haha het is ook erg ongeloofwaardig, dat heb ik al zo vaak geschreven?quote:
Ik wil best geloven dat dit het verhaal is zoals jij het beleeft en ziet.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:53 schreef K.lok het volgende:
[..]
Ik heb sterk het idee dat jullie het allemaal niet geloven
Neh, niet meer dan de meesten van ons. Ik denk wel dat je moeite hebt met verantwoordelijkheid nemen. Dat is ook wat lezers opvalt. Alles gebeurt jou maar en jij doet zelf helemaal niks (met hoofdletters). Ok je hebt dan wel eens met haar gesproken maar zij moedigde het aan. En ok, je hebt mailtjes gestuurd, maar zij er meer. enz. Je houdt anderen zelfs min of meer verantwoordelijk voor jouw gevoelens. Waar je vervolgens weer rechtvaardiging voor je gedrag aan ontleent: ze houden geen rekening met je gevoelens.quote:en daarom vanuit gaan dat ik gestoord/gek/psychotisch ben.
En zes posts daaronder schijf je dit:quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:28 schreef K.lok het volgende:
Ik heb trouwens ook nooit diep persoonlijke dingen gevraagd, maar gewoon hoe het met haar ging en wat er op haar agenda stond. Ik was goed in haar vak en daardoor trok zij mij altijd voor en was altijd heel aardig en open tegen mij.
Wat ook vreemd is: ik kwam haar altijd regelmatig in de stad en dan gingen we even een praatje houden (we mochten elkaar erg graag) en ze was altijd heel aardig en vrolijk tegen me, ook heel open (blijkt wel uit de e-mails die zij mij heeft gestuurd). Ik heb een keertje tegen haar gezegd dat de manier waarop wij mailen misschien niet zo'n goed idee is omdat het lijkt alsof we iets TÉ persoonlijk werden. En als het schoolbestuur er dan achter komt dat we dan allebei problemen krijgen.
Toen zij het niet meer aan kon om mij verder van les te voorzien, ging zij altijd heel gauw de hoek om als ze mij in de stad tegen kwam, om mij te vermijden.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:47 schreef K.lok het volgende:
[..]
Ik heb de andere topic niet helemaal gelezen, het begin verschilt al helemaal van die van mij en daar hield ik al mee op.
Ik heb ook nooit "persoonlijke gesprekken" met haar gehad.
Is ook iets voor te zeggen, maar onder het motto "er zelf uitkomen" zijn al heel wat levens onnodig naar de knoppen gegaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:38 schreef avonne het volgende:
Ten aanzien van TS:
hij is 18, en 18 is in mijn ogen nog lang niet volwassen.
Mogelijk klinkt hij als een aandachtstrekker, maar, verrek, dat zijn alle pubers![]()
Hij moet dit loslaten, zien als een goede les (vooral dat van "géén contact zoeken met iemand die je problemen geeft")
ik bedoelde meer dat men hier TS niet zo moet affakkelen. Hij heeft wat heftigs meegemaakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Is ook iets voor te zeggen, maar onder het motto "er zelf uitkomen" zijn al heel wat levens onnodig naar de knoppen gegaan.
Ik kan niet uit het verhaal halen dat de lerares, alle andere leraren en het bestuur van de school willen achterhouden dat lerares een relatie heeft gehad met TS.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat men hier TS niet zo moet affakkelen. Hij heeft wat heftigs meegemaakt.
Maar nou weer niet zo heftig dat ie er in moet blijven hangen en er een trauma aan moet overhouden. Enkele reacties maken het hem niet makkelijker.
tot je 21e is er wél informatieplicht naar je ouders. Is door de gemeente mij zelfs verteld.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:07 schreef mspoez het volgende:
[..]
Je bent 18, er is geen informatieplicht meer naar je ouders.
[..]
Lekker he, aandacht...
al haar collega's namen haar in bescherming en dat is ook letterlijk meerdere keren gezegd. van "wat" weet ik echt niet. ze zeiden ook tegen mij dat ik dit gewoon "stil" moest houden, dat hebben allebei de conrectors gezegd omdat hierbij andere problemen bij komen kijken. De andere conrector die mij vrij goed kent zei letterlijk "als je wil dat zij hiermee geen problemen krijgt, en dat wil jij niet omdat jij haar mag, dan moet je dit gewoon stil houden, want dat willen wij allemaal. Oké, ik zeg het je eerlijk, ik vind wel dat je benadeeld bent in je lessen die je hoorde te krijgen, maar je redde het en daar gaat het om, toch?".quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik kan niet uit het verhaal halen dat de lerares, alle andere leraren en het bestuur van de school willen achterhouden dat lerares een relatie heeft gehad met TS.
Dat is niet op te maken uit posts van TS.
Net zo goed kan het zijn dat hij zich opdrong aan de lerares.
als ik dit dan zo lees moet TS werken aan zn sociaal gevoel. **rilt**quote:
dude, je had toch helemaal geen contact met der verder?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:05 schreef K.lok het volgende:
[..]
Als je denkt dat die shit niet vanaf half april begon, dan kun je ook zeggen dat het al vanaf november begon toen we elkaar regelmatig in de stad spraken en toen begonnen ook de e-mails van haar.
Ik geloof je wel hoor, leraressen werden ook altijd verliefd op mij.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:00 schreef K.lok het volgende:
het verhaal is inderdaad moeilijk te geloven, zeker voor jullie en deze reacties zou ik ook verwachten omdat jullie het niet geloven dat het zo is gegaan. anyway, er zijn zat getuigen (en heb ook al 5 getuigschriften) van de gebeurtenissen.
maar voor hetzelfde geld deed die onderwijzers niets anders ten hem gewoon vriendelijk te woord staan als ze hem tegenkwam. waarom zou die nu in de problemen moeten komen?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat men hier TS niet zo moet affakkelen. Hij heeft wat heftigs meegemaakt.
Maar nou weer niet zo heftig dat ie er in moet blijven hangen en er een trauma aan moet overhouden. Enkele reacties maken het hem niet makkelijker.
Heel goede puntenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:29 schreef Karammel het volgende:
Er werd een andere wiskundeleraar aangeboden, maar dat zou niet kunnen omdat je dan economie op hetzelfde moment zou hebben. Was er dan echt geen mogelijkheid om bij economie bij een andere klas aan te schuiven? In veel gevallen is er toch wel wat te regelen. Bij mij op school zaten ook een aantal mensen die bepaalde vakken maar voor de helft konden volgen doordat ze een aantal vakken hadden gekozen die soms samenvielen. Het is echt wel mogelijk om het met een aantal lessen minder te doen.
Geld speelt geen rol... De tijd en energie die jij er in steekt ook niet. Je gebruikt allemaal connecties om je bij te staan in deze zaak. Het enige waar het om draait is dat die lerares aangepakt wordt. Is het wraak? Wil je gerechtigheid? Ik weet het niet... Het gaat allemaal wel erg ver.
Toch kan ik niet anders dan het andere topic, dat niet van jou zou zijn, er weer bij te halen. Stel dat er toch meer overeenkomsten zijn tussen jou en die andere TS. Je hebt sterke gevoelens voor de wiskunde lerares en je merkt al snel dat die ook wederzijds zijn. Toch is het voor de lerares door haar thuissituatie én werksituatie niet mogelijk deze gevoelens door te drukken. Ze heeft je zelfs uit de les verwijderd omdat ze haar gevoelens niet onder controle had. Is het niet stiekem zo dat jij je nu getergd en afgewezen voelt? Je ziet nu eindelijk in dat je niets meer met je lerares te maken zal hebben, je bent immers klaar met school. Om ervoor te zorgen dat zij nog wel aan jou zal blijven denken heb je maar besloten haar voor de rechter te slepen. Noem het een waanidee.. Je zal het zeker ontkennen, maar ik moest het toch even opgooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |