Dit is het grootste challengertoernooi van Nederland.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:42 schreef groenen het volgende:
Ik moest ook even zoeken maar Darcis won het toernooi van Amersfoort(Melkhuisje), dat schijnt hierna te komen.
Dit toernooi ken ik helemaal nietMisschien omdat het een challenger is?
Foutje, even te snel gedaanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:42 schreef groenen het volgende:
Ik moest ook even zoeken maar Darcis won het toernooi van Amersfoort(Melkhuisje), dat schijnt hierna te komen.
ook het enige...?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is het grootste challengertoernooi van Nederland.
Klopt. 3 ATP, 1 Challenger, 5 Futures.quote:
Is TEAN een challenger gebleven? Ik dacht dat het vorig jaar speciaal voor het jubileum was. Ze hadden een sterk programma... dus misschien mogen ze inderdaad blijven.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:32 schreef tennisboy het volgende:
Er zijn zozo 2 challengers, in Alphen Aan Den Rijn is ook een challenger toernooi 30-08-07-09.
IK ga er ook naartoe, ik ga een Passe-partout kopen, zodat ik er elke dag naar toe kan.
Hmmm alphen zou alleen vorig jaar een challenger zijn en dan weer "gewoon een future worden. Maar blijkbaar toch een challenger gebleven. Nou ja, das alleen maar beter voor de nederlandse sportquote:Op maandag 7 juli 2008 09:32 schreef tennisboy het volgende:
Er zijn zozo 2 challengers, in Alphen Aan Den Rijn is ook een challenger toernooi 30-08-07-09.
IK ga er ook naartoe, ik ga een Passe-partout kopen, zodat ik er elke dag naar toe kan.
head to head van 0-0 met martin. Dat kan natuurlijk niet, daar moet martin werk van maken. Vandaar.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
ook het enige...?
btw waarom heeft ene Berankis Ricardas een wildcard gekregen
staat laag op de ranglijst en hij zegt me echt helemaal niets..
en natuurlijk kenden we hem daarvoor al omdat het een homeboy van Big Dick is.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:47 schreef TubewayDigital het volgende:
Gil (2), die kennen we nog van de davis cup.
ah ik snap het alquote:Op maandag 7 juli 2008 13:49 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
head to head van 0-0 met martin. Dat kan natuurlijk niet, daar moet martin werk van maken. Vandaar.
Heb je een fototoestel? Wat foto's zouden zeker geapprecieerd worden, zeker foto's van Martinquote:Op maandag 7 juli 2008 18:10 schreef tennisboy het volgende:
Was er vandaag naar toe geweest, het is erg leuk in Scheveningen. Ik heb Jesse met Wessels zien dubbelen en heb Robin Haase zien trainen.
quote:Op maandag 7 juli 2008 13:49 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
head to head van 0-0 met martin. Dat kan natuurlijk niet, daar moet martin werk van maken. Vandaar.
Oei, hier vallen jullie toch gruwelijk door de mand als Martinliefhebbers.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
ah ik snap het al
wat een topper is het toch dat hij iedereen de kans gunt om een keer tegen hem te spelen
Probleem is wel dat Martin zo snel is dat hij zich moeilijk op foto's laat vangen. Laat staan een actieshot van een top-20 slag.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:15 schreef freiss het volgende:
[..]
Heb je een fototoestel? Wat foto's zouden zeker geapprecieerd worden, zeker foto's van Martin
Dat was geen wedstrijd, Martin liet hem winnen.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Oei, hier vallen jullie toch gruwelijk door de mand als Martinliefhebbers.
Ze hebben dit jaar nog tegen elkaar gespeeld.
Dat lijkt mij duidelijk. Tenzij Hij anders kiest, maar dat sluit ik op het moment toch wel uit.quote:
Sterker nog, HIJ bepaalt de weeromstandighedenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Eigenlijk best goede omstandigheden voor Martin, het maakt hem allemaal niet uit wanneer en in welke omstandigheden hij speelt. Hij wint toch wel.
quote:Haase niet ernstig geblesseerd
De bandage rond zijn knie en de blessurebehandeling voorspelde even niet veel goeds, maar Robin Haase bracht na de afgebroken partij tegen Middelkoop zelf het goede nieuws: 'Een paar weken geleden hebben we besloten dat ik door ga spelen met een scheurtje in mijn meniscus en mijn kuitbeen dat steeds verschuift. Zo lang ik spierversterkende oefeningen blijf doen, gaat dat ook goed. Het apparaat dat ik nodig heb daarvoor had ik echter afgelopen week niet tot mijn beschikking en dat voel ik dan direct. De blessurebehandeling in de derde set was voor kramp, die kreeg ik door dat tape dat zo strak rond mijn been zat. Ik heb geen pijn, al voelt dit niet lekker, en ik kan niets kapot maken in mijn knie. Volgens de artsen moet het straks op hard court beter gaan, dus ik moet deze twee weken nog even overleven.'
Woensdag spelen Matwé Middelkoop en Haase verder bij een 4-1 stand voor Middelkoop in de derde set.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:31 schreef Vector_SLD het volgende:
Vandaag geweest! Op 1 meter van de meester gestaan. Wat is ie groot in het echt. Hij had een flesje spa blauw in zijn hand
Op een groot scherm in de kroegquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaan we hier de heldendaden van Martin volgen, of wil hij dat dat in z'n eigen topic gebeurt?
Dit is de 'grote' broer van de dwerg hoor.... dus pas maar op je woordenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Martinus, tik die Belgische dwerg van het Hollandsche gravel jongen
Wel ok idd !quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:11 schreef Komakie het volgende:
Goeie shit van Thiemo
hopelijk knalt hij Rochus wel van de baan in de volgende ronde.
Martin
Robin
Hopelijk komt Jesse nog een beetje ver
quote:Siemens Open: De Bakker wel naar tweede ronde
Thiemo de Bakker heeft de tweede ronde van de Siemens Open in Scheveningen weten te bereiken via een overwinning op de Spanjaard Javier Genaro-Martinez. De Bakker had het moeilijk tegen de Spanjaard, die goed uit de voeten kan op het gravel, maar wist in de laatste set alsnog aan het langste eind te trekken: 3-6, 7-6, 7-5.
De Nederlanders doen het niet goed in eigen huis. Martin Verkerk werd al geëlimineerd door de Belg Christophe Rochus. Ook Peter Wessels, Melle van Gemerden en Robin Haase gingen al onderuit. Matwé Middelkoop ging wel verder naar de tweede ronde, via een overwinning op landgenoot Haase.
Het zou leuk zijn als die jongens een beetje ver kunnen komen. Ze hebben ook een wild card voor het Dutch Open komende week (volgens mij Thiemo voor de 3de keer op rij) dus kunnen zich mooi in de kijker spelen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wel ok idd !
Kunnen Thiemo en Jesse eindelijk wat laten zien. Leuk voor de Dutch Open !
Klopt ja.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Thiemo won vorig jaar op de Dutch Open van Massu toch
In dat geval heeft ie nog wat punten te verdedigen
quote:VERKERK VERKIJKT ZICH OP ROCHUS
Voor Martin Verkerk is het Siemens Open alweer voorbij. De Alphenaar, die zondag nog een futuretoernooi in Kassel won, dolf woensdag in de eerste ronde met 6-7(1), 5-7 het onderspit tegen de Belg Christophe Rochus. In beide sets begon Verkerk voortvarend, maar viel hij ver terug. In de tweede set liet hij twee setpoints onbenut.
In de eerste set gaf Verkerk twee keer een break voorsprong uit handen. Met veel geluk overleefde hij op 4-5 een setpoint en sleepte hij een tiebreak uit het vuur. Daarin was hij kansloos. In de tweede set stond Verkerk met 5-2 voor. Op 5-4 miste hij op de service van Rochus twee setpoints. Daarna was de pijp leeg bij de finalist van Roland Garros 2003.
Thiemo de Bakker won wel. Hij versloeg de Spaanse qualifier Javier Genaro-Martinez met 3-6, 7-6, 7-5. De Bakker wordt deze week voor het eerst bijgestaan door zijn nieuwe coach, Raemon Sluiter.
Hij is geblesseerd hé. Had hem graag in de dubbel gezien maar die heeft hij dus afgezegdquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:52 schreef TheVulture het volgende:
wel een erg matige prestatie van Haase dit.. netjes van De Bakker
Na de eerste set heeft Martin Rochus een paar keer strak aangekeken; toen was zijn verzet meteen gebroken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:35 schreef TheArt het volgende:
De Bakker wint met 1-6, 6-1, 6-2 van Rochus. In de tweede en derde set sloeg Thiemo Rochus echt compleet van de baan. Het ene schitterende punt na het andere.
onderschat het aura en het voorbereidende sloopwerk van verkerk nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie die Raemon eens een goede trainer zijn.
Sinds kort is er een rankingtopicquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand wat dit voor de ranking van Huta en De Bakker betekentHoeveel stijgen ze?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Heel erg netjes van zowel Huta Galung als De Bakker
Alphen a/d Rijn en Scheveningen zijn de enige twee. Tot een paar jaar geleden was er ook één in Hilversum. Daar is mijn broertje zelfs nog ballenjongen geweest.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:40 schreef NY_Giant het volgende:
Welke andere Challengers zijn er eigenlijk nog in Nederland? God's eigen toernooi in Alphen a/d Rijn en nog een in Groningen ofzo?
via de uberslechte websites van de atp en de itf kom ik tot de conclusie dat er slechts 2 challangers zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:40 schreef NY_Giant het volgende:
Welke andere Challengers zijn er eigenlijk nog in Nederland? God's eigen toernooi in Alphen a/d Rijn en nog een in Groningen ofzo?
eens !quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:54 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
via de uberslechte websites van de atp en de itf kom ik tot de conclusie dat er slechts 2 challangers zijn
site van de knltb is ook een hel trouwens
Die return bij 4-3 op BP was echt flitsend. Echt een streep langs de lijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:22 schreef Tim86 het volgende:
Huta slaat Ascione naar huis: 6-3 6-3. Erg knap weer. Gaf nog bijna een 4-1 voorsprong weg, maar brak op 4-3 Ascione meteen weer en serveerde het uit.
quote:Op zondag 13 juli 2008 11:37 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
in een flits dacht ik even dat het nadal was
breek Argentinoquote:Op zondag 13 juli 2008 13:30 schreef TheArt het volgende:
Jesse is bezig aan de finale. 4-1 voor in de eerste set. Hij staat erg goed te spelen tot nu toe.
Nope,quote:Op zondag 13 juli 2008 12:46 schreef kleinzusje het volgende:
Klinkt goed Komakie![]()
Ga je vandaag ook ?
Giertje !quote:
Mwah ik vind die Argentijn iets te gladquote:Op zondag 13 juli 2008 15:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Giertje !
Die Zuid Amerikano mag er ook zijn he ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |