Vriendenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er nog wel één. Heeft ie nooit gehoord van vriendendiensten? Elkaar helpen met gesloten beurs en zo?
Ik wist het toen ik die post plaatste... Dat dit soort commentaar zou volgen. Ik weet het, we drinken niet eens online koffie samen blablabla maar ik bedoel maar blablabla.. Nou ja, je snapt me welquote:
in mijn geval: mensen die hier komen douchen zodat ik savonds geen heet water meer heb om zelf te douchenquote:
Mja, 3x woordwaarde met scrabble denk ik. Maar dat is ook zo saai in je eentje.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vrienden?
Die krijg je nu als het goed is omdat je auto zo cool isquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:17 schreef Fha het volgende:
[..]
in mijn geval: mensen die hier komen douchen zodat ik savonds geen heet water meer heb om zelf te douchen
maar ze kopen wel allemaal lekkere dingen voor me
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Die krijg je nu als het goed is omdat je auto zo cool isje merkt het vanzelf wel dus
![]()
En jij bent de enige die daar gebruik van maakt?quote:
laat hem dat nou denken!!!quote:
Die van hem is kapoetquote:
Neequote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En jij bent de enige die daar gebruik van maakt?
Hertenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:29 schreef DaMart het volgende:
Het was lekker in het duin!
En ik heb eindelijk eens een hert horen blaffen.
Zelfs dat niet.... och gutquote:
Als het niet tientallen foto's tegelijk zijn wel...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Handig! Zeg OA....zou je mij dan ook kunnen helpen met wat vlekken die ik niet verwijderd krijg?
Ik zag er vandaag eentje heel dichtbij. Maar toen ik eindelijk met de juiste instellingen een foto wilde maken, rende het beest ineens hard weg en begon een blaffend geluid te makenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Herten
Mijn eerste ervaring met herten in het wild was bijna heilig te noemen
Ben je al eens naar het burlen wezen luisteren ook?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag eentje heel dichtbij. Maar toen ik eindelijk met de juiste instellingen een foto wilde maken, rende het beest ineens hard weg en begon een blaffend geluid te maken.
Ik heb het over mijn wasquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:33 schreef OA het volgende:
[..]
Als het niet tientallen foto's tegelijk zijn wel...
Ik moet nog even een datum prikken wanneer ik daar eens foto's kom maken!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag eentje heel dichtbij. Maar toen ik eindelijk met de juiste instellingen een foto wilde maken, rende het beest ineens hard weg en begon een blaffend geluid te maken.
Daar hebben we de vlekkenschaar voor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |