Je blijft maar doorgaan dat die andere topic van mij komt Ik ben hier nieuw en die topic komt helemaal niet van mij.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
Het was geen eenrichtingsverkeer dat is in dit topic duidelijk gebleken (en uit je andere topic helemaal). Ik denk dat zij vond dat jullie contact te ver ging en dat zij zag dat jij het verkeerd oppikte. Vandaar dat jij uit de klas werd gezet. Jij bleef maar proberen. Aangezien zij een onervaren leerkracht is raakte ze hiervan overstuur (vandaar het huilen, heeft niets met verliefde gevoelens voor jou te maken).
Als ik puur naar dit topic kijk, dan missen er heel veel stukken. Het is een erg eenzijdig verhaal met ook nog eens erg veel gaten.
Een wilde gok: De lerares is jouw moeder, maar dat hebben jouw 'ouders' je nooit verteld, dat je eigenlijk een andere moeder hebt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:26 schreef K.lok het volgende:
De conrector zei tegen mij "ik moest van haar zeggen dat ze jou een hele aardige jongen vindt, maar ze kan het gewoon niet aan om jou les te geven en zij hoopt dat je dat niet erg vindt en dat je het allemaal redt. zij geeft gewoon de aantekeningen/uitwerkingen aan jou die je nodig hebt. zij heeft ook gezegd dat ze jou uitleg gaat geven als dit allemaal voorbij is".
......
Ik heb ook tegen de conrector gezegd "is ze niet gewoon verliefd? het is niet erg hoor, ik vind dat niet erg, maar daar moet zij geen probleem van maken, het is gewoon een ongeluk".
de conrector zei daarop "daar kan ik geen antwoord op geven".
whooooooooaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! grappig!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:02 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Een wilde gok: De lerares is jouw moeder, maar dat hebben jouw 'ouders' je nooit verteld, dat je eigenlijk een andere moeder hebt.
Als we dan toch onzinnige verhalen gaan doen....
Ik geloof niet dat IK degene ben met een knelpuntquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:09 schreef K.lok het volgende:
[..]
jouw knelpunt zit dat je het allemaal niet gelooft,
Pfew, gelukkigquote:maar dat vind ik helemaal niet erg.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:26 schreef K.lok het volgende:
De berichten was een éénrichtingsverkeer, dat alleen maar van haar kwam.
quote:ze bloosde zelfs toen ik iets heel normaals zei.
quote:Ik was alleen een beetje boos op de lerares een keertje
quote:ik zei "niet nu, dat komt later wel".
quote:Ruim 1,5 maand later stuurde ik een e-mail en vroeg of ze nog een gesprek wilde ]
quote:Uiteindelijk ging ik er toch even over praten
quote:daarna had ik maar nog een e-mail gestuurd waarin ik definitief afscheid van haar nam
En dat is alleen uit je OP alhier.quote:ik gaf haar een gul voorstel/aanbod:
OF zij geeft mij uitleg en biedt haar excuses aan, of ik zal een klacht indienen of een rechtszaak beginnen.
Zelfde vak, zelfde lerares, zelfde vertrouwenspersooon, zelfde afdelingsleider, zelfde conrector, zelfde HOOFDLETTERGEBRUIK, zelfde streepjes...quote:Op zaterdag 5 juli 200819:09 schreef moz het volgende:
Dat andere topic sluit overigens wel precies aan op jouw verhaal. Zelfde taalgebruik, zelfde tijdslijn...
Misschien moet je dan de OP even lezen.quote:Op zaterdag 5 juli 200819:18 schreef Sjeen het volgende:
Korte samenvatting: TS heeft iets uitgevreten, is daarvoor uit zijn wiskundeles gegooid. Heeft inmiddels zijn examen gehaald en is van school... Ik zie het probleem niet
Volgens mij is ze helemaal niet verliefd, maar juist heel erg geschrokken dat TS dat dacht en continue toenadering bleef zoeken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:53 schreef Karammel het volgende:
Om nog maar eens te reageren op je laatste paar posts.
Uit veel van jou eigen woorden blijkt dat de lerares gevoelens voor jou had. Omdat ze zelf het idee had dat ze niet meer naar behoren kon functioneren in jou bijzijn heeft ze jou uit te klas verwijderd. Ze vond het zelf ook vervelend, maar ze zag geen andere oplossing. Dat ze ging huilen na een simpele reactie van jou geeft al aan dat je gevoelens bij haar losmaakt. Doordat ze zo geëmotioneerd en snel van slag is in jou bijzijn kan ik dan ook heel goed begrijpen dat ze jou liever niet in de klas heeft.
Dit is ook direct een verklaring waarom ze alles via collega's speelde. Ze wist dat ze zichzelf niet onder controle zou hebben als ze jou zelf onder ogen zou komen.
Ja en het feit dat beide verhalen op 84 andere punten ook precies overeenkomenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:31 schreef FrozenFlame het volgende:
Wat voor mij doorslaggevend is dat topic 1 en 2 van dezelfde schrijver is, is het feit dat beide het "blozen" belangrijk genoeg vinden om het verhaal kracht bij te zetten.
Dat zou heel goed kunnen. Mijn reactie heb ik geprobeerd te baseren op wat TS heeft verteld. Het heeft geen zin om het andere topic hier weer bij te betrekken. Dat hebben andere mensen hier al genoeg gedaan. In mijn laatste reactie probeerde ik dus ook volledig op de woorden van TS in te gaan. Ik ben benieuwd hoe hij daar op zal reageren.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Volgens mij is ze helemaal niet verliefd, maar juist heel erg geschrokken dat TS dat dacht en continue toenadering bleef zoeken.
Al was het maar omdat ene stippellijntje onderaan het verhaalquote:Op zondag 6 juli 2008 13:37 schreef Flashwin het volgende:
Ja en het feit dat beide verhalen op 84 andere punten ook precies overeenkomen!
Je hebt gelijk dat er veel gaten vallen in dit verhaal. Ook is het andere verhaal inderdaad heel passend. Alleen is het wel zo dat TS elke connectie met dat andere topic ontkent. De geloofwaardigheid daarvan doet er even niet toe.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:19 schreef FrozenFlame het volgende:
Kom op Karammel, zonder het andere topic was dit topic een compleet uit de lucht gevallen verhaal.
Vanuit dit topic alleen hadden we de conclusie moeten trekken dat er op basis van niks aangifte word gedaan?? Geloof je het zelf?
Ergens in DIT verhaal zelf vallen gaten, die heel mooi psychologisch zijn op te vullen met het ANDERE verhaal..
Mevrouw heeft het te heet onder de voeten gekregen, om wat voor reden dan ook. Maar het zou fijn zijn als Klok dan vanuit DIT verhaal zijn eigen aandeel hierin zou uitleggen.
Tot die tijd zie ik een hele mooie overlap, en vind dat TS zijn verhaaltje in zijn straatje aan het verdraaien is om te pleiten tegen een onterechte aangifte.
In het originele topic stond een grappig bedoelde, maar zeer treffende samenvatting:quote:Op zondag 6 juli 2008 14:25 schreef FrozenFlame het volgende:
Ik mis gewoon wat de aanleiding is van dit verhaal... je kunt mij niet wijsmaken dat er niks aan vooraf is gegaan aan gesprekken met conrectoren en vertrouwenspersonen en politiemensen. Alleen uitgaande van dit verhaal ben ik daar wel eens nieuwsgierig naar. Ben alleen bang dat de gelijkenissen met het andere topic nog duidelijker zullen worden, en hij daarom maar zich van de domme zal houden..
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:26 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
Ts gaat naar school. Ziet daar MILF. MILF is net gescheiden en heeft rammelende eierstokken dus is instabiel. Ts hangt de grote broer uit met meelevende vragen. Merkt ondertussen op dat ze eigenlijk wel heel leuk en aardig is. Docente voelt zich gevleid maar vind het nu een beetje te dicht bij komen. Helamaal nadat ts opeens een keer voor de deur stond onder het mom van 'ik was toch in de buurt'. Docente ging hierop ts negeren. Ts bleef lange emails sturen met emo shit. Docente bleef negeren. Ts stuurt boze mail. Docente schakelt vertrouwenspersoon in. Vertrouwenspersoon zegt dat ts geen contact meer moet zoeken omdat anders de politie erbij gehaald wordt. Ts heeft liefdesverdriet.
Er zijn eigenlijk twee opties:
-ts is een stalker
-docente is labiel.
Goed mogelijk dat beide het geval is.
Juistem. Echt antwoord zullen we niet krijgen toch ben ik bang... gezichtsverlies is reden nummero uno..quote:Op zondag 6 juli 2008 14:32 schreef Karammel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat er veel gaten vallen in dit verhaal. Ook is het andere verhaal inderdaad heel passend. Alleen is het wel zo dat TS elke connectie met dat andere topic ontkent. De geloofwaardigheid daarvan doet er even niet toe.
Ik heb geprobeerd alleen op de woorden van TS in dit topic een reactie te geven. Veel gaten zijn met een beetje goede wil te dichten. Toch kan je inderdaad nergens uit opmaken waarom er aangifte gedaan zou kunnen worden. Dat mevrouw aangifte doet, omdat TS na een paar maanden eens een mailtje stuurt is natuurlijk onzin. Ik ben in dat opzicht ook benieuwd naar de uitleg van TS.
Wel hoop ik dat ik TS met mijn reactie tot ander inzichten heb kunnen verleiden of dat hij het een en ander verduidelijkt. Het is heel makkelijk TS aan te pakken door het andere topic er ook bij te pakken. Toch blijkt het ook heel makkelijk om dit verhaal op zichzelf onderuit te schoffelen. TS heeft in een rechtszaak geen poot om op te staan. Al ben ik nog wel benieuwd naar de directe reden tot aangifte. Daar is TS ons nog een beter antwoord verschuldigd.
en dat alles in combinatie met hulp vragen op Fok!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:17 schreef longinus het volgende:
Bla bla, geld zat en twee of meer advocaten, iets klopt er niet.
Gezien het verloop van het topic zou het eerder naar ONZ mogen worden geschoptquote:Op zondag 6 juli 2008 20:57 schreef Faat het volgende:
Is dit WGRwaardig? Ik krijg een hyperventilatie-achtige ademhaling als ik de posts van TS lees
Even rekenen: zo'n beetje half april zijn jouw ouders in kennis gesteld van de melding van stalking.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:49 schreef K.lok het volgende:
Vanaf begin maart werd ik uit de wiskundeles verwijderd, ik mocht ook niet meer komen.
Ruim 1,5 maand later stuurde ik een e-mail en vroeg of ze nog een gesprek wilde (ik kwam terug op wat zij voor het laatst zei). Zij reageerde daar niet op, en ging naar de politie en deed melding van "stalking".
De conrector belde alleen één keertje mijn moeder op en vertelde dat de lerares melding heeft gedaan bij de politie, verder niks.
Da's dus eind juni.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:28 schreef K.lok het volgende:
Mijn ouders zijn helemaal niet op de hoogte gesteld, mijn ouders wisten vorige week er pas van.
Mijn god, wat (ver)draai je je er weer lekker vaag uit. Als die "normale" praatjes het daglicht konden verdragen, dan was deze ongerustheid niet nodig geweest:quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:33 schreef K.lok het volgende:
Roi: ik weet niet wat jij onder "persoonlijke" gesprekken verstaat, maar als jij een normaal praatje "persoonlijk" vindt, dan bedoel ik dat niet.
Gewoon normaal praten met wat je met anderen ook doet, hopelijk begrijp je wat ik bedoel.
Dus niet "persoonlijk" in de zien van diepgaand etc. dat versta ik namelijk onder persoonlijk, en weer meer mensen.
Er staat toch heel duidelijk "de manier waarop wij mailen" en "we krijgen dan problemen" dus kom nou niet vertellen dat jou geen blaam treft.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:28 schreef K.lok het volgende:
Ik heb een keertje tegen haar gezegd dat de manier waarop wij mailen misschien niet zo'n goed idee is omdat het lijkt alsof we iets TÉ persoonlijk werden. En als het schoolbestuur er dan achter komt dat we dan allebei problemen krijgen.
Linkje ?quote:Op maandag 7 juli 2008 09:32 schreef Kreator het volgende:
Ehh...heb ik hier niet al 2 of 3 keer eerder een topic over gelezen? Daarin stond veel meer over TS's relatie met z'n lerares.
Grappig hoe anders iemand het kan opvatten.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Linkje ?
Dat er veel meer aan de hand is is wel duidelijk, Voor de ts was het duidelijk een lolletje, maar ja, dat gaat meestal niet op voor beide kanten.
De TS komt mij over als gewetenloos, ik snap al niet dat vrouwen daar überhaupt op kunnen vallen. Misschien het macho achtige, nou dat zal haar leven dan nu goed verpesten.
Gelukkig had ik een lelijke wiskunde leraar, dus alleen interesse in Wiskunde.
Dan zien we over 2 maanden het topic "de rechter geloofd mij niet" weer onder een andere kloon opduiken .quote:Op maandag 7 juli 2008 11:31 schreef Scorpie het volgende:
En de TS reageert niet meer
Hoe voorspellend.
Hij heeft volgens zn profiel nog wel ingelogd zo rond middernacht, dus heeft ie ws. alles wel gelezen....quote:Op maandag 7 juli 2008 11:31 schreef Scorpie het volgende:
En de TS reageert niet meer
Hoe voorspellend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |