Het is verder een prima jongen hoor, alleen dit is een heel irritante eigenschap van hem.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:30 schreef immortalsean het volgende:
[..]
kan die 'm niet een paar klappen geven, of is het zo'n emo-homo-slapjanus geval?
Oh, maar dat heeft ie ook wel eens gedaan hoor. "Ik zag licht branden, dus ik dacht, je bent vast wel thuis"quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:30 schreef Anniie het volgende:
Volgende keer dat je 'm tegenkomt zeggen dat het niet nodig is om te kloppen als hij het antwoord toch verstaat/afwacht.
He is my hero!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:30 schreef Gluckskafer het volgende:
Whehe die dude doet net alsof ie dom is, om je lekker in je roze stringetje te zien![]()
Wat hij kan....KAN JIJ OOK!!!!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hij schijnt dit ook bij m'n 2 verdiepingsgenotes te doen. Fucking terreur
Sja, als ie nou lekker was. Maar hem aanschouwen in weinig kleding is wel iets waar ik allerminst interesse in hebquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:38 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Wat hij kan....KAN JIJ OOK!!!!![]()
![]()
De deur op slot doen en wel duidelijk laten merken dat je thuis bent. Misschien snapt hij de hint.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Sja, als ie nou lekker was. Maar hem aanschouwen in weinig kleding is wel iets waar ik allerminst interesse in heb
Alsof hij dat erg zou vinden.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:38 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
![]()
Ik vrees van niet. De deur op slot maatregel pas ik al een tijdje toe als ik net onder de douche vandaan kom.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:40 schreef Anniie het volgende:
[..]
De deur op slot doen en wel duidelijk laten merken dat je thuis bent. Misschien snapt hij de hint.
Bordje op de deur hangen met tekstje erop?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. De deur op slot maatregel pas ik al een tijdje toe als ik net onder de douche vandaan kom.
Maar het is vrij klote dat ik de deur op slot moet gaan doen als ik in m'n eigen kamer m'n eigen ding wil doen zonder daarbij gezien of gestoord te wordenAlle andere huisgenoten kloppen en wachten dan netjes het antwoord af en als dat niet komt gaan ze gewoon weg zonder de deur proberen open te maken.
Dat vindt ie mischien wel lekker.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:38 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, ik woon in een huis met totaal 14 bewoners. De twee van mijn verdieping zullen het inderdaad wel begrijpen, maar voor de rest komt zo'n bordje over of ze nooit bij me aan mogen kloppen. Terwijl dat wel zo is, zolang ze maar even wachten op een 'jaaaaaaa' of 'binnennn' van mijn kantquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:45 schreef Anniie het volgende:
Je andere huisgenoten snappen dan toch wel dat 't bordje 'niet storen' voor hem is bedoeld.
klappen is misschien inderdaad wat rigoureus ...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
...
Verder denk ik dat je teveel films kijkt als je denkt dat mensen hier al om gaan meppen
...
dreiegen met aanklacht indienen, dan is het zo afgelopen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Het is verder een prima jongen hoor, alleen dit is een heel irritante eigenschap van hem.
Verder denk ik dat je teveel films kijkt als je denkt dat mensen hier al om gaan meppen
[..]
Oh, maar dat heeft ie ook wel eens gedaan hoor. "Ik zag licht branden, dus ik dacht, je bent vast wel thuis"Mein Gott.
Elke keer dat ie het deed heb ik er wat gezegd hoor, of het op dat moment nou 'erg' was dat hij me stoorde of niet. Er staat niet voor niets 'hardleers' in de topictitelquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:50 schreef PeZu het volgende:
moeilijk heh, hem gewoon face to face eea goed duidelijk maken
dan ben jij net zo goed hardleers als je nog geen andere maatregelen hebt getroffenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Elke keer dat ie het deed heb ik er wat gezegd hoor, of het op dat moment nou 'erg' was dat hij me stoorde of niet. Er staat niet voor niets 'hardleers' in de topictitel
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:52 schreef simmu het volgende:
[..]
ik zat als meisje met 7 jongens op een huis,
Als hij zo hardleers is mag je op een gegeven moment ook wel wat minder netjes zijn. Gewoon zeggen dat hij moet opkankeren.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Elke keer dat ie het deed heb ik er wat gezegd hoor, of het op dat moment nou 'erg' was dat hij me stoorde of niet. Er staat niet voor niets 'hardleers' in de topictitel
Homo !quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:22 schreef slindenau het volgende:
Ik krijg spontaan een harde plasser van dit topic
Da's misschien wel het beste ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:06 schreef Noodly het volgende:
Misschien toch maar je deur op slot doen (als je gewoon in je kamer bent). Dan klopt hij vast wel een keer aan waarna hij de deur open probeert te doen maar dat lukt niet. Dan doe je voor hem de deur open en als hij dan vraagt waarom hij op slot zat zeg je: Omdat mensen anders zomaar binnen lopen en dat is enorm irritant(onderkotsen mag) en als hij het daarna nóg een keer doet iets minder genuanceerd zijn.
Zet dan wel je cam aan als je hem in je onderbroek door de kamer tiktquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Da's misschien wel het beste ja.
En het is echt niet zo dat ik zeg "Hey ik vind het niet lief dat je de deur zomaar opendoet, voortaan niet meer doen he!". Gisteren kwam er een "Godverdomme, ik sta hier in m'n onderbroek, mongool!" (:')) uit en ik gok dat ik hem de eerst volgende keer gewoon aanvlieg, want m'n bloed kookte gisterenavond al
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:53 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Zet dan wel je cam aan als je hem in je onderbroek door de kamer tikt
WTF marktplaatsquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:03 schreef aaipod het volgende:
Dat woord "onderbroek". Met onderbroek bedoel je toch niet [ afbeelding ] of wel?
Het zou mijn fantasie in ieder geval goed verpesten..
Wil jij geen ruime onderbroek van mevr. Janssen hebben dan?quote:
zomg een verkapte ik-heb-geen-vriendin-post.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:03 schreef aaipod het volgende:
Dat woord "onderbroek". Met onderbroek bedoel je toch niet [ afbeelding ] of wel?
Het was meer een verkapte elke-dag-kip-gaat-ook-vervelen post.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:25 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
zomg een verkapte ik-heb-geen-vriendin-post.
Hou je het maar bij je 'fantasie' idd.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ach, er is een heeeeeeeeeel groot gebied tussen oma-oksel-onderbroeken en wicked weasle stuff hoor. En nee, ik ga het niet bewijzen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:32 schreef JDude het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Onderbroeken via marktplaats kopenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:03 schreef aaipod het volgende:
quote:
trakteer hem gewoon op een stokslobberpartyquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
heel verhaal
Nee, dat wist ik nog niet neequote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:33 schreef MLF het volgende:
je huisgenoot is homo en jij ook, alleen weet je het nog niet
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:33 schreef Litso het volgende:
Bouw een constructie waarbij hij water op zijn kop krijgt als hij de deur opent. Dat doet ie 1 keer en dan leert hij wel dat ie moet wachten tot je het erafhaalt
doe eens niet van die lange reactiesquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:30 schreef Mikkie het volgende:
Ben je een lekker wijf? Misschien ligt het daar aan
Overigens had ik ook zo'n huisgenote... die wachtte ook nooit af. Kloppen en open doen. Of kloppen en dat ik bewust niet reageerde (want als je 'nee' zegt vragen ze zich af waarom niet en proberen ze het toch), en dan nóg proberen of de deur open is
Ben er een keertje over uitgevallen, uitgelegd dat als er geen reactie kwam, ze de deur niet hoefde te proberen want als ie open was wilde ik 'r niet spreken en als ie dicht was, was ik er niet. Either way: niet welkom. De boodschap kwam toen een heel eind door. Tuurlijk gebeurde het nog wel eens, maar het was toch stukken minder, dat scheelde al. Je voelt je immers toch aangetast in je privacy. Inmiddels is ze verhuisd, heb ik m'n privacy terug.
Zo simpel en doeltreffendquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:33 schreef Litso het volgende:
Bouw een constructie waarbij hij water op zijn kop krijgt als hij de deur opent. Dat doet ie 1 keer en dan leert hij wel dat ie moet wachten tot je het erafhaalt
Iddquote:Op zondag 6 juli 2008 11:19 schreef Lakitu het volgende:
Wat voor een homo is je vriendje dan, dat hij dit probleempje niet even oplost?
Je vriendje is dus emo en gay.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja ik val niet echt op kampsjaken die zich gelijk helemaal breed gaan maken en gaan rammen als er iemand naar hun vriendinnetje kijkt. Het is vervelend, maar mijn probleem en niet dat van hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |