Dat is ook een hele opgave met deze druktequote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:08 schreef Milou__ het volgende:
fipo?
Laat mij ook een keerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is ook een hele opgave met deze drukte
Oja dat heb ik nog wel ongeveer meegekregenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:10 schreef PieterBas het volgende:
Nou niks gemist hoor.. Eens kijken hoe het met mijn kloon is op een andere website
quote:
Loop je weer te rellenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:10 schreef PieterBas het volgende:
Nou niks gemist hoor.. Eens kijken hoe het met mijn kloon is op een andere website
Linkje geef ik niet, omdat deze lui nogal vreemd zijn... en je me misschien kan verlinkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
Loop je weer te rellen
Linkje, linkje, linkje![]()
aaah toeeeeequote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Linkje geef ik niet, omdat deze lui nogal vreemd zijn... en je me misschien kan verlinkenmaar ik ben inderdaad aan het rellen..
Oh nee, hoeft ook niet johquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:13 schreef PieterBas het volgende:
Linkje geef ik niet, omdat deze lui nogal vreemd zijn... en je me misschien kan verlinkenmaar ik ben inderdaad aan het rellen..
Als ik klaar ben met rellen, wil ik wel een linkje plaatsenquote:
Ik heb namelijk onder mijn eigen naam ook flink lopen rellen.. en dat heeft me bijna een rechtzaak gekostquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh nee, hoeft ook niet joh
Maar ik dacht, misschien heb je 'm al een keer gepost
Ik ga lekker met mn voeten in de vensterbank liggend naar 3FM luisterenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:15 schreef Milou__ het volgende:
Jongens, ik verveel me en heb geen zin om wat te doen
zeg maar hoor, kan alles hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga lekker met mn voeten in de vensterbank liggend naar 3FM luisteren
En anders ga ik Friends kijken
Ja, ik wilde een hele flauwe opmerking maken
Nouwja zeg:Pquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat doe ik niet meer![]()
Zou het daarom zo saai zijn hier
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:21 schreef Piles het volgende:
@PB: wat voor onderwerp gaat het over als ik vragen mag, of is dat al te dichtbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Volgens de theorie van Cuegirllie had ik een leven...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nouwja zeg:P
zeker iets dat wij geen leven hebben![]()
Heb ik wel hoor![]()
quote:waardoor ik ook toch gaan kreeg tot de verschillende IP's van de leden.
Cue is goedquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens de theorie van Cuegirllie had ik een leven...
En verbeterdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
Ah, apart forum is het dan
Tenminste, aparte mensen
Oh, en:
[..]![]()
Ik ben nu ook een Zweed, die in Nederland studeert, zodat een Nederlandse IP adres logisch isquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Cue is goed![]()
Intressant verhaal, laat even weten hoe het afloopt he
Ik ken het, heb het soms zelfs bij korte reactiesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En verbeterd. Een beetje lang stuk, dus was ff snel doorgelezen en invoeren gedrukt
Kun jij vloeiend zweeds dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben nu ook een Zweed, die in Nederland studeert, zodat een Nederlandse IP adres logisch is
De voertaal is Engels op de websitequote:
Aah okequote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De voertaal is Engels op de website
Niet vloeiend, kan het redelijk spreken, schrijven, lezen en luisteren gaat me beter af. Ik kan wel een korte gesprekje houden in het Zweeds.. en ik weet hoe je moet zeggen in het Zweeds of iemand met je naar bed wilt.. (je weet maar nooit, wanneer het handig is), maar de zinsopbouw verschilt niet qua Nederlands
Dan wel jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aah oke![]()
Ik wou net zeggen, als de voertaal Zweeds is hebben ze je meteen door
euh. ik snap hem nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:47 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij staat er in het Capitool woordenboek Nederland-Zweeds.. de zin..
Nee, ik wil niet naar een stripclub
Dat lieten we lezen aan een Zweed, die kwam niet meer bij
In zo'n reiswoordenboek + zinnen.. zitten ook een aantal onzin dingen.. Hij vond het nogal vreemd dat een stripclub als voorbeeld gebruikt werd, omdat prostitutie daar illegaal is en volgens hem ook stripclubs.quote:
Gaat je lukkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
Ik heb iets besloten![]()
Als ik maandag m'n stageverslag niet af heb, kom ik niet naar de meet![]()
Ben benieuwd
waar ben je benieuwd naar? Of je je stageverslag maandag af hebt en dat je naar de meet gaat of dat je je stageverslag niet af hebt en dat je toch naa de meet gaat?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
Ik heb iets besloten![]()
Als ik maandag m'n stageverslag niet af heb, kom ik niet naar de meet![]()
Ben benieuwd
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waar ben je benieuwd naar? Of je je stageverslag maandag af hebt en dat je naar de meet gaat of dat je je stageverslag niet af hebt en dat je toch naa de meet gaat?
Wordt zondag hard werken, maar moet kunnenquote:
Morgen Sensation... Alleen ben ik er niet bij.. dan maar BNN / Radio538 opnemenquote:
Ken alleen Slayer van de namen hier bovenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:13 schreef Deansensitized het volgende:
Lekker boeiend
Wâldrock is veel vetter
Grootste metalfestival van Nederland, en in Friesland nog wel
Bio'fucking'hazard komt man
En Friese punklegendes van weleer Strawelte
En meer goede bands natuurlijk, o.a. Slayer.
Als je een beetje naar 3FM of 538 moeten er wel een paar namen bekend zijn..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:24 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja
Zo zou ik niemand van Sensation herkennen
Samequote:
3FM heeeel soms nu overdag, 538 alleen tussen 00.00 en 03.00quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je een beetje naar 3FM of 538 moeten er wel een paar namen bekend zijn..
..... Hard Rock Hallelujah, Euro Vision Songfestival 2006quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:19 schreef Deansensitized het volgende:
Lordi
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
..... Hard Rock Hallelujah, Euro Vision Songfestival 2006
Hihi ik zag die naam en ik herkende hem meteen...quote:
Tegen 11'en, bevriende Fok!ker pikt ons even op.quote:
Veel plezier vandaagquote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tegen 11'en, bevriende Fok!ker pikt ons even op.
Zometeen eerst even oefenen met de band, en dan met de hele band naar Wâldrock
De laatste keer dat ik het songfestival gekeken heb was, met Tatu... hopend op wat girl-girl action. helaas werd dat verboden... en toen Tatu voorbij was gingen wij meteen naar de bowling.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hihi ik zag die naam en ik herkende hem meteen...
en ja ik kijk wel eens naar het songfestival
Doe je goed, hier is wat bewolking.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:45 schreef G.Fawkes het volgende:
Voor iedereen die het nog niet wist. Ik heb een 8 gehaald voor mijn afstuderen
Nicequote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:45 schreef G.Fawkes het volgende:
Voor iedereen die het nog niet wist. Ik heb een 8 gehaald voor mijn afstuderen
Ik denk dat ik eerst naar huis rijd, je weet maar nooit met Chinees etenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PB
veel plezier bij het etentje en het feestje
Jij bent vrolijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |