Details? wat stond er in danquote:Op maandag 7 juli 2008 23:02 schreef Soempie het volgende:
Ik kreeg net een heel raar mailtje. Blijkt dat ik hem zelf verstuurd heb. Jaar geleden verstuurd via futureme en ik was het al helemaal vergeten.Volgende keer dat ik zoiets doe moet ik niet vergeten m'n naam eronder te zetten. Duurde even voor ik door had dat het m'n eigen mailtje was over mij.
Dat was echt even een: what-the-fuck-ervaring.
Zinloze opmerking als je niet je mailtje er even bij quote hierquote:Op maandag 7 juli 2008 23:02 schreef Soempie het volgende:
Ik kreeg net een heel raar mailtje. Blijkt dat ik hem zelf verstuurd heb. Jaar geleden verstuurd via futureme en ik was het al helemaal vergeten.Volgende keer dat ik zoiets doe moet ik niet vergeten m'n naam eronder te zetten. Duurde even voor ik door had dat het m'n eigen mailtje was over mij.
Wat leuk, dat kende ik nog helemaal niet!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:02 schreef Soempie het volgende:
Nee hoor, ik heb er ook niet zoveel meequote:Op maandag 7 juli 2008 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
Ben ik de enige hier die geen concert freak is ofzo ?
Wow, drie uur! Ik vind z'n muziek leuk, maar ik weet niet of ik het zou trekken. Hij is trouwens getrouwd met Laura Dern.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:58 schreef MadMaster het volgende:
Ben Harper in Paradiso was extreem goed gisterenavond.
Was niet zo bekend met z'n werk, maar je kan het omschrijven als een kruising tussen Lenny Kravitz en Cat Stevens.
Bijna 3 uur heeft 'ie gespeeld en het had van mij nog wel even langer mogen duren.
Daarna nog de afterparty mogen bezoeken en wat een aardige, down to earth gozer is Ben.
Try it!!
* MadMaster checkt Laura Dern en denkt: 'Die ziet er ouder uit dan ze is... 'quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, drie uur! Ik vind z'n muziek leuk, maar ik weet niet of ik het zou trekken. Hij is trouwens getrouwd met Laura Dern.
Ach, zij is tenminste niet het slachtoffer van de plastische chirurgie.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:56 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster checkt Laura Dern en denkt: 'Die ziet er ouder uit dan ze is... '
Waarom zou ik op de boot willen fietsen?quote:Vouwfiets met terugtraprem. Ideaal voor op de camping of boot.
Ja, heb al een week of twee vrij en hoef geen hertentamens te doen, want alles in een keer gehaaldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
Jij hebt nu lekker vakantie zeker, geen hertentamens toch?
Lijkt me heeeeeeeerlijk...... ik heb al 7 jaar niet echt 'vrij' meer gehadaltijd wel een her of een paper die nog af moest.
Het kan ook mee in de trein.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op de Halfords-site:
Waarom zou ik op de boot willen fietsen?
Het bevalt ook wel goed, ga ik volgend jaar weer proberenquote:
Dat deden ze bij ons ook inderdaad en dat klink zeker goed!quote:Op maandag 7 juli 2008 17:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Echt heel goed, vooral erg leuk dat ze op een gegeven moment met z'n drieen op het drunstel stonden te spelen. Het klonk nog goed ook
Zeker waar, dat deed hij erg goed. Net als dat nummer wat John alleen op gitaar speelde, geen idee hoe dat heet, maar was ook zeer goedquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat deden ze bij ons ook inderdaad en dat klink zeker goed!
De dromsolo/solonummer van de drummer was ook geweldig.
Amy Winehouse voor 1,25 mln euroquote:Rolling Stones te huur: 4,4 miljoen euro
ROTTERDAM - Wie nog een bestemming zoekt voor zijn Staatsloterijprijs, kan de Rolling Stones huren voor een feestje. Voor 4,4 miljoen euro komen de Stones een avondje spelen.
afbeelding vergroten Mick Jagger (l) en Keith Richard van de Rolling Stones. FOTO EPA
De staat in het boek 'Pop Babylon' van Imogen Edward-Jones.
Sir Elton John, Robbie Williams, Rod Stewart en Amy Winehouse kun je voor 1,25 miljoen euro inhuren.
Een stuk goedkoper zijn Janet Jackson en de Pussycat Dolls: voor 630.000 euro komen ze opdraven. Sting blijkt de goedkoopste: 314.000 euro.
Dat is Ocean, één van de beste nummers imho. Vooral omdat ik altijd dacht dat ze het met z'n 3-en speelden maar hij speelt het alleenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zeker waar, dat deed hij erg goed. Net als dat nummer wat John alleen op gitaar speelde, geen idee hoe dat heet, maar was ook zeer goed
Dank u, ik vond het ook wel bijzonder dat je dat alleen kunt, wat kan die gast spelen zegquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is Ocean, één van de beste nummers imho. Vooral omdat ik altijd dacht dat ze het met z'n 3-en speelden maar hij speelt het alleen
http://www.nembrionic.com/tm/ocean.tma
tma even hernoemen naar het bekende formaat
De youtube versie is niet zo goed dus bij deze.
Ja ik ben ook enorm blij dat ik ze eindelijk eens gezien heb. De laatste kans was enkele jaren geleden en toen kende ik ze eigenlijk nog niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dank u, ik vond het ook wel bijzonder dat je dat alleen kunt, wat kan die gast spelen zeg
Je drukt maar een eind weg, maar ik ga er niet voor naar de bios.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik de mensen op het hart drukken dat ze Into the Wild moeten gaan kijken(een beetje laat, ik weet het)
Vooral nog nu hij nu nog in de bioscoop draait. Wat een geweldige film![]()
lijkt me inderdaad veiliger voor de rest van de bezoekersquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je drukt maar een eind weg, maar ik ga er niet voor naar de bios.
Alleen als ik een keer een pestbui heb en echt zin heb in een rel, dan doe ik dat.
Eén flesje dat rollend onder de stoelen doorgaat en ik sla op tilt.
Geen bios dus meer voor mij...
Samenvatten?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:20 schreef Etcetera het volgende:
ik ben echt te lui om te googlen
doe 's samenvatten
ik wil naar Hancock
Wat is dát nou weer?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je drukt maar een eind weg, maar ik ga er niet voor naar de bios.
Alleen als ik een keer een pestbui heb en echt zin heb in een rel, dan doe ik dat.
Eén flesje dat rollend onder de stoelen doorgaat en ik sla op tilt.
Geen bios dus meer voor mij...
oh ménquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Samenvatten?
Dit is een film die je moet zien, niet samenvatten.
irritante medebioscoopbezoekersquote:
Nog nooit last van gehad in Tuschinskyquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh mén
waar gaat het over
[..]
irritante medebioscoopbezoekers
Bij een aantal films mis ik de bioscoopervaring toch wel hoor...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:57 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad, in de betere bioscopen, en vaak zijn dat de filmhuizen, heb je goed publiek.
Zelf kijk ik liever thuis een dvd'tje.
Sinds de popcorn-/gsm-generatie zijn intrede heeft gedaan mijd ik dus de bios.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij een aantal films mis ik de bioscoopervaring toch wel hoor...
Ach ja, ik ben zo toondoof als wat, dus die 3D super stereo surround sound kan me toch niks schelen. En ik schrik niet meer of minder waneer een horror op groot beeld verschijnt, of in het donker.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
Bij een aantal films mis ik de bioscoopervaring toch wel hoor...
Ja het is echt heel mooiquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:34 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nog nooit in Tuschinski geweest. Ziet er zo mooi uit van de buitenkant en heeft zo'n mooi verhaal. Als ik eens in Amsterdam ben is het vaak alleen om te winkelen. Na het eten en de film is het vaak wel erg laat om naar huis te gaan. Misschien eens een keer naar een vroege voorstelling gaan.
Binnen:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:34 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nog nooit in Tuschinski geweest. Ziet er zo mooi uit van de buitenkant en heeft zo'n mooi verhaal. Als ik eens in Amsterdam ben is het vaak alleen om te winkelen. Na het eten en de film is het vaak wel erg laat om naar huis te gaan. Misschien eens een keer naar een vroege voorstelling gaan.
Mijn laatste bioscoopbezoek: matrix reloaded.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds de popcorn-/gsm-generatie zijn intrede heeft gedaan mijd ik dus de bios.
Ik wil een film rustig kunnen bekijken en anders niet.
Helaas vinden veel pubers het maar al te leuk om in het donker te kloten en dat heeft me dus al 2 keer een voortijdig vertrek uit de bios gekost (en één keer de veroorzaker daarvan een blauw oog o.i.d.).
Eén keer was in Tuschinski, geen bios is meer echt rustig in Amsterdam...
Ik heb wel eens 3 turkse wijven(ja, echt, ik zeg wijven) voor mijn neus gehad. Van die arrogante rotsletjes die de hele tijd zaten te ouwehoeren en ook te bellen. Ik wilde er net wat van zeggen, tikt mijn buurman er al ééntje op de schouder. Nou, die krijg de volle laag hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mijn laatste bioscoopbezoek: matrix reloaded.
Zal dus 2003 geweest zijn.
Meid eenpaar plekken naast me zit vanaf minuut 10 tot minuut 40 te telefoneren. Vervolgens kom ik haar in de pauze tegen (uiteraard telefonerend), en zegt ze iets tegen de persoon aan de andere kant van de lijn met een strekking als 'ja ik snap helemaal geen zak van die film'
Gek he.. als je de hele tijd zit te bellen.
Niet de MM-taktiek toegepast.. maar had wel sterk de neiging
Ik zou de neiging hebben om die telefoon uit haar handen te grissen en in het gangpad te gooien.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
Meid eenpaar plekken naast me zit vanaf minuut 10 tot minuut 40 te telefoneren. Vervolgens kom ik haar in de pauze tegen (uiteraard telefonerend), en zegt ze iets tegen de persoon aan de andere kant van de lijn met een strekking als 'ja ik snap helemaal geen zak van die film'
Gek he.. als je de hele tijd zit te bellen.
Niet de MM-taktiek toegepast.. maar had wel sterk de neiging
Van het weekend een bruiloft in Duitsland en dan volgende week 3 concerten: Adele, Blondie en B52's...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...een donderdag nog naar Doe Maar en dan ben ik voorlopig even uitgefeest geloof ik. Op Lowlands weer
Ik ga nu mijn bier bottelen.
Ja, nog 6 weken ongeveer. Het smaakt nu redelijk maar ik ben er nog niet helemaal tevreden over. Echter, in de komende 6 weken moet de smaak nogal gaan veranderen door het nagisten en soms wordt het na een paar maanden pas echt lekker. Voor een eerste poging is het voorlopig nog niet heel slecht.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd hoe je bier geworden is, moet het nog nagisten op de fles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |