Nee die voeg ik toe op MSNquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:42 schreef Roi het volgende:
Is het waar dat je posts/topics negeert waarin mensen zeggen dat je geen leven hebt?
Mwoa, met zoveel posts is er weinig tijd om te fucken.quote:
Ten eerste je vergeet 3 hoofdletters.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:05 schreef BereNDD het volgende:
ik heb wel een vraag aan tong80:
Hoe kan je zoveel nutteloze dingen interessant vinden? Zoals welke jasjes mart smeets enzo aandoet tijden de tour de france..
Duizend euro wedden dat ik meer geneukt heb dan jij ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, met zoveel posts is er weinig tijd om te fucken.
maar 1 hoor, mart smeets is geen hoofdletters waardquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ten eerste je vergeet 3 hoofdletters.
Ten tweede In trivialiteit ligt het ware genie.
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duizend euro wedden dat ik meer geneukt heb dan jij ?
je hand telt niet mee héquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duizend euro wedden dat ik meer geneukt heb dan jij ?
Mocht van je moeder de foto's niet openbaar maken.quote:
Nee. Heb jij effe pech.quote:
Ik vind gewongen humor geen humorquote:
Viel wel mee. Ik was trotser toen ik die helikopter uit de lucht schoot.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:21 schreef Opperkwal het volgende:
Was je trots toen je de beruchte Albert Heijn foto met welpies tegen kwam op Dumpert?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |