-offtopic-quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:34 schreef Bastard het volgende:
Ik vraag om zaken waar ik wat meer aan heb, maar een vrije parkeerplaats is altijd mooi meegenomen
Zo kreeg ik net een site aangeboden waar precies in stond waar ik vorige week om gevraagd heb.. ik kreeg er meteen een warm gevoel bij toen ik het opende.
Ik nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:56 schreef hexenwind het volgende:
Wat doe jij drukken dan? Anders dan F5 en bruine truien...
Wat een mooie lange volzinquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:26 schreef lijnestein het volgende:
ik heb het voor heerst gehoort van een leerkracht op school kdagt eerst da ze gewoon zot was ofzo, ik had het toch een geprobeert en het werkte wel da was echt eng (ik had geprobeerd om de jonge waar ik op was (3jaar) verlieft, verlieft op mij te krijgen het heeft 2maand geduurt maar het werkte) een paar maad erna zag dat mijn 4 van favoriete bands op 1 dag op rock werchter stonden, ik woon dicht bij werchter dus ik was dan tot daar gekomen (met men zus) om langs buiten te gaan kijken en WIJ HEBBEN VAN 2 GASTE DIE VOORBIJ LIEPEN 2 GRATIS TIKETS GEKREGEN dat was de mooiste dag van mijn leven dankzij de aantrekingskracht
Als het krijgen van 2 gratis kaartjes de mooiste dag in je leven is dan heb je volgens mij werkelijk waar een kutleven eerste klasquote:dat was de mooiste dag van mijn leven dankzij de aantrekingskracht
Ben benieuwd of je ook dingetjes gaat testen, hou ons op de hoogtequote:Op zondag 20 maart 2011 15:48 schreef kastanova het volgende:
Nah fuck it, ik ga hem ook eens proberen, download loopt.
Uitproberen zonder te testen is als schijten zonder af te vegen.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:54 schreef Bastard het volgende:
Ben benieuwd of je ook dingetjes gaat testen, hou ons op de hoogte
Ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 06:23 schreef Bastard het volgende:
Misschien klinkt het heel gek en ouderwets hoor, maar ik heb gewoon het boek gekocht. Silly me.
hoe je het ook wil noemen, het is heel leuk om de resultaten te boeken!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:59 schreef Flew het volgende:
Vandaag is een stukje van mijn droom weer uitgekomen.
Ik heb het zó gevisualiseerd, dat het voelde alsof ik het met mijn hart en hoofd al had.
Ik had een 'ideaalplaatje' in mijn hoofd gecreëerd, en dat probeerde ik mezelf steeds voor te houden.
Ik probeerde die positieve focus, mijn positieve gedachtenpatroon, vast te houden.
En wellicht noemen sommigen het 't 'placebo-effect', maar het heeft voor mij gewerkt.
Ik zou het inderdaad placebo effect en suggestie noemen, maar /care verder. Het werkt, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:59 schreef Flew het volgende:
Vandaag is een stukje van mijn droom weer uitgekomen.
Ik heb het zó gevisualiseerd, dat het voelde alsof ik het met mijn hart en hoofd al had.
Ik had een 'ideaalplaatje' in mijn hoofd gecreëerd, en dat probeerde ik mezelf steeds voor te houden.
Ik probeerde die positieve focus, mijn positieve gedachtenpatroon, vast te houden.
En wellicht noemen sommigen het 't 'placebo-effect', maar het heeft voor mij gewerkt.
Dat boek heb ik ooit gekregen, wat stukken gelezen en volgens mij is het vooral gericht om leren positief te denken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het vervolg heet "The Power". Weer wat uitgebreider.
Eenschquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het meest Amerikaanse verkooppraatje ooit, als je maar hard genoeg denkt aan die mooie auto komt 'ie van zelf. Lekker kapitalistisch en niet zo 'spiritueel'. Echt iets voor Oprahs boekenclub, waar ook 'een nieuwe aarde' in zat. Een boek wat PRECIES het tegenovergestelde weergeeft.
Lees de TT nog eens (de OP zal vast te veel gevraagd zijn) en hou je crap voor je.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk hoe esotherische crap aanhangers hier een filosofie aanhangen dat mensen die verschrikkelijk pech in hun leven hebben dat gewoon aan zichzelf te danken hebben.
Lastig niet, die waarheden...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lees de TT nog eens (de OP zal vast te veel gevraagd zijn) en hou je crap voor je.
Niet veel moeilijker dan begrijpend lezen gok ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lastig niet, die waarheden...
Als je het echt wilt, dan lukt dat je!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet veel moeilijker dan begrijpend lezen gok ik.
Esoterisch is het niet eens, het is gewoon 'believe in yourself' 'you can do it' in een ander jasje. Wat een geheimquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk hoe esotherische crap aanhangers hier een filosofie aanhangen dat mensen die verschrikkelijk pech in hun leven hebben dat gewoon aan zichzelf te danken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |