Precies, ze hebben daar alleen woorden waar geen i of d in zit. Vandaar het land van geen ideequote:Op maandag 7 juli 2008 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
Allemaal woorden zonder i en d?
OK, is goedst.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:10 schreef MadMaster het volgende:
Sssstttt....![]()
Ik kom wel weer terug als het st-grapje overgewaaid is...
quote:Op maandag 7 juli 2008 16:27 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond bowlen met vrienden
Ook kan kan ik er geen bal van
Gewoon gezelligst
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt ze op Werchter gezien he?
Ze waren inderdaad supergoed
Wat heb je allemaal gezien? De programmering dit jaar was wel echt topquote:Op maandag 7 juli 2008 17:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Echt heel goed, vooral erg leuk dat ze op een gegeven moment met z'n drieen op het drunstel stonden te spelen. Het klonk nog goed ook
JBT, Neil Young, R.E.M. en Beck vond ik erg goed.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gezien? De programmering dit jaar was wel echt top
Ik bedoelde zelf gaan kopen. Op vakantie.quote:Op maandag 7 juli 2008 08:14 schreef MadMaster het volgende:
Als je met de verkoper kan afspreken dat hij de waarde van het pakket als onder de 150 Euro op het pakket zelf noteert (groene bonnetjes die ze in de USA hanteren) dan zit je veilig.
Maar als je een verzekerde verzending wil hebben, dan moet je wel de juiste waarde op het pakket laten vermelden. Anders kan je bij vermissing naar je geld fluiten...
quote:Op maandag 7 juli 2008 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Wordt net gebeld door Yankie vriend, hij heeft geregeld dat we vanavond op de guestlist staan voor Ben Harper.
Ga dus weer concerten zo...
Oeh vierdaagsefeesten wil ik ook heenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:16 schreef wyccie het volgende:
Mwah, ik ga ook niet meer naar concerten. Niet dat ik het niet leuk vind, maar ik kan mijn geld en tijd besteden aan leukere en nuttigere dingen.
En de artiesten die ik dan wel weer de moeite waard vind mis ik altijd.![]()
En volgende week veel gratis concerten, Vierdaagsefeesten.
Ook dat ja, die kaartjes zijn altijd belachelijk duur. Ik las dat je voor sensation al gauw zo'n 70 euro kwijt was, voor guus meeuwis 50 euro, en madonna 100quote:Op maandag 7 juli 2008 22:16 schreef wyccie het volgende:
Mwah, ik ga ook niet meer naar concerten. Niet dat ik het niet leuk vind, maar ik kan mijn geld en tijd besteden aan leukere en nuttigere dingen.
En de artiesten die ik dan wel weer de moeite waard vind mis ik altijd.![]()
En volgende week veel gratis concerten, Vierdaagsefeesten.
Nee, niet echt, voor zover ik kan zien. Het gebrek aan choreografie is de reden waarom ik er mee ben gestopt, maar ik vind wel dat het meer is dan gewoon een beetje heupwiegen. Het is best moeilijk, heeft even geduurd voor ik het zo kon hoorquote:Op maandag 7 juli 2008 22:39 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ooit een keertje buikdansen gedaan, maar dat had veel meer choreografie. Dit ziet er een beetje geļmproviseerd uit, gewoon wat met de heupen wiegen.
Maar je hebt wel een Libanese danseres gelinkt, geen Egyptische. Zit daar wezenlijk verschil tussen?
Details? wat stond er in danquote:Op maandag 7 juli 2008 23:02 schreef Soempie het volgende:
Ik kreeg net een heel raar mailtje. Blijkt dat ik hem zelf verstuurd heb. Jaar geleden verstuurd via futureme en ik was het al helemaal vergeten.Volgende keer dat ik zoiets doe moet ik niet vergeten m'n naam eronder te zetten. Duurde even voor ik door had dat het m'n eigen mailtje was over mij.
Dat was echt even een: what-the-fuck-ervaring.
Zinloze opmerking als je niet je mailtje er even bij quote hierquote:Op maandag 7 juli 2008 23:02 schreef Soempie het volgende:
Ik kreeg net een heel raar mailtje. Blijkt dat ik hem zelf verstuurd heb. Jaar geleden verstuurd via futureme en ik was het al helemaal vergeten.Volgende keer dat ik zoiets doe moet ik niet vergeten m'n naam eronder te zetten. Duurde even voor ik door had dat het m'n eigen mailtje was over mij.
Wat leuk, dat kende ik nog helemaal niet!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:02 schreef Soempie het volgende:
Nee hoor, ik heb er ook niet zoveel meequote:Op maandag 7 juli 2008 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
Ben ik de enige hier die geen concert freak is ofzo ?
Wow, drie uur! Ik vind z'n muziek leuk, maar ik weet niet of ik het zou trekken. Hij is trouwens getrouwd met Laura Dern.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:58 schreef MadMaster het volgende:
Ben Harper in Paradiso was extreem goed gisterenavond.
Was niet zo bekend met z'n werk, maar je kan het omschrijven als een kruising tussen Lenny Kravitz en Cat Stevens.
Bijna 3 uur heeft 'ie gespeeld en het had van mij nog wel even langer mogen duren.
Daarna nog de afterparty mogen bezoeken en wat een aardige, down to earth gozer is Ben.
Try it!!
* MadMaster checkt Laura Dern en denkt: 'Die ziet er ouder uit dan ze is... 'quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, drie uur! Ik vind z'n muziek leuk, maar ik weet niet of ik het zou trekken. Hij is trouwens getrouwd met Laura Dern.
Ach, zij is tenminste niet het slachtoffer van de plastische chirurgie.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:56 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster checkt Laura Dern en denkt: 'Die ziet er ouder uit dan ze is... '
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |