abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juli 2008 @ 14:59:53 #151
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_60225526
Mijn (Nederlanse) tantes hebben dat ook.
  zondag 20 juli 2008 @ 15:03:25 #152
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_60225580
Wat een ophef over een pleekleedje
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  zondag 20 juli 2008 @ 17:26:32 #153
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_60228112
Wat een ophef over het Nederlandse paspoort trouwens ook.

Als ik daar zou zitten en ik kon Amerikaan worden, zou ik (indien dat zou mogen) het liefst m'n Nederlandse paspoort ritueel in de hens steken.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 20 juli 2008 @ 17:40:37 #154
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_60228364
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:56 schreef Shivo het volgende:

[..]

Gewoon, omdat ik het niet zo goed begrijp: wat is precies de toegevoegde waarde van een kleedje op je plee deksel?
Dat is er niet, het is extreem fout. Ongeveer net zoveel waarde als een zigeunerkindje aan de muur hangen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_60228410
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als ik daar zou zitten en ik kon Amerikaan worden, zou ik (indien dat zou mogen) het liefst m'n Nederlandse paspoort ritueel in de hens steken.
Ik niet, zeker niet omdat de VS economisch in elkaar aan het donderen is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 20 juli 2008 @ 17:43:39 #156
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_60228431
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:40 schreef wonderer het volgende:
een zigeunerkindje aan de muur hangen.
Dat gaat stinken na verloop van tijd, weet je dat? Je kunt beter een foto of een schilderij met de afbeelding van een zigeunerkindje aan de muur hangen
  zondag 20 juli 2008 @ 17:44:52 #157
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_60228477
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik niet, zeker niet omdat de VS economisch in elkaar aan het donderen is
Als je daar dan woont heb je ook geen donder aan je NL paspoort hoor. Het is niet omdat je toevallig een NL'er bent, dat de economische crisis jou zou ontzien...
  zondag 20 juli 2008 @ 17:53:44 #158
71919 wonderer
pi_60228706
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:43 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Dat gaat stinken na verloop van tijd, weet je dat? Je kunt beter een foto of een schilderij met de afbeelding van een zigeunerkindje aan de muur hangen
Daar hebben ze wasmachines voor uitgevonden
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_60228897
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:44 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Als je daar dan woont heb je ook geen donder aan je NL paspoort hoor. Het is niet omdat je toevallig een NL'er bent, dat de economische crisis jou zou ontzien...
Nee, maar je kan wel zonder problemen naar de EU en je wordt toch niet uitgezet met een permanente greencard
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60229327
quote:
Op zondag 20 juli 2008 08:46 schreef maartena het volgende:

[..]

Yep. In de burgerlijke stand staat dat je getrouwd bent met een Amerikaanse (als je in de VS bent getrouwd moet je geloof ik de eerste keer dat je je paspoort verlengt hiervan bewijs geven geloof ik).

Dood of scheiding veranderd niets aan het feit dat je officieel nog steeds Nederlander bent, ook als de wet veranderd gaat worden, als je eenmaal dubbel staatsburgerschap hebt, kan het Nederlandse alleen worden afgenomen in gevallen van hoogverraad, oorlogsmisdaden, en dat soort geneuzel.
Ah, ok. Dat wist ik niet.
  zondag 20 juli 2008 @ 18:36:46 #161
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_60229480
Is het verstandig vooraf een auto te reserveren of kan dit ook nog op het moment zelf? (het gaat hier over een auto huren in new-york en ergens anders weer inleveren)
pi_60229605
Je kan misschien 2 dollar per dag goedkoper huren als je alle websites afgaat. Anders moet je het gewoon op de luchthaven doen als je aankomt
  zondag 20 juli 2008 @ 18:44:58 #163
71919 wonderer
pi_60229620
quote:
Op zondag 20 juli 2008 11:54 schreef Pat-man het volgende:

[..]

ja en het makkelijkste is dat als je hebt zitten schijten je gewoon de deksel dicht doet en een paar keer met je aars er overheen wrijft... nadeel is wel de harde stukjes na een paar keer

Valt me trouwens wel op in de VS dat je overal inderdaad deze kleur bruin of dat vieze roze ziet. Waarom in vredesnaam. Wordt allemaal zo'n eenheidsworst.
Net als het beddengoed in de hotels/motels. Heb in zo'n 20 staten in hotels/motels geslapen en het was bijna overal hetzelfde (of look-a-like).
Het is trouwens grijs. Door het licht lijkt het bruinig, denk ik...

Ja, het is vreselijk, aardetinten overheersen hier enorm. Kost elke keer weer hoofdbrekens om iets in een normale kleur te vinden. Beddengoed, handdoeken, zelfs servies. DE VS is collectief in de 70s blijven steken
pi_60229725
quote:
Op zondag 20 juli 2008 18:44 schreef wonderer het volgende:

[..]

Het is trouwens grijs. Door het licht lijkt het bruinig, denk ik...

Ja, het is vreselijk, aardetinten overheersen hier enorm. Kost elke keer weer hoofdbrekens om iets in een normale kleur te vinden. Beddengoed, handdoeken, zelfs servies. DE VS is collectief in de 70s blijven steken
Raar is dat hè? Je ziet er ook nog veel van die loodzware donkerbruine eiken meubels. Hip en licht kom je weinig tegen, al zit IKEA tegenwoordig toch ook in de VS? Da's al een stuk beter.
pi_60230535
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:53 schreef wonderer het volgende:

[..]

Daar hebben ze wasmachines voor uitgevonden
Wel eerst even ingewanden verwijderen en balsemen, dan
Jesus saves but death prevails.
  zondag 20 juli 2008 @ 19:43:56 #166
71919 wonderer
pi_60230586
quote:
Op zondag 20 juli 2008 18:51 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Raar is dat hè? Je ziet er ook nog veel van die loodzware donkerbruine eiken meubels. Hip en licht kom je weinig tegen, al zit IKEA tegenwoordig toch ook in de VS? Da's al een stuk beter.
IKEA is drie uur rijden (minstens) vanaf hier

Leuke meubels vinden is ook een ramp. 't Is allemaal van dat cozy engelse gezeik. Bloemetjesbanken of bruine stof, met van die enorme kussens. Strak en "contemporary" is amper te vinden wil je het betaalbaar houden
pi_60230604
quote:
Op zondag 20 juli 2008 19:43 schreef wonderer het volgende:

[..]

IKEA is drie uur rijden (minstens) vanaf hier

Leuke meubels vinden is ook een ramp. 't Is allemaal van dat cozy engelse gezeik. Bloemetjesbanken of bruine stof, met van die enorme kussens. Strak en "contemporary" is amper te vinden wil je het betaalbaar houden
Ja, die bloemetjes, ook van die gruwelijke bloemetjesgordijnen e.d. Hebben Amerikanen nou gewoon geen smaak? Ik mag aannemen dat het in de grote steden als NYC e.d. anders is?
  zondag 20 juli 2008 @ 19:49:21 #168
71919 wonderer
pi_60230655
quote:
Op zondag 20 juli 2008 19:45 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ja, die bloemetjes, ook van die gruwelijke bloemetjesgordijnen e.d. Hebben Amerikanen nou gewoon geen smaak? Ik mag aannemen dat het in de grote steden als NYC e.d. anders is?
Over het algemeen, ook als ik naar kleren kijk, kun je wel stellen dat de Amerikanen hier in de buurt inderdaad geen smaak hebben en gaan voor wat hun ouders/buren/familie hebben of voor wat goedkoop en makkelijk is.
  zondag 20 juli 2008 @ 20:02:32 #169
222099 Milli
Dag, groeten uit Vermont.
pi_60230878
Hoi,

Ik ben gisteren pas bij dit forum terecht gekomen. Mag ik ook al wat zeggen hier of zal ik maar een poosje m'n mond houden?
PS: Heb je vandaag je hond al geknuffeld??
pi_60230960
quote:
Op zondag 20 juli 2008 19:49 schreef wonderer het volgende:

[..]

Over het algemeen, ook als ik naar kleren kijk, kun je wel stellen dat de Amerikanen hier in de buurt inderdaad geen smaak hebben en gaan voor wat hun ouders/buren/familie hebben of voor wat goedkoop en makkelijk is.
In Texas hetzelfde verhaal. Alleen de echt jonge mensen lopen er een beetje hip bij (althans voor zover ze niet zo vadsig zijn dat een joggingbroek hun enige optie is ).
  zondag 20 juli 2008 @ 20:11:38 #171
71919 wonderer
pi_60231022
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:02 schreef Milli het volgende:
Hoi,

Ik ben gisteren pas bij dit forum terecht gekomen. Mag ik ook al wat zeggen hier of zal ik maar een poosje m'n mond houden?
Vermont! Waar?
  zondag 20 juli 2008 @ 20:14:10 #172
71919 wonderer
pi_60231081
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:07 schreef Isegrim het volgende:

[..]

In Texas hetzelfde verhaal. Alleen de echt jonge mensen lopen er een beetje hip bij (althans voor zover ze niet zo vadsig zijn dat een joggingbroek hun enige optie is ).
Gister naar de film geweest en een tijdje mensen zitten kijken. Het valt me echt op dat je Amerikanen heel makkelijk in hokjes kan stoppen. Nerd, jock, conservative, democrat, "breezah", etc. Er zijn amper cross-overs. Ik weet niet of dat in Nederland ook zo erg is, maar hier dus wel. Beetje eng.
  zondag 20 juli 2008 @ 20:17:35 #173
222099 Milli
Dag, groeten uit Vermont.
pi_60231151
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:11 schreef wonderer het volgende:

[..]

Vermont! Waar?
Leicester, 6m noord van Brandon, 12m zuid van Middlebury.

[ Bericht 2% gewijzigd door Milli op 20-07-2008 20:23:09 ]
PS: Heb je vandaag je hond al geknuffeld??
  zondag 20 juli 2008 @ 20:24:56 #174
71919 wonderer
pi_60231338
Da's een eind fietsen vanaf hier Zeker mooi daar, met de bergen enzo, he? Hoe kom je daar terecht?
pi_60231421
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:14 schreef wonderer het volgende:

[..]

Gister naar de film geweest en een tijdje mensen zitten kijken. Het valt me echt op dat je Amerikanen heel makkelijk in hokjes kan stoppen. Nerd, jock, conservative, democrat, "breezah", etc. Er zijn amper cross-overs. Ik weet niet of dat in Nederland ook zo erg is, maar hier dus wel. Beetje eng.
In Nederland heb je ook wel bepaalde groepjes en subculturen, maar volgens mij is het hier inderdaad 'losser' dan daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')