Alphen a/d Rijn en Scheveningen zijn de enige twee. Tot een paar jaar geleden was er ook één in Hilversum. Daar is mijn broertje zelfs nog ballenjongen geweest.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:40 schreef NY_Giant het volgende:
Welke andere Challengers zijn er eigenlijk nog in Nederland? God's eigen toernooi in Alphen a/d Rijn en nog een in Groningen ofzo?
via de uberslechte websites van de atp en de itf kom ik tot de conclusie dat er slechts 2 challangers zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:40 schreef NY_Giant het volgende:
Welke andere Challengers zijn er eigenlijk nog in Nederland? God's eigen toernooi in Alphen a/d Rijn en nog een in Groningen ofzo?
eens !quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:54 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
via de uberslechte websites van de atp en de itf kom ik tot de conclusie dat er slechts 2 challangers zijn
site van de knltb is ook een hel trouwens
Die return bij 4-3 op BP was echt flitsend. Echt een streep langs de lijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:22 schreef Tim86 het volgende:
Huta slaat Ascione naar huis: 6-3 6-3. Erg knap weer. Gaf nog bijna een 4-1 voorsprong weg, maar brak op 4-3 Ascione meteen weer en serveerde het uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |