Vreemd zeg, dat het dan bij jou ook al isquote:
Wat zal de afstand zijn hemelsbreedquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vreemd zeg, dat het dan bij jou ook al is
stuk of 7quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:17 schreef JortK het volgende:
Hoeveel man komen er fles?
Goed begin van de zoveelste nu-WEL-čcht-schone-Tour jaquote:
quote:
Daar zitten de vrouwen toch ook al bij?quote:
Mwoa, beetje nattigheid. Wat druppeltjes. Om dit nou "regen" te gaan noemen...quote:
quote:
Waarom denk je dat ik die fles rose mee neemquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]...maar eigenlijk weet je wel beter natuurlijk
Om mijn huisgenote te schakenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:32 schreef JortK het volgende:
Waarom denk je dat ik die fles rose mee neem
Het komt wel goedquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Als jullie om 2 uur hier zijn beginnen we om half 3 met braaien. 4 uur gaat de winkel open, tot die tijd moeten we het er maar mee doen
Krijg jij geen opgeblazen gevoel van eten?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
Ik eet toch niet veel.
Dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Als jullie om 2 uur hier zijn beginnen we om half 3 met braaien. 4 uur gaat de winkel open, tot die tijd moeten we het er maar mee doen
Jij gaat met Jort knokken om Paulina?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:49 schreef qu63 het volgende:
Dat moet wel lukken
En anders is kannibalisme ook nog een optie!
De dag daarna zal wel weer gezellig worden jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Krijg jij geen opgeblazen gevoel van eten?
Of Jort op de BBQquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gaat met Jort knokken om Paulina?
Als daar genoeg vlees aan zitquote:
Hij is expert in bbq worstenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:55 schreef JortK het volgende:
Kwam Sjow ook nog?
OMFG als die maar van de mijne aflbijftquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is expert in bbq worsten
als fapmod zijnde....
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:55 schreef JortK het volgende:
Kwam Sjow ook nog?
Tering, hoe pijnlijk wil je het hebben??quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:01 schreef Pheno het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)-uefa-euro-2008.html
copy-pasta foutje. EA, kwaliteit voorop
EAquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:01 schreef Pheno het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)-uefa-euro-2008.html
copy-pasta foutje. EA, kwaliteit voorop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |