Misschien makkelijker omdat meteen te zeggen ipv alleen eenquote:
Welke video wil je van hem?quote:
Is jortk dan al daar?quote:
quote:
Ik snij wel een ander schaap aan repen vastquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:31 schreef Pheno het volgende:
Is jortk dan al daar?
Geitenvleesquote:
He, can''t help it. Ik heb meer videos dan mp3'squote:
Heb je ook ergens een stand alone versie van die bavaria commercial dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, can''t help it. Ik heb meer videos dan mp3's
Waarom verzamel je video's?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, can''t help it. Ik heb meer videos dan mp3's
deze?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je ook ergens een stand alone versie van die bavaria commercial dan?Die met die gasten in die studio
alstu:quote:20:39:44 [Fles - 2468, Away]
258 GB video's van Queen
20:39:52 [Fles - 2468, Away]
Doe mij dan "Breakthru" maar alstublieft
Gewoon, omdat.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waarom verzamel je video's?
Ik heb alleen veel video's van Queen
258GB om precies te zjin
best wel niet dusquote:
Fail.quote:
Hans Teeuwenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:46 schreef JortK het volgende:
Heb je Hans Teeuwen ook weer met zijn literair cafe
En die 256GB is alleen wat ik gesorteerd heb, dan heb ik ook nog filmpjes niet gesorteerd, en zijn er ook nog een aantal bezig met downloadenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon, omdat.
Ik heb ook wat Queen, niet alles, en zeker geen 256G. Ik heb 600G ongeveer aan muziekvideos.
Ik kom wel een keer langs bij je
Ik doe alleen muziekclips, of live optredens, geen stukjesquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
En die 256GB is alleen wat ik gesorteerd heb, dan heb ik ook nog filmpjes niet gesorteerd, en zijn er ook nog een aantal bezig met downloaden
Ik heb clips, interviews, vhs-copies, dvd's, live optredens, reclame's, en nog meerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe alleen muziekclips, of live optredens, geen stukjes
Vob of svcd, een enkele divx, mits die wel fatsoenlijk is.
Dan moet je mijn ip-adres ff vervangen in die urlquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Das rockt nicht, wir sind underground![]()
Ik hoef iig niet te vragen of je nog queenvideos nodig hebt. Ik heb wel een karaoke versie van innuendo in SVCDquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb clips, interviews, vhs-copies, dvd's, live optredens, reclame's, en nog meer
Van Queen dan he
welke, ik heb er 6quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:50 schreef JortK het volgende:
Queen addict in the place... trek je morgen ook je Queen shirt aan
Karaoke videos heb ik niet, iig niet van die filmpjes met balletjes enzoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoef iig niet te vragen of je nog queenvideos nodig hebt. Ik heb wel een karaoke versie van innuendo in SVCD
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:50 schreef qu63 het volgende:
Dan moet je mijn ip-adres ff vervangen in die url
Dan moet je het opslaan als bavaria.flvquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik kan alleen maar opslaan als "get_video.html"Daar ligt het dus niet aan. Maar goed, laat maar ook
Hans Teeuwen kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:53 schreef Pheno het volgende:
Goh, wat zal ik vandaag eens gaan doen.
Roze, blauw, zwart?quote:
357 bytes is wel wat mager voor een filmpje van een minuut zeker?quote:
Open m eens in Kladblokquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
357 bytes is wel wat mager voor een filmpje van een minuut zeker?
Dus? Andere providert pakkenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:54 schreef Ynske het volgende:
ik mis steeds reacties op mijn blog
nu ook weer een groep die ik gefotografeerd heb vragen om mijn fotos
en ik lees dat natuurlijk veel te laat
zo jammer dat het niet mogelijk is om aan deze aangeboden blog via de provider om een emailnotifing te hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |