abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59906275
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:51 schreef teirnon het volgende:

[..]

[..]

[..]

teirnon, dat ik uit de les werd verwijderd, begon mijn "shit" niet. Het begon pas toen de conrector erin kwam en die rare dingen tegen mij zei, waarbij ook de vertrouwenspersoon en afdelingsleider erin kwamen.
denk je nou echt dat mijn shit begon toen ik uit de les werd verwijderd? als ik dat erg vond, dan zou ik gelijk al naar de rector gaan, maar wiskunde redde ik makkelijk en daarom deed ik niks.

Als je denkt dat die shit niet vanaf half april begon, dan kun je ook zeggen dat het al vanaf november begon toen we elkaar regelmatig in de stad spraken en toen begonnen ook de e-mails van haar.

ooh nee, het begon vanaf november!

gozer je lijkt wel een klein kind man
  zaterdag 5 juli 2008 @ 12:14:05 #52
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59906387
Je hebt 2 advocaten in de arm genomen, waar heb je ons nog voor nodig?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 5 juli 2008 @ 12:14:27 #53
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59906393
Had je d'r beter wél kunnen neuken als ze aantrekkelijk was.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 5 juli 2008 @ 12:20:16 #54
92279 N.icka
Windforce 11
pi_59906461
Waarom kon je echt geen bijles geven op een andere plek dan op school???
pi_59906492
dat die andere gozer ook nog schrijft dat ze een strenge en arrogante lerares is, klopt ook voor geen meter. Zij is juist heel vrolijk open en aardig.

Ook nadat ik geen lessen mocht volgen bij haar, zei ze gewoon altijd normaal gedag (zoals altijd) als ze mij tegen kwam op school. Buiten school, was dat wel anders en probeerde ze mij toch wel zoveel mogelijk te vermijden. Zij maakte mij gewoon duidelijk dat ze "gewoon" niet zo gemakkelijk voelde als ik er was en daar had ik vrede mee.
We hadden elkaar daarna nog een paar keer gesproken, over wiskunde-tentamen etc. Ik mocht mijn tentamen ook gewoon met haar bespreken, dat was geen probleem.

en tja, als ik les kon volgen bij een andere docent, dan had ik dat echt wel gedaan, waarom niet? het probleem: het kon gewoon niet, ik zou daarvoor andere lessen in moeten ruilen.

en ja, ik durf echt wel op haar af te stappen om wat te vragen, waarom niet...

jullie vergelijken mij met die andere en dat is hartstikke onterecht want de verschillen lopen uiteen als wat.

het halve openingsbericht van die andere topic klopt al voor geen lazerus. ik heb nooit persoonlijke gesprekken met haar gehad of whatsoever. doe normaal man.
haha en in die andere topic staat ook dat hij 1x langs haar huis is geweest, doe toch fucking normaal, ik ga niet bij een lerares langs.

van de andere helft klopt alleen dat ik er bij mij les werd geweigerd zonder alternatief. vandaar dat jullie daarnaar verwijzen?

ik lees ook dat er veel mails zijn verstuurd. dat klopt echt verre van mij.

Nogmaals: zij heeft mij ongeveer 8 e-mails gestuurd, ik 5. Zij heeft mij dus MEER e-mails gestuurd dan ik háár.

die lerares ging huilend naar huis omdat ik een "beetje" boos was. ik werd eruit gestuurd door haar zonder reden (waarschijnlijk omdat ze zich ongemakkelijk voelde toen ik wat tegen haar zei). Zij stuurde mij op een hele "aardige" manier uit, waarbij mijn andere klasgenoten gewoon lachten. Zij zei "wil je alsjeblieft uit de les gaan? je hoeft je niet te melden, je kent het al en je verdoet je tijd".
Daarop werd ik een beetje boos en zei verder niks, pakte mijn spullen en sloeg de deur dicht.
Van de andere klasgenoten hoorde ik dat ze daarna huilend de klas uit is gegaan en naar huis is vertrokken.

Zo ging het bij mij ja, erg vreemd, maar er zijn 20 getuigen.

Inderdaad, oordeel zelf.
pi_59906511
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:20 schreef N.icka het volgende:
Precies. Die jongen maakt zulke rare kronkels in zn hoofd Bijles kreeg ik vroeger altijd in een heel ander/apart gebouw. Hij is zo ziek of koppig dat hij zijn foute gedrag niet ziet of niet wil zien.
pi_59906527
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:20 schreef N.icka het volgende:
omdat er 4 mensen aan mij bijles vroegen. de één woont hier 30 km (west) vandaan en de ander oost (15 km). Het kon niet bij mij omdat er bij mij thuis wordt verbouwd en kon ook niet bij de ander omdat ze familieproblemen heeft.
School lag PRECIES centraal (met ook de faciliteiten). We konden gewoon nergens anders heen, tja misschien in een wijkcentrum maar daar schiet je ook niet veel mee op want dan werken we niet, dan hangen we.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 12:25:53 #58
242 Pinball
Electric Monk
pi_59906539
Volgens mij ben jij een heel eng mannetje, TS.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_59906565
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:24 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Precies. Die jongen maakt zulke rare kronkels in zn hoofd Bijles kreeg ik vroeger altijd in een heel ander/apart gebouw. Hij is zo ziek of koppig dat hij zijn foute gedrag niet ziet of niet wil zien.
in wat voor gebouw dan? we hadden met z'n 5-en overlegd om een andere locatie en het kon gewoon niet, dan hebben wij alle 5 kronkels in onze hoofdjes!!

welk fout gedrag? licht eens toe, want dat vind ik uiterst grappig.
pi_59906599
Je bent niet goed snik TS.
pi_59906663
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:25 schreef Pinball het volgende:
Volgens mij ben jij een heel eng mannetje, TS.
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je bent niet goed snik TS.
inderdaad! ik ben erg enggggggg

de conrector heeft zelfs gevraagd of ik seks met haar heb gehad, dat zij zich zo gedroeg.
de onbenullige en domme politieagent heeft zelfs gevraagd of ik "nog steeds" een relatie met haar had, hij ging vanuit het verhaal van de lerares uit dat wij een relatie hadden (net als tientallen anderen).

anyway, licht eens toe. Dat ik "niet goed snik" ben... hahahaha
pi_59906671
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:27 schreef K.lok het volgende:
in wat voor gebouw dan? we hadden met z'n 5-en overlegd om een andere locatie en het kon gewoon niet, dan hebben wij alle 5 kronkels in onze hoofdjes!!
Een bijles gebouw dat losstaat van de school
quote:
welk fout gedrag? licht eens toe, want dat vind ik uiterst grappig.
Oke
quote:
Het vreemde is: IK DEED HELEMAAL NIKS!!!!!! Er was ook nauwelijks wat gebeurd. Ik was alleen een beetje boos op de lerares een keertje, en zij ging huilend naar huis en kwam de volgende dag ook niet meer!
Je zegt eerst dat je "helemaal niks" deed, vervolgens is er "nauwelijks" (dus toch wel iets) gebeurd Jij was boos op je lerares en zij liep huilend weg. Wat zei jij tegen haar? Waarom werd je boos?

Dan schrijf je in je huidige OP dit:
quote:
Bovendien: de lerares is erg arrogant en bot. Er zijn zat leerlingen die boos op haar zijn en zij lacht er gewoon om.
Vervolgens schrijf je een paar posts verder dat:
quote:
dat die andere gozer ook nog schrijft dat ze een strenge en arrogante lerares is, klopt ook voor geen meter. Zij is juist heel vrolijk open en aardig.
Dus je zegt dat die andere poster (waarvan wij denken dat jij het bent) fout zit, maar jijzelf post hetzelfde in deze OP

Ik kijk nog even verder in je posts
pi_59906674
En waarom kom je hier om je rechten vragen als je al twee advocaten in hebt geschakeld?

En je school heeft je ouders nooit ingelicht dat je niet meer deel mag nemen aan de wiskundelessen en wat er verder allemaal nog speelt?

Yeah, right. Je komt psychotisch op me over. Je hebt psychische hulp nodig.

Trouwens, die advocaten heb je toch samen met je ouders onder de arm genomen? Want een minderjarige krijgt dat alleen niet zo snel voor elkaar.
  Moderator zaterdag 5 juli 2008 @ 12:42:00 #64
5428 crew  miss_sly
pi_59906786
Met iedere post bevestig je juist dat je dezelfde bent als die uit het andere topic.Je hele verhaal zit intussen zo vol tegenstrijdigheden en onwaarheden, dat het gewoonweg lachwekkend zou zijn, ware het niet dat je echt als een heel eng mannetje overkomt.

Ik krijg bij iedere post die ik van je lees het gevoel dat je het soort jongen/man bent waarvan iedere vrouw hoopt dat, als ze die ooit tegenkomt, zij niet het onderwerp van zijn affectie wordt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_59906798
nummer_zoveel:
Ik ben meerderjarig en heb het allemaal zelf geregeld. Mijn peetmoeder heeft de betreffende advocaat geregeld.

En nee, mijn ouders zijn NOOIT ingelicht door school. inderdaad erg moeilijk te geloven, maar het is toch echt zo. en als je daarmee beoordeelt dat ik psychotisch ben; dan ben je zelf hartstikke gek.
De politie onderzoekt zelfs of er bericht is gestuurd, dat heb ik tegen ze gezegd en ze zijn nu bezig met de school vragen.
Er is absoluut GEEN ÉÉN bericht van school gekomen van dat ik uit de wiskundeles werd verwijderd.

De advocaat heeft tegen mij gezegd dat ik gelijk moet bellen als ik bericht krijg. Met de andere advocaat heb ik pas over 3 weken afgesproken omdat hij vakantie heeft.

Giechel_Ho:
Over arrogantie en bot; ik weet niet of jij wel eens les hebt gehad maar ELKE leraar/lerares kan van tijd tot tijd bot en arrogant zijn. Die lerares om wie het gaat, stuurt regelmatig mensen eruit en dan kan zij érg bot worden, daarom worden de leerlingen dan boos op haar en dat doet haar niks.
Maar over het algemeen (als ze gewoon normaal les geeft) is ze heel open, vrolijk en aardig. Over het algemeen mogen de leerlingen haar wel.

Daarom lachten mijn klasgenoten ook toen ze dat zo "aardig" vroeg, of ik weg wilde gaan.
Volgens mij lees je verkeerd, ik zei helemaal niks maar kwam wel boos over natuurlijk omdat ik zonder reden word verzocht om te gaan. Nogmaals: ik pakte mijn spullen en sloeg de deur dicht. Ik zei NIKS.
Zij ging daarna ook weg en ging huilend naar huis. Dat hoorde ik pas achteraf toen 10/15 naar mij kwamen en vroeg wat er met haar aan de hand was. tja, weet ik veel
  zaterdag 5 juli 2008 @ 12:45:33 #66
242 Pinball
Electric Monk
pi_59906828
quote:
Op zaterdag 5 juli 200812:34 schreef Giechel_Ho het volgende:

Dan schrijf je in je huidige OP dit:
[..]

Vervolgens schrijf je een paar posts verder dat:
[..]

Dus je zegt dat die andere poster (waarvan wij denken dat jij het bent) fout zit, maar jijzelf post hetzelfde in deze OP
Oeps.
Best lastig nog, coherent liegen, en TS is er toch niet zo goed in.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_59906840
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:42 schreef miss_sly het volgende:
Met iedere post bevestig je juist dat je dezelfde bent als die uit het andere topic.Je hele verhaal zit intussen zo vol tegenstrijdigheden en onwaarheden, dat het gewoonweg lachwekkend zou zijn, ware het niet dat je echt als een heel eng mannetje overkomt.

Ik krijg bij iedere post die ik van je lees het gevoel dat je het soort jongen/man bent waarvan iedere vrouw hoopt dat, als ze die ooit tegenkomt, zij niet het onderwerp van zijn affectie wordt
mijn goeie god. dat moet je echt eens toelichten want daar klopt echt geen bal van.
tegenstrijdigheden en onwaarheden? dit zijn feiten die in 5 getuigschriften staan.
volgens mij ben je zo dom als een koe en lees je tussen de regels door.
  Moderator zaterdag 5 juli 2008 @ 12:47:49 #68
5428 crew  miss_sly
pi_59906867
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:46 schreef K.lok het volgende:

[..]

mijn goeie god. dat moet je echt eens toelichten want daar klopt echt geen bal van.
tegenstrijdigheden en onwaarheden? dit zijn feiten die in 5 getuigschriften staan.
volgens mij ben je zo dom als een koe en lees je tussen de regels door.
Ik lees niet tussen de regels door, ik lees wat jij post. Zie de verschillende posts van anderen waarin je eigen onwaarheden en tegenstrijdigheden nog even worden aangehaald en zeg dan nog eens dat het niet waar is wat je ongetwijfeld gaat doen .
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_59906887
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:45 schreef Pinball het volgende:

[..]

Oeps.
Moet je zien hoe snel hij post, hij typt als een razende ofzo. Beter eerst even rustig nadenken over welk leugentje je weer gaat verspreiden. Nu valt ie zo door de mand.

Het is een behoorlijke chaos in zijn hoofd.
pi_59906898
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:45 schreef Pinball het volgende:

[..]

Oeps.
het is geen leugen. haar arrogantie en aardigheid grenzen liggen heel ver uit elkaar, dat zei mijn mentor en andere collega's van haar ook.

zij kan ontzettend arrogant en bot zijn waarbij ze hard schreeuwt (alleen als de leerlingen niet luisteren). dat is meestal aan het begin van de les. ook is zij zo als ze iemand eruit stuurt.
maar over het algemeen is zij heel aardig en vrolijk, iedereen mag haar ook wel. maar ze is ook regelmatig streng.
pi_59906942
[Ik ben geen fan van het quoten van een hele OP, zeker geen lange OP, maar ik heb zo het idee dat deze wel eens vrij snel weer verwijderd kon worden.

Ik geloof eigenlijk geen zak van je verhaal. [/quote]

Idd, zeer ongeloofwaardig verhaal.
pi_59906952
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Moet je zien hoe snel hij post, hij typt als een razende ofzo. Beter eerst even rustig nadenken over welk leugentje je weer gaat verspreiden. Nu valt ie zo door de mand.

Het is een behoorlijke chaos in zijn hoofd.
jij bent erg lachwekkend, serieus.

je stelde een paar vragen en daar heb ik antwoorden op gegeven, waarom ga je daar dan niet verder op in? denk je dat het een leugen is dat mijn school geen brief had gestuurd?

je bent zo dom dat je niet eens inziet dat ik niks aan advies heb als ik zelf tegen jullie lieg. dan verdoe ik hier toch mee mijn tijd? o nee, volgens mij snap je dat ook niet.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 12:52:47 #73
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59906961
beroepsmatige tvp
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_59906973
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:51 schreef zweefbij het volgende:
[Ik ben geen fan van het quoten van een hele OP, zeker geen lange OP, maar ik heb zo het idee dat deze wel eens vrij snel weer verwijderd kon worden.

Ik geloof eigenlijk geen zak van je verhaal.
Idd, zeer ongeloofwaardig verhaal.
[/quote]

haha het is ook erg ongeloofwaardig, dat heb ik al zo vaak geschreven?

weet je wat? ga er gewoon vanuit dat het waar is, omdat je het anders niet zal geloven.

zoals ik in mijn eerste zin heb geschreven; dit is toch écht allemaal gebeurd.

Ik heb sterk het idee dat jullie het allemaal niet geloven en daarom vanuit gaan dat ik gestoord/gek/psychotisch ben.

Ik heb ZAT bewijs en tientallen getuigen van dat dit allemaal is gebeurd. Zelfs getuigen die bij bepaalde gebeurtenissen zijn. Ook getuigen bij de verschillende telefoongesprekken die de conrector met mij voerde, ze belde mij telkens op.

Als je niet gelooft dat dit is gebeurd; dan is dat heel simpel op te lossen; gewoon niet reageren.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 13:07:58 #75
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_59907204
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:52 schreef K.lok het volgende:

[..]
je stelde een paar vragen en daar heb ik antwoorden op gegeven, waarom ga je daar dan niet verder op in? denk je dat het een leugen is dat mijn school geen brief had gestuurd?
Je bent 18, er is geen informatieplicht meer naar je ouders.
quote:
je bent zo dom dat je niet eens inziet dat ik niks aan advies heb als ik zelf tegen jullie lieg. dan verdoe ik hier toch mee mijn tijd? o nee, volgens mij snap je dat ook niet.
Lekker he, aandacht...
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')