abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60754853
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:37 schreef Elvi het volgende:

Ook heb ik gister een stukje What the Bleep gekeken. Het was alleen een hele slechte download dus ik ga alsnog de dvd kopen Al moet ik zeggen dat er dan wel erg veel informatie op me afkomt.
Desinformatie
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:39:53 #103
47102 Elvi
miemkwien
pi_60762972
Discussietopic was ergens anders.
pi_61014840
Net de secret geluisterd, dacht dat het iets compleet anders was met videobeelden als een documentaire.

Moet zeggen dat het in ieder geval mijn stemming positief heeft beinvloed door mezelf te visualiseren op een moment en plek in het verleden waar het leven fantastisch leek te zijn. Dat gevoel meenemen richting het heden in diepe meditatie schijnt een beetje te helpen want een frisser opgewekter gevoel lijkt aanwezig te zijn.

Heb nog niet alles geluisterd, ben ff gestopt bij het einde van deel 2 en straks de rest luisteren.

Dat ze beweren dat het programma in het onderbewuste waar geen profijt wordt uitgehaald gewist wordt daar kan ik me ook wel in vinden.
Genieten is toegestaan!!!
pi_61444688
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 09:44 schreef Bastard het volgende:
The Secret, natuurlijk volgens sommige mensen grootte onzin, anderen hebben er succes mee!
Toen ik er een dik jaar geleden voor het eerst over hoorde dacht ik dat het gewoon weer 1 van de zoveelste boeken van Oprah zou zijn, in de opvolging van "get rich in 10 days" dus besteedde er niet veel aandacht aan.
Toch na een tijdje hoorde ik meer mensen er over, discussies er over en de titel intrigeerde mij, wat is dan dat geheim
Er is een boek van en een film, nou ben ik zelf altijd voorstander van een boekvorm, deze is toch vaak beter als de film. Dus het boek maar besteld en eigenlijk in 1x uitgelezen!
Niet omdat het zo goed geschreven is, eerlijk gezegd staat me de layout er ook van tegen... maar de kern klopt!
Ik ben het zelf gaan testen, je moet het toch onderzoeken nietwaar? Ik ben er bewuster mee bezig geweest en gaan kijken.. heb je het ook zelf in de hand, daar gaat het toch om? Mijn karakter neigt er naar om van het negatieve uit te gaan, waardoor ook heel veel mislukte."Dat heb ik weer".. zei ik dan altijd. Dat ben ik daardoor gaan afleren... en hier volgen een paar voorbeelden van gebeurtenissen na The Secret:

Voorbeeld inderdaad is zoals in het boek staat, dat je een envelop open maakt en er geld in zit?
Ik wilde dat ook, hoefde er niet eens veel moeite voor te doen want een week later kreeg ik een brief van mn oude energiemaatschappij dat ik nog geld te goed had van 4 jaar terug. Ik ontving 300 euro!

Of een hele oude vriend, al jaren niet gezien.. ik dacht aan m, hoe zou het met m zijn, wat doet ie tegenwoordig?
Een week later stopt er hier voor het raam een DHL busje waar hij uitstapt...ik was zo verbluft dat ik niet eens naar buiten ben gelopen.

Mijn woon/werk verkeer duurde 3 kwartier tot een uur.. ik reed al tijden het zelfde traject over de snelweg, onmogelijk om kortere rijtijd te hebben?
Ik wilde het toch hebben... en kreeg vrij snel een tip van iemand die me wees op een binnendoorroute, zo ineens.. ik heb nu een rit van een half uurtje!!

We wilde een huis gaan kopen, maar ja om een huis te kopen moet je een vaste baan hebben.. ik zag het huis, ik voelde hoe het was om een eigen huis te hebben... 2 weken later gaat de telefoon, een oud collega wilde graag dat ik voor m kwam werken, kreeg ik meteen een vast contract.
1 Augustus is de sleuteloverdracht

Dit zijn maar een paar voorbeelden..
Het topic is niet bedoeld om de discussie aan te gaan over de werking of het wel niet werkt dat zoek je zelf eerst maar uit of je opent een apart topic erover.
Ik hoop hier de succesverhalen te gaan lezen!
[..]

Wat je zegt/schrijft, klopt.

Mijn broer is een aantal jaar geleden in Engeland gaan wonen. Zijn voornaamste doel was om een job te vinden, waar hij van rond kon komen. Samen met hem nam ik door wat hij graag wilde hebben. Later die dag deed ik een affirmatie voor hem. Hij belt me 1 dag later op: "ik weet niet wat je gedaan hebt, maar ik heb zojuist een baan aangeboden gekregen".

Een paar maanden later hebben we dit weer gedaan (het bedrijf moest mensen afstoten wegens recessie) en weldra, binnen 3 dagen kreeg hij weer een baan aangeboden.

Op mijn werk zaten we in een team waar een machtsconflict heerste. 's Ochtends deed ik de affirmatie dat ik wilde dat dit conflict werd opgelost. Weldra deed er zich die dag een samenspel voor waardoor de boel escaleerde, het machtsconflict werd opgelost.

Ik affirmeer regelmatig en houd dit ook bij in een schrift. Het is echt ongelooflijk wat er allemaal exact is uitgekomen van wat ik heb opgeschreven. Tot op de dag nauwkeurig.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_61444727
Hoe 'doe je een affirmatie'?
pi_61444844
quote:
Op zondag 7 september 2008 11:59 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe 'doe je een affirmatie'?
Goeie vraag.. Wat ik doe is gewoon een schrift pakken en een datum noteren. Vervolgens ga ik bij mezelf na wat ik graag zou willen. Ik schrijf dat op. En niet als 'ik zou dit graag willen', maar ik stel het mezelf voor alsof het echt gaat gebeuren. Dus terwijl ik het opschrijf, zie ik het ook voor me. Het is gewoon het heel sterk iets visueel maken, het visualiseren.

Wat Bastard beschrijft over parkeren, dat doe ik ook met autorijden. Voordat ik aan het einde van de straat kom, bij een heel druk kruispunt, zeg ik gewoon: "als ik dadelijk aan kom rijden, kan ik in een keer doorrijden en is de weg vrij". Het werkt gewoon echt.

Affirmeren kan ook gewoon door hardop tegen jezelf te praten.
  zondag 7 september 2008 @ 15:03:31 #108
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61448448
Hoi allemaal,

Op het forum 'the secret, de onzin' heb ik al jullie meningen gelezen. En toen ik opzoek ging naar het vervolg, kwam ik op deze forum terecht. Ik moet zeggen dat ik het eens ben met Mike_another, Denninger en Haushofer. Ook was ik eens met ali_.. zijn argumenten.

Jullie hebben zoveel goede argumenten gegeven, dat degenen die het nou nog niet snappen, nog veel te leren hebben in hun leven. Want hoelang kan je op zo'n naïve manier denken, hoelang houdt je jezelf voor de gek?
Ze hebben uiteindelijk alleen maar zichzelf ermee.

Ik heb een beetje medelijden met de mensen die het boek zijn gaan 'leven'. Als deze mensen in een wat negatievere periode van hun leven komen, zullen ze hard op hun bek gaan.
Of ze het nou 'willen' of niet. Er kan in 1 leven niet allemaal maar positiviteit zijn, simpelweg omdat JIJ dat wil. Dat wereld draait altijd nog om de zon en niet om JOU. Om positiviteit te ervaren MOET er negativiteit zijn.
En iets negatief zien hoeft niet daardwerkelijk te betekenen dat er negatieve dingen gaan gebeuren. Daar is wel genoeg bewijs voor.
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_61448951
quote:
Op zondag 7 september 2008 15:03 schreef heartz het volgende:
Hoi allemaal,

Op het forum 'the secret, de onzin' heb ik al jullie meningen gelezen. En toen ik opzoek ging naar het vervolg, kwam ik op deze forum terecht. Ik moet zeggen dat ik het eens ben met Mike_another, Denninger en Haushofer. Ook was ik eens met ali_.. zijn argumenten.

Jullie hebben zoveel goede argumenten gegeven, dat degenen die het nou nog niet snappen, nog veel te leren hebben in hun leven. Want hoelang kan je op zo'n naïve manier denken, hoelang houdt je jezelf voor de gek?
Ze hebben uiteindelijk alleen maar zichzelf ermee.

Ik heb een beetje medelijden met de mensen die het boek zijn gaan 'leven'. Als deze mensen in een wat negatievere periode van hun leven komen, zullen ze hard op hun bek gaan.
Of ze het nou 'willen' of niet. Er kan in 1 leven niet allemaal maar positiviteit zijn, simpelweg omdat JIJ dat wil. Dat wereld draait altijd nog om de zon en niet om JOU. Om positiviteit te ervaren MOET er negativiteit zijn.
En iets negatief zien hoeft niet daardwerkelijk te betekenen dat er negatieve dingen gaan gebeuren. Daar is wel genoeg bewijs voor.
Ik snap dit commentaar niet. Wat is er mis mee dat mensen volgens het principe van The Secret positiever in het leven staan? Het interesseert mij vrij weinig of mensen door The Secret, de Bijbel of een tekenfilm positiever in het leven staan, het is gewoon al positief an sich als dat gebeurd. Wie zijn wij, als buitenstaanders, dan om dat te veroordelen?
  zondag 7 september 2008 @ 16:12:46 #110
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61450251
Daar gaat het niet om.
Er is niets mis met positief in het leven staan, dat is algemeen bekend.
Maar ik ben van mening dat het boek onwaarheden verkondigd (zoals, je bent een magneet, je kan alles naar je toe trekken, als je het maar graag genoeg wil en goed genoeg visualiseert) en ik schrik ervan dat mensen er helemaal naar gaan leven. Want zij baseren ineens hun leven op theorie van dit boek, creepy.

Het is jammer dat mensen een boek nodig hebben om positiever in het leven te kunnen staan. Dat kan je altijd. Meestal kan je uit negatieve situaties iets positiefs halen, met als doel iets uit die situatie te leren.
Maar de theorie die het boek beschrijft is wel erg slecht onderbouwd.
Verder denk ik dat er genoeg argumenten gegeven zijn (door mike-another, denninger, ali en haushofer) om te onderbouwen waarom de theorie van the secret niet zou kloppen. Ik heb ook geen goede tegenargumentatie gezien.

En hoe bedoel je wie wij zijn, als buitenstaanders??
Buitenstaanders van wat?? De schrijvers of makers van de film en het boek??
Om wat te veroordelen??
De theorie in het boek die nergens op slaat? Ik heb daar simpelweg een mening over, die gebaseerd op realisme.

Het is jammer dat mensen die het boek aanhangen een serieuze mening vaak als een aanvallende zien.
pi_61450359
quote:
Op zondag 7 september 2008 16:12 schreef heartz het volgende:

En hoe bedoel je wie wij zijn, als buitenstaanders??
Buitenstaanders van wat?? De schrijvers of makers van de film en het boek??
Om wat te veroordelen??
De theorie in het boek die nergens op slaat? Ik heb daar simpelweg een mening over, die gebaseerd op realisme.
Met wij bedoel ik, wij die in principe niet het hele leven op The Secret basseren. Het is prima dat jij de theorie van The Secret onzin vind, maar ik lees in dit topic veel succesverhalen die mensen blijkbaar hebben beleefd nadat ze zich gingen bezig houden met The Secret. Jij mag beweren dat die theorie nergens op slaat, maar die succesverhalen beweren anders en als mensen daar positiever en gelukkiger van worden hoor je mij niet beweren dat The Secret complete onzin is.
  zondag 7 september 2008 @ 16:26:59 #112
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61450609
quote:
Op zondag 7 september 2008 16:16 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Met wij bedoel ik, wij die in principe niet het hele leven op The Secret basseren. Het is prima dat jij de theorie van The Secret onzin vind, maar ik lees in dit topic veel succesverhalen die mensen blijkbaar hebben beleefd nadat ze zich gingen bezig houden met The Secret. Jij mag beweren dat die theorie nergens op slaat, maar die succesverhalen beweren anders en als mensen daar positiever en gelukkiger van worden hoor je mij niet beweren dat The Secret complete onzin is.
En ik had ook graag dit topic alleen gevuld zien worden met succesverhalen, even los of dat nou de mensen zijn die niet weten hoe leven in elkaar steekt, of dat ze dat nou juist wel zijn.

@MNR bedankt voor je update, affirmatie is inderdaad wat je doet.. met het gevoel uitspreken dat het ook echt gaat gebeuren, want die situatie hoort zo
The truth was in here.
  zondag 7 september 2008 @ 16:28:28 #113
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61450641
Wat tegenstrijdig. Het lijkt op de ene of andere manier toch alsof je boek wil verdedigen.
Ik zeg niet dat JIJ je leven op de secret baseert. Maar er zijn genoeg die dat wel doen. En deze mensen willen niet kijken naar alle logische argumenten die er in dit topic en het topic 'the secret, de onzin' worden gegeven.
Alle vage uitspraken van de 'verdedigers' van het boek worden niet goed of helemaal onderbouwd met feiten.

Geef nou eens een theorie uit het boek die je kan onderbouwen met een feit, en een echte goede.
pi_61452040
quote:
Op zondag 7 september 2008 16:28 schreef heartz het volgende:
Maar er zijn genoeg die dat wel doen. En deze mensen willen niet kijken naar alle logische argumenten die er in dit topic en het topic 'the secret, de onzin' worden gegeven.
Het zou erg relaxed zijn als je die mensen daar rechtstreeks op aanspreekt.
  zondag 7 september 2008 @ 17:35:10 #115
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61452171
Oww sorry, maar ik denk dat niemand zich onnodig aangesproken moet voelen.
Maar de mensen zelf wel weten wie ik bedoel, je weet toch watvoor mening je geeft. Of zit het maar ergens tussenin. Maar ja sorry....
pi_61452497
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:35 schreef heartz het volgende:
Oww sorry, maar ik denk dat niemand zich onnodig aangesproken moet voelen.
Maar de mensen zelf wel weten wie ik bedoel, je weet toch watvoor mening je geeft. Of zit het maar ergens tussenin. Maar ja sorry....
Het is okay, het is alleen dat de mening van een groep soms de mening van een individu kan belemmeren. En ik zie graag dat iedereen de ruimte heeft. Je hoeft geen sorry te zeggen, dat vind ik echt niet nodig.
  zondag 7 september 2008 @ 18:00:09 #117
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61453065
Ik ben een nieuweling, dus ik gedraag me netjes. Of dat probeer ik althans...
pi_61530591
Ik heb ook wel wat meegemaakt:
Zo wilde ik graag een baantje hebben voor naast mijn school en bedacht me eigenlijk altijd dat afwassen me wel wat leek. Zo ben ik gewoon naar de stad gegaan en kwam meteen een restaurant tegen die nog een afwasser zochten, naar binnen gelopen en ik kon die avond al beginnen.
Zo fietste ik regelmatig door een bepaalde straat in mijn mooie stad en bedacht me dan altijd dat ik daar zou willen wonen als ik op mezelf ging.
Toen plosteling kwam ik enkele weken later op internet een nieuwbouwproject tegen in die straat en heb me aangemeld voor een woning. Maar omdat ik nog maar net ingeschreven stond was de kans nihiel dat ik zo'n mooie nieuwe kamer zou krijgen. Tot mijn verbazing kreeg ik een email van de verhuurder dat ik was uitgenodigd, de mensen voor mij hadden afgezegd.
Nu woon ik er dus .
9 levens lang bier drinken!
  donderdag 11 september 2008 @ 10:00:03 #120
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61544526
quote:
Op woensdag 10 september 2008 19:05 schreef KaterPils het volgende:
Ik heb ook wel wat meegemaakt:
Zo wilde ik graag een baantje hebben voor naast mijn school en bedacht me eigenlijk altijd dat afwassen me wel wat leek. Zo ben ik gewoon naar de stad gegaan en kwam meteen een restaurant tegen die nog een afwasser zochten, naar binnen gelopen en ik kon die avond al beginnen.
Nou, dat had zonder the secret inderdaad nooit gebeurd !
quote:
Zo fietste ik regelmatig door een bepaalde straat in mijn mooie stad en bedacht me dan altijd dat ik daar zou willen wonen als ik op mezelf ging.
Toen plosteling kwam ik enkele weken later op internet een nieuwbouwproject tegen in die straat en heb me aangemeld voor een woning. Maar omdat ik nog maar net ingeschreven stond was de kans nihiel dat ik zo'n mooie nieuwe kamer zou krijgen. Tot mijn verbazing kreeg ik een email van de verhuurder dat ik was uitgenodigd, de mensen voor mij hadden afgezegd.
Nu woon ik er dus .
Kortom, elke keer dat je geluk hebt, of er gebeurt iets waar je op hoopte is dat te danken aan "the secret" ?
zzz
pi_61547299
Is het geluk, als je het voor jezelf als waar zijnde voorstelt en het vervolgens uitkomt?
En het is geen hopen, want ik hoop ook een bloedmooie vriendin te krijgen, maar die krijg ik ook niet.
pi_61547900
zeg, TS, ik zie dat je nog niet de intentie hebt uitgesproken dat hier geen mensen meer posten die "er niet in geloven"...
Het jammere van dit boek is dat mensen gaan geloven dat ze op hun luie reet kunnen blijven zitten en dat door het te denken, alles komt aanwaaien wat ze willen hebben. Zie het eerste voorbeeld van TS:
quote:
We wilde een huis gaan kopen, maar ja om een huis te kopen moet je een vaste baan hebben.. ik zag het huis, ik voelde hoe het was om een eigen huis te hebben... 2 weken later gaat de telefoon, een oud collega wilde graag dat ik voor m kwam werken, kreeg ik meteen een vast contract.
1 Augustus is de sleuteloverdracht
WTF? je hebt niet eens moeite gedaan om een baan te vinden. Luilak! Dat is dus NIET de essentie van wat er verteld is.

Waar het om gaat is een algemeen bekende principes:
- het glas is half vol,
- wie goed doet goed ontmoet,
- beter één vogel in de hand dan 10 in de lucht,
- denken in oplossingen ipv problemen,
- etc...

Door jezelf doelen te stellen, positief te denken en positief te handelen, zullen de positieve dingen meer gaan opvallen en zie je ook kansen en manieren om je doelen te verwezenlijken.

Dat je dat gaat toedichten uit het enkel en alleen krachtig visualiseren van een doel (en daarna couch-potato-en) is natuurlijk bullshit. Je moet er hard voor werken om je doelen te bereiken. Als dat niet het geval is, stel je jezelf te slappe doelen.

Waar ik ze wel een klein beetje credit voor kan geven is dat ze het op een dusdanig nieuwe, populistische, manier hebben weten te verpakken dat er weer duizenden mensen positiever zijn gaan denken.
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  donderdag 11 september 2008 @ 12:41:40 #123
31101 _Led_
pi_61548008
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:12 schreef KaterPils het volgende:
Is het geluk, als je het voor jezelf als waar zijnde voorstelt en het vervolgens uitkomt?
Waarom zou het geen geluk zijn ? Er was een kans, en toevallig viel die positief uit.
Gebeurt het elke keer ?
Kun jij met een dobbelsteen elke keer 6 gooien door het je voor te stellen ?
Zo niet, dan is die ene keer dat je 'm wel gooit toch gewoon geluk ? Een kans van 1 op 6, meer is het niet.
quote:
En het is geen hopen, want ik hoop ook een bloedmooie vriendin te krijgen, maar die krijg ik ook niet.
Nou, met The Secret zou dat toch juist geen probleem moeten zijn ?

Edit: Oeps, sorry, ik laat me weer gaan, ik zal deze thread niet meer vergallen.
zzz
pi_61554077
quote:
Op donderdag 11 september 2008 12:41 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Waarom zou het geen geluk zijn ? Er was een kans, en toevallig viel die positief uit.
Gebeurt het elke keer ?
Kun jij met een dobbelsteen elke keer 6 gooien door het je voor te stellen ?
Zo niet, dan is die ene keer dat je 'm wel gooit toch gewoon geluk ? Een kans van 1 op 6, meer is het niet.
Er is natuurlijk een kans op alles, dat de bliksem bij jou inslaat of dat je precies met je pik in een lekker wijf valt om maar even een heel platonisch voorbeeld te stellen. Maar dat die kans positief uitvalt voor jou persoon, omdat je jezelf hebt verplaatst in een situatie die je graag zou willen, is natuurlijk je eigen geluk creëren. Dat lijkt me het doel van elk geloof.
Natuurlijk gebeurt het allemaal niet elke keer, er zijn altijd factoren die je levenspad beïnvloeden, keuzes van jezelf en keuzes van anderen. Ik kan me wel gaan voorstellen dat ik morgen een Lamborghini voor de deur wil hebben, maar dat gebeurt zomaar niet ( of hij zal er dan wel staan, maar alleen omdat de buurman niet voor z'n eigen huis kon parkeren ). Dan zal ik toch echt met een plan moeten komen om aan het geld te komen of aan de juiste contacten. Je kan niet op je luie reet gaan zitten en alles komt je maar aanwaaien.
pi_61554483
Sinds ik leef volgens het principe van de secret gaat alles me voor de wind.
Ik heb eindelijk weer een echte (!) hengst gevonden die me kan geven wat ik diep van binnen nodig heb.

Groetjes,

Veldtax
Sanmuis
Santax

[ Bericht 5% gewijzigd door santax op 11-09-2008 17:00:53 ]
  donderdag 11 september 2008 @ 17:01:39 #126
31101 _Led_
pi_61554703
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:39 schreef KaterPils het volgende:

[..]

Er is natuurlijk een kans op alles, dat de bliksem bij jou inslaat of dat je precies met je pik in een lekker wijf valt om maar even een heel platonisch voorbeeld te stellen. Maar dat die kans positief uitvalt voor jou persoon, omdat je jezelf hebt verplaatst in een situatie die je graag zou willen, is natuurlijk je eigen geluk creëren.
Hoezo ?
Als je met een dobbelsteen gooit heb je een kans van 1 op 6 op elk getal.
Waarom is het opeens "je geluk creeeren" als je toevallig het getal krijgt dat je wil ? Dat is toch juist gewoon wat we 'toeval' noemen ?
En als het geen toeval is kun je dat dus gewoon statistisch meten, dan ga je 100 keer proberen 6 te gooien en kijken of je het vaker dan je met toeval zou verwachten (16.6 keer) gooit.
Durf je de test aan om te kijken of het een Secret-succesverhaal wordt ?
zzz
  donderdag 11 september 2008 @ 18:30:01 #127
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61556973
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:49 schreef DennisMoore het volgende:
Discussie kan in 'The secret', de onzin - discussieer !
Goh wat een goed idee, wellicht dat dan meer mensen zonder schroom hun verhaal willen komen doen.
The truth was in here.
pi_61557058
Geloof er al jaren in!
Wat je vraagt van het universum dat krijg je.

Ik heb al huizen gekregen waar ik graag in wilde wonen.
Nu weer.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 11 september 2008 @ 18:35:04 #129
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61557083
Ik ook.. mn huidige koopwoning
The truth was in here.
pi_61562436
Wat een dwazentopic, eerst was ik ook zo enthousiast over The Secret, van een maat de boek geleend uiteraard met bijbehorende amerikaans sausje eroverheen. Big houses, expensive cars en money etcetc.
Ten eerste klopt deze theorie voor geen fuck, is gewoon het bekende placebo effect.

Als Anne Frank maar genoeg had 'gesecret', dan was ze nu een kerngezonde multimiljonaire geweest! En als de Indiase lepralijder zich suf positief denkt, dan steekt hij Bill Gates naar de kroon. Geluk is als een boemerang: denk aan geluk en het valt je zo in de schoot!

Het zal misschien best werken, zoiets, als je even niet zo lekker in je vel zit en je een strohalm hoop en vertrouwen nodig hebt. Maar tegen al die Secret-sekteleden zou ik willen zeggen: luister eens naar de wijze woorden van Mick Jagger: You can't always get what you want. But if you try sometimes you find, you may get what you need!

En hoe zit het met mensen die alles somber inzien maar toch meevallende gebeurtenissen krijgen in hun leven? IK heb vaak het gevoel gehad dat iets kut zou gaan wat later toch mee bleek te vallen en ik kan zeggen dat ik geen sprankeltje hoop heb dan.

Trouwens hoe zit het met zieke mensen? Zoals in het boek wordt verteld wordt gewoon de schuld op een ziek persoon afgeschoven. Je wou dat je kanker/aids kreeg en nu heb je het. En wat als mensen met een aandoening worden geboren? Is dat ook hun schuld? Hebben ze zitten smeken tijdens hun embrionale periode?

En dan heb je ook nog de groep die de quantummechanica term in de mond neemt, daar ga ik helemaal niet op in want dat is gewoon triest.
*Hosselcopter*
  donderdag 11 september 2008 @ 22:04:44 #131
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61562784
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:54 schreef Dibble het volgende:
Wat een dwazentopic, eerst was ik ook zo enthousiast over The Secret, van een maat de boek geleend uiteraard met bijbehorende amerikaans sausje eroverheen. Big houses, expensive cars en money etcetc.
Ten eerste klopt deze theorie voor geen fuck, is gewoon het bekende placebo effect.

Als Anne Frank maar genoeg had 'gesecret', dan was ze nu een kerngezonde multimiljonaire geweest! En als de Indiase lepralijder zich suf positief denkt, dan steekt hij Bill Gates naar de kroon. Geluk is als een boemerang: denk aan geluk en het valt je zo in de schoot!

Het zal misschien best werken, zoiets, als je even niet zo lekker in je vel zit en je een strohalm hoop en vertrouwen nodig hebt. Maar tegen al die Secret-sekteleden zou ik willen zeggen: luister eens naar de wijze woorden van Mick Jagger: You can't always get what you want. But if you try sometimes you find, you may get what you need!

En hoe zit het met mensen die alles somber inzien maar toch meevallende gebeurtenissen krijgen in hun leven? IK heb vaak het gevoel gehad dat iets kut zou gaan wat later toch mee bleek te vallen en ik kan zeggen dat ik geen sprankeltje hoop heb dan.

Trouwens hoe zit het met zieke mensen? Zoals in het boek wordt verteld wordt gewoon de schuld op een ziek persoon afgeschoven. Je wou dat je kanker/aids kreeg en nu heb je het. En wat als mensen met een aandoening worden geboren? Is dat ook hun schuld? Hebben ze zitten smeken tijdens hun embrionale periode?

En dan heb je ook nog de groep die de quantummechanica term in de mond neemt, daar ga ik helemaal niet op in want dat is gewoon triest.
Je zit in het verkeerde topic, dat is pas triest .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 11 september 2008 @ 22:12:51 #132
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61563052
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:04 schreef Summers het volgende:

[..]

Je zit in het verkeerde topic, dat is pas triest .
Waarom wordt iedereen die een 'negatieve' mening over de secret schreef/schrijft, aangevallen.
Er wordt toch gewoon een mening gegeven................ triest hoor
pi_61563141
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:12 schreef heartz het volgende:

[..]

Waarom wordt iedereen die een 'negatieve' mening over de secret schreef/schrijft, aangevallen.
Er wordt toch gewoon een mening gegeven................ triest hoor
Omdat het discussie-topic zich elders op dit forum bevindt.
  donderdag 11 september 2008 @ 22:15:31 #134
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61563151
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:49 schreef DennisMoore het volgende:
Discussie kan in 'The secret', de onzin - discussieer !
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 12 september 2008 @ 08:22:38 #135
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61568909
Even wat offtopic geblaat heen en weer verwijderd
Schop het andere topic omhoog, daar staan ook quotes van believers in.
The truth was in here.
pi_61729192
Hoe ik ertegen aan kijk:

Het is allemaal een vorm van zelfsuggestie. Net als bidden heb je kans op succes. Maar dat wil nog niet zeggen dat het verhaal eromheen waar moet zijn. In het voorbeeld van het bidden bedoel ik dan dat er een werkelijke God bestaat die ook naar je luistert.

The Secret heeft wel waarheden. Nogmaals, dit is gebaseerd op zelfsuggestie. Aangezien je jezelf kunt "sturen" zaken waar te maken kun je dus The Secret als succes zien.
Iemand die heel specifiek een rode caravan met gele strepen zoekt, zal veel eerder dat opmerken als die ter sprake komt als iemand die er niets om geeft. En tevens kun je met een positieve instelling/houding datgene wat je wenst eerder bereiken dan iemand met een negatieve instelling houding. Neem jezelf als werknemer. Heb je plezier in je werk ben je succesvoller dan wanneer je een negatieve houding hebt omdat je er geen plezier in hebt.
Op die wijze kun je dus ook zaken naar je toe trekken. Iemand die verbitterd is zal mensen eerder afstoten dan iemand die gelukkig is en dat goed laat merken.

Als je van je energiebedrijf een teveel aan voorschot terug betaald krijgt is dat doodnormaal wanneer je niet te veel hocus pocus erachter zoekt. Maar als je The Secret hebt gelezen of gezien en alle abracadabra erachter gelooft zul je die terugbetaling direct koppelen aan die theorie en gaan stellen dat het werkt. Een feit blijft dat je voor je die film zag of dat boek las wel steeds dat te veel aan voorschot betaalde en dus die terugbetaling onvermijdelijk was. Of je het nadien nu koppelt aan The Secret of niet.

Zoals The Secret jammer genoeg stelt is het niet zo dat als je een Porsche keihard wenst, dat die dan ook de volgende morgen op je oprit staat. Dat is pure fantasie.
De achterliggende gedachte is wel juist. Als je het keihard wenst en je raakt erdoor gemotiveerd zul je waarschijnlijk met ondernemen of anders het doel wel kunnen halen. En naar mijn mening moet je het concept van The Secret ook op die wijze benaderen.
  donderdag 18 september 2008 @ 13:10:48 #137
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61729416
En wat is je succesverhaal Matteüs?
The truth was in here.
pi_61729460
Nou, dat van zelfsuggestie en positieve houding was ik me al van bewust. En dat heeft me op veel vlakken enige succesjes opgeleverd.
Maar ik koppel dat niet aan The Secret... tenminste, niet zoals die makers ervan omschrijven en overdrijven.
  donderdag 18 september 2008 @ 13:18:33 #139
31101 _Led_
pi_61729603
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 08:22 schreef Bastard het volgende:
Schop het andere topic omhoog, daar staan ook quotes van believers in.
Bij deze gedaan
'The secret', de onzin - discussieer !
zzz
pi_61774256
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:00 schreef Matteüs het volgende:
The Secret heeft wel waarheden. Nogmaals, dit is gebaseerd op zelfsuggestie. Aangezien je jezelf kunt "sturen" zaken waar te maken kun je dus The Secret als succes zien.
Je beschrijft exact hoe het komt dat het lijkt te werken, door zelfsuggestie. Maar dat betekent dus onvermijdelijk dat The Secret geen enkele waarheid bevat. Het gaat er uitsluitend over dat je de wereld direct beinvloedt met je gedachtes en NIET door de logische houding waardoor je dingen anders DOET in je leven. Wat The Secret verkondigd is misleidend en schadelijk omdat het niets met de werkelijkheid te maken heeft en valse beloftes schept. Om nog maar te zwijgen over het absurde schuldgevoel waar ze zieke, onsuccesvolle mensen mee opzadelen: "eigen schuld! Nu is je geliefde dood, had je maar positiever moeten denken!"

The Secret gebruikt symptomen om tot een verkeerde conclusies te komen. Het "symptoom" is dat positief ingestelde mensen statistisch vaker positieve resultaten boeken. Hun conclusie is dat hun gedachtes de quantum/holografische/matrix/fantasie wereld op mysterieuze wijze beinvloeden. De werkelijkheid is dat mensen die van de bank afkomen meer kans maken iets leuks mee te maken dan degenen die blijven zitten.
De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
  zaterdag 20 september 2008 @ 09:24:27 #141
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61775556
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:33 schreef Oblivion het volgende:
Geloof er al jaren in!
Wat je vraagt van het universum dat krijg je.

Ik heb al huizen gekregen waar ik graag in wilde wonen.
Nu weer.
Ga je verhuizen Obli?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 16 april 2009 @ 14:39:41 #142
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68072632
Had afgelopen week nog een stukje 'secret' .. ik wilde heel graag voor buiten zo'n metalen lantaarn waar een dikke kaars inpast, met een deurtje en glas.. maar kon ze alleen kopen voor een prijs die me te ver ging.
Maar ik dacht er zo een paar keer aan.. het zou echt heel leuk staan, ik wil er toch 1 hebben.
2 dagen later laat ik sochtends de hond uit.. en wat staat er bij het grof vuil... precies zo'n lantaarn! Het mooie van deze was dat ie een oude look had verweerd was, precies wat ik eigenlijk zocht! Staat nu inderdaad op de plek die ik voor hem gereserveerd had
The truth was in here.
  donderdag 16 april 2009 @ 14:41:57 #143
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_68072709
ik had ook secret.
ik dacht dat ik moest schijten en waarempel.. ik moest ook nog echt.
Althans, dit is toch de secret volgens mediaconsument?

Of:
ik zei vanochtend hoi tegen mijn buurvrouw en ze zei hoi terug.
Het is wel klein beginnen voor mij dan
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 16 april 2009 @ 14:44:10 #144
31101 _Led_
pi_68072788
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:41 schreef Michielos het volgende:
ik had ook secret.
ik dacht dat ik moest schijten en waarempel.. ik moest ook nog echt.
Althans, dit is toch de secret volgens mediaconsument?
Verhip, ik zag laatst een lamp bij de vuilnis liggen !
Wel jammer dat het met een Playstation 3 niet werkt
zzz
  donderdag 16 april 2009 @ 14:46:39 #145
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68072868
Right, maar we gaan hier voor de succesverhalen middels the secret jongens, de quasi grappige topics liggen verderop.
The truth was in here.
  donderdag 16 april 2009 @ 14:47:55 #146
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_68072892
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:46 schreef Bastard het volgende:
Right, maar we gaan hier voor de succesverhalen middels the secret jongens, de quasi grappige topics liggen verderop.
ow , ik ben serieus hoor. Mediaconsument gaf aan dat dit ook bij the secret hoort en mijn inziens heeft hij hier gelijk in. Ik wil kijken waar ik nu sta en waar ik sta over een paar weken als ik meer kan visualiseren e.d.
pi_68145902
werkt het ook met relaties?
stel je relatie gaat uit, en je wilt hem terug, kun je dat dan ook wensen?
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_68146506
Dat kan mits je het graag genoeg wil.
Alles is mogelijk volgens het boek als je het maar graag genoeg wil.
pi_68146989
nou dit wil ik dus echt heeeeeel graag.
ben al maanden aan het affirmeren, en aan het viualiseren.....
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_68147604
Gewoon door gaan. The secret zal het mogelijk maken voor je. Het enige wat je hoeft te doen is het echt willen!
pi_68148026
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 19:44 schreef Flammie het volgende:
Gewoon door gaan. The secret zal het mogelijk maken voor je. Het enige wat je hoeft te doen is het echt willen!
Zo ken ik iemand die via een gebedsgenezer van zijn suikerziekte is afgeholpen Hij hoefde helemaal geen medicijnen meer te slikken.

Totdat-ie er achter kwam dat ie beter op een nuchtere manier zijn suikerziekte kon laten behandelen, natuurlijk. Na een tijdje medicijnloos bleek-ie toch niet helemaal suikerziektevrij te zijn
pi_68160245
Dat is een heeeel ander verhaal
pi_68163326
Mijn vriendin MOEST net naar de boekhandel voor een boek dat ze MOEezen.
Ze kwam terug met het desbetreffende boek... 1x raden welk boek

Ik reageerde natuurlijk met een : " OH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HE "

pi_68163484
quote:
Op zondag 19 april 2009 05:41 schreef Flammie het volgende:
Dat is een heeeel ander verhaal
Nee, dat is het gevaar van dit soort ideeën, wat religies trouwens ook nog wel es doen: stug volhouden, dan komt het wel goed.
pi_68164378
Placebo pillen lijken het anders best aardig te doen hoor
Zie daar een wetenschappelijk geneesmiddel dat in theorie geen zak hoort uit te maken maar in de praktijk wel degelijk vruchten afwerpt.

Als je maar geloofd
pi_68164616
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:21 schreef Flammie het volgende:
Placebo pillen lijken het anders best aardig te doen hoor
Bij een placebo denkt de patient een geldig (op wetenschappelijke basis ontwikkeld) geneesmiddel binnen te krijgen, maar krijgt dat niet. Daarbij heeft een placebo een eindige reikwijdte. Je zult er niet zo snel mensen volledig kanker- of HIV-vrij mee krijgen.
pi_68165369
Maar de patient gelooft er in dus helpt het.
Het zelfde hier; als de patient er genoeg in gelooft dan kan het helpen.

Een placebo doet net zoveel als een spreuk ofzo voor iemand die erin gelooft hoor
Men neemt aan dat het werkt, dus denken ze dat het werkt. Er is echt 0.0 verschil voor een buitenstaander. Beide medicaties zijn nep.
  maandag 20 april 2009 @ 09:51:54 #158
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_68194291
Ik heb nog nooit gehoord van iemand's botbreuk die genas door een placebo,
of iemand die door 'the secret' opeens zijn geamputeerde arm weer terugkreeg.

Terwijl dat laatste toch echt mogelijk zou moeten zijn volgens het boek
O ja, niet dan toch zeker
  maandag 20 april 2009 @ 10:06:31 #159
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_68194572
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:51 schreef PartyAmber het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van iemand's botbreuk die genas door een placebo,
of iemand die door 'the secret' opeens zijn geamputeerde arm weer terugkreeg.

Terwijl dat laatste toch echt mogelijk zou moeten zijn volgens het boek
ik wel van botbreuken tot botten die scheef stonden en weer recht gebogen zijn(de dokters staan voor een raadsel)
  maandag 20 april 2009 @ 10:07:20 #160
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_68194584
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:06 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik wel van botbreuken tot botten die scheef stonden en weer recht gebogen zijn(de dokters staan voor een raadsel)
Door wat, door een placebo-pil ?
Of door 'the secret' ?
  maandag 20 april 2009 @ 10:08:59 #161
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_68194614
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:07 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Door wat, door een placebo-pil ?
Of door 'the secret' ?
secret
pi_68195735
Kunnen er ook wat bronnen van deze claims gegeven worden?
pi_68196632
Uiteraard! Gewoon het boek lezen zou ik zeggen. Op het einde staan professoren die hun mening over the secret geven en hooggeleerde.

Verder ken ik zat mensen die hun geamupteerde arm weer terugkregen door eventjes the secreten!
Lees het boek nou eens!
  maandag 20 april 2009 @ 11:27:01 #164
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_68196676
Oh okee dat wist ik niet.
  maandag 20 april 2009 @ 11:37:19 #165
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_68196992
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:27 schreef PartyAmber het volgende:
Oh okee dat wist ik niet.
zo was er een man met fantoompijnen die door the secret zijn arm terugkreeg
  maandag 20 april 2009 @ 11:37:59 #166
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_68197009
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:37 schreef Michielos het volgende:

[..]

zo was er een man met fantoompijnen die door the secret zijn arm terugkreeg
Oh dat is dan wel gaaf !
pi_68197162
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:25 schreef Flammie het volgende:
Verder ken ik zat mensen die hun geamupteerde arm weer terugkregen door eventjes the secreten!
Lees het boek nou eens!
Ok, ik dacht even dat je serieus was.
pi_68197854
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:50 schreef Flammie het volgende:
Maar de patient gelooft er in dus helpt het.
Het zelfde hier; als de patient er genoeg in gelooft dan kan het helpen.

Een placebo doet net zoveel als een spreuk ofzo voor iemand die erin gelooft hoor
Men neemt aan dat het werkt, dus denken ze dat het werkt. Er is echt 0.0 verschil voor een buitenstaander. Beide medicaties zijn nep.
Ja en nee.
Meer geloven vergroot niet de kans op succes.
Zelfsuggestie is een krachtig geneesmiddel, maar niet voor alles. Je de pleuris wensen dat je afgehakte been vanzelf weer aangroeit, is zinloos.
Maar de hele dag tegen jezelf zeggen dat je koppijn hebt terwijl dit niet zo is, levert savonds een koppijn op.

Het heeft een grens.
  maandag 20 april 2009 @ 12:04:31 #169
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_68197910
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ja en nee.
Zelfsuggestie is een krachtig geneesmiddel, maar niet voor alles. Je de pleuris wensen dat je afgehakte been vanzelf weer aangroeit, is zinloos.
Maar de hele dag tegen jezelf zeggen dat je koppijn hebt terwijl dit niet zo is, levert savonds een koppijn op.

Het heeft een grens.
juist en dat komt door de secret!
pi_68197997
Maar ook de bananenmilkshake.
pi_68198043
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ja en nee.

Het heeft een grens.
Zelfsuggestie met een placebo pil heeft een grens.
Zelfsuggestie met "the secret" is without boundaries. Lees het boek nou
pi_68198501
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:07 schreef Flammie het volgende:

[..]

Zelfsuggestie met een placebo pil heeft een grens.
Zelfsuggestie met "the secret" is without boundaries. Lees het boek nou
Denk eens na...
pi_68199561
Heb het met mijn eigen ogen zien gebeuren.
Moeilijk he, iets zonder grenzen voorstellen
pi_68200067
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:55 schreef Flammie het volgende:
Heb het met mijn eigen ogen zien gebeuren.
Moeilijk he, iets zonder grenzen voorstellen
wat heb je zien gebeuren?
pi_68200307
Geamputeerde armen zien terugkomen dankzij "The Secret"
  maandag 20 april 2009 @ 14:25:55 #176
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68202633
Ik ben van mening dat het er toch heel duidelijk staat in de OP
quote:
Het topic is niet bedoeld om de discussie aan te gaan over de werking of het wel niet werkt dat zoek je zelf eerst maar uit of je opent een apart topic erover.
Ik hoop hier de succesverhalen te gaan lezen!
The truth was in here.
  maandag 20 april 2009 @ 14:50:32 #177
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_68203450
Nou ja ik zou dat van Flammie toch wel een succesverhaal willen noemen als je arm door the secret weer aan groeit.
  maandag 20 april 2009 @ 15:42:27 #178
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68205260
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:50 schreef PartyAmber het volgende:
Nou ja ik zou dat van Flammie toch wel een succesverhaal willen noemen als je arm door the secret weer aan groeit.
Zij het niet dat hij compleet de draak aan het steken is met dit topic...
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 17:09:46 #179
18653 crew  D.
pi_68208276
*vogelveer wil
pi_68209082
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:17 schreef Flammie het volgende:
Geamputeerde armen zien terugkomen dankzij "The Secret"
-Cursusje begrijpend lezen secreten?-

[ Bericht 21% gewijzigd door Bastard op 20-04-2009 20:15:53 ]
  maandag 20 april 2009 @ 18:02:10 #181
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_68209897
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:33 schreef Matteüs het volgende:

[..]

-edit-
floepten..
btw gaat het daar dit topic niet om. De succesverhalen.. nou successen, die zijn er .. en grootse!

[ Bericht 17% gewijzigd door Bastard op 20-04-2009 20:16:27 ]
pi_68210572
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:33 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Leg eens uit hoe dat precies werkte dan... dit is te magertjes.
Floepten ze er hokus-pokus weer aan zonder interventie, of kwam er een chirurg aan te pas?
-Onzin, ophouden!-

[ Bericht 19% gewijzigd door Bastard op 20-04-2009 20:14:49 ]
pi_68219259
Vanwaar de aanpassingen van o.a. mijn post? Heb ik iets gemist?
pi_68226766
Ik sta ook voor een raadsel bij deze.
Ik weet wat ik zag.
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:50:12 #185
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_68242419
hoe voelde je je erbij?
Ging het echt zoals bij een Hydra, floep en hij was er weer aan?
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 17:45:13 #186
18653 crew  D.
pi_68244290
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:09 schreef D. het volgende:
*vogelveer wil
Ik heb een vogelveer
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 17:54:59 #187
18653 crew  D.
pi_68244565
Een bananenmilkshake heb ik gisteren trouwens ook gewenst, maar me bedacht dat ik me op de vogelveer zou focussen. De milkshake heb ik 'toevallig' 's avonds nog gehad
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:35:28 #188
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68245832
Bij D. werkt het dus ook
The truth was in here.
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:48:50 #189
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_68246347
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:35 schreef Bastard het volgende:
Bij D. werkt het dus ook
bij mij ook
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 19:00:06 #190
18653 crew  D.
pi_68246768
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:35 schreef Bastard het volgende:
Bij D. werkt het dus ook
Nu mijn wensen iets vergroten
pi_71248937
Aan de hand van het andere topic:
quote:
De secret of The Law of Attraction zegt namelijk dat je iets vurig moet willen en dmv visualisatie hetgene wat je wenst naar je toekomt.
Als je iets vurig wil dan visualiseer je het toch sowieso?

Wat mij dit verhaal deed begrijpen is mijn liefde voor drum 'n' bass. Toen ik ermee in contact kwam, was ik meteen verkocht en wou ik alles, maar dan ook alles van deze stroming te weten komen. Inmiddels heb ik een erg mooie collectie tracks, heb wat ervaring wat mixen, en heb zo'n 40 wereldklasse dj's live gezien.

Hetzelfde met mijn eerste zoen, ik had 16 jaar een bril gedragen en had dus moeite met het willen van een vriendin, ik was altijd lekker nerdy bezig. Tot het moment dat die knop omging en ik dus lenzen ging halen, mijn eerste zoen was in de eerste week nadat ik lenzen had gekregen. In de paar jaar erna heb ik dan ook een aantal zeer leuke relaties gehad, echter wilde ik de laatste jaren meer tijd aan mezelf besteden, dus qua vrouwen heb ik ook niet echt succes gehad.

Ik ben er dan ook niet echt mee bezig geweest, omdat ik nog genoeg andere dingen te doen heb. Het begint echter wel weer te komen, waardoor ik op dit moment extra motivatie heb om gezond te leven en te trainen. Vrouwen zien dat meteen! Heb dan ook vertrouwen dat ik binnenkort weer een leuke meid tegen ga komen haha.

Het valt me overigens ook op sinds dat ik mijn behoefte naar alcohol en feesten aangepakt heb, ik meer ruimte over heb om andere dingen te willen, en deze wil dus sterker aan het worden is. Heb dan ook het idee dat een gezond lichaam flink aan dit idee bijdraagt, omdat er veel meer energie over is voor nuttige zaken, oftewel het willen van dingen die je echt wil.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:46:21 #192
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71251141
ik heb niet het hele topic gelezen maar, ben ik de enige die Media zn verhaal niet bijzonder vind?

Het is goed dat hij positief in het leven staat. Maar alle goede dingen heeft hij aan zichzelf te danken, niet aan een hogere macht.
:-)
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:35:09 #193
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71252837
- Ruzie opgeruimd
- Dit is geen discussietopic of het wel of niet werkt

- Hoe lastig is het om hier geen ruzie te maken
The truth was in here.
pi_71253169
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:35 schreef Bastard het volgende:
- Ruzie opgeruimd
- Dit is geen discussietopic of het wel of niet werkt

- Hoe lastig is het om hier geen ruzie te maken
Haal dan ook die nutteloze opmerking van dartanion weg. Met zijn uwhuhuhu ben ik de enige die Media zijn verhaal niet zo bijzonder vind?

Wat is het nut en doel van deze opmerking? Dat is waar de netiquette over gaat. Dartanion wist van tevoren dat ik deze opmerking niet leuk zou vinden, en hij plaatst het ook nogeens in het verkeerde topic.

De post daarboven was overigens voor jouw bedoeld.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:49:54 #195
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71253313
De reden van die post is:

Je hebt zelf meer invloed op je leven dan je denkt. Met die positieve kijk op het leven benaderen andere mensen je anders. En jij benaderd dingen ook anders dan je voorheen deed. Dit is meer psychologie dan iets anders.

Ik begon juist positief met die post, maar daar kijk jij blijkbaar anders naar.

Dit valt niet onder de catagorie ledematen terug laten groeien.
:-)
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:11:43 #196
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71253969
Mooi verder naar FB topic dus
The truth was in here.
pi_71254067
-echt kappen nu-

[ Bericht 95% gewijzigd door Bastard op 23-07-2009 16:18:25 ]
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:20:39 #198
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_71254273
Ik heb hier ook nog we leen leuk gifplaatje voor overigens . Wilde er eerst een heel topic over maken maar dat is een beetje weggezakt, nu heb ik daar geen zin meer in maar die anderhalf uur die ik bezig ben geweest voor het plaatje (wolkenradarbeelden, achter elkaar gezet van een hele dag ) wil ik wel ff posten eigenlijk .

Zaterdag namelijk naar Extrema geweest, een outdoor housefeest en het regende overal behalve op het festival. Je zag de wolken gewoon openbreken net voor het feestterrein en links en rechts van het feest zag je donkere wolken en regen. Was zeker wel tof én is terug te zien op de radarbeelden. Woei!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:21:31 #199
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_71254303
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:10 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je post dan ook in het verkeerde topic, en je bedoeling is niet goed. Je snapt het verhaal dan ook totaal niet, en je hebt volgens mij het boek niet gelezen. Dat zul je dan ook nooit doen, want jij weet toch al hoe het boek gaat.

Die hogere macht ben je zelf.

Dit is overigens de laatste reactie die ik ooit op een post van jou zal maken. Jij verdient mijn aandacht niet.
Heb jij het boek zelf gelezen ?

Denk jij dat het inderdaad werkt, aan geld denken en dan krijg je vanzelf geld in je brievenbus bezorgd ?
pi_71254480
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:21 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Heb jij het boek zelf gelezen ?

Denk jij dat het inderdaad werkt, aan geld denken en dan krijg je vanzelf geld in je brievenbus bezorgd ?
Ik heb het boek hier thuisliggen en ik denk dus niet dat het zo simpel werkt, dat er dus heel wat meer stappen tussen zitten dan alleen het visualiseren, waarna je wens werkelijkheid word. Daarom is het ook zo belangrijk te begrijpen wat je echt wil, dit dmv. eerlijk zijn tegenover jezelf.

Daarom gaf ik ook die voorbeelden, puur om aan te geven dat ook je concentratie hier veel invloed op heeft, des te meer omdat je concentratie maar beperkt is.
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:29:33 #201
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_71254565
Maar dat is een van de letterlijke voorbeelden uit het boek.
pi_71254626
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:29 schreef PartyAmber het volgende:
Maar dat is een van de letterlijke voorbeelden uit het boek.
Wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')