teirnon, dat ik uit de les werd verwijderd, begon mijn "shit" niet. Het begon pas toen de conrector erin kwam en die rare dingen tegen mij zei, waarbij ook de vertrouwenspersoon en afdelingsleider erin kwamen.quote:
Precies. Die jongen maakt zulke rare kronkels in zn hoofdquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:20 schreef N.icka het volgende:
Waarom kon je echt geen bijles geven op een andere plek dan op school???
omdat er 4 mensen aan mij bijles vroegen. de één woont hier 30 km (west) vandaan en de ander oost (15 km). Het kon niet bij mij omdat er bij mij thuis wordt verbouwd en kon ook niet bij de ander omdat ze familieproblemen heeft.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:20 schreef N.icka het volgende:
Waarom kon je echt geen bijles geven op een andere plek dan op school???
in wat voor gebouw dan? we hadden met z'n 5-en overlegd om een andere locatie en het kon gewoon niet, dan hebben wij alle 5 kronkels in onze hoofdjes!!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Precies. Die jongen maakt zulke rare kronkels in zn hoofdBijles kreeg ik vroeger altijd in een heel ander/apart gebouw. Hij is zo ziek of koppig dat hij zijn foute gedrag niet ziet of niet wil zien.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:25 schreef Pinball het volgende:
Volgens mij ben jij een heel eng mannetje, TS.
inderdaad! ik ben erg engggggggquote:
Een bijles gebouw dat losstaat van de schoolquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:27 schreef K.lok het volgende:
in wat voor gebouw dan? we hadden met z'n 5-en overlegd om een andere locatie en het kon gewoon niet, dan hebben wij alle 5 kronkels in onze hoofdjes!!
Okequote:welk fout gedrag? licht eens toe, want dat vind ik uiterst grappig.
Je zegt eerst dat je "helemaal niks" deed, vervolgens is er "nauwelijks" (dus toch wel iets) gebeurdquote:Het vreemde is: IK DEED HELEMAAL NIKS!!!!!! Er was ook nauwelijks wat gebeurd. Ik was alleen een beetje boos op de lerares een keertje, en zij ging huilend naar huis en kwam de volgende dag ook niet meer!
Vervolgens schrijf je een paar posts verder dat:quote:Bovendien: de lerares is erg arrogant en bot. Er zijn zat leerlingen die boos op haar zijn en zij lacht er gewoon om.
Dus je zegt dat die andere poster (waarvan wij denken dat jij het bent) fout zit, maar jijzelf post hetzelfde in deze OPquote:dat die andere gozer ook nog schrijft dat ze een strenge en arrogante lerares is, klopt ook voor geen meter. Zij is juist heel vrolijk open en aardig.
Oeps.quote:Op zaterdag 5 juli 200812:34 schreef Giechel_Ho het volgende:
Dan schrijf je in je huidige OP dit:
[..]
Vervolgens schrijf je een paar posts verder dat:
[..]
Dus je zegt dat die andere poster (waarvan wij denken dat jij het bent) fout zit, maar jijzelf post hetzelfde in deze OP
mijn goeie god. dat moet je echt eens toelichten want daar klopt echt geen bal van.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:42 schreef miss_sly het volgende:
Met iedere post bevestig je juist dat je dezelfde bent als die uit het andere topic.Je hele verhaal zit intussen zo vol tegenstrijdigheden en onwaarheden, dat het gewoonweg lachwekkend zou zijn, ware het niet dat je echt als een heel eng mannetje overkomt.
Ik krijg bij iedere post die ik van je lees het gevoel dat je het soort jongen/man bent waarvan iedere vrouw hoopt dat, als ze die ooit tegenkomt, zij niet het onderwerp van zijn affectie wordt
Ik lees niet tussen de regels door, ik lees wat jij post. Zie de verschillende posts van anderen waarin je eigen onwaarheden en tegenstrijdigheden nog even worden aangehaald en zeg dan nog eens dat het niet waar is wat je ongetwijfeld gaat doenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:46 schreef K.lok het volgende:
[..]
mijn goeie god. dat moet je echt eens toelichten want daar klopt echt geen bal van.
tegenstrijdigheden en onwaarheden? dit zijn feiten die in 5 getuigschriften staan.
volgens mij ben je zo dom als een koe en lees je tussen de regels door.
Moet je zien hoe snel hij post, hij typt als een razende ofzo. Beter eerst even rustig nadenken over welk leugentje je weer gaat verspreiden. Nu valt ie zo door de mand.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oeps.
Best lastig nog, coherent liegen, en TS is er toch niet zo goed in.
het is geen leugen. haar arrogantie en aardigheid grenzen liggen heel ver uit elkaar, dat zei mijn mentor en andere collega's van haar ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oeps.
Best lastig nog, coherent liegen, en TS is er toch niet zo goed in.
jij bent erg lachwekkend, serieus.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Moet je zien hoe snel hij post, hij typt als een razende ofzo. Beter eerst even rustig nadenken over welk leugentje je weer gaat verspreiden. Nu valt ie zo door de mand.
Het is een behoorlijke chaos in zijn hoofd.
Idd, zeer ongeloofwaardig verhaal.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:51 schreef zweefbij het volgende:
[Ik ben geen fan van het quoten van een hele OP, zeker geen lange OP, maar ik heb zo het idee dat deze wel eens vrij snel weer verwijderd kon worden.
Ik geloof eigenlijk geen zak van je verhaal.
Je bent 18, er is geen informatieplicht meer naar je ouders.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:52 schreef K.lok het volgende:
[..]
je stelde een paar vragen en daar heb ik antwoorden op gegeven, waarom ga je daar dan niet verder op in? denk je dat het een leugen is dat mijn school geen brief had gestuurd?
Lekker he, aandacht...quote:je bent zo dom dat je niet eens inziet dat ik niks aan advies heb als ik zelf tegen jullie lieg. dan verdoe ik hier toch mee mijn tijd? o nee, volgens mij snap je dat ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |