Aan de hand van het andere topic:
quote:
De secret of The Law of Attraction zegt namelijk dat je iets vurig moet willen en dmv visualisatie hetgene wat je wenst naar je toekomt.
Als je iets vurig wil dan visualiseer je het toch sowieso?
Wat mij dit verhaal deed begrijpen is mijn liefde voor drum 'n' bass. Toen ik ermee in contact kwam, was ik meteen verkocht en wou ik alles, maar dan ook alles van deze stroming te weten komen. Inmiddels heb ik een erg mooie collectie tracks, heb wat ervaring wat mixen, en heb zo'n 40 wereldklasse dj's live gezien.
Hetzelfde met mijn eerste zoen, ik had 16 jaar een bril gedragen en had dus moeite met het willen van een vriendin, ik was altijd lekker nerdy bezig. Tot het moment dat die knop omging en ik dus lenzen ging halen, mijn eerste zoen was in de eerste week nadat ik lenzen had gekregen. In de paar jaar erna heb ik dan ook een aantal zeer leuke relaties gehad, echter wilde ik de laatste jaren meer tijd aan mezelf besteden, dus qua vrouwen heb ik ook niet echt succes gehad.
Ik ben er dan ook niet echt mee bezig geweest, omdat ik nog genoeg andere dingen te doen heb. Het begint echter wel weer te komen, waardoor ik op dit moment extra motivatie heb om gezond te leven en te trainen. Vrouwen zien dat meteen! Heb dan ook vertrouwen dat ik binnenkort weer een leuke meid tegen ga komen haha.

Het valt me overigens ook op sinds dat ik mijn behoefte naar alcohol en feesten aangepakt heb, ik meer ruimte over heb om andere dingen te willen, en deze wil dus sterker aan het worden is. Heb dan ook het idee dat een gezond lichaam flink aan dit idee bijdraagt, omdat er veel meer energie over is voor nuttige zaken, oftewel het willen van dingen die je echt wil.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.