Om te bezoeken of om te wonen?quote:Op zondag 6 juli 2008 09:25 schreef Epiphone het volgende:
Maartena je weet wel waar je heen moet in Amerika, is wel goed dat je de tijd neemt om alles te delen. Een van de leukste steden imo is Phoenix. .
Phoenix zelf vind ik niet zo boeiend, zeker niet om te wonen. Teveel uitgesmeerd over een groot gebied en vooral op autoverkeer gericht. De omgeving is wel prachtig en Sedona en Tucson zijn goed te berijden.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:17 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Om te bezoeken of om te wonen?
Ik ben erg nieuwsgierig naar Phoenix, dus als iemand er nog wat over kan vertellen, graag!
In 2000 ben ik daar bij familie op bezoek geweest. Het was indertijd mijn eerste bezoek aan de VS en ik kon het toen niet bevatten, omdat Phoenix zo enorm uitgestrekt is. Phoenix, Scottsdale, Tempe, Glendale, Mesa, Gilbert en Chandler zijn allemaal aan elkaar gegroeid. Van oost naar west is dat bij elkaar grofweg 100 km! En aan de rand van de stad gingen ze gewoon door met bouwen! Na de telecom bubble is die woningmarkt daar toen al ingestort. In Gilbert bijvoorbeeld stond de helft van de huizen leeg.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:17 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik ben erg nieuwsgierig naar Phoenix, dus als iemand er nog wat over kan vertellen, graag!
quote:Op een gegeven moment gingen we ergens koffie drinken met z'n allen. D'r was een tent waar je gratis refills kreeg en dat leek ons wel wat. Bleek dat we een half uur moesten rijden voordat we er waren. Ik begreep die cultuur helemaal niet. Waarom zou je eerst een half uur in een auto gaan zitten, voordat je een kop koffie kunt bestellen?
Ik bedoelde allebei Bora-Bora. Phoenix is heel erg uitgebreid, maar ik vind het wel een mooi stad. Dit jaar is de super bowl er gehouden, ze hebben een mooi stadion gebouwd. Scottsdale is wel mooi, er wonen veel rijke mensen daar. Het is niet vreemd om er daar Ferrari's etc.. te zien rondrijden. Mijn familie en vrienden wonen in Gilbert. Ik vind het een mooi stad, overal palm bomen etc.. te zien. Je moet ook het een en ander weten, van waar je heen gaat, maar als je het weet is er veel te doen. Dat is met veel steden het geval, verspreid over een groot gebied, dat je soms lang moet rijden.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:17 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Haha, dat zou niet eens bij me opkomen. Ik ben nogal goed van vertrouwen.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:00 schreef wonderer het volgende:
Over dat "welkom heten" enzo, waar Popo het over had... dat is bij ons niet echt gebeurd, en daar ben ik wel blij mee. Ik zou het een beetje eng vinden, een beetje bemoeizuchtig: "Eens even kijken wat voor vlees we in de kuip hebben, hoor".
Geen complete studie, natuurlijk.quote:
LA als copy-paste-stad bij uitstekquote:
Zorg dat je je afspraak zo vroeg als mogelijk hebt. Ik heb al 2x mee gemaakt (van de 3x) dat ik binnen 15 minuten binnen was en bijna direct geholpen kon worden.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:53 schreef nickybol het volgende:
2. wees voorbereid op een lange wachttijd, je moet wachten voor de securitycheck, wachten voor het naar binnen gaan en wachten voor je consultatie, de eerste twee wachten doe je staand
Is 8.25 vroeg genoeg?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Zorg dat je je afspraak zo vroeg als mogelijk hebt. Ik heb al 2x mee gemaakt (van de 3x) dat ik binnen 15 minuten binnen was en bijna direct geholpen kon worden.
Ik had een afspraak om 10 uur en een wachttijd van 2 uur.quote:
Het kaartje staat nu hier in de OP,quote:Op maandag 7 juli 2008 22:31 schreef Shivo het volgende:
We hadden toch eerst een kaartje in de OP waar iedereen zat? Of is dat eruit gevallen toen we van C&H naar KAA verhuisden? Is op zich wel aardig om toe te voegen.
Edit: Deze kaart dus. En dit is het laatste buitenlanders topic wat ik kon vinden. Ik mis hier inderdaad de gezellige inbreng van enkele Zuid-Amerikanen en Ieren.
Wanneer moet je het weten? Anders kijk ik in september even voor je.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:01 schreef nickybol het volgende:
Weet iemand of de airport lockers op Boston Logan open zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |