit Maine geimporteerde) Vermonter.

En jij?
PS: Heb je vandaag je hond al geknuffeld??
pi_60234502
New England FTW! Op Ikea.com kun je trouwens ook bestellen; die Amerikaanse meubelzaken zijn echt een no-go.
Jesus saves but death prevails.
  zondag 20 juli 2008 @ 23:03:33 #179
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_60234834
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:52 schreef Milli het volgende:

[..]

Fietsen zou ik niet aanbevelen nog afgezien van het feit dat je suicidel moet zijn om hier op de fiets te stappen; ongeveer 3 uur met de auto.

Ja, het is hier mooi, maar in NH is het ook mooi. Was het maar niet zo krankzinnig koud voor 5 maanden, dan was het perfect.

Getrouwd met een (vanuit Maine geimporteerde) Vermonter.

En jij?
Getrouwd met een local

Op zich is fietsen hier nog wel redelijk te doen. Alleen al die heuvels...

hoe lang woon je er al?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_60235512
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:04 schreef Lyrebird het volgende:
Huren in New York raad ik sterk af, want zij hebben de hoogste prijzen in de VS. Democraten en tax, je weet hoe dat gaat. Ik betaalde bij de Enterprise in LaGuardia meer dan $80/dag voor een Prius (en dat was met bedrijfskorting), terwijl ik voor dezelfde auto $15/dag betaalde in Ft. Lauderdale via Priceline.
Ga je nu een groot vliegveld bij een grote stad (=veel vraag) vergelijken met een klein plaatsje waar de meeste touristen komen met een huurauto uit orlando of miami (=weinig vraag)? Dat heeft weinig te maken met die paar procent verschil in tax, maar gewoon vraag-aanbod oftewel markt economie.
  maandag 21 juli 2008 @ 02:43:26 #181
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60237426
quote:
Op zondag 20 juli 2008 09:46 schreef Epiphone het volgende:

[..]

Dat geldt voor ze allemaal. Dus Army, Marines, Navy, Coast Guard en Air Force. Ze gaan wel een achtergrond check doen, je moet de ASVAB doen. Dit is een toets om te zien waar jij goed in bent. Als je hoog scoort en je hebt een positieve achtergrond, kun je een goeie baan in dienst krijgen.
aha. Ik kwam er trouwens ook achter dat de Coast Guard óók in Irak dient Helemaal niet geweten
Niet dat ik de actie uit de weg ga, integendeel.
Gaat het bij een ASVAB meer om het 'denken' of het fysieke?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  maandag 21 juli 2008 @ 07:11:50 #182
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_60238003
quote:
Op zondag 6 juli 2008 15:39 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Phoenix zelf vind ik niet zo boeiend, zeker niet om te wonen. Teveel uitgesmeerd over een groot gebied en vooral op autoverkeer gericht. De omgeving is wel prachtig en Sedona en Tucson zijn goed te berijden.
Ik woon zelf in Mesa, Arizona voor mijn studie. Dit is op Phoenix en Tucson na de grootste stad van Arizona met zo'n 700.000 inwoners. Tevens 1 van de snelstgroeiende steden van Amerika, maar waarom zou ik niet weten.

De omgeving is hier erg mooi, maar het klimaat is vanaf april tot oktober eigenlijk niet te doen. Nu is de monsoon ook nog begonnen dus is het naast erg warm ook nog vochtig. Verder is het inderdaad teveel uitgesmeerd over een groot gebied, is de auto de enige optie (i.t.t. bijvoorbeeld San Diego/Frisco/etc,)

De vrouwen (mensen in het algemeen) vallen ook wat tegen. Scottsdale is dan wel weer prima, ook wat betreft uitgaan, maar weer echt typisch rijkelui-stad.

Tuben op de rivier in het weekend is wel geweldig met een groep mensen
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
  maandag 21 juli 2008 @ 08:55:32 #183
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60238539
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:02 schreef Milli het volgende:
Hoi,

Ik ben gisteren pas bij dit forum terecht gekomen. Mag ik ook al wat zeggen hier of zal ik maar een poosje m'n mond houden?
Welkom

Groeten uit California
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 21 juli 2008 @ 09:09:50 #184
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60238718
quote:
Op zondag 20 juli 2008 19:43 schreef wonderer het volgende:
IKEA is drie uur rijden (minstens) vanaf hier

Leuke meubels vinden is ook een ramp. 't Is allemaal van dat cozy engelse gezeik. Bloemetjesbanken of bruine stof, met van die enorme kussens. Strak en "contemporary" is amper te vinden wil je het betaalbaar houden
Hmmm.... liggen ze in New England echt zo achter?

Ik ben wat dat betrefd wel verwend in California.... ik heb sowieso een IKEA op 20 minuten (waar ik overigens nooit kom) en er zijn altijd goede woonwinkels te vinden. Heb hier absoluut geen probleem wat betrefd keus

Sowieso kun je in Orange County (en zoniet hier, dan wel een uur verderop in Los Angeles) alles wat "nieuw" is wel krijgen......En uiteraard alles uit zo'n beetje alle wereldculturen.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_60239667
quote:
Op maandag 21 juli 2008 02:43 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

aha. Ik kwam er trouwens ook achter dat de Coast Guard óók in Irak dient Helemaal niet geweten
Niet dat ik de actie uit de weg ga, integendeel.
Gaat het bij een ASVAB meer om het 'denken' of het fysieke?
ASVAB is helemaal geen fysieke test. Als je het googelt kun je er veel info over vinden. Het is heel makkelijk en verdeeld in stukken. Zat je soms te denken om in dienst te gaan??
So here I was right...
  maandag 21 juli 2008 @ 13:39:26 #186
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_60244057
quote:
Op maandag 21 juli 2008 07:11 schreef Domai het volgende:

[..]

Ik woon zelf in Mesa, Arizona voor mijn studie. Dit is op Phoenix en Tucson na de grootste stad van Arizona met zo'n 700.000 inwoners. Tevens 1 van de snelstgroeiende steden van Amerika, maar waarom zou ik niet weten.
Arizona State? Ga je weleens naar Four Peaks Brewing Co? Goed spul
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  maandag 21 juli 2008 @ 14:35:45 #187
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60245208
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:39 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Arizona State? Ga je weleens naar Four Peaks Brewing Co? Goed spul
'Lokaal' bier.

http://www.michiganmenu.com/grbrewing.html Mijn bierplek, ik heb een tegoedbon van $50 gekregen en ga daar dus van de week even een litertje of wat oppikken.

Er is een nieuwe bierwereld voor me opengegaan nu ik wel vaker lokale brouwerijen/barren bezoek.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 21 juli 2008 @ 14:50:54 #188
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_60245488
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:35 schreef popolon het volgende:

[..]

'Lokaal' bier.

http://www.michiganmenu.com/grbrewing.html Mijn bierplek, ik heb een tegoedbon van $50 gekregen en ga daar dus van de week even een litertje of wat oppikken.

Er is een nieuwe bierwereld voor me opengegaan nu ik wel vaker lokale brouwerijen/barren bezoek.
Ik drink tegenwoordig vaak bier van deze brouwerij uit Cleveland:
http://www.greatlakesbrewing.com/

Af en toe ook van deze uit Michigan (jou wel bekend, vermoed ik ):
http://www.bellsbeer.com/

Soms ook van deze uit Delaware:
http://www.dogfish.com/

In Minneapolis dronk ik vaak hier:
http://www.townhallbrewery.com/

Ik dronk ook vaak:
http://www.summitbrewing.com/

En ook:
http://www.surlybrewing.com/

Amerikaans bier
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  maandag 21 juli 2008 @ 14:55:23 #189
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60245561
Ik heb ook nog een paar adresjes. Inderdaad geweldig dat wat exclusievere bier.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 21 juli 2008 @ 15:53:55 #190
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60246656
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:12 schreef Epiphone het volgende:

[..]

ASVAB is helemaal geen fysieke test. Als je het googelt kun je er veel info over vinden. Het is heel makkelijk en verdeeld in stukken. Zat je soms te denken om in dienst te gaan??
Jep. En dan trekken de Navy en de Coast Guard me. Army en Chair Force lijken me echt niets.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  maandag 21 juli 2008 @ 17:10:17 #191
71919 wonderer
pi_60248106
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 07:05 schreef maartena het volgende:

[..]

Tis alleen zo klote met naar Nederland vliegen, aan die brief heb je dan niets.... moet je weer een re-entry permit aanvragen bij je dichtsbijzijnde USCIS etc, kost natuurlijk weer $$$ etc....
You bastard Ik kan WEL met die brief het land in en uit.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  maandag 21 juli 2008 @ 23:23:55 #192
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60256585
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
You bastard Ik kan WEL met die brief het land in en uit.
Goed om te weten! Ik dacht toch echt dat je een re-entry permit moest aanvragen.
-
  maandag 21 juli 2008 @ 23:26:04 #193
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60256638
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:50 schreef Plastic_Power het volgende:
Amerikaans bier
Toch blijf ik Duits en Belgisch bier net iets beter vinden..... maar je hebt gelijk wat betrefd de microbreweries. California heeft er ook aardig wat.
-
  maandag 21 juli 2008 @ 23:44:03 #194
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60257154
Da's drie keer betreft met een 'd'.
pi_60258391
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:44 schreef popolon het volgende:
Da's drie keer betreft met een 'd'.
Maartena begint idd te veramerikaniseren.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_60258686
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:58 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Maartena begint idd te veramerikaniseren.
In het Amerikaans schrijf je betreft met een d
Jesus saves but death prevails.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 01:30:43 #197
71919 wonderer
pi_60258733
Als ik dat soort fouten regelmatig ga maken, mogen ze me opsluiten *huiver*

Aan de andere kant, heeft hij het kofschip ooit beheerst? Er zijn zat Nederlanders die nog slechter schrijven en nog nooit een voet over de grens hebben gezet
pi_60258983
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 01:24 schreef Shivo het volgende:

[..]

In het Amerikaans schrijf je betreft met een d
Hij zit nog tussen nederland en amerika in, anders schreef hij wel betref-ed
  dinsdag 22 juli 2008 @ 02:01:46 #199
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60258990
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 02:00 schreef devzero het volgende:

[..]

Hij zit nog tussen nederland en amerika in, anders schreef hij wel betref-ed
pi_60259931
Hoe lang duurde het bij jullie voordat je door had dat een d op het einde van het woord ook als een d moest worden uitgesproken? Ik had dat niet geleerd op school.

My dad is not dead dus, ipv my dat is not deat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')