Dat is ook een hele opgave met deze druktequote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:08 schreef Milou__ het volgende:
fipo?
Laat mij ook een keerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is ook een hele opgave met deze drukte
Oja dat heb ik nog wel ongeveer meegekregenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:10 schreef PieterBas het volgende:
Nou niks gemist hoor.. Eens kijken hoe het met mijn kloon is op een andere website
quote:
Loop je weer te rellenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:10 schreef PieterBas het volgende:
Nou niks gemist hoor.. Eens kijken hoe het met mijn kloon is op een andere website
Linkje geef ik niet, omdat deze lui nogal vreemd zijn... en je me misschien kan verlinkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
Loop je weer te rellen
Linkje, linkje, linkje![]()
aaah toeeeeequote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Linkje geef ik niet, omdat deze lui nogal vreemd zijn... en je me misschien kan verlinkenmaar ik ben inderdaad aan het rellen..
Oh nee, hoeft ook niet johquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:13 schreef PieterBas het volgende:
Linkje geef ik niet, omdat deze lui nogal vreemd zijn... en je me misschien kan verlinkenmaar ik ben inderdaad aan het rellen..
Als ik klaar ben met rellen, wil ik wel een linkje plaatsenquote:
Ik heb namelijk onder mijn eigen naam ook flink lopen rellen.. en dat heeft me bijna een rechtzaak gekostquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh nee, hoeft ook niet joh
Maar ik dacht, misschien heb je 'm al een keer gepost
Ik ga lekker met mn voeten in de vensterbank liggend naar 3FM luisterenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:15 schreef Milou__ het volgende:
Jongens, ik verveel me en heb geen zin om wat te doen
zeg maar hoor, kan alles hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga lekker met mn voeten in de vensterbank liggend naar 3FM luisteren
En anders ga ik Friends kijken
Ja, ik wilde een hele flauwe opmerking maken
Nouwja zeg:Pquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat doe ik niet meer![]()
Zou het daarom zo saai zijn hier
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:21 schreef Piles het volgende:
@PB: wat voor onderwerp gaat het over als ik vragen mag, of is dat al te dichtbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Volgens de theorie van Cuegirllie had ik een leven...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nouwja zeg:P
zeker iets dat wij geen leven hebben![]()
Heb ik wel hoor![]()
quote:waardoor ik ook toch gaan kreeg tot de verschillende IP's van de leden.
Cue is goedquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens de theorie van Cuegirllie had ik een leven...
En verbeterdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
Ah, apart forum is het dan
Tenminste, aparte mensen
Oh, en:
[..]![]()
Ik ben nu ook een Zweed, die in Nederland studeert, zodat een Nederlandse IP adres logisch isquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Cue is goed![]()
Intressant verhaal, laat even weten hoe het afloopt he
Ik ken het, heb het soms zelfs bij korte reactiesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En verbeterd. Een beetje lang stuk, dus was ff snel doorgelezen en invoeren gedrukt
Kun jij vloeiend zweeds dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben nu ook een Zweed, die in Nederland studeert, zodat een Nederlandse IP adres logisch is
De voertaal is Engels op de websitequote:
Aah okequote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De voertaal is Engels op de website
Niet vloeiend, kan het redelijk spreken, schrijven, lezen en luisteren gaat me beter af. Ik kan wel een korte gesprekje houden in het Zweeds.. en ik weet hoe je moet zeggen in het Zweeds of iemand met je naar bed wilt.. (je weet maar nooit, wanneer het handig is), maar de zinsopbouw verschilt niet qua Nederlands
Dan wel jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aah oke![]()
Ik wou net zeggen, als de voertaal Zweeds is hebben ze je meteen door
euh. ik snap hem nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:47 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij staat er in het Capitool woordenboek Nederland-Zweeds.. de zin..
Nee, ik wil niet naar een stripclub
Dat lieten we lezen aan een Zweed, die kwam niet meer bij
In zo'n reiswoordenboek + zinnen.. zitten ook een aantal onzin dingen.. Hij vond het nogal vreemd dat een stripclub als voorbeeld gebruikt werd, omdat prostitutie daar illegaal is en volgens hem ook stripclubs.quote:
Gaat je lukkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
Ik heb iets besloten![]()
Als ik maandag m'n stageverslag niet af heb, kom ik niet naar de meet![]()
Ben benieuwd
waar ben je benieuwd naar? Of je je stageverslag maandag af hebt en dat je naar de meet gaat of dat je je stageverslag niet af hebt en dat je toch naa de meet gaat?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
Ik heb iets besloten![]()
Als ik maandag m'n stageverslag niet af heb, kom ik niet naar de meet![]()
Ben benieuwd
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waar ben je benieuwd naar? Of je je stageverslag maandag af hebt en dat je naar de meet gaat of dat je je stageverslag niet af hebt en dat je toch naa de meet gaat?
Wordt zondag hard werken, maar moet kunnenquote:
Morgen Sensation... Alleen ben ik er niet bij.. dan maar BNN / Radio538 opnemenquote:
Ken alleen Slayer van de namen hier bovenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:13 schreef Deansensitized het volgende:
Lekker boeiend
Wâldrock is veel vetter
Grootste metalfestival van Nederland, en in Friesland nog wel
Bio'fucking'hazard komt man
En Friese punklegendes van weleer Strawelte
En meer goede bands natuurlijk, o.a. Slayer.
Als je een beetje naar 3FM of 538 moeten er wel een paar namen bekend zijn..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:24 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja
Zo zou ik niemand van Sensation herkennen
Samequote:
3FM heeeel soms nu overdag, 538 alleen tussen 00.00 en 03.00quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je een beetje naar 3FM of 538 moeten er wel een paar namen bekend zijn..
..... Hard Rock Hallelujah, Euro Vision Songfestival 2006quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:19 schreef Deansensitized het volgende:
Lordi
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
..... Hard Rock Hallelujah, Euro Vision Songfestival 2006
Hihi ik zag die naam en ik herkende hem meteen...quote:
Tegen 11'en, bevriende Fok!ker pikt ons even op.quote:
Veel plezier vandaagquote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tegen 11'en, bevriende Fok!ker pikt ons even op.
Zometeen eerst even oefenen met de band, en dan met de hele band naar Wâldrock
De laatste keer dat ik het songfestival gekeken heb was, met Tatu... hopend op wat girl-girl action. helaas werd dat verboden... en toen Tatu voorbij was gingen wij meteen naar de bowling.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hihi ik zag die naam en ik herkende hem meteen...
en ja ik kijk wel eens naar het songfestival
Doe je goed, hier is wat bewolking.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:45 schreef G.Fawkes het volgende:
Voor iedereen die het nog niet wist. Ik heb een 8 gehaald voor mijn afstuderen
Nicequote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:45 schreef G.Fawkes het volgende:
Voor iedereen die het nog niet wist. Ik heb een 8 gehaald voor mijn afstuderen
Ik denk dat ik eerst naar huis rijd, je weet maar nooit met Chinees etenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PB
veel plezier bij het etentje en het feestje
Jij bent vrolijkquote:
Ik hoop dat dat over je nagel gaat, en niet over je vingerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:20 schreef Californium het volgende:
Auwa vinger...... Ingescheurd en nu maar half eraf gehaald...
LEVENquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
LEVEN
[..]
Ik hoop dat dat over je nagel gaat, en niet over je vinger
Maar dan nog auw
Nog niet...quote:
quote:
Dat wordt dan nog een verrassing voor jequote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Rotterdam dus wij zien elkaar toch niet
Je kwam toch gewoon naar Utrechtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog een verrassing voor je
O....Je had toch toetsquote:
Jaahaa, ik wil wel.quote:
Ja gaat je toets missen voor dit....quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaahaa, ik wil wel.
Maar hè, nou
Wil ook 2,5 EC scoren
Maar wil ook vakantie houden en iets leuks gaan doen
Die toets heeft weinig zin als ik niet leerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja gaat je toets missen voor dit....
waarom leer je dan nietquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Die toets heeft weinig zin als ik niet leer
Omdat ik het voor dit jaar ff gehad hebquote:
aha....ik zou iemands voeten kussen voor een herkansing voor de vakantie...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat ik het voor dit jaar ff gehad heb
En omdat het een klote-vak is, met veel te veel tekst voor te weinig studiepunten
Je mag m'n herkansing maken hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:48 schreef Californium het volgende:
[..]
aha....ik zou iemands voeten kussen voor een herkansing voor de vakantie...
dealquote:
quote:
Burger King denk ikquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:57 schreef Californium het volgende:
Waar op Utrecht centraal spreken we af eigenlijk
Grote kans dat ik de enige ben uit Nijmegen...ach jah...ik neem me foon mee en dan vermaak ik me wel in de trein met muziek enzoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Burger King denk ik
Ik zal wel weer samen met G. komen (die komt toch ook?) en ik weet niet uit welke richting Bart & Yesse komen
Maar als die uit Rotterdam komen zijn we in Rotterdam al bijna compleet
Ik ben al anderhalf uur onderweg voor ik op Rotterdam Centraal staquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Grote kans dat ik de enige ben uit Nijmegen...ach jah...ik neem me foon mee en dan vermaak ik me wel in de trein met muziek enzo
Ik 50 min a een uur voor de hele reisquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben al anderhalf uur onderweg voor ik op Rotterdam Centraal sta
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:12 schreef Piles het volgende:
Half 10 weg op de fiets, 12 uur in Utrecht
Alleen nog ff bedenken wat ik m'n ouders ga wijsmaken![]()
Ik krijg nou eenmaal snel neigingen om winkelcentra in te lopenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
Het is niet moeilijk
Als je maar niet het winkelcentrum inloopt, maar bij de perrons blijft. Vanaf het perron de trap op, en ff kijken
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Half 10 weg, en er om 1 uur pas moeten zijn![]()
Als je maar op Utrecht Centraal uitstapt, dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:17 schreef Californium het volgende:
Ik krijg nou eenmaal snel neigingen om winkelcentra in te lopen![]()
dus bij de perrons blijven...denk dat ik het wel ga vinden
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:18 schreef Californium het volgende:
Mam: 'Waarom ga je zo vroeg?'
jij: 'Ik ga nog even leren op school'
Iedereen?quote:
Jaaaahhquote:
Utrecht centraal dus....Zorgen dat ik niet in slaap valquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je maar op Utrecht Centraal uitstapt, dan komt het wel goed
[..]![]()
[..]
Iedereen?
[..]
Jaaaahh
Was ff cola halen![]()
En ondertussen André van Duin kijken![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:28 schreef Californium het volgende:
Utrecht centraal dus....Zorgen dat ik niet in slaap val![]()
Enormquote:Goede tip he
Vet Hard is ook bezig zie ik net, die maar eens kijkenquote:Andre van DuinDadelijk Studio sportzomer kijken
over 10 min ofzo
![]()
Cool...Ik ga ervan doorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Enorm![]()
[..]
Vet Hard is ook bezig zie ik net, die maar eens kijken
Straks ff de vouwwagen halen, voor wat dingetjes doen daarin, daarna nog eten en F1 kijkenquote:
weekend gaat altijd zo snelquote:Op zondag 6 juli 2008 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks ff de vouwwagen halen, voor wat dingetjes doen daarin, daarna nog eten en F1 kijkenen daarna nog Wii Fitten en dan is de dag en het weekeinde alweer bijna voorbij
quote:Op zondag 6 juli 2008 11:27 schreef Californium het volgende:
[..]
weekend gaat altijd zo snelgelukkig heb ik ook vakantie
o dat valt nog meequote:Op zondag 6 juli 2008 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik moet het nog ff acht werkdagen volhouden
inderdaad, maar heb nog wel hardstikke veel te doen op mijn werkquote:
Je gaat je iig niet vervelenquote:Op zondag 6 juli 2008 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad, maar heb nog wel hardstikke veel te doen op mijn werk
Maar denk wel dat het gaat lukken en anders maar wat langer doorwerken (ipv van half vijf, om vijf uur naar huis)
Dat is dan weer het voordeelquote:Op zondag 6 juli 2008 11:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Je gaat je iig niet vervelendan duren de dagen veeeel langer
quote:
goedemorgenquote:
Dat heb ik de afgelopen week ook al gemorken, maar echt de stapel werk werd er niet echt minder vanquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen week ook al gemorken, maar echt de stapel werk werd er niet echt minder van
voltooid deelwoord van merken. (als in opmerken) (op zijn Zeeuws)quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
voltooid deelwoord van merken. (als in opmerken) (op zijn Zeeuws)
Nederlands: merk - merkte - gemerkt
Zeeuws: merk - mork - gemorken
één van de weinige worden die ik altijd op zijn Zeeuws spreek/typ![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 11:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Gemorken...wat een slecht voltooit deelwoord
Nog nooit gehoordquote:
jawel....En heb een vriendin die uit zeeland komt maar zo iets heb ik haar nooit horen zeggenquote:Op zondag 6 juli 2008 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog nooit in Zeeland geweest zeker
Ze zal het vast wel kennen hoor, maar het werkwoord wordt ook niet altijd gebruikt natuurlijk.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:50 schreef Californium het volgende:
[..]
jawel....En heb een vriendin die uit zeeland komt maar zo iets heb ik haar nooit horen zeggen
Dat hoop ik ook niet neequote:Op zondag 6 juli 2008 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zal het vast wel kennen hoor, maar het werkwoord wordt ook niet altijd gebruikt natuurlijk.
Pits ontwijk ik ook altijd eigenlijk....quote:Op zondag 6 juli 2008 11:54 schreef Deansensitized het volgende:
Man, ben gebroken
Pits zijn goed voor blauwe plekken en zere botten
Komende zaterdag, finntrol, ben benieuwd....quote:Op zondag 6 juli 2008 11:54 schreef Deansensitized het volgende:
Man, ben gebroken
Pits zijn goed voor blauwe plekken en zere botten
mooiquote:Op zondag 6 juli 2008 12:06 schreef Deansensitized het volgende:
Als het ene beetje toffe band is sta ik er het liefst middenin
Gisteren drie gehad
Geweldige dag gisteren, heerlijk weer, goeie muziek, Vliegend Hert verkopende Jägermeister meisjes
Ja en jaquote:Op zondag 6 juli 2008 13:54 schreef Deansensitized het volgende:
Maar je stage was toch al klaar? Dan nu je verslag nog?
Ik zei zo, als ik die hele tank koop, krijg ik jou er dan bij?quote:
Rubens natuurlijkquote:
Piles, jij kent de vervoeging van merken toch ook al met gemorken als voltooid deelwoord?quote:Op zondag 6 juli 2008 13:51 schreef Piles het volgende:
Oh ja, stageverslag
En @ Cali en Luctor: Zeeuws![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 15:49 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas meldt zich
Wat een F1 race![]()
Ferrari
Massa
Lewis
Uiteraard, praat regelmatig Zeeuwsquote:Op zondag 6 juli 2008 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Piles, jij kent de vervoeging van merken toch ook al met gemorken als voltooid deelwoord?
3 keer op dezelfde plekquote:Op zondag 6 juli 2008 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]regen & F1
![]()
![]()
Massa die kan echt niet rijden hè
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard, praat regelmatig Zeeuws
Als diegene met wie ik praat ook maar Zeeuws praat
Ross Brawn + Honda =quote:Op zondag 6 juli 2008 16:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
3 keer op dezelfde plek
Regen + curbstones =
Regen + slechte afstelling =
Ferrari - Ross Brawn =
Kimi 6 rondjes laten rijden op oude intermediates.. Ik dacht opeens nadat Lewis de pits uitreed... waar is Kimi nou..quote:
Ja, eerst reed hij er nog vlak achter en toen had hij opeens 15 seconden achterstandquote:Op zondag 6 juli 2008 16:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kimi 6 rondjes laten rijden op oude intermediates.. Ik dacht opeens nadat Lewis de pits uitreed... waar is Kimi nou..
Het enige wat ik op een gegeven moment wist.. dat Lewis aan kop reed.. en wat de rest deed.. was of de pits in, of de grindbak in.. of zoals Flop India domme dingen doen...quote:Op zondag 6 juli 2008 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eerst reed hij er nog vlak achter en toen had hij opeens 15 seconden achterstand
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:16 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
idd. En dan bij een spin van wie anders dan Massaquote:Op zondag 6 juli 2008 16:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het enige wat ik op een gegeven moment wist.. dat Lewis aan kop reed.. en wat de rest deed.. was of de pits in, of de grindbak in.. of zoals Flop India domme dingen doen...
Fisichella die denkt Hamilton nog even voor te blijven onder een blauwe vlag
Het commentaar van Olav Mol over dat konijntjequote:Op zondag 6 juli 2008 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd. En dan bij een spin van wie anders dan MassaZie je nog net zo'n konijntje wegrennen
![]()
En even later zie je er nog één de weg oversteken
Dat was echt geweldigquote:Op zondag 6 juli 2008 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het commentaar van Olav Mol over dat konijntje
Ik zap tijdens de reclame altijd ff naar Sporza. Maar kan het commentaar daar niet uit staan. Het klinkt alsof het over een wedstrijd dammen gaatquote:Op zondag 6 juli 2008 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het commentaar van Olav Mol niet gehoord, ik kijk het altijd via Sporza (geen reclame-onderbrekingen)
Ik erger me een beetje hoe ze steeds de naam van Kubica uitspreken.. en Belgen kunnen beter commentaar geven op de wielrenner, dat is dan weer beter dan de onzequote:Op zondag 6 juli 2008 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zap tijdens de reclame altijd ff naar Sporza. Maar kan het commentaar daar niet uit staan. Het klinkt alsof het over een wedstrijd dammen gaat
"Say hello to mister crampy...."quote:Op zondag 6 juli 2008 16:38 schreef mash_ het volgende:
zo net 3uur lang gevoetbalten kreeg voor het eerst in mijn leven kramp... Tering dat doet pijn
pff jaquote:Op zondag 6 juli 2008 16:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
"Say hello to mister crampy...."
Nadal de eerste set gewonnen, gaat ie dan echt een keer Wimbledon winnen..
Zie net dat Federer al met 3-0 voor staat in de tweede set
Kramp is echt klote.. Een stoere gast ooit een zien huilen van de kramp... die konden ze van de baan af dragen, die kon echt helemaal niks meer...quote:Op zondag 6 juli 2008 16:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
pff jadat deed ik
ze zeggen dat je alles keer moet proberen in je leven
maar dit had ik toch graag gemist
Jij jaquote:
Jij mag er ook wezenquote:
quote:
Ik zei dat Boonen niet meedeed.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:58 schreef Californium het volgende:
Wie vertelde mij laatst dat Hushovd niet meedeed....Hij wint nu net de 2e etappeIk wist het
Nee, niet echtquote:Op zondag 6 juli 2008 18:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie ook zo'n goed weekend achter de rug?
Jaquote:Op zondag 6 juli 2008 18:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie ook zo'n goed weekend achter de rug?
Hmm klinktk niet geweldig neequote:Op zondag 6 juli 2008 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Werken, werken, stageverslag, en twijfelen of ik morgen nou wel of niet kom
Maar jij wel blijkbaar
Nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 juli 2008 18:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja
Gisteren eerst gegeten in een Chinees restaurant met de gehele familie omdat mijn oma afgelopen week jarig was en daarna naar een examenfeestjeWat best gezellig was
Dank je wel.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!
Examenfeestjes schijnen vaak wel goed te doen te zijn.. genoeg drank en iedereen is blij haha
Wie weet krijg je binnenkort een smsjes/belletjequote:Op zondag 6 juli 2008 18:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je wel.
Gisteren werd er wel op een hele subtiele manier mijn telefoonnummer gevraagd door een meisjeOf moest ze echt iets uittesten op haar telefoon.. Had namelijk een functie voor haar uitgezet/aangezet
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm klinktk niet geweldig nee
Ja mijn weekend was weer erg goed. Vrijdag weer naar die homotent geweset.. echt gewoon heel leuk gehad, nog een kerel ontmoet die emotioneel was over z'n ex, gewoon leuk dat ie je toelaat zeg maar. En nog met 2 meisjes uh gezoenden t was weer vet laat geworden
caliquote:Op zondag 6 juli 2008 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Cue!!!
Volgende week wordt mijn week (7 nachten Nijmegese vierdaagse![]()
)....En deze week een oefening erop.....
2 dagen moet genoeg zijn om erin te komen
![]()
Cali, ik was vrijdag in nijmegen.. hele stad afgezocht naar een tommy hilfiger winkeltje & nergens gevondenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Cue!!!
Volgende week wordt mijn week (7 nachten Nijmegese vierdaagse![]()
)....En deze week een oefening erop.....
2 dagen moet genoeg zijn om erin te komen
![]()
Milou!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:24 schreef Milou__ het volgende:
Hey goedenavond
Cue, je wordt nog eens een keer omgeturnd haha
Kickequote:Op zondag 6 juli 2008 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Milou!![]()
Hahaha.. nee dat zal wss niet gebeuren... nou.. misschien..
Haha.. ben jij ervan dan?quote:
Dan zwaai ik even terugquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
cali![]()
Dat wordt dus een week lang feest vierne![]()
Gezellig man! misschien moet ik ook maar eens op bezoek komenquote:
Ehm.....kan best dat die er wel zit maar kan ook goed zijn van niet....google...quote:Op zondag 6 juli 2008 19:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Cali, ik was vrijdag in nijmegen.. hele stad afgezocht naar een tommy hilfiger winkeltje & nergens gevondenOf zit ie er ook helemaal niet?
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig man! misschien moet ik ook maar eens op bezoek komen
Maar jij gaat dus meelopen?
Ow okequote:Op zondag 6 juli 2008 19:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Neee.....zodra er mensen gaan lopen ga ik in bed liggen.... overal optredens tot 00.00 en dan da kroeg inen natuurlijk de eerste dag de lopers om 04.00 uitzwaaien
Hij vindt dat je mee moet lopenquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow okedacht al
Maar wel leuk feestje zo dan
Dat kost maanden trainen....en die had ik niet(stage lopen enz) en ik vind de feesten te leukquote:
Hopelijk zit er geen regen aan te komen, maar ben er wel bang voorquote:Op zondag 6 juli 2008 19:37 schreef Californium het volgende:
[..]
had dan waarschijnlijk wel allang gemeld dat ik ging lopen i.v.m oefenen enzo...
En zeker een leuk feest....als het goed weer wordt is het helemaal geweldig
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hopelijk zit er geen regen aan te komen, maar ben er wel bang voorMaargoed vandaag zou het ook knudde worden, maar het is al de hele dag mooi
En idd het feesten is een stuk leuker
Jij weet nog niet eens of je komtquote:Op zondag 6 juli 2008 19:41 schreef Piles het volgende:
Ik wil morgen ook mooi weer, maar dat geven ze niet af![]()
Ik wil weer in de zon op het terras zitten
Jij moet eerst je stageverslag afmakenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:41 schreef Piles het volgende:
Ik wil morgen ook mooi weer, maar dat geven ze niet af![]()
Ik wil weer in de zon op het terras zitten
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij moet eerst je stageverslag afmaken
Ook waarquote:
Maar het zit er niet in denk ikquote:Maar idd, hoop ook nog een beetje op mooi weer..
anders gaan we toch gewoon naar binnen bij zo'n ouderwetse gezellige kroeg met een poeltafelquote:Op zondag 6 juli 2008 19:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij weet nog niet eens of je komt
Maar idd, hoop ook nog een beetje op mooi weer..
Ow met een pooltafel kan ik mij wel vermakenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:43 schreef Californium het volgende:
[..]
anders gaan we toch gewoon naar binnen bij zo'n ouderwetse gezellige kroeg met een poeltafelNiet dat ik het kan, maar daar vermaak ik me wel
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow met een pooltafel kan ik mij wel vermakenKan het niet meer, eerder kon ik het veel beter
Moet weer meer spelen..
Makkelijker gezegd als gedaan, aangezien niemand de weg in Utrecht weet volgens mijquote:Op zondag 6 juli 2008 19:43 schreef Californium het volgende:
anders gaan we toch gewoon naar binnen bij zo'n ouderwetse gezellige kroeg met een poeltafelNiet dat ik het kan, maar daar vermaak ik me wel
Ik weet waar ze ze hebben in Nijmegenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd als gedaan, aangezien niemand de weg in Utrecht weet volgens mij
Of hebben ze een pooltafel bij Stairways?
ik help je wel, ga ik zo heel sneaky achter je staanquote:Op zondag 6 juli 2008 19:45 schreef Californium het volgende:
[..]
gaat goed vandaag
Maar daarmee kan ik me ook vermaken...even opnieuw leren hoe ik zo'n ding moet vasthouden
Dan speel ik wel een potje
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik help je wel, ga ik zo heel sneaky achter je staan![]()
Dat komt wel goed
Daar gaan we een ander keer wel heenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet waar ze ze hebben in Nijmegen
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar gaan we een ander keer wel heen
ík weet er ook een paar in E'de
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op zondag 6 juli 2008 19:46 schreef Cuegirllie het volgende:
ik help je wel, ga ik zo heel sneaky achter je staan![]()
Dat komt wel goed
Enschede!!quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |