abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59953007
Was er vandaag naar toe geweest, het is erg leuk in Scheveningen. Ik heb Jesse met Wessels zien dubbelen en heb Robin Haase zien trainen.
  maandag 7 juli 2008 @ 18:15:05 #27
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_59953102
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:10 schreef tennisboy het volgende:
Was er vandaag naar toe geweest, het is erg leuk in Scheveningen. Ik heb Jesse met Wessels zien dubbelen en heb Robin Haase zien trainen.
Heb je een fototoestel? Wat foto's zouden zeker geapprecieerd worden, zeker foto's van Martin
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_59953157
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:49 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

head to head van 0-0 met martin. Dat kan natuurlijk niet, daar moet martin werk van maken. Vandaar.
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:55 schreef Komakie het volgende:

[..]

ah ik snap het al
wat een topper is het toch dat hij iedereen de kans gunt om een keer tegen hem te spelen
Oei, hier vallen jullie toch gruwelijk door de mand als Martinliefhebbers.

Ze hebben dit jaar nog tegen elkaar gespeeld.
pi_59953353
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:15 schreef freiss het volgende:

[..]

Heb je een fototoestel? Wat foto's zouden zeker geapprecieerd worden, zeker foto's van Martin
Probleem is wel dat Martin zo snel is dat hij zich moeilijk op foto's laat vangen. Laat staan een actieshot van een top-20 slag.
  maandag 7 juli 2008 @ 19:07:16 #30
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_59954171
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:17 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

[..]

Oei, hier vallen jullie toch gruwelijk door de mand als Martinliefhebbers.

Ze hebben dit jaar nog tegen elkaar gespeeld.
Dat was geen wedstrijd, Martin liet hem winnen.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  maandag 7 juli 2008 @ 19:08:03 #31
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_59954187
Iets met weddenschappen ofzo. Wat wil je ook met zulke odds.
pi_59954807
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:01 schreef borisz het volgende:
HIJ gaat winnen
Dat lijkt mij duidelijk. Tenzij Hij anders kiest, maar dat sluit ik op het moment toch wel uit.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:32:31 #33
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_59964823
Vol programma vandaag! Tennis op 4 banen. Laat wat mij betreft maar lekker verregenen, dan zijn er lekker veel partijen in de rest van de week en ben ik er eind deze week wel wat daagjes te vinden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:14:10 #34
66825 Reya
Fier Wallon
pi_59967224
Je misgunt Martin de laatste wedstrijd op Centre Court.
pi_59968120
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_59968818

oeps
pi_59969666
Eigenlijk best goede omstandigheden voor Martin, het maakt hem allemaal niet uit wanneer en in welke omstandigheden hij speelt. Hij wint toch wel.
That's all folks!
pi_59969851
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Eigenlijk best goede omstandigheden voor Martin, het maakt hem allemaal niet uit wanneer en in welke omstandigheden hij speelt. Hij wint toch wel.
Sterker nog, HIJ bepaalt de weeromstandigheden
pi_59970243
Wat een domper voor het toernooi, meteen een geplaatste speler eruit.
pi_59976725
Haase op de baan
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59977683
Haase verliest de 1e set van Middelkoop...

6-4.

1-1 in de 2e set.
pi_59978677
en toen regende het weer als een malle..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59980891
Spannend! Of nouja, niet echt...maar de rest van het deelnemersveld is spannend
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:39:39 #44
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_59981110
Dat park ligt op een kwartier fietsen vanaf hier en sinds ik thuis ben heb ik geen druppel regen gezien
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_59982100
Hoe houd je de nummer één in het toernooi? wat een bananentoernooi. Het doet er niet toe dat zijn tegenstander toevallig een Nederlander is, wat onsportief. De omstandigheden leken tot zeker 21 uur 'speelbaar', na de bui even eerder.
quote:
Haase niet ernstig geblesseerd
De bandage rond zijn knie en de blessurebehandeling voorspelde even niet veel goeds, maar Robin Haase bracht na de afgebroken partij tegen Middelkoop zelf het goede nieuws: 'Een paar weken geleden hebben we besloten dat ik door ga spelen met een scheurtje in mijn meniscus en mijn kuitbeen dat steeds verschuift. Zo lang ik spierversterkende oefeningen blijf doen, gaat dat ook goed. Het apparaat dat ik nodig heb daarvoor had ik echter afgelopen week niet tot mijn beschikking en dat voel ik dan direct. De blessurebehandeling in de derde set was voor kramp, die kreeg ik door dat tape dat zo strak rond mijn been zat. Ik heb geen pijn, al voelt dit niet lekker, en ik kan niets kapot maken in mijn knie. Volgens de artsen moet het straks op hard court beter gaan, dus ik moet deze twee weken nog even overleven.'

Woensdag spelen Matwé Middelkoop en Haase verder bij een 4-1 stand voor Middelkoop in de derde set.
pi_59982673
Ik hoop wel dat Haase morgen nog kan winnen. Middelkoop speelde wel erg goed. Peter Wessels en Melle van gemerden zijn helaas al uitgeschakeld. Jesse huta galang won wel.
pi_59982743
Huta Galung is wel door. Big Dick uitgeschakeld.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 8 juli 2008 @ 23:31:52 #48
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_59985432
Vandaag geweest! Op 1 meter van de meester gestaan. Wat is ie groot in het echt. Hij had een flesje spa blauw in zijn hand
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:16:04 #49
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59986601
Laat Haase alsjeblieft winnen. Die dropveter van een Middelkoop hoef ik zaterdag niet te zien.
Dan komt er een Verkerk - Haase op zaterdag en dat zou mooi zijn

(ff er vanuit gaande dat Haase de rest ook wint. Dat Hij wint spreekt voor zich)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_59986682
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 23:31 schreef Vector_SLD het volgende:
Vandaag geweest! Op 1 meter van de meester gestaan. Wat is ie groot in het echt. Hij had een flesje spa blauw in zijn hand
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')