abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juli 2008 @ 14:19:22 #126
161252 FrozenFlame
under construction
pi_59925105
Kom op Karammel, zonder het andere topic was dit topic een compleet uit de lucht gevallen verhaal.

Vanuit dit topic alleen hadden we de conclusie moeten trekken dat er op basis van niks aangifte word gedaan?? Geloof je het zelf?

Ergens in DIT verhaal zelf vallen gaten, die heel mooi psychologisch zijn op te vullen met het ANDERE verhaal..
Mevrouw heeft het te heet onder de voeten gekregen, om wat voor reden dan ook. Maar het zou fijn zijn als Klok dan vanuit DIT verhaal zijn eigen aandeel hierin zou uitleggen.

Tot die tijd zie ik een hele mooie overlap, en vind dat TS zijn verhaaltje in zijn straatje aan het verdraaien is om te pleiten tegen een onterechte aangifte.
Als jij iets vind moet je het naar de politie brengen
  zondag 6 juli 2008 @ 14:25:27 #127
161252 FrozenFlame
under construction
pi_59925256
Ik mis gewoon wat de aanleiding is van dit verhaal... je kunt mij niet wijsmaken dat er niks aan vooraf is gegaan aan gesprekken met conrectoren en vertrouwenspersonen en politiemensen. Alleen uitgaande van dit verhaal ben ik daar wel eens nieuwsgierig naar. Ben alleen bang dat de gelijkenissen met het andere topic nog duidelijker zullen worden, en hij daarom maar zich van de domme zal houden..
pi_59925396
quote:
Op zondag 6 juli 2008 14:19 schreef FrozenFlame het volgende:
Kom op Karammel, zonder het andere topic was dit topic een compleet uit de lucht gevallen verhaal.

Vanuit dit topic alleen hadden we de conclusie moeten trekken dat er op basis van niks aangifte word gedaan?? Geloof je het zelf?

Ergens in DIT verhaal zelf vallen gaten, die heel mooi psychologisch zijn op te vullen met het ANDERE verhaal..
Mevrouw heeft het te heet onder de voeten gekregen, om wat voor reden dan ook. Maar het zou fijn zijn als Klok dan vanuit DIT verhaal zijn eigen aandeel hierin zou uitleggen.

Tot die tijd zie ik een hele mooie overlap, en vind dat TS zijn verhaaltje in zijn straatje aan het verdraaien is om te pleiten tegen een onterechte aangifte.
Je hebt gelijk dat er veel gaten vallen in dit verhaal. Ook is het andere verhaal inderdaad heel passend. Alleen is het wel zo dat TS elke connectie met dat andere topic ontkent. De geloofwaardigheid daarvan doet er even niet toe.

Ik heb geprobeerd alleen op de woorden van TS in dit topic een reactie te geven. Veel gaten zijn met een beetje goede wil te dichten. Toch kan je inderdaad nergens uit opmaken waarom er aangifte gedaan zou kunnen worden. Dat mevrouw aangifte doet, omdat TS na een paar maanden eens een mailtje stuurt is natuurlijk onzin. Ik ben in dat opzicht ook benieuwd naar de uitleg van TS.

Wel hoop ik dat ik TS met mijn reactie tot ander inzichten heb kunnen verleiden of dat hij het een en ander verduidelijkt. Het is heel makkelijk TS aan te pakken door het andere topic er ook bij te pakken. Toch blijkt het ook heel makkelijk om dit verhaal op zichzelf onderuit te schoffelen. TS heeft in een rechtszaak geen poot om op te staan. Al ben ik nog wel benieuwd naar de directe reden tot aangifte. Daar is TS ons nog een beter antwoord verschuldigd.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  zondag 6 juli 2008 @ 15:14:22 #129
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_59926337
flinke lap
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_59926666
quote:
Op zondag 6 juli 2008 14:25 schreef FrozenFlame het volgende:
Ik mis gewoon wat de aanleiding is van dit verhaal... je kunt mij niet wijsmaken dat er niks aan vooraf is gegaan aan gesprekken met conrectoren en vertrouwenspersonen en politiemensen. Alleen uitgaande van dit verhaal ben ik daar wel eens nieuwsgierig naar. Ben alleen bang dat de gelijkenissen met het andere topic nog duidelijker zullen worden, en hij daarom maar zich van de domme zal houden..
In het originele topic stond een grappig bedoelde, maar zeer treffende samenvatting:
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:26 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

Ts gaat naar school. Ziet daar MILF. MILF is net gescheiden en heeft rammelende eierstokken dus is instabiel. Ts hangt de grote broer uit met meelevende vragen. Merkt ondertussen op dat ze eigenlijk wel heel leuk en aardig is. Docente voelt zich gevleid maar vind het nu een beetje te dicht bij komen. Helamaal nadat ts opeens een keer voor de deur stond onder het mom van 'ik was toch in de buurt'. Docente ging hierop ts negeren. Ts bleef lange emails sturen met emo shit. Docente bleef negeren. Ts stuurt boze mail. Docente schakelt vertrouwenspersoon in. Vertrouwenspersoon zegt dat ts geen contact meer moet zoeken omdat anders de politie erbij gehaald wordt. Ts heeft liefdesverdriet.

Er zijn eigenlijk twee opties:
-ts is een stalker
-docente is labiel.
Goed mogelijk dat beide het geval is.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59930317
Wat een nulverhaal
graag op anoniem
  zondag 6 juli 2008 @ 18:37:41 #132
161252 FrozenFlame
under construction
pi_59930458
quote:
Op zondag 6 juli 2008 14:32 schreef Karammel het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat er veel gaten vallen in dit verhaal. Ook is het andere verhaal inderdaad heel passend. Alleen is het wel zo dat TS elke connectie met dat andere topic ontkent. De geloofwaardigheid daarvan doet er even niet toe.

Ik heb geprobeerd alleen op de woorden van TS in dit topic een reactie te geven. Veel gaten zijn met een beetje goede wil te dichten. Toch kan je inderdaad nergens uit opmaken waarom er aangifte gedaan zou kunnen worden. Dat mevrouw aangifte doet, omdat TS na een paar maanden eens een mailtje stuurt is natuurlijk onzin. Ik ben in dat opzicht ook benieuwd naar de uitleg van TS.

Wel hoop ik dat ik TS met mijn reactie tot ander inzichten heb kunnen verleiden of dat hij het een en ander verduidelijkt. Het is heel makkelijk TS aan te pakken door het andere topic er ook bij te pakken. Toch blijkt het ook heel makkelijk om dit verhaal op zichzelf onderuit te schoffelen. TS heeft in een rechtszaak geen poot om op te staan. Al ben ik nog wel benieuwd naar de directe reden tot aangifte. Daar is TS ons nog een beter antwoord verschuldigd.
Juistem. Echt antwoord zullen we niet krijgen toch ben ik bang... gezichtsverlies is reden nummero uno..

Blijft feit dat TS hier om advies vraagt in dit topic. Als er aangifte tegen je wordt gedaan, brengt men ook de reden.

TS is al even stil he?
  zondag 6 juli 2008 @ 19:17:26 #133
90400 longinus
Hollander
pi_59931131
Bla bla, geld zat en twee of meer advocaten, iets klopt er niet.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_59933220
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:17 schreef longinus het volgende:
Bla bla, geld zat en twee of meer advocaten, iets klopt er niet.
en dat alles in combinatie met hulp vragen op Fok!
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  zondag 6 juli 2008 @ 20:57:56 #135
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_59933743
Is dit WGRwaardig? Ik krijg een hyperventilatie-achtige ademhaling als ik de posts van TS lees
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_59934301
Heb deze en zijn vorige topic zojuist even helemaal doorgelezen.

Deze TS is behalve mentaal niet in orde ook een heel erg slecht mens. Dat vind ik nog het engste.

Zijn posts lezend...de hoeveelheid leugens die hij schaamteloos tentoonspreidt en de manier waarop zijn arrogante gedachtegang ervan uit gaat dat wij die onzin ook gewoon moeten aannemen, is werkelijk ongelooflijk... krijg er helemaal een naar gevoel van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Flashwin op 06-07-2008 21:59:55 ]
pi_59935499
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:57 schreef Faat het volgende:
Is dit WGRwaardig? Ik krijg een hyperventilatie-achtige ademhaling als ik de posts van TS lees
Gezien het verloop van het topic zou het eerder naar ONZ mogen worden geschopt
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_59940666
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 02:49 schreef K.lok het volgende:
Vanaf begin maart werd ik uit de wiskundeles verwijderd, ik mocht ook niet meer komen.

Ruim 1,5 maand later stuurde ik een e-mail en vroeg of ze nog een gesprek wilde (ik kwam terug op wat zij voor het laatst zei). Zij reageerde daar niet op, en ging naar de politie en deed melding van "stalking".

De conrector belde alleen één keertje mijn moeder op en vertelde dat de lerares melding heeft gedaan bij de politie, verder niks.
Even rekenen: zo'n beetje half april zijn jouw ouders in kennis gesteld van de melding van stalking.

En ze doen en zeggen vervolgens ....... niets!

Totdat ....
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:28 schreef K.lok het volgende:
Mijn ouders zijn helemaal niet op de hoogte gesteld, mijn ouders wisten vorige week er pas van.
Da's dus eind juni.

Je maakt mij niet wijs dat je ouders tweeëneenhalve maand lang jou niet aan het jasje trekken om na te vragen wat er speelt. En dat in een eindexamenjaar.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_59940713
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:33 schreef K.lok het volgende:
Roi: ik weet niet wat jij onder "persoonlijke" gesprekken verstaat, maar als jij een normaal praatje "persoonlijk" vindt, dan bedoel ik dat niet.

Gewoon normaal praten met wat je met anderen ook doet, hopelijk begrijp je wat ik bedoel.
Dus niet "persoonlijk" in de zien van diepgaand etc. dat versta ik namelijk onder persoonlijk, en weer meer mensen.
Mijn god, wat (ver)draai je je er weer lekker vaag uit. Als die "normale" praatjes het daglicht konden verdragen, dan was deze ongerustheid niet nodig geweest:
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:28 schreef K.lok het volgende:
Ik heb een keertje tegen haar gezegd dat de manier waarop wij mailen misschien niet zo'n goed idee is omdat het lijkt alsof we iets TÉ persoonlijk werden. En als het schoolbestuur er dan achter komt dat we dan allebei problemen krijgen.
Er staat toch heel duidelijk "de manier waarop wij mailen" en "we krijgen dan problemen" dus kom nou niet vertellen dat jou geen blaam treft.

En ondertussen maar schijnheilig "WAT HEB IK DAN FOUT GEDAAN?!" ( ) blijven roepen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 7 juli 2008 @ 08:56:42 #140
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59941453
Maarreh... De belangrijkste vraag blijft nog steeds: WAAR BLIJVEN DIE PICS?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_59941778
Het is nu toch klaar? Vraag die lerares mee uit.
Lambo of Rekt
  Official ESF Kreviewer maandag 7 juli 2008 @ 09:32:12 #142
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59941898
Ehh...heb ik hier niet al 2 of 3 keer eerder een topic over gelezen? Daarin stond veel meer over TS's relatie met z'n lerares.
  maandag 7 juli 2008 @ 11:25:13 #143
90400 longinus
Hollander
pi_59943908
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:32 schreef Kreator het volgende:
Ehh...heb ik hier niet al 2 of 3 keer eerder een topic over gelezen? Daarin stond veel meer over TS's relatie met z'n lerares.
Linkje ?

Dat er veel meer aan de hand is is wel duidelijk, Voor de ts was het duidelijk een lolletje, maar ja, dat gaat meestal niet op voor beide kanten.
De TS komt mij over als gewetenloos, ik snap al niet dat vrouwen daar überhaupt op kunnen vallen. Misschien het macho achtige, nou dat zal haar leven dan nu goed verpesten.

Gelukkig had ik een lelijke wiskunde leraar, dus alleen interesse in Wiskunde.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  Official ESF Kreviewer maandag 7 juli 2008 @ 11:28:04 #144
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59943961
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:25 schreef longinus het volgende:
Linkje ?
Helemaal de weg kwijt
pi_59944003
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:25 schreef longinus het volgende:

[..]

Linkje ?

Dat er veel meer aan de hand is is wel duidelijk, Voor de ts was het duidelijk een lolletje, maar ja, dat gaat meestal niet op voor beide kanten.
De TS komt mij over als gewetenloos, ik snap al niet dat vrouwen daar überhaupt op kunnen vallen. Misschien het macho achtige, nou dat zal haar leven dan nu goed verpesten.

Gelukkig had ik een lelijke wiskunde leraar, dus alleen interesse in Wiskunde.
Grappig hoe anders iemand het kan opvatten.

Mijn hele perceptie van dit gebeuren is juist dat TS een autistische emo is die overdreven geinteresseerd in het priveleven van zijn docente was. Docente, vanwege haar instabiliteit (lees eerste topic ook) laat hem een beetje toe, maar komt er te laat achter dat hij zich er helemaal in gestort heeft. Vervolgens krijg je de hele knullige situatie dat zij geen les meer aan hem wilt geven met alle gevolgen van dien.

TS als macho bestempelen
pi_59944028
En de TS reageert niet meer
Hoe voorspellend.
pi_59944658
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:31 schreef Scorpie het volgende:
Hoe voorspellend.
Dan zien we over 2 maanden het topic "de rechter geloofd mij niet" weer onder een andere kloon opduiken .
pi_59949264
Jullie hebben TS weggejaagd !

Hij moest nog op mijn reactie reageren. Ik had niet eens dat andere topic erbij gehaald .

TS moet maar eens een topic in R&P openen hoe hij het nu aan gaat pakken. Hij is van school af dus nu is het mogelijk een relatie te beginnen met die leuke lerares .

Stiekem vind ik TS trouwens best wel aandoenlijk dat hij zo'n slechte band heeft met zijn ouders. Ik ben toch blij dat ik gewoon bij mij ouders terecht zou kunnen als ik zulke problemen zou hebben. TS moet het doen met mensen op het internet en die jagen hem vervolgens weg .
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59949742
Thug luuvv
pi_59950879
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:31 schreef Scorpie het volgende:
Hoe voorspellend.
Hij heeft volgens zn profiel nog wel ingelogd zo rond middernacht, dus heeft ie ws. alles wel gelezen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')