Nee die voeg ik toe op MSNquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:42 schreef Roi het volgende:
Is het waar dat je posts/topics negeert waarin mensen zeggen dat je geen leven hebt?
Mwoa, met zoveel posts is er weinig tijd om te fucken.quote:
Ten eerste je vergeet 3 hoofdletters.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:05 schreef BereNDD het volgende:
ik heb wel een vraag aan tong80:
Hoe kan je zoveel nutteloze dingen interessant vinden? Zoals welke jasjes mart smeets enzo aandoet tijden de tour de france..
Duizend euro wedden dat ik meer geneukt heb dan jij ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, met zoveel posts is er weinig tijd om te fucken.
maar 1 hoor, mart smeets is geen hoofdletters waardquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ten eerste je vergeet 3 hoofdletters.
Ten tweede In trivialiteit ligt het ware genie.
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duizend euro wedden dat ik meer geneukt heb dan jij ?
je hand telt niet mee héquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mocht van je moeder de foto's niet openbaar maken.quote:
Nee. Heb jij effe pech.quote:
Ik vind gewongen humor geen humorquote:
Viel wel mee. Ik was trotser toen ik die helikopter uit de lucht schoot.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:21 schreef Opperkwal het volgende:
Was je trots toen je de beruchte Albert Heijn foto met welpies tegen kwam op Dumpert?
Nee, afgetest. En noem me geen ofzo.quote:
Hee kerel.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
* Gebruik je een aparte editor die automatisch deplaatst
Nee heb Chineesjes van 12 in dienst
* Hoeveel users zijn tong80. Rond de 80 ongeveer 67 dus
* Hoeveel slaap heeft tong80. Valt wel mee vandaag. Laat opgestaan
* wanneer stopt de grapBij de clou
mwa.. ligt aan de situatiequote:
Dione moet een verlanging blijven.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
Hee kerel.
Weer een naam topic!
Zo dan.
En?
Gaat je tong daar van krullen?
Heb je nog een meet en greet met Dione gewonnen?
Groetjes
uit ervaring spreek je niet he..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dione moet een verlanging blijven.
Als je eenmaal het mooiste meisje van de klas hebt versierd is de lol er vanaf.
Kon je na de he de rman niet vinden ?quote:
Ik had wel vrij van school toenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Viel wel mee. Ik was trotser toen ik die helikopter uit de lucht schoot.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:39 schreef FastFox91 het volgende:
Ben je ook actief op andere fora? Nee alleen op fauna
Noemen vrienden in het echt je ook Tong? Ga soms naar een concertje met Kamagurka en Doc andere fokkers en Kamagurka zegt steeds Tong tegen me
Wanneer stop je met fokken? Als ik onvruchtbaar ben
Nee, want er staat ook wel eens een mislukte.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
* Gebruik je een aparte editor die automatisch deplaatst
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:39 schreef FastFox91 + TONG het volgende:
Ben je ook actief op andere fora? Nee alleen op fauna
Noemen vrienden in het echt je ook Tong? Ga soms naar een concertje met Kamagurka en Doc andere fokkers en Kamagurka zegt steeds Tong tegen me
Wanneer stop je met fokken? Als ik onvruchtbaar ben
quote:
Bij een trieste mededeling zoals hier geciteerd plaats ikquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, want er staat ook wel eens een mislukte.
Weet ik, maar ik wou er geen triest topic van maken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:46 schreef tong80 het volgende:
Bij een trieste mededeling zoals hier geciteerd plaats ik
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:18 schreef Rejected het volgende:
tong80, hoe komt het dat jij ALLES van voetbal weet? Gewoon geïnteresserd in en alles volgen
Wanneer word je bondscoach? Eerst een Feijenoorder zien mislukken
tong80
Hoeveel jaar geleden was de laatste keer?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te lang geleden iddquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:01 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Hoeveel jaar geleden was de laatste keer?
tong80quote:
Als je de Fok-geschiedenis kent weet je dat het een paar jaar later ligtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:31 schreef BereNDD het volgende:
[..]
tong80
Aantal forumposts 303.147 *slik*
het zal ergens rond die datum liggen gok ik
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:46 schreef ANCT het volgende:
waar werk je? (ongeveer)Ben een jaar geleden ontslagen samen met 3000 anderen bij Laurus wegens herorganisatie. Ben aan het cursussen om te herintegreren
ben je links of rechts?Recht door het midden, links geörienteerd.
heb je je UI zelf gepaint?Die heeft de user Vork gemaakt. Na een topic geopend door Dinosaur Sr om Tong aan een icoontje te helpen. Dat was in 2001.
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:09 schreef ANCT het volgende:
waarom is paprika chips zo lekker??Omdat er geen paprikaas in zitten
was je vakkenvuller bij Laurus(
) Manager
ben je links of rechts? (jezweetzelf met schrijven enzo) Rechts
dikke shit zo'n filiaalmanager heeft wel eens zo een pak aan met stropdas en allesquote:
Ik heb nog nooit een stropdas gedragenquote:Op zondag 6 juli 2008 00:15 schreef ANCT het volgende:
[..]
dikke shit zo'n filiaalmanager heeft wel eens zo een pak aan met stropdas en alles
Eerste post: Streamverslagen van 03-12-2000quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:31 schreef BereNDD het volgende:
Ik ben nog steeds sexy.quote:
Heb hem bij mijn favorieten gezet. Had hem per abuis gewist.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eerste post: Streamverslagen van 03-12-2000
Oh jaquote:Op zondag 6 juli 2008 00:38 schreef Arcee het volgende:
Ja, waarschijnlijk gewoon 't bovenste topic uit de AT.
Hee! Hij heeft al het achterste van zijn tong laten zien !quote:
Nee ik ben tegen neuken en sex in het algemeen.quote:
Grappenmakerquote:Op zondag 6 juli 2008 00:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik ben tegen neuken en sex in het algemeen.
Dat maakt te veel onderscheid tussen de man en de vrouw.
Okquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:59 schreef tong80 het volgende:
Weet je hoe ze in Frankrijk de eerste baan van Roland Garros gaan noemen ?
Nee. Als je in bed nadenkit over je ademhaling ga je er op letten en val je niet meer in slaap.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:05 schreef ANCT het volgende:
even een serieuze vraag dan![]()
aangezien ik een heel klein beetje ervaring heb met
"het frequent bezoeken/slowchatten/baggeren/zoveelmogelijkposten/weetikveelwattongallemaaldoet" , al kan ik niet in tong's schaduw staan natuurlijk![]()
vraag ik me af, of tong bijvoorbeeld nu evenveel "plezier" uit het posten haalt als bijvoorbeeld 2 jaar geleden![]()
met andere woorden, word je nooit moe van het velen posten? gaat het nooit vervelen, niet omdat het te eentonig word, maar gewoon omdat je het al zolangdoet ofzo
Als je de eerste bent en het goed doet word je met hetzelfde geld terugbetaaldquote:Op zondag 6 juli 2008 01:07 schreef MiVer het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen "beffen" en de "maffia"?
One slip of the tongue and you're in deep shit!!!
ik had dus ook iets soortgelijks maar dan met een ander internetgebeurenquote:Op zondag 6 juli 2008 01:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Als je in bed nadenkit over je ademhaling ga je er op letten en val je niet meer in slaap.
Fokken is hetzelfde. Is een tweede natuur.
Niet te veel overnadenken.
Wat was je vraag ?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:10 schreef Wouser het volgende:
hihihihi tong80 reageert niet op mijn vraag zal ik dus als een ja opvatten stakkertje
Heb twee keer zonxer internet gezeten.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:09 schreef ANCT het volgende:
[..]
ik had dus ook iets soortgelijks maar dan met een ander internetgebeuren
het was een 2e natuur, ik moest altijd elk vrij uurtje computeren klik klak, ik kende alles uit mn hoofd ik kon het met mijn ogen dicht
ik kon pools instellen als taal, het maakte allemaal niet uit:P
maar op een gegeven moment werd het minder leuk, en toen kon ik door omstandigheden een aantal weken/maanden dat dingetje niet doen, en daarna was het geen 2e natuur meer en was ik afgekickt
ik hoop voor je dat dat jouw ook ooit lukt![]()
al heb je natuurlijk altijd heroinejunkies die de spuit meenemen in het graf he
heeft natuurlijk alles met fok te maken dat snap je wel
Ik hou ook van scherpe dingen..........quote:Op zondag 6 juli 2008 01:10 schreef Wouser het volgende:
hihihihi tong80 reageert niet op mijn vraag zal ik dus als een ja opvatten stakkertje
Die vraag heb ik al beantwoord.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:06 schreef Wouser het volgende:
*vraagt zich af of tong80 werk heeft of dat hij van de belasting leeft (onze centen dus)*
doe niet zo bijdehand, tong heeft het harstikke druk op fokquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:44 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
tong80?
Ben je weleens een avond niet naar de kroeg oid gegaan omdat je bang was dat dan je postgemiddelde omlaag zou gaan? Ik nodig mensen uit om de EK-finale bij mij te kijken en ik post gewoon door
Ben je gelovig? Zo ja, welk geloof? Ik geloof in stroopwafels. Die hebben me nog nooit kwaad gedaan
Heb je nou een vriendin of niet? Ik ben de tel kwijt. Wat is je definitie van vriendin ?
Lurk je ook weleens in een topic? Niet van die rare woorden gebruiken
Schaam je je weleens voor een eerder geplaatste post van jezelf? Pas na tien posts, dus elke minuut wel een keer
Hoe gaat het met je cursus? Zwaar of valt het mee? Valt mee, ze helpen met tillen.
Hoeveel uur slaap je per nacht? Weinig. Meestal slaap ik overdag.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:42 schreef Roi het volgende:
Is het waar dat je posts/topics negeert waarin mensen zeggen dat je geen leven hebt?
Dat kan ik beamen.quote:
Dat hij rond de 80 vriendinnen heeft gehad, dus iets van 67. Of iets dergelijks, staat ergens als antwoord. Ja,dat weet ik nog, vond het wel lollig namelijkquote:Op zondag 6 juli 2008 03:42 schreef Sgele het volgende:
Volgens je profiel ben je geboren in het jaar 0
Waar staat de 80 voor achter Tong?![]()
Bedankt voor het me herinneren aan dat er weer een rit is vandaagquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:09 schreef BereNDD het volgende:
[..]
maar 1 hoor, mart smeets is geen hoofdletters waard
vooral dat stukje "ik had zoveel in te halen" is hilarischquote:Op zondag 6 juli 2008 01:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb twee keer zonxer internet gezeten.
Ik had zoveel in te halen qua vragen en postings dat ik er gelijk weer middenm inzat.
Ik begrijp wel wat je bedoelt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:06 schreef Wouser het volgende:
*vraagt zich af of tong80 werk heeft of dat hij van de belasting leeft (onze centen dus)*
quote:beroep: Student
Is als persiflage begonnen. Had niet verwacht dat ie open zou blijven.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:31 schreef Tabloid het volgende:
Tong hoe werkt je wereldberoemde Blinde kangoeroe met groene wenkbrauwen lepeltopic?
Je voedsel goed kauwen.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:29 schreef onlogisch het volgende:
Tong, wat doe je precies om zo in vorm te blijven en zo achterlijk veel te posten?
Wat is je geheim?
Koot en Bie toch?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je voedsel goed kauwen.
Dan komt het gelijkmatig in je bloed
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |