quote:Op maandag 7 juli 2008 00:54 schreef MaJo het volgende:
Vandaag een goede dag gehadHet begon vrij kut met het uitmaken enzo, maar voel me nu eindelijk opgelucht en sterk. En een stuk rustiger
Vanavond naar een feestje geweest en daar gezellig met vriendinnen zitten kletsen. Zaterdag gaan we een girlsnight houden, lekker stappen met de meiden
Ik heb helemaal geen man nodig
Ontkenningsfasequote:Op maandag 7 juli 2008 01:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, ze zei toch dat ze je niet nodig heeft.
Als je mijn verjaardag niet was vergeten had ik het misschien overwogenquote:
Ik wilde eigenlijk nog even wachten tot in de ochtend voordat er op taart aangevallen zou gaan worden... maargoed als het zo moet... :quote:Op maandag 7 juli 2008 01:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je mijn verjaardag niet was vergeten had ik het misschien overwogen![]()
Wat een slechte smoesquote:Op maandag 7 juli 2008 01:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog even wachten tot in de ochtend voordat er op taart aangevallen zou gaan worden... maargoed als het zo moet... :
[ afbeelding ]
Omdat majo gewoon als mayo klinktquote:Op maandag 7 juli 2008 01:46 schreef MaJo het volgende:
Thanks yuri
Heb het volgens mij al eens gevraagd, maar waarom spel je mijn naam altijd verkeerd?
Ah okquote:Op maandag 7 juli 2008 01:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omdat majo gewoon als mayo klinkt![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2008 00:54 schreef MaJo het volgende:
Vandaag een goede dag gehadHet begon vrij kut met het uitmaken enzo, maar voel me nu eindelijk opgelucht en sterk. En een stuk rustiger
Vanavond naar een feestje geweest en daar gezellig met vriendinnen zitten kletsen. Zaterdag gaan we een girlsnight houden, lekker stappen met de meiden
quote:Op zondag 6 juli 2008 23:33 schreef wyccie het volgende:
Iemand ervaring met spullen kopen in het buitenland en de douane?
Zit nu toch te twijfelen over een camera kopen. Als ik het hier koop heb ik wel garantie en in het buitenland niet, en loop ik kans om invoerrechten te moeten betalen.
Chips, ik had er net één voor je verjaardag gekocht.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:54 schreef MaJo het volgende:
Ik stem voor een heel openhartig gesprek, waarin jij je ongenoegen uit over de gang van zaken, en het balletje bij hem neerlegt hoe hij denkt deze vertrouwensbreuk weer te gaan repareren.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:52 schreef Whiteguy het volgende:
ik zit nu trouwens wel in een behoorlijk dilemma...
*verhaal en toelichting*
OK, hier het verhaal. Het is even een lap text, bij voorbaat excuus (quote:Op zondag 6 juli 2008 22:52 schreef iamredleader het volgende:Boom Chicago was leuk, morgen het hele verhaal. Nu tijd om te gaan slapen
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OK, hier het verhaal. Het is even een lap text, bij voorbaat excuus ()
.....
En anders kan je hem alsnog onder die aanstormende vrachtwagen duwen...quote:Op maandag 7 juli 2008 08:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik stem voor een heel openhartig gesprek, waarin jij je ongenoegen uit over de gang van zaken, en het balletje bij hem neerlegt hoe hij denkt deze vertrouwensbreuk weer te gaan repareren.
stijlloos van hem
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:45 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Je bevestigd hiermee wel bepaalde vooroordelen uiteraard...
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:45 schreef MadMaster het volgende:
En anders kan je hem alsnog onder die aanstormende vrachtwagen duwen...
Het voor een dubbeltje op de eerste rang zitten wordt vaak geassocieerd met een bepaalde groep mensen...quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 09:00 schreef MadMaster het volgende:
Het voor een dubbeltje op de eerste rang zitten wordt vaak geassocieerd met een bepaalde groep mensen...
Gevondenquote:Op maandag 7 juli 2008 09:02 schreef MadMaster het volgende:
Zoekplaatje:
[ afbeelding ]
Zoek MM en mw. MM...
quote:Op maandag 7 juli 2008 09:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gevondennet rechts in de crowd, "naast" de twee centrale figuren. MM in het zwart, mrs. MM links daarvan.
preciesquote:Op maandag 7 juli 2008 00:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nouja.. dat is dus het probleem...
Het berust op een misverstand (hij dacht dat ik hem in het water had gedouwd, wat niet zo was), maar aan de andere kant weet hij dat ik er een hekel aan heb om in open water te liggen.
Dus zelfs als had ik de schuldige geweest, wist hij dat ie er problemen mee had gemaakt door mij het water in te duwen.
Daarom heb ik dus ook zoiets van .. het kan nog zo'n goeie vriend van me zijn.. ik MOET hem er nog wel op terug pakken want dit trek ik echt bijzonder slecht. De vraag aan jullie is dus alleen hoe...
Ja.quote:
Mwoah, zie eerder vandaag, m'n uitgebreide post over Boom Chicago. Maar verder geen bijzonderhedenquote:Op maandag 7 juli 2008 13:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.Ik heb alleen niks te vertellen.
![]()
Jullie nog iets leuks gedaan? Gaat alles goed?
Zo moeilijk was het anders niet hoorquote:Op maandag 7 juli 2008 09:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Da's niet eerlijk, jij hebt 'voorkennis'...
Nee, maar stapje voor stapje leert hij hetquote:Op maandag 7 juli 2008 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja hoor, zwaai maar![]()
Kan Eli al lopen? Begrijp dat het bijna zover is!
Jij kent mij toch alleen maar met zwarte krullende haardos...?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo moeilijk was het anders niet hoorIk had je al gevonden voordat ik las wat IARL schreef
quote:Op maandag 7 juli 2008 14:09 schreef MaJo het volgende:
Moet wel zeggen dat ik me vandaag een beetje raar voel. Er zijn vandaag 2 begrafenissen van mensen die ik zelf niet ken maar vrienden van me wel. De ene is 24 jaar geworden, de andere 30 jaarSta daar even bij stil nu...
logischquote:Op maandag 7 juli 2008 14:18 schreef Soempie het volgende:
Ik moest aangeven of ik gelovig ben op m'n inschrijfformulier van de universiteit van Nijmegen.
Logisch, dan krijg je compensatie tijdens de Ramadan...quote:Op maandag 7 juli 2008 14:18 schreef Soempie het volgende:
Ik moest aangeven of ik gelovig ben op m'n inschrijfformulier van de universiteit van Nijmegen.
Wat jong.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:09 schreef MaJo het volgende:
Moet wel zeggen dat ik me vandaag een beetje raar voel. Er zijn vandaag 2 begrafenissen van mensen die ik zelf niet ken maar vrienden van me wel. De ene is 24 jaar geworden, de andere 30 jaarSta daar even bij stil nu...
Zo bedoel je:quote:Op maandag 7 juli 2008 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kent mij toch alleen maar met zwarte krullende haardos...?
Gaafquote:Op maandag 7 juli 2008 14:19 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, maar stapje voor stapje leert hij het
Iemand in ONZ die daarmee begon, weet niet meer precies wie en wanneer. Maar alles was plotseling Hertst en met -st op het eind.quote:
slechtstquote:Op maandag 7 juli 2008 14:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Iemand in ONZ die daarmee begon, weet niet meer precies wie en wanneer. Maar alles was plotseling Hertst en met -st op het eind.
Heee, supergoed! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 juli 2008 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Laatste resultaten zijn gepubliceerd, ik heb officieel mijn propedeuse gehaald
Goed bezigquote:Op maandag 7 juli 2008 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Laatste resultaten zijn gepubliceerd, ik heb officieel mijn propedeuse gehaald
Je doet het ook verkeerd. Niet bij elk woord, maar aan het eind van de zin, of paragraaf. Begrepenst?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:49 schreef Etcetera het volgende:
Gost Timstgefeliciteertst metst jest propedeusest
okay het wordt nu al irritant
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 14:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dankst!
je hebt er 1 gejat en nieuw leven ingeblaast bedoel jestquote:
Je hebt helemaal gelijkstquote:Op maandag 7 juli 2008 15:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je hebt er 1 gejat en nieuw leven ingeblaast bedoel jest
quote:Op maandag 7 juli 2008 15:25 schreef Etcetera het volgende:
goed oplettenje kunt mensen helemaal gek maken
Uitgangspunt: Alles is 4. Alles.
Regels: alles terugleggen naar 4.
Werkt als volgt: 7 = 4 want 7 heeft 5 letters (zeven) en 5 heeft 4 letters (vijf) dus 7 = 4
0 = 4 want 0 heeft 3 letters, 3 heeft 4 letters. is 4.
1 = 4 want 1 heeft 3 letters, 3 = 4
14 = 4 want 4+1 = 5 en 5 = 4. of 14 = 8 letters, 8 is 4 letters
werkt ook met woorden
alfabet = 7 letters = 4
alleen als iemand over pi begint te mekkeren is het een beetje jammer. met woord pi wil het wel natuurlijk, maar omdat pi oneindig isquote:Op maandag 7 juli 2008 15:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nice. Very nice.
Ik heb even in ONZ gevraagd, de gein rondom hertst is begonnen door Pony_Lover. Meer details volgen.
groetst
En ken jij het "Land van geen idee?"quote:Op maandag 7 juli 2008 15:11 schreef Etcetera het volgende:
kennen jullie de 'Alles is 4' theorie alst?
Pi! Da's lang geledenquote:Op maandag 7 juli 2008 15:30 schreef Etcetera het volgende:
alleen als iemand over pi begint te mekkeren is het een beetje jammer. met woord pi wil het wel natuurlijk, maar omdat pi oneindig is![]()
oh en needless to say: het is compleet onzinnigmaar dat moet je niet aan je slachtoffers vertellen
ik ben er gister over begonnen (thuis) en vanochtend begon m'n moeder er weer over
![]()
![]()
en bedankt voor de infost
Ligt dat niet in de buurt van de zee van hetkanmenietschelenst?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ken jij het "Land van geen idee?"
is het daar zonnigquote:Op maandag 7 juli 2008 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ken jij het "Land van geen idee?"
dat scheeltstquote:Op maandag 7 juli 2008 15:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pi! Da's lang geleden![]()
En het was me meteen duidelijk dat het verhaal met "vier" gewoon een geintje is. Net zoals #23 *inc paint*
De zon kan daar wel schijnen, maar het is er nooit zonnig. Het kan er wel onweren, maar als het daar onweert is er geen donder of bliksem te bekennen. Je kan er geen dorst hebben en ook niet drinken of zuipen. Er is wel cola, maar geen sinas. Wel 7up, geen Sprite. Geen bier of pils, wel gerstenat. Je kan er niet dronken of ladderzat worden, maar wel straalbezopen. Er zijn wel appels, maar geen sinaasappels. Wel bananen en ananassen, maar dat wordt daar geen fruit genoemd. Wel zijn het vruchten.quote:
Ow, ik heb een hekel aan dat soort raadelsquote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De zon kan daar wel schijnen, maar het is er nooit zonnig. Het kan er wel onweren, maar als het daar onweert is er geen donder of bliksem te bekennen. Je kan er geen dorst hebben en ook niet drinken of zuipen. Er is wel cola, maar geen sinas. Wel 7up, geen Sprite. Geen bier of pils, wel gerstenat. Je kan er niet dronken of ladderzat worden, maar wel straalbezopen. Er zijn wel appels, maar geen sinaasappels. Wel bananen en ananassen, maar dat wordt daar geen fruit genoemd. Wel zijn het vruchten.
ik hou het wel bij Nederlandstquote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De zon kan daar wel schijnen, maar het is er nooit zonnig. Het kan er wel onweren, maar als het daar onweert is er geen donder of bliksem te bekennen. Je kan er geen dorst hebben en ook niet drinken of zuipen. Er is wel cola, maar geen sinas. Wel 7up, geen Sprite. Geen bier of pils, wel gerstenat. Je kan er niet dronken of ladderzat worden, maar wel straalbezopen. Er zijn wel appels, maar geen sinaasappels. Wel bananen en ananassen, maar dat wordt daar geen fruit genoemd. Wel zijn het vruchten.
Precies, ze hebben daar alleen woorden waar geen i of d in zit. Vandaar het land van geen ideequote:Op maandag 7 juli 2008 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
Allemaal woorden zonder i en d?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |