abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59911088
Het was geen eenrichtingsverkeer dat is in dit topic duidelijk gebleken (en uit je andere topic helemaal). Ik denk dat zij vond dat jullie contact te ver ging en dat zij zag dat jij het verkeerd oppikte. Vandaar dat jij uit de klas werd gezet. Jij bleef maar proberen. Aangezien zij een onervaren leerkracht is raakte ze hiervan overstuur (vandaar het huilen, heeft niets met verliefde gevoelens voor jou te maken).

Als ik puur naar dit topic kijk, dan missen er heel veel stukken. Het is een erg eenzijdig verhaal met ook nog eens erg veel gaten.
pi_59911238
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
Het was geen eenrichtingsverkeer dat is in dit topic duidelijk gebleken (en uit je andere topic helemaal). Ik denk dat zij vond dat jullie contact te ver ging en dat zij zag dat jij het verkeerd oppikte. Vandaar dat jij uit de klas werd gezet. Jij bleef maar proberen. Aangezien zij een onervaren leerkracht is raakte ze hiervan overstuur (vandaar het huilen, heeft niets met verliefde gevoelens voor jou te maken).

Als ik puur naar dit topic kijk, dan missen er heel veel stukken. Het is een erg eenzijdig verhaal met ook nog eens erg veel gaten.
Je blijft maar doorgaan dat die andere topic van mij komt Ik ben hier nieuw en die topic komt helemaal niet van mij.

Welke stukken missen er? Tja, er mist inderdaad wel wat. 2 van mijn beste vrienden zijn op hun eigen initiatief (later pas gehoord) naar die lerares toe gegaan en gingen ook flink tekeer tegen haar omdat haar maatregelen gewoon niet door de beugel kan.
Achteraf vertelden ze mij dat die lerares geen kick gaf en gewoon zei "verantwoording ga ik niet aan jullie afleggen".
Ik wist helemaal niet dat ze dat deden. Maar om dit nou ook allemaal te gaan vermelden, is niet echt relevant.

proberen met wat? ik heb helemaal niks geprobeerd. je moet niet uit je nek lullen.
proberen met contact zoeken? volgens mij is het eerder andersom.
pi_59911549
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:26 schreef K.lok het volgende:
De conrector zei tegen mij "ik moest van haar zeggen dat ze jou een hele aardige jongen vindt, maar ze kan het gewoon niet aan om jou les te geven en zij hoopt dat je dat niet erg vindt en dat je het allemaal redt. zij geeft gewoon de aantekeningen/uitwerkingen aan jou die je nodig hebt. zij heeft ook gezegd dat ze jou uitleg gaat geven als dit allemaal voorbij is".
......
Ik heb ook tegen de conrector gezegd "is ze niet gewoon verliefd? het is niet erg hoor, ik vind dat niet erg, maar daar moet zij geen probleem van maken, het is gewoon een ongeluk".
de conrector zei daarop "daar kan ik geen antwoord op geven".
Een wilde gok: De lerares is jouw moeder, maar dat hebben jouw 'ouders' je nooit verteld, dat je eigenlijk een andere moeder hebt.

Als we dan toch onzinnige verhalen gaan doen....
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_59911651
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:02 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Een wilde gok: De lerares is jouw moeder, maar dat hebben jouw 'ouders' je nooit verteld, dat je eigenlijk een andere moeder hebt.

Als we dan toch onzinnige verhalen gaan doen....
whooooooooaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! grappig!!!!!!!!!!!!

onzinnige verhalen, donder toch op man. ga een eigen topic starten waar je jouw verhaaltjes kan vertellen.

jouw knelpunt zit dat je het allemaal niet gelooft, maar dat vind ik helemaal niet erg. het is een bizar verhaal, dat vond de wethouder ook maar hij kon er verder niet zoveel aan doen dan de algemeen directeur ervan op de hoogte stellen, want het was intern.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 18:13:42 #105
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59911711
Om dan nog maar even in te haken op wat anderen al voor mij hebben gezegd: waarom ga je nog door met dit gezeik als je al geslaagd bent en komend jaar gaat studeren of wat dan ook.
Die lerares zie je nooit meer en je hebt verder ook niks meer met die school te maken. Ga gewoon verder met je leven.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_59912038
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:09 schreef K.lok het volgende:

[..]

jouw knelpunt zit dat je het allemaal niet gelooft,
Ik geloof niet dat IK degene ben met een knelpunt
quote:
maar dat vind ik helemaal niet erg.
Pfew, gelukkig
pi_59912662
Smullen dit

Je verhaal komt op mij niet geheel eenduidig over en waarschijnlijk missen er nog wel wat stukken. Dat andere topic sluit overigens wel precies aan op jouw verhaal. Zelfde taalgebruik, zelfde tijdslijn... Het vertelt alleen wat meer over de voorgeschiedenis van het hele verhaal.

Overigens, voordat je weer een betoog begint dat het absoluut NIKS met het andere topic te maken heeft... DAT weet ik nu wel. Steek liever je energie in LEUKE dingen
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:18:43 #108
103012 Nies
Die hekse
pi_59912829
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:26 schreef K.lok het volgende:
De berichten was een éénrichtingsverkeer, dat alleen maar van haar kwam.
quote:
ze bloosde zelfs toen ik iets heel normaals zei.
quote:
Ik was alleen een beetje boos op de lerares een keertje
quote:
ik zei "niet nu, dat komt later wel".
quote:
Ruim 1,5 maand later stuurde ik een e-mail en vroeg of ze nog een gesprek wilde ]
quote:
Uiteindelijk ging ik er toch even over praten
quote:
daarna had ik maar nog een e-mail gestuurd waarin ik definitief afscheid van haar nam
quote:
ik gaf haar een gul voorstel/aanbod:
OF zij geeft mij uitleg en biedt haar excuses aan, of ik zal een klacht indienen of een rechtszaak beginnen.
En dat is alleen uit je OP alhier.
Als ik me bedenk dat je 'nog maar' 18 bent en je nog verder gaat ontwikkelen hou ik mijn hart vast. Ik wil helemaal niet weten tot wat jij in staat kan zijn.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  Licht Ontvlambaar zaterdag 5 juli 2008 @ 19:18:58 #109
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59912837
Korte samenvatting: TS heeft iets uitgevreten, is daarvoor uit zijn wiskundeles gegooid. Heeft inmiddels zijn examen gehaald en is van school... Ik zie het probleem niet
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:23:19 #110
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_59912922
Wat een verhaal
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:25:52 #111
242 Pinball
Electric Monk
pi_59912970
quote:
Op zaterdag 5 juli 200819:09 schreef moz het volgende:
Dat andere topic sluit overigens wel precies aan op jouw verhaal. Zelfde taalgebruik, zelfde tijdslijn...
Zelfde vak, zelfde lerares, zelfde vertrouwenspersooon, zelfde afdelingsleider, zelfde conrector, zelfde HOOFDLETTERGEBRUIK, zelfde streepjes...

------------------------------------

zelfde TS
Oh nee, wacht, het is allemaal toeval, dat andere verhaal is he-le-maal anders.

TS heeft asperger denk ik, en ik ben heel goed in telediagnose.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:29:31 #112
242 Pinball
Electric Monk
pi_59913040
quote:
Op zaterdag 5 juli 200819:18 schreef Sjeen het volgende:
Korte samenvatting: TS heeft iets uitgevreten, is daarvoor uit zijn wiskundeles gegooid. Heeft inmiddels zijn examen gehaald en is van school... Ik zie het probleem niet
Misschien moet je dan de OP even lezen.

Tegen de TS is aangifte gedaan wegens stalken. Dat gebeurt meestal niet zomaar, en als je dat andere topic van hem leest weet je waarom.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:02:49 #113
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_59913596
Wel leuk om te lezen dat iemand aangiften doet wegens stalking

Wat ik hier uit opmaak is dat de politie de TP heeft gebeld dat hij iemand aan het stalken was.
Ik zou heel hard lachen als de politie mij zo zou bellen met de mededeling dat ik iemand aan het stalken ben....

Ook hier zijn regels voor om iemand van stalken te beschuldigen.
1) Eerst moet diegene die gestalkt wordt een aangetekende brief schrijven naar de persoon die zij of hij vind dat die aan het stalken is.
2)Na ontvangst en getekend te hebben van die brief door de verdachte dader dan gaat het pas in werking.

in die brief moet dan wel staan wat de verdachten wel en niet mag en wat daarop de reactie van de gestalkte kan zijn.
Pas als de dader dan de fout in gaat dan kan er pas aangiften gedaan worden. en anders niet.
ook de aangiften moeten volgens bepaalde regels verlopen anders kan de verdachten als nog vrij uit gaan.

Dus als de TS geen aangetekende brief heeft gehad met het verzoek of zij / hij zijn lastig vallen wilt stoppen.
Als dat niet gebeurd is zou ik lekker rustig achter over gaan zitten en gewoon die rechtszaak af wachten .
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_59914380
Om nog maar eens te reageren op je laatste paar posts.

Uit veel van jou eigen woorden blijkt dat de lerares gevoelens voor jou had. Omdat ze zelf het idee had dat ze niet meer naar behoren kon functioneren in jou bijzijn heeft ze jou uit te klas verwijderd. Ze vond het zelf ook vervelend, maar ze zag geen andere oplossing. Dat ze ging huilen na een simpele reactie van jou geeft al aan dat je gevoelens bij haar losmaakt. Doordat ze zo geëmotioneerd en snel van slag is in jou bijzijn kan ik dan ook heel goed begrijpen dat ze jou liever niet in de klas heeft.

Dit is ook direct een verklaring waarom ze alles via collega's speelde. Ze wist dat ze zichzelf niet onder controle zou hebben als ze jou zelf onder ogen zou komen. Dan is het heel logisch en verstandig dat ze het via collega's speelt. Voor jou zou dit ook absoluut niets uit moeten maken. Het gaat erom dat de boodschap over word gebracht.

Jou conrector heeft aangegeven waar het probleem zich ongeveer bevind. Dat hij niet letterlijk durft te zeggen dat ze verliefd op je is is puur en alleen om haar te beschermen. Een leraar hoort geen gevoelens te hebben voor een leerling. Toch ben ik van mening dat leraren ook maar mensen zijn waar dat dus kan gebeuren. Het gedrag van de lerares om jou uit de klas te verwijderen vind ik heel verstandig en sta ik dan ook helemaal achter. Dat de conrector niet durft/kan verwoorden dat ze verliefd op je is is ook heel begrijpelijk. "Daar kan ik geen antwoord op geven" was een reactie van hem op jou directe vraag,
Een weldenkend mens zou dan één en één wel bij elkaar op kunnen tellen denk ik.

Je was weliswaar in de les niet meer welkom, maar aan de andere kant werd jou aan alle kant hulp aangeboden om alsnog over te gaan. De andere leraar stond altijd voor je klaar om vragen te beantwoorden. De lerares zelf gaf jou toegang tot examens en al haar aantekeningen. Als je er dan nog niet uit kwam stond die andere leraar voor je klaar. Dat in combinatie dat je erg veel aanleg hebt voor wiskunde is een reden om te veronderstellen dat je het zonder de lessen ook wel zou moeten kunnen redden. Men heeft er alles aan gedaan om dit niet jou probleem te maken.

Dat jij je absoluut niet in kan leven in andere mensen mag duidelijk zijn. Waarschijnlijk heb je toch teveel toenadering gezocht bij de desbetreffende lerares anders kan ik het ook niet verklaren dat ze aangifte doet. Geloof me maar.... zo'n aangifte doe je echt niet zomaar. Je hebt haar het werken en leven onmogelijk gemaakt door steeds toenadering te zoeken. Ook je vrienden die zich ermee gingen bemoeien heeft zeker niet bijgedragen. En waarom bleef je contact zoeken? Uit alles bleek dat ze gevoelens voor je had en dat ze je niet onder ogen kon komen. Je hebt gelijk, LETTERLIJK is er niet gezegd dat ze verliefd op je was. Verder is wel duidelijk gemaakt dat ze je niet onder ogen kon komen en bleek uit alles waarom. Zij heeft alles gedaan om het voor jou zo goed mogelijk te laten verlopen, jij deed namelijk niets fout. Uiteindelijk ben je alleen te ver gegaan door haar niet meer met rust te laten. Je hebt haar tot wanhoop gedreven...

Door nu een rechtszaak aan te spannen maak je haar waarschijnlijk mentaal helemaal kapot. Ze zal er in ieder geval niet sterker uit komen, terwijl ze in mijn ogen niets fout heeft gedaan. Een mens heeft nou eenmaal gevoelens, een leraar heeft die dus ook. Je hebt trouwens geen poot om op te staan dus die rechtszaak verlies je hoogstwaarschijnlijk toch.

Je bent blind. Je ziet niet was je zelf hebt aangericht en wat er om je heen gebeurd. Is dat niet een kenmerk van Borderline dat je je absoluut niet in anderen in kan leven? Wellicht is het verstandig om er eens iemand naar te laten kijken.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:44:34 #115
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_59915184
Zozo, ben weer bij gelezen....

TS het spijt me maar mijn eerder ideen lijken nu toch steeds vaker naar voren te komen.
Jou beleving van dit wordt door vrijwel iedereen in twijfel getrokken. Je verhaal rammeld als een auto uit 1960

Nergens ook maar een greintje aan zelf inzicht hoe dit nou onstaan is, en andere naar beneden praten omdat jij hun visie niet deeld.

je hebt geen benul van hoe de wereld werkt, 2 advocaten, kosten zijn niet van belangm (wacht maar als ie advocaat 100 urr voor je gewerkt heeft a 350 euro per uur. je bent nog een kind en dat komt zo duidelijk naar voren door de visie die jij hanteerd.

ga hulp zoeken, en probeer wat van je leven te maken,
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_59915282
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 20:53 schreef Karammel het volgende:
Om nog maar eens te reageren op je laatste paar posts.

Uit veel van jou eigen woorden blijkt dat de lerares gevoelens voor jou had. Omdat ze zelf het idee had dat ze niet meer naar behoren kon functioneren in jou bijzijn heeft ze jou uit te klas verwijderd. Ze vond het zelf ook vervelend, maar ze zag geen andere oplossing. Dat ze ging huilen na een simpele reactie van jou geeft al aan dat je gevoelens bij haar losmaakt. Doordat ze zo geëmotioneerd en snel van slag is in jou bijzijn kan ik dan ook heel goed begrijpen dat ze jou liever niet in de klas heeft.

Dit is ook direct een verklaring waarom ze alles via collega's speelde. Ze wist dat ze zichzelf niet onder controle zou hebben als ze jou zelf onder ogen zou komen.
Volgens mij is ze helemaal niet verliefd, maar juist heel erg geschrokken dat TS dat dacht en continue toenadering bleef zoeken.
  zondag 6 juli 2008 @ 04:07:37 #117
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_59920503
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zondag 6 juli 2008 @ 11:01:09 #118
4789 Argento
McQueen
pi_59921851
Ik zou er best wat voor over hebben om nu ns het verhaal van de kant van de lerares/conrector/vertrouwenspersoon te horen. Ik bedoel, als TS er al in slaagt om zich in zijn eigen eenzijdige versie als eng mannetje af te schilderen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_59922474
Wow. Deze gast is zo fucked up in zn hoofd dat hij het zelf niet doorheeft. Wat een psycho...
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59922560
Ow en TS, ik heb wel een inhoudelijke reactie voor je:

Gewoon die rechtzaak aanspannen. En vertel ons dan ook aub waar en wanneer die zaak voorkomt. Ik wil het gezicht van die rechter zien als jij daar een mondelinge verklaring oid moet afleggen.
pi_59923830
Ik vind het verhaal ook nogal rammelen... zeg niet dat ik de TS helemaal niet geloof, maar hij heeft wel de schijn tegen zich. Alleen al dat je dit user account speciaal geregistreerd hebt voor dit topic is al verdacht (vind je het gek dat mensen je dan gaan linken aan dat andere topic).
Verder is het verhaal wel heel eenzijdig en zitten er gaten in. Je zegt alleen maar dat je 'boos' werd, maar details daarover vertel je niet (terwijl je je wel heel uitgebreid verdedigt over andere dingen, zoals de link met dat andere topic. En een algemene regel is dat wanneer mensen zich verdedigen met veel onnodige details ze aan het liegen zijn ). Misschien kwam je wel heel initimiderend over..... Dat hoeft niet perse fysiek of verbaal te zijn, maar kan ook een bepaalde ondertoon zijn.

Al blijft dit allemaal speculatie omdat we toch de details niet weten (van beide kanten).

Ben verder wel benieuwd of jij vaker 'conflicten' hebt waar je 'niks aan kunt doen'. Wel eerlijk zijn he....

[ Bericht 8% gewijzigd door Palomar op 06-07-2008 13:17:31 ]
  zondag 6 juli 2008 @ 13:31:38 #122
161252 FrozenFlame
under construction
pi_59924152
Wat voor mij doorslaggevend is dat topic 1 en 2 van dezelfde schrijver is, is het feit dat beide het "blozen" belangrijk genoeg vinden om het verhaal kracht bij te zetten.

Volgens mij heeft het verhaal een serieuzere wendng gekregen dan TS verwacht had, en heeft zijn perceptie moeten bijstellen om zijn verhaal geloofwaardig te maken. Ja natuurlijk heeft zij nu ineens vaker gemaild dan hij haar, en natuurlijk is hij niet bij haar thuis geweest. En natuurlijk snapt hij er niets van en uit het NIETS werd hij verwijderd uit een les. Allemaal zaken die tegen je pleiten, niet hier maar als het straks om een echte rechtzaak gaat.

Sorry TS je hebt jezelf wrsch onbewust maar onbedoeld in een heel lastig parket gezet met Jeanne, maar je hoeft geen goede detective te zijn dat jij hier nu het verhaal zelf verdraaid omdat dat beter voor jou uitvalt.
Ik had liever gezien dat je eerlijk was hier en inzag dat door jullie beide gedrag, jij te dicht bij haar bent gekomen en moeite had om afstand erin te bewaren. Dat is menselijker dan je van de domme uit te hangen. Dan hadden we een geloofwaardig topic gehad, en had je even serieuze reacties kunnen verwachten.

Jammer joh, dat je jezelf in de nesten werkt door niet in te zien dat opsommingen van situaties lijden tot een vertekend beeld bij een ander. Ik denk dat de beste advocaat pas voor jou in kan staan zodra je hand in eigen boezen neemt. Nu ben je jezelf alleen maar schrap aan het zetten en je hebt niet in de gaten dat dat je alleen nog maar meer verdacht maakt van dat waar je voor verhoord word steeds.

Ik wens je heel veel succes en wijsheid, want op deze manier je geloofwaardig proberen te maken gaat je echt niet helpen...
Als jij iets vind moet je het naar de politie brengen
pi_59924254
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:31 schreef FrozenFlame het volgende:
Wat voor mij doorslaggevend is dat topic 1 en 2 van dezelfde schrijver is, is het feit dat beide het "blozen" belangrijk genoeg vinden om het verhaal kracht bij te zetten.
Ja en het feit dat beide verhalen op 84 andere punten ook precies overeenkomen !
pi_59924297
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 21:50 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Volgens mij is ze helemaal niet verliefd, maar juist heel erg geschrokken dat TS dat dacht en continue toenadering bleef zoeken.
Dat zou heel goed kunnen. Mijn reactie heb ik geprobeerd te baseren op wat TS heeft verteld. Het heeft geen zin om het andere topic hier weer bij te betrekken. Dat hebben andere mensen hier al genoeg gedaan. In mijn laatste reactie probeerde ik dus ook volledig op de woorden van TS in te gaan. Ik ben benieuwd hoe hij daar op zal reageren.

Ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal van desbetreffende lerares
  zondag 6 juli 2008 @ 13:51:02 #125
218810 Worldbeaterbeater
World·beater (noun)
pi_59924492
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:37 schreef Flashwin het volgende:
Ja en het feit dat beide verhalen op 84 andere punten ook precies overeenkomen !
Al was het maar omdat ene stippellijntje onderaan het verhaal
Tevens niet alles gelezen, maar tvp om dat alsnog te gaan doen

edit: Al eerder gezegd dus
INFORMAL - One that is, or that has the qualities needed to become, a great success. :')
  zondag 6 juli 2008 @ 14:19:22 #126
161252 FrozenFlame
under construction
pi_59925105
Kom op Karammel, zonder het andere topic was dit topic een compleet uit de lucht gevallen verhaal.

Vanuit dit topic alleen hadden we de conclusie moeten trekken dat er op basis van niks aangifte word gedaan?? Geloof je het zelf?

Ergens in DIT verhaal zelf vallen gaten, die heel mooi psychologisch zijn op te vullen met het ANDERE verhaal..
Mevrouw heeft het te heet onder de voeten gekregen, om wat voor reden dan ook. Maar het zou fijn zijn als Klok dan vanuit DIT verhaal zijn eigen aandeel hierin zou uitleggen.

Tot die tijd zie ik een hele mooie overlap, en vind dat TS zijn verhaaltje in zijn straatje aan het verdraaien is om te pleiten tegen een onterechte aangifte.
  zondag 6 juli 2008 @ 14:25:27 #127
161252 FrozenFlame
under construction
pi_59925256
Ik mis gewoon wat de aanleiding is van dit verhaal... je kunt mij niet wijsmaken dat er niks aan vooraf is gegaan aan gesprekken met conrectoren en vertrouwenspersonen en politiemensen. Alleen uitgaande van dit verhaal ben ik daar wel eens nieuwsgierig naar. Ben alleen bang dat de gelijkenissen met het andere topic nog duidelijker zullen worden, en hij daarom maar zich van de domme zal houden..
pi_59925396
quote:
Op zondag 6 juli 2008 14:19 schreef FrozenFlame het volgende:
Kom op Karammel, zonder het andere topic was dit topic een compleet uit de lucht gevallen verhaal.

Vanuit dit topic alleen hadden we de conclusie moeten trekken dat er op basis van niks aangifte word gedaan?? Geloof je het zelf?

Ergens in DIT verhaal zelf vallen gaten, die heel mooi psychologisch zijn op te vullen met het ANDERE verhaal..
Mevrouw heeft het te heet onder de voeten gekregen, om wat voor reden dan ook. Maar het zou fijn zijn als Klok dan vanuit DIT verhaal zijn eigen aandeel hierin zou uitleggen.

Tot die tijd zie ik een hele mooie overlap, en vind dat TS zijn verhaaltje in zijn straatje aan het verdraaien is om te pleiten tegen een onterechte aangifte.
Je hebt gelijk dat er veel gaten vallen in dit verhaal. Ook is het andere verhaal inderdaad heel passend. Alleen is het wel zo dat TS elke connectie met dat andere topic ontkent. De geloofwaardigheid daarvan doet er even niet toe.

Ik heb geprobeerd alleen op de woorden van TS in dit topic een reactie te geven. Veel gaten zijn met een beetje goede wil te dichten. Toch kan je inderdaad nergens uit opmaken waarom er aangifte gedaan zou kunnen worden. Dat mevrouw aangifte doet, omdat TS na een paar maanden eens een mailtje stuurt is natuurlijk onzin. Ik ben in dat opzicht ook benieuwd naar de uitleg van TS.

Wel hoop ik dat ik TS met mijn reactie tot ander inzichten heb kunnen verleiden of dat hij het een en ander verduidelijkt. Het is heel makkelijk TS aan te pakken door het andere topic er ook bij te pakken. Toch blijkt het ook heel makkelijk om dit verhaal op zichzelf onderuit te schoffelen. TS heeft in een rechtszaak geen poot om op te staan. Al ben ik nog wel benieuwd naar de directe reden tot aangifte. Daar is TS ons nog een beter antwoord verschuldigd.
  zondag 6 juli 2008 @ 15:14:22 #129
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_59926337
flinke lap
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_59926666
quote:
Op zondag 6 juli 2008 14:25 schreef FrozenFlame het volgende:
Ik mis gewoon wat de aanleiding is van dit verhaal... je kunt mij niet wijsmaken dat er niks aan vooraf is gegaan aan gesprekken met conrectoren en vertrouwenspersonen en politiemensen. Alleen uitgaande van dit verhaal ben ik daar wel eens nieuwsgierig naar. Ben alleen bang dat de gelijkenissen met het andere topic nog duidelijker zullen worden, en hij daarom maar zich van de domme zal houden..
In het originele topic stond een grappig bedoelde, maar zeer treffende samenvatting:
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:26 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

Ts gaat naar school. Ziet daar MILF. MILF is net gescheiden en heeft rammelende eierstokken dus is instabiel. Ts hangt de grote broer uit met meelevende vragen. Merkt ondertussen op dat ze eigenlijk wel heel leuk en aardig is. Docente voelt zich gevleid maar vind het nu een beetje te dicht bij komen. Helamaal nadat ts opeens een keer voor de deur stond onder het mom van 'ik was toch in de buurt'. Docente ging hierop ts negeren. Ts bleef lange emails sturen met emo shit. Docente bleef negeren. Ts stuurt boze mail. Docente schakelt vertrouwenspersoon in. Vertrouwenspersoon zegt dat ts geen contact meer moet zoeken omdat anders de politie erbij gehaald wordt. Ts heeft liefdesverdriet.

Er zijn eigenlijk twee opties:
-ts is een stalker
-docente is labiel.
Goed mogelijk dat beide het geval is.
pi_59930317
Wat een nulverhaal
graag op anoniem
  zondag 6 juli 2008 @ 18:37:41 #132
161252 FrozenFlame
under construction
pi_59930458
quote:
Op zondag 6 juli 2008 14:32 schreef Karammel het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat er veel gaten vallen in dit verhaal. Ook is het andere verhaal inderdaad heel passend. Alleen is het wel zo dat TS elke connectie met dat andere topic ontkent. De geloofwaardigheid daarvan doet er even niet toe.

Ik heb geprobeerd alleen op de woorden van TS in dit topic een reactie te geven. Veel gaten zijn met een beetje goede wil te dichten. Toch kan je inderdaad nergens uit opmaken waarom er aangifte gedaan zou kunnen worden. Dat mevrouw aangifte doet, omdat TS na een paar maanden eens een mailtje stuurt is natuurlijk onzin. Ik ben in dat opzicht ook benieuwd naar de uitleg van TS.

Wel hoop ik dat ik TS met mijn reactie tot ander inzichten heb kunnen verleiden of dat hij het een en ander verduidelijkt. Het is heel makkelijk TS aan te pakken door het andere topic er ook bij te pakken. Toch blijkt het ook heel makkelijk om dit verhaal op zichzelf onderuit te schoffelen. TS heeft in een rechtszaak geen poot om op te staan. Al ben ik nog wel benieuwd naar de directe reden tot aangifte. Daar is TS ons nog een beter antwoord verschuldigd.
Juistem. Echt antwoord zullen we niet krijgen toch ben ik bang... gezichtsverlies is reden nummero uno..

Blijft feit dat TS hier om advies vraagt in dit topic. Als er aangifte tegen je wordt gedaan, brengt men ook de reden.

TS is al even stil he?
  zondag 6 juli 2008 @ 19:17:26 #133
90400 longinus
Hollander
pi_59931131
Bla bla, geld zat en twee of meer advocaten, iets klopt er niet.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_59933220
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:17 schreef longinus het volgende:
Bla bla, geld zat en twee of meer advocaten, iets klopt er niet.
en dat alles in combinatie met hulp vragen op Fok!
  zondag 6 juli 2008 @ 20:57:56 #135
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_59933743
Is dit WGRwaardig? Ik krijg een hyperventilatie-achtige ademhaling als ik de posts van TS lees
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_59934301
Heb deze en zijn vorige topic zojuist even helemaal doorgelezen.

Deze TS is behalve mentaal niet in orde ook een heel erg slecht mens. Dat vind ik nog het engste.

Zijn posts lezend...de hoeveelheid leugens die hij schaamteloos tentoonspreidt en de manier waarop zijn arrogante gedachtegang ervan uit gaat dat wij die onzin ook gewoon moeten aannemen, is werkelijk ongelooflijk... krijg er helemaal een naar gevoel van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Flashwin op 06-07-2008 21:59:55 ]
pi_59935499
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:57 schreef Faat het volgende:
Is dit WGRwaardig? Ik krijg een hyperventilatie-achtige ademhaling als ik de posts van TS lees
Gezien het verloop van het topic zou het eerder naar ONZ mogen worden geschopt
pi_59940666
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 02:49 schreef K.lok het volgende:
Vanaf begin maart werd ik uit de wiskundeles verwijderd, ik mocht ook niet meer komen.

Ruim 1,5 maand later stuurde ik een e-mail en vroeg of ze nog een gesprek wilde (ik kwam terug op wat zij voor het laatst zei). Zij reageerde daar niet op, en ging naar de politie en deed melding van "stalking".

De conrector belde alleen één keertje mijn moeder op en vertelde dat de lerares melding heeft gedaan bij de politie, verder niks.
Even rekenen: zo'n beetje half april zijn jouw ouders in kennis gesteld van de melding van stalking.

En ze doen en zeggen vervolgens ....... niets!

Totdat ....
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:28 schreef K.lok het volgende:
Mijn ouders zijn helemaal niet op de hoogte gesteld, mijn ouders wisten vorige week er pas van.
Da's dus eind juni.

Je maakt mij niet wijs dat je ouders tweeëneenhalve maand lang jou niet aan het jasje trekken om na te vragen wat er speelt. En dat in een eindexamenjaar.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_59940713
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:33 schreef K.lok het volgende:
Roi: ik weet niet wat jij onder "persoonlijke" gesprekken verstaat, maar als jij een normaal praatje "persoonlijk" vindt, dan bedoel ik dat niet.

Gewoon normaal praten met wat je met anderen ook doet, hopelijk begrijp je wat ik bedoel.
Dus niet "persoonlijk" in de zien van diepgaand etc. dat versta ik namelijk onder persoonlijk, en weer meer mensen.
Mijn god, wat (ver)draai je je er weer lekker vaag uit. Als die "normale" praatjes het daglicht konden verdragen, dan was deze ongerustheid niet nodig geweest:
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:28 schreef K.lok het volgende:
Ik heb een keertje tegen haar gezegd dat de manier waarop wij mailen misschien niet zo'n goed idee is omdat het lijkt alsof we iets TÉ persoonlijk werden. En als het schoolbestuur er dan achter komt dat we dan allebei problemen krijgen.
Er staat toch heel duidelijk "de manier waarop wij mailen" en "we krijgen dan problemen" dus kom nou niet vertellen dat jou geen blaam treft.

En ondertussen maar schijnheilig "WAT HEB IK DAN FOUT GEDAAN?!" ( ) blijven roepen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 7 juli 2008 @ 08:56:42 #140
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59941453
Maarreh... De belangrijkste vraag blijft nog steeds: WAAR BLIJVEN DIE PICS?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_59941778
Het is nu toch klaar? Vraag die lerares mee uit.
Lambo of Rekt
  Official ESF Kreviewer maandag 7 juli 2008 @ 09:32:12 #142
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59941898
Ehh...heb ik hier niet al 2 of 3 keer eerder een topic over gelezen? Daarin stond veel meer over TS's relatie met z'n lerares.
  maandag 7 juli 2008 @ 11:25:13 #143
90400 longinus
Hollander
pi_59943908
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:32 schreef Kreator het volgende:
Ehh...heb ik hier niet al 2 of 3 keer eerder een topic over gelezen? Daarin stond veel meer over TS's relatie met z'n lerares.
Linkje ?

Dat er veel meer aan de hand is is wel duidelijk, Voor de ts was het duidelijk een lolletje, maar ja, dat gaat meestal niet op voor beide kanten.
De TS komt mij over als gewetenloos, ik snap al niet dat vrouwen daar überhaupt op kunnen vallen. Misschien het macho achtige, nou dat zal haar leven dan nu goed verpesten.

Gelukkig had ik een lelijke wiskunde leraar, dus alleen interesse in Wiskunde.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  Official ESF Kreviewer maandag 7 juli 2008 @ 11:28:04 #144
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59943961
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:25 schreef longinus het volgende:
Linkje ?
Helemaal de weg kwijt
pi_59944003
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:25 schreef longinus het volgende:

[..]

Linkje ?

Dat er veel meer aan de hand is is wel duidelijk, Voor de ts was het duidelijk een lolletje, maar ja, dat gaat meestal niet op voor beide kanten.
De TS komt mij over als gewetenloos, ik snap al niet dat vrouwen daar überhaupt op kunnen vallen. Misschien het macho achtige, nou dat zal haar leven dan nu goed verpesten.

Gelukkig had ik een lelijke wiskunde leraar, dus alleen interesse in Wiskunde.
Grappig hoe anders iemand het kan opvatten.

Mijn hele perceptie van dit gebeuren is juist dat TS een autistische emo is die overdreven geinteresseerd in het priveleven van zijn docente was. Docente, vanwege haar instabiliteit (lees eerste topic ook) laat hem een beetje toe, maar komt er te laat achter dat hij zich er helemaal in gestort heeft. Vervolgens krijg je de hele knullige situatie dat zij geen les meer aan hem wilt geven met alle gevolgen van dien.

TS als macho bestempelen
pi_59944028
En de TS reageert niet meer
Hoe voorspellend.
pi_59944658
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:31 schreef Scorpie het volgende:
Hoe voorspellend.
Dan zien we over 2 maanden het topic "de rechter geloofd mij niet" weer onder een andere kloon opduiken .
pi_59949264
Jullie hebben TS weggejaagd !

Hij moest nog op mijn reactie reageren. Ik had niet eens dat andere topic erbij gehaald .

TS moet maar eens een topic in R&P openen hoe hij het nu aan gaat pakken. Hij is van school af dus nu is het mogelijk een relatie te beginnen met die leuke lerares .

Stiekem vind ik TS trouwens best wel aandoenlijk dat hij zo'n slechte band heeft met zijn ouders. Ik ben toch blij dat ik gewoon bij mij ouders terecht zou kunnen als ik zulke problemen zou hebben. TS moet het doen met mensen op het internet en die jagen hem vervolgens weg .
pi_59949742
Thug luuvv
pi_59950879
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:31 schreef Scorpie het volgende:
Hoe voorspellend.
Hij heeft volgens zn profiel nog wel ingelogd zo rond middernacht, dus heeft ie ws. alles wel gelezen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')