bevallen iddquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:55 schreef Vivi het volgende:
@ OooLizaooO , Je bedoelt 4 weken bevallen neem ik aan?
het is niet echt beurs, ook niet blauw, maar wel gevoelig, en ik moet vaker plassen heb ik het idee ...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:23 schreef Lois het volgende:
Madelieve, zo had je je verlof niet voorgesteld natuurlijk. Heel veel sterkte!
DJMO ik had dat ook regelmatig na een echo, een beurse buik. Leek wel op mijn buik 1 grote blauwe plek was, het zal er wel bijhoren denk ik.
Oho Llewella where art thou?
heb jij een man als verloskundigequote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:34 schreef Llewella het volgende:
Als het goed is wordt ik vanavond een handje geholpen, of ik weet niet wat de vk van plan is precies, maar wel dat er vanavond actie wordt ondernomen als het nog te rustig zou blijven.
Vanochtend ging het aardig goed, tot het middaguur, toen heb ik wat kunnen slapen, maar de weeen zijn ook minder actief geworden, net weer geslapen, wel weeen blijven houdend, maar er zit te lang tussen, het gaat heel rustig aan.
Voor mijzelf is het goed zo; zolang het voor de baby ook goed blijft, maar ik stel me zo voor dat ik nu even een aardige adempauze heb gehad voor we de avond ingaan.
Het voelt iig fijn dat de vk me goed in de gaten houdt en ik voel me vertrouwd dat hij me goed zal helpen hier doorheen!
Vriendlief heeft inmiddels ook wat slaap ingehaald.
sterkte!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:34 schreef Llewella het volgende:
Als het goed is wordt ik vanavond een handje geholpen, of ik weet niet wat de vk van plan is precies, maar wel dat er vanavond actie wordt ondernomen als het nog te rustig zou blijven.
Vanochtend ging het aardig goed, tot het middaguur, toen heb ik wat kunnen slapen, maar de weeen zijn ook minder actief geworden, net weer geslapen, wel weeen blijven houdend, maar er zit te lang tussen, het gaat heel rustig aan.
Voor mijzelf is het goed zo; zolang het voor de baby ook goed blijft, maar ik stel me zo voor dat ik nu even een aardige adempauze heb gehad voor we de avond ingaan.
Het voelt iig fijn dat de vk me goed in de gaten houdt en ik voel me vertrouwd dat hij me goed zal helpen hier doorheen!
Vriendlief heeft inmiddels ook wat slaap ingehaald.
dat geluk heb ik nu nooit.. ik kan over het algemeen beter met mannelijke artsen overweg dan vrouwenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:07 schreef pmponer het volgende:
wij hebben ook een mannelijke verloskundige
Nee hoor, ik ben in het begin 4,5 kilo afgevallen vanwege de misselijkheid. Dat trekt vanzelf weer bijquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:21 schreef Raissa het volgende:
Ik heb inmiddels al een paar dagen de verwijzing voor de echo in huis. Dinsdag afspraak bij de vk, moet nog even beslissen wanneer ik de echo wil.
Ik ben trouwens al 1,5 kilo afgevallen (niet door een dieet maar door de misselijkheid), volgens mij is dat in het begin niet zo heel erg, toch?
Da's wel een héle duidelijke zeg!quote:
nu jaaaaaaaaaaa. ik moet echt beter opletten, want dit blijde nieuws is me ontgaanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Leuk he, die echo's!
Wij zijn gisteren ook mogen gaan.
[ afbeelding ]
En een filmpje...
dank je welquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:54 schreef Jelief het volgende:
Llewella, je neemt idd eenflinke aanloop. Ik hoop dat je thuis fijn kunt ontspannen én dat als het dan toch doorzet het goed doorzet en je meisje er snel is.
Djmo, kus!
loop je met ivf niet bij de gyn?? iig fijn dat je mooie echos hebt!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:49 schreef Buiwkie het volgende:
Thx Fruppel en DJMO!!
Officieel nog 28 dagen maar de VK zegtdat ik maar uitmoet gaan van de uiterste datum, dus nog 6 weken.
Anders ga je al zo snel zitten wachten zegt zij... tja, daar zit opzich wel wat in dacht ik dus ik ga er dan ook maar van uit dat ons meisje lekker blijft zitten.
Officieel 1 augustus uitgerekend.
Mooie echo's hebben wij gelukkig wel, dit vanwege een IVF traject.
Nee, niet meer, we hebben verder geen medische indicatie dus alles gaat sinds de 10de week via de VK en ik mag ook gewoon thuis bevallen.quote:loop je met ivf niet bij de gyn?? iig fijn dat je mooie echos hebt!
Nee hoor, wij weten het pas sinds gisteren. Iemand zal het heel enthousiast al in de lijst gezet hebben gisteren denk ik.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
Igraine, wrsch weer een meid, leuk!2 zussen die elkaar in de haren kunnen vliegen uren zoet kunnen spelen. Wel fijn dat jullie nog een keer mogen voor die echo. Of was dat al bekend, nu ik in de lijst kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |