Ik heb een The Secret-succesverhaal!
Ik was al een week op zoek naar een bepaald font (ik had er alleen een piepkleine slechte kwaliteit .jpg van). Uiterlijk gisteren moest ik het hebben, anders zou het niet op tijd naar de drukker kunnen.
Omdat ik het niet kon vinden (ja, ik ken de sites zoals myfonts e.d.

), heb ik gisteren uit pure wanhoop zelfs een aantal FOK-mensen erover gepm't

of ze het konden vinden, maar helaas ook zonder succes. Wel fonts die er enigszins op leken, maar dus niet wat ik zocht.
Ik ging er dus uiteindelijk maar vanuit dat het een custom font was, dus ging ik maar voor een alternatieve oplossing, namelijk een compleet ander font zoeken (want ik wilde niet iets wat erop lijkt (want dat vind ik dan zo cheap staan, ik wilde
of precies dat font
of een compleet ander font).
Dus ik startte Photoshop op om dan maar een compleet ander font te gaan zoeken. En toen gebeurde het! Het wonder

!
Ik typte een stukje tekst in Photoshop in Arial, ik selecteerde de tekst en verving Arial voor een willekeurig font uit de fontlijst -> 'Gungsuh' vond ik wel leuk klinken

.
En dat was
precies het font dat ik zocht! En het kon dus ook nog op het allerlaatste moment op tijd naar de drukker

!
Oh, voor de mensen die nu gaan kijken hoe Gungsuh eruitziet. Er zijn 2 versies van: Koreaanse tekens en 'normale'. Ik had de normale nodig, ook wel bekend onder de naam 'ITC American Typewriter'.Disclaimer: Voor de kenners onder ons: Nee, ik heb het uiteindelijke bestand voor de drukker natuurlijk niet in Photoshop gemaakt
.[ Bericht 0% gewijzigd door JoepiePoepie op 12-05-2010 21:42:04 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!