Slaap zequote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:47 schreef Ynske het volgende:
denk dat ik maar op tijd in bed ga liggen vandaag
Kewlquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
Gourmetstel to save the day!
Dan stuur ik je zo nog ff een pmquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:47 schreef Ynske het volgende:
denk dat ik maar op tijd in bed ga liggen vandaag
Xandrosquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee. Het U3-launchpad wat draait onder WIndows, en wat er voor zorgt dat ik allerlei applicaties vanaf mijn USB-stick kan draaien, werkt dus niet onder Xandros
What a surprise
Het smaakje Linux wat op een EeePC staat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het smaakje Linux wat op een EeePC staat.OhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het smaakje Linux wat op een EeePC staat.Waarom eigenlijk een EeePC en geen normale laptopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Te groot, te kwetsbaar, te duurquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:38 schreef qu63 het volgende:
Waarom eigenlijk een EeePC en geen normale laptop
Wat heb je voor die EeePC betaald dan?quote:
¤ 366quote:
Hmz, dan geef ik liever nog 40 euro extra uit voor een normale laptop met 120GB harde schijf en 14"..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
¤ 366
De 900, met 9" scherm, webcam en 20 GB storage.
Mwoa, phat chance dat er nogal mee gegooid en gesmeten gaat worden op vakantie. Dan ben ik wel blij met solid state geheugen. En het is gewoon meer gesleep dan nodig.Maar goed, ieder zijn meug hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:48 schreef qu63 het volgende:
Hmz, dan geef ik liever nog 40 euro extra uit voor een normale laptop met 120GB harde schijf en 14"..
Ik neem em ook niet mee op vakantie, maar ga em gebruiken voor schoolquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, phat chance dat er nogal mee gegooid en gesmeten gaat worden op vakantie. Dan ben ik wel blij met solid state geheugen. En het is gewoon meer gesleep dan nodig.Maar goed, ieder zijn meug hoorDit is een ideaal ding voor mij iig. Plus dat ik bovendien en passant nog wat Linux experience opdoe
Hier welquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw![]()
22:00 en NOG is de zon niet onder
En dat zal straks in Suomirantaajärvikeskussainen nog wel erger worden
Het wordt gewoon tiefes achterlijk vroeg licht, maar verder ook niet..quote:The following information is provided for Rovaniemi (longitude E25.7, latitude N66.5):
Thursday
14 August 2008 Universal Time + 2h
SUN
Begin civil twilight 02:26
Sunrise 03:48
Sun transit 12:22
Sunset 20:53
End civil twilight 22:13
Je hebt wel 17 uur lang zonquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet dus
[..]
Het wordt gewoon tiefes achterlijk vroeg licht, maar verder ook niet..
Je hebt dus 20 uur lang lichtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is dat Civil twilight. Dat is een beetje voor mietjes natuurlijk
Civiele schemering: zon tussen 0 en 6 graden onder de horizon
Nautische schemering: zon tussen 6 en 12 graden onder de horizon
Astronomische schemering: zon tussen 12 en 18 graden onder de horizon.
Vraag me af of we de astronomische schemering überhaupt gaan bereiken
Ik wil gewoon meteen iedere dag na afloop mijn foto's en filmpjes kunnen bekijken. En dat kan op een 9" scherm net zo primaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:57 schreef qu63 het volgende:
Ik neem em ook niet mee op vakantie, maar ga em gebruiken voor school
Jupquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil gewoon meteen iedere dag na afloop mijn foto's en filmpjes kunnen bekijken. En dat kan op een 9" scherm net zo prima
Dan kan jij beter zoeen ander ding kopen dusquote:
Ik ben nog aan het rondkijken iddquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan jij beter zoeen ander ding kopen dus
Geen ideequote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:18 schreef qu63 het volgende:
Kan je er eigenlijk ook Windows op draaien?
ja hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:18 schreef qu63 het volgende:
Kan je er eigenlijk ook Windows op draaien?
Ik snap wel dat je er gewoon windows overheen kan flikkeren, maar soms staat het OS op een apart stukje geheugen, en is dan niet 1,2,3 te flashenquote:
Mischien is ie dan wel te doen voor mn pa, die wil wat nieuws hebben namelijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoorer is een versie met XP Home in de handel. En die kan je ook over de mijne heen flansen. Wel wat haken en ogen aangezien er dus geen CD-station in zit
Maar het kan
Ik heb ook al gasten gehoord die er OS/2 en FreeBSD op aan de praat gekregen hadden
In dit geval dus welquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:25 schreef qu63 het volgende:
Ik snap wel dat je er gewoon windows overheen kan flikkeren, maar soms staat het OS op een apart stukje geheugen, en is dan niet 1,2,3 te flashen
Als performance heel belangrijk is zou ik eerst het RAM upgraden naar 2 GB (dat kan ook namelijk)quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mischien is ie dan wel te doen voor mn pa, die wil wat nieuws hebben namelijk
Het moet godverdomme niet gekker worden met die idiotenquote:Volgens premier Milorad Dodik van de RS heeft het Nederlandse UNPROFOR-bataljon tijdens de Bosnische burgeroorlog nagelaten de inwoners van de rond Srebrenica gelegen Servische dorpen te beschermen tegen aanvallen van de Bosnische moslims.
mwoah, performace is niet echt belangrijk..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als performance heel belangrijk is zou ik eerst het RAM upgraden naar 2 GB (dat kan ook namelijk)
Zijn ze daar niet een beetje laat meequote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/164(...)_rol_Srebrenica.html
[..]
Het moet godverdomme niet gekker worden met die idioten
Een iets te oud ding ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn pa heeft ook een laptop waar hij hardstikke blij mee is trouwens. Ik lach me dood als ik daar aankom en ik zet mijn eeeke naast die lepklep van hemPwnage
Oh nee hoor, een Acer Aspire met 80 GB en 1 GB, 1,6 Ghz of zo, 15" scherm, best een prima ding op zichquote:
Ik zal binnenkort nog weleens langs moeten om eoa dom probleem te fixxen een groepsportret makenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, een Acer Aspire met 80 GB en 1 GB, 1,6 Ghz of zo, 15" scherm, best een prima ding op zich
Als ik 10 juli de Staatsloterij win welquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga jij nog leuk ergens heen qu?Qua vakantie?
En gaat het ook zachter?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow. Blijkbaar moet de muziek hier zachterHet is god damn vrijdagavond, maar okee
Is die chick er eigenlijk wel zondag?quote:
Dat weet ik nog nietquote:
wel leuk klein jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Issie niet schatig ende lief?
Electronicagigant.nlquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:57 schreef qu63 het volgende:
waar heb je em gekocht?
Hmz, pa vindt het niet echt watquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Electronicagigant.nl
Geen tracktracenummers, dat was wel minder, maar even goed, woensdagavond besteld, maandagochtend binnen. Ondanks serieuze levereingsproblemen
hoeveel aparatuur heb je wel nietquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Vergeleken bij mijn ouwe trouwe Psion is het nog steeds wel een bruut groot monster trouwens
[ afbeelding ]
Oh ik heb al een hoop weggedaan hoor. Maar ik heb hier zeker 5 of 6 GSM's liggen ook nog, en nog 1 PDA en een "mini laptop" die nog niet aan bod gekomen zijn. EN dan heb ik al 2 Palm's en 2 Psions doorverkocht en eentje weggedonderd. EN 2 Windows CE trash dingen, ook weg. optieven met die paardestront.quote:
genoeg dusquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb al een hoop weggedaan hoor. Maar ik heb hier zeker 5 of 6 GSM's liggen ook nog, en nog 1 PDA en een "mini laptop" die nog niet aan bod gekomen zijn. EN dan heb ik al 2 Palm's en 2 Psions doorverkocht en eentje weggedonderd. EN 2 Windows CE trash dingen, ook weg. optieven met die paardestront.
joaquote:
Dat laatste wist ik alquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
joaik maak nog weleens plaatjes van mijn FLASH geheugen collectie (waar eigenlijk ook mijn fok!username vandaan komt
)
80mb lijkt me niet zo gangbaar, toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ontbreekt aan de collectie:
Nog een Sandisk SD Ultra2 plus 1 Gb (in fototas)
Canon CF 8 MB (die foto moet ook ERGENS op gemaakt worden)
En voorts:
Canon CF 16 MB (gesloopt)
Transcender Flash Driver 32 MB (gesloopt)
Sandisk CF 80 MB (doorverkocht)
Dane Elec CF 256 MB (gesloopt)
Dane Elec CF 256 MB (overleden)
Sandisk mini Cruzer 256 MB (defect teruggestuurd)
Corsair voyager titanium 8 GB (defect teruggestuurd)
Ik kan alleen 4 en 8 GB niet vinden..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedere verdubbeling tussen 8 MB en 8 GB ligt hier tussen
Nee klopt, maar daar heb ik in nov 1999 nog wel 680 gulden voor betaaldquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:57 schreef qu63 het volgende:
80mb lijkt me niet zo gangbaar, toch?
Laten vervangen jaquote:En heb je die laatste 2 alweer terug?
Die SD linksboven is 4 GB en die dikke zwarte streep daar rechtsonder is een 8 GB Sandisk Cruzer Contourquote:
Normaal op maandag, maar dat kutUPS komt alleen op werkdagen en zijn dan bijzonder verbaasd dat er niemand thuis is.quote:
Vlees=tof.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja cool Ph
volgens mij heb ik veel te veel vlees gekocht
verkankerd is dat altijd jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:18 schreef Pheno het volgende:
Normaal op maandag, maar dat kutUPS komt alleen op werkdagen en zijn dan bijzonder verbaasd dat er niemand thuis is.
Aangezien ik normaal op zaterdag werk doe ik boodschappen op dinsdag/woensdag, ligt eraanquote:
Lekker sappig en dan nog klagen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:13 schreef Pheno het volgende:
Ik zal wat boter halen vanmiddag, mocht het morgen toch kut met peren zijn.
Whehehequote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen gaan we het wel saampjes opeten trouwens. Lekker knussig en zo
Oh joh, stoom genoeg, alleen niets om te laten fluiten.quote:
Aanbouw op de eerste??quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Whehehe
Zit trouwens ff te vloeken hier. Leuk dat ze op de eerste etage bezig zijn met het bouwen van een aanbouw, maar dan moeten jullie niet het raam blokkeren, prutsers van de bouw!
quote:
Wil je mijn fluitje niet eens proberen?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
Oh joh, stoom genoeg, alleen niets om te laten fluiten.![]()
Aha, dan is het helemaal niet erg dat ik niet kan.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, er zijn geen shaslicks of spiesjes (hadden ze niet) en er is geen rauwkost/salade/ander paardenvoer. Is dat heel belangrijk?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar maken ze een extra kamer
Ik krijg straks een balkon
Vanavond zal ik op mijn website nog de foto's updaten, de eerste foto is wat verouderd
Hoi.quote:
Uhhh..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je mijn fluitje niet eens proberen?
Mwoa, niet erg spannend, wat rook aan de horizon.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:27 schreef JortK het volgende:
pics!
Inderdaad, toevallig een partytent geen idee?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, laat het dan nu maar regenen, morgen moet het mooi weer zijn
Mja, dan te bedenken dat m'n pa nota bene handelt in die dingenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:40 schreef JortK het volgende:
Inderdaad, toevallig een partytent geen idee?
Ga ff langs, kan je meteen zn laptop fixen ;')quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan te bedenken dat m'n pa nota bene handelt in die dingen
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan te bedenken dat m'n pa nota bene handelt in die dingen
Vreemd zeg, dat het dan bij jou ook al isquote:
Wat zal de afstand zijn hemelsbreedquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vreemd zeg, dat het dan bij jou ook al is
stuk of 7quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:17 schreef JortK het volgende:
Hoeveel man komen er fles?
Goed begin van de zoveelste nu-WEL-čcht-schone-Tour jaquote:
quote:
Daar zitten de vrouwen toch ook al bij?quote:
Mwoa, beetje nattigheid. Wat druppeltjes. Om dit nou "regen" te gaan noemen...quote:
quote:
Waarom denk je dat ik die fles rose mee neemquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]...maar eigenlijk weet je wel beter natuurlijk
Om mijn huisgenote te schakenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:32 schreef JortK het volgende:
Waarom denk je dat ik die fles rose mee neem
Het komt wel goedquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Als jullie om 2 uur hier zijn beginnen we om half 3 met braaien. 4 uur gaat de winkel open, tot die tijd moeten we het er maar mee doen
Krijg jij geen opgeblazen gevoel van eten?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
Ik eet toch niet veel.
Dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Als jullie om 2 uur hier zijn beginnen we om half 3 met braaien. 4 uur gaat de winkel open, tot die tijd moeten we het er maar mee doen
Jij gaat met Jort knokken om Paulina?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:49 schreef qu63 het volgende:
Dat moet wel lukken
En anders is kannibalisme ook nog een optie!
De dag daarna zal wel weer gezellig worden jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Krijg jij geen opgeblazen gevoel van eten?
Of Jort op de BBQquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gaat met Jort knokken om Paulina?
Als daar genoeg vlees aan zitquote:
Hij is expert in bbq worstenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:55 schreef JortK het volgende:
Kwam Sjow ook nog?
OMFG als die maar van de mijne aflbijftquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is expert in bbq worsten
als fapmod zijnde....
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:55 schreef JortK het volgende:
Kwam Sjow ook nog?
Tering, hoe pijnlijk wil je het hebben??quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:01 schreef Pheno het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)-uefa-euro-2008.html
copy-pasta foutje. EA, kwaliteit voorop
EAquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:01 schreef Pheno het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)-uefa-euro-2008.html
copy-pasta foutje. EA, kwaliteit voorop
Je hebt Serena in de kelder?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
Volgende mensen worden verwacht (en nou niet meer afzeggen want er gaat wat zwaaien):
JortK
Sjowhan
Pheno
qu63
Memento-Mori
Dr_Flash
Paulina
'68, zou ze milf zijn?quote:
alleen 2 boxenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
qu zit er ook een TV in dat heinekending van je? Dan kunnen we leuk Tour kijken
Daar sluit iemand een MP3spelert of een iPod op aan of zo? Of mijn glimmend geile Eee?quote:
Alles kan dusquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:12 schreef Pheno het volgende:
Verwachting
Af en toe (buiige) regen, mogelijk met onweer. Morgen perioden met zon en een enkele bui.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar sluit iemand een MP3spelert of een iPod op aan of zo? Of mijn glimmend geile Eee?
Omdat die muts dr adres op de binnenkant van d'r arm getatoeërd heeft?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:18 schreef JortK het volgende:
Trouwens Q, waarom zou je niet naar de Tour kijken:
[ afbeelding ]
Altijd handig toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Omdat die muts dr adres op de binnenkant van d'r arm getatoeërd heeft?
Jij wil niet weten waar haar bed staat?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:20 schreef qu63 het volgende:
Omdat die muts dr adres op de binnenkant van d'r arm getatoeërd heeft?
Postzegel er op en naast de brievenbus zettenquote:
Nee dronken voeren en in dr eigen bed vernederenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Postzegel er op en naast de brievenbus zetten
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:23 schreef qu63 het volgende:
Postzegel er op en naast de brievenbus zetten
Doping is slecht, maar als de heren er al zo uit gaan zienquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:18 schreef JortK het volgende:
Trouwens Q, waarom zou je niet naar de Tour kijken:
[ afbeelding ]
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Neemt er nou iemand nog een BBQtang mee?
Die heb ik hier wel liggenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Neemt er nou iemand nog een BBQtang mee?
Dat is leukquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:59 schreef leonieke het volgende:
Die heb ik hier wel liggenNog in de verpakking zelfs, een week oud
koo reiBquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:10 schreef JortK het volgende:
thee helpt wel goed tegen buikpijn trouwens
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is leuk![]()
Ik heb een paar maand geleden bij een maat van me in Merchtem nog een BBQtang gemold trouwens, breng hem daar maar heen
Succes dan maarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ow kut ik moet nu echt eens mijn tante gaan bellen die vandaag jarig is waardoor we niet vandaag konden BBQen![]()
Ga eens doen danquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ow kut ik moet nu echt eens mijn tante gaan bellen die vandaag jarig is waardoor we niet vandaag konden BBQen![]()
Precies, makkelijker voor jou dan hem hierheen te komen brengenquote:
Dat wel... Zeker als ik hem dan toch terug zou moeten meenemen en hem nog naar Merchtem zou moeten brengenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, makkelijker voor jou dan hem hierheen te komen brengen
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:26 schreef Ynske het volgende:
pff ben t nu wel helemaal zat
God wat een ellendequote:
Misschien makkelijker omdat meteen te zeggen ipv alleen eenquote:
Welke video wil je van hem?quote:
Is jortk dan al daar?quote:
quote:
Ik snij wel een ander schaap aan repen vastquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:31 schreef Pheno het volgende:
Is jortk dan al daar?
Geitenvleesquote:
He, can''t help it. Ik heb meer videos dan mp3'squote:
Heb je ook ergens een stand alone versie van die bavaria commercial dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, can''t help it. Ik heb meer videos dan mp3's
Waarom verzamel je video's?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, can''t help it. Ik heb meer videos dan mp3's
deze?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je ook ergens een stand alone versie van die bavaria commercial dan?Die met die gasten in die studio
alstu:quote:20:39:44 [Fles - 2468, Away]
258 GB video's van Queen
20:39:52 [Fles - 2468, Away]
Doe mij dan "Breakthru" maar alstublieft
Gewoon, omdat.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waarom verzamel je video's?
Ik heb alleen veel video's van Queen
258GB om precies te zjin
best wel niet dusquote:
Fail.quote:
Hans Teeuwenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:46 schreef JortK het volgende:
Heb je Hans Teeuwen ook weer met zijn literair cafe
En die 256GB is alleen wat ik gesorteerd heb, dan heb ik ook nog filmpjes niet gesorteerd, en zijn er ook nog een aantal bezig met downloadenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon, omdat.
Ik heb ook wat Queen, niet alles, en zeker geen 256G. Ik heb 600G ongeveer aan muziekvideos.
Ik kom wel een keer langs bij je
Ik doe alleen muziekclips, of live optredens, geen stukjesquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
En die 256GB is alleen wat ik gesorteerd heb, dan heb ik ook nog filmpjes niet gesorteerd, en zijn er ook nog een aantal bezig met downloaden
Ik heb clips, interviews, vhs-copies, dvd's, live optredens, reclame's, en nog meerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe alleen muziekclips, of live optredens, geen stukjes
Vob of svcd, een enkele divx, mits die wel fatsoenlijk is.
Dan moet je mijn ip-adres ff vervangen in die urlquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Das rockt nicht, wir sind underground![]()
Ik hoef iig niet te vragen of je nog queenvideos nodig hebt. Ik heb wel een karaoke versie van innuendo in SVCDquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb clips, interviews, vhs-copies, dvd's, live optredens, reclame's, en nog meer
Van Queen dan he
welke, ik heb er 6quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:50 schreef JortK het volgende:
Queen addict in the place... trek je morgen ook je Queen shirt aan
Karaoke videos heb ik niet, iig niet van die filmpjes met balletjes enzoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoef iig niet te vragen of je nog queenvideos nodig hebt. Ik heb wel een karaoke versie van innuendo in SVCD
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:50 schreef qu63 het volgende:
Dan moet je mijn ip-adres ff vervangen in die url
Dan moet je het opslaan als bavaria.flvquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik kan alleen maar opslaan als "get_video.html"Daar ligt het dus niet aan. Maar goed, laat maar ook
Hans Teeuwen kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:53 schreef Pheno het volgende:
Goh, wat zal ik vandaag eens gaan doen.
Roze, blauw, zwart?quote:
357 bytes is wel wat mager voor een filmpje van een minuut zeker?quote:
Open m eens in Kladblokquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
357 bytes is wel wat mager voor een filmpje van een minuut zeker?
Dus? Andere providert pakkenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:54 schreef Ynske het volgende:
ik mis steeds reacties op mijn blog
nu ook weer een groep die ik gefotografeerd heb vragen om mijn fotos
en ik lees dat natuurlijk veel te laat
zo jammer dat het niet mogelijk is om aan deze aangeboden blog via de provider om een emailnotifing te hangen
ook geen RSS-feed optie ofzo?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:54 schreef Ynske het volgende:
ik mis steeds reacties op mijn blog
nu ook weer een groep die ik gefotografeerd heb vragen om mijn fotos
en ik lees dat natuurlijk veel te laat
zo jammer dat het niet mogelijk is om aan deze aangeboden blog via de provider om een emailnotifing te hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |