Dat hij rond de 80 vriendinnen heeft gehad, dus iets van 67. Of iets dergelijks, staat ergens als antwoord. Ja,dat weet ik nog, vond het wel lollig namelijkquote:Op zondag 6 juli 2008 03:42 schreef Sgele het volgende:
Volgens je profiel ben je geboren in het jaar 0
Waar staat de 80 voor achter Tong?![]()
Bedankt voor het me herinneren aan dat er weer een rit is vandaagquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:09 schreef BereNDD het volgende:
[..]
maar 1 hoor, mart smeets is geen hoofdletters waard
vooral dat stukje "ik had zoveel in te halen" is hilarischquote:Op zondag 6 juli 2008 01:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb twee keer zonxer internet gezeten.
Ik had zoveel in te halen qua vragen en postings dat ik er gelijk weer middenm inzat.
Ik begrijp wel wat je bedoelt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:06 schreef Wouser het volgende:
*vraagt zich af of tong80 werk heeft of dat hij van de belasting leeft (onze centen dus)*
quote:beroep: Student
Is als persiflage begonnen. Had niet verwacht dat ie open zou blijven.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:31 schreef Tabloid het volgende:
Tong hoe werkt je wereldberoemde Blinde kangoeroe met groene wenkbrauwen lepeltopic?
Je voedsel goed kauwen.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:29 schreef onlogisch het volgende:
Tong, wat doe je precies om zo in vorm te blijven en zo achterlijk veel te posten?
Wat is je geheim?
Koot en Bie toch?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je voedsel goed kauwen.
Dan komt het gelijkmatig in je bloed
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |