abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59883628
Zwangerschap en geboorte deel 387

Ik gooide em dicht toen ik LLwella veel succes wenste, zet em op

De aanstaande papa's en mama's :

28 juni 2008: Llewella (meisje)
07 juli 2008: Lunastar (meisje)
19 juli 2008: Crumpet (papa) (meisje)
20 juli 2008: Bright (papa)
01 augustus 2008: Buiwkie (meisje)
04 augustus 2008: Madelieve (meisje)
07 augustus 2008: Janena
07 augustus 2008: Kaar (jongen)
10 augustus 2008: simmu en sangdrax
28 augustus 2008: Mibos
04 september 2008: OooLizaooO
07 september 2008: freecell en TARAraboemdijee
19 september 2008: Jojogirl
22 september 2008: DevilsChase
30 september 2008: Leana (tweeling)
04 oktober 2008: marit1978
10 oktober 2008: Miffy1984
27 oktober 2008: geppie & poepoog (meisje)
28 oktober 2008: CrazyMoon
1 november 2008: Jepali
21 november 2008: Owlet (meisje)
24 november 2008: Marie79
26 november 2008: Reinhilde en Nixxx
29 november 2008: Igraine (meisje)
1 december 2008: Fuente en Buuf_Rietman
22 december 2008: DJMO
24 december 2008: Dakota
26 december 2008: Jose81
29 december 2008: _Ingrid_ en Djeez

2009
08 januari 2009: DolleMina
11 januari 2009: Diaan en Peaceman
12 januari 2009: Estrys
13 januari 2009: Cattie
16 januari 2009: Juttertje
21 januari 2009: admiraal_anaal (papa)
26 januari 2009: Jelief
26 januari 2009: Jore
28 januari 2009: Fruppel
05 februari 2009: Twarres (papa)
12 februari 2009: h2h2
15 februari 2009: Raissa en milanese
18 februari 2009: hassanjassan (papa)
20 februari 2009: ik80

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het
topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 07-07-2008 21:54:01 ]
Fake it till you make it...
pi_59883665
Hullo
pi_59883745
snel een nieuw topic
kom op Llewella, je haalt het in dit topic!!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:03:10 #4
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59883919
Llewella ik hoop toch dat het vandaag doorzet, het is een mooie dag ervoor... en je bent al 1cm onderweg...

voor de dames met de goede echo's nu genieten meiden

Hier vannacht 2uur lang wakker gelegen van weeën om de 8 minuten, maar ben uiteindelijk terug in slaap gevallen, dus het heeft wéér eens niet doorgezet... dus begrijp goed hoe de dames die ook die valse starten hadden zich hebben moeten gevoeld pfffff...
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:06:36 #5
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_59884009
Liewella heel veel succes

Bij ons gebeurt er helaas nog niks, zondag een week overtijd.
Drop you like an ill, bad habit
pi_59884217
brrr, met al die bevallende dames hier komt het nu toch wel dichtbij hoor. maar als het goed is moet ikj toch echt nog een paar weekjes wachten
pi_59884452
Llewella succes meid, ik hoop dat t snel doorzet zodat je je kleintje vast kunt houden!

Luna, vervelend als je daar van wakker ligt, hoop dat je vanacht beter slaapt

Alle andere dames die t nodig hebben
pi_59884471
Ik heb inmiddels al een paar dagen de verwijzing voor de echo in huis. Dinsdag afspraak bij de vk, moet nog even beslissen wanneer ik de echo wil.

Ik ben trouwens al 1,5 kilo afgevallen (niet door een dieet maar door de misselijkheid), volgens mij is dat in het begin niet zo heel erg, toch?
pi_59884632
In slaap vallen is hier dus onmogelijk. Net geprobeerd wat weg te doezelen, maar de weeen blijven komen.
Wil graag slapen, maar blijf nu maar bij het bed vandaan om de weeen beter te kunnen verdragen. De weeen begonnen aardig naar m'n rug toe te trekken namelijk. Intussen is m'n stiefmoeder al langs geweest foto's te maken van hoe ik weeen lig weg te puffen
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:28:21 #10
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59884658
Die foto's wil je later niet meer terug zien .. ik weet gisteren als ik op rug ging liggen werden de weeën pijnlijker...

Meid ik hoop dat het goed doorzet en dat we vlug iets horen van je beebje... ik duim alvast voor je
pi_59885147
jeetje zeg jullie hebben allemaal last van voor weeen he..

Ik heb dat bij de eerste niet gehad dacht eigenlijk dat dat niet zoveel voorkwam. lijkt me echt vervelend.
Ik hoop dat het opschiet voor jullie en jullie snel de beebjes in jullie armen mogen hebben.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:48:08 #12
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59885245
Het wordt dus spannend vandaag Llwella zet m op, en alle andere LLM's ook natuurlijk
*tevens verkapte tvp*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:51:00 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59885332
Raissa, in het begin maakt dat idd niet uit hoor. De vk houdt dat wrsch ook wel in de gaten.

Llewella, 1cm is iig een beginnetje!
pi_59885469
Beetje laat, maar alsnog: KD gefeliciteerd met langverwachte Nika (wat een dotje ), Mrien met Lotte Jolijn (klopt het dat je nog geen foto hebt geplaatst of heb ik die gemist?) en Lovely Lady met Koen (briljante foto ).

Mibos, sterkte meid, wat een medische toestanden ipv gewoon lekker genieten...

Freecell, jij bent verdorie ruim een maand na mij uitgerekend en je hebt de intake kraamzorg al gehad! Ik ben ze van de week zelf maar eens gaan bellen en ze nemen begin volgende week contact op voor een afspraak... En ja, ook zij kunnen maar 24 uur ipv 44 garanderen. Ik vind het wel heel slecht dat ik daar niet eerder over geïnformeerd ben, alle dames van mijn pufclubje hadden van hun kraamzorg wel netjes een brief gehad. Nou ja, we wachten af...

Vandaag nog precies een maand tot de uitgerekende datum! Ik zie dat ik in de OP nog op 5 augustus sta, maar dat ik lang geleden al bijgesteld naar 4 augustus.
Vrijdag was mijn laatste werkdag, heb nu lekker verlof! Moet er wel bijzeggen dat het meer voelt als zorgverlof dan als zwangerschapsverlof want mijn lief is helaas erg ziek .. Ik schreef vorige week dat hij een nierziekte heeft en na bijna 6 jaar buikdialyse thuis, is hij overgestapt naar hemodialyse in een centrum. Hij moest ook nog onder het mes om zijn buikcatheter (die hij dus nu niet meer nodig heeft) te laten verwijderen. We hadden gevraagd of dat snel kon en hij werd vrijdag gebeld dat hij maandag al terecht kon! Operatie stelt op zich niet veel voor, gaat via dagopname, hij was maandagavond alweer thuis. Dinsdag voelde hij zich niet lekker en werd alleen maar zieker, hoge koorts, overgeven, slap, lage bloeddruk. Weer naar het AMC en antibiotica meegekregen omdat ze het vermoeden hadden van een onsteking. Woensdag werd hij alleen maar zieker en gisteren na zijn dialyse is hij opgenomen want het ging echt de verkeerde kant op. CT-scan van zijn buik gemaakt en punctie gedaan waarbij er troebel vocht uitkwam. Dat staat nu op kweek om te kijken met welke medicijnen ze gaan behandelen (hij krijgt nu al wel antibiotica via een infuus) en waarschijnlijk gaan ze ook een drain aanleggen zodat de troep eruit kan. Hij is de laatste jaren veel ziek geweest maar kan me niet herinneren hem zo ziek en beroerd te hebben gezien...

Kortom, een iets andere situatie dan ik me de laatste weken samen thuis had voorgesteld .Gelukkig voel ik me goed en ben ik dus met verlof, dat geeft wel rust, als ik nu tussen werk en AMC had moeten racen was het wel zwaar geweest. Hopelijk is hij vanmiddag iets meer aanspreekbaar...
pi_59885498
Shit, vergeet ik Llewella helemaal succes te wensen ..
Zet hem op he !
pi_59885734
Tjee Madelieve dat klinkt behoorlijk zwaar! Maar het scheelt waarschijnlijk al dat je niet meer hoeft te werken, sterkte!

Hup Llewella
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_59885827
Madelieve, sterkte!

en bij mij komt kraamzorg volgende week, die belden net. ik heb zelfs geen idee hoeveel uur ik krijg of recht heb.
pi_59886285
Madelieve sterkte

Llewella
pi_59886395
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 09:55 schreef Vivi het volgende:
@ OooLizaooO , Je bedoelt 4 weken bevallen neem ik aan?
bevallen idd
pi_59886573
Heel veel sterkte madelieve! Hopelijk is je man snel weer aan de beterhand!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 juli 2008 @ 12:58:49 #21
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59887158
zet hem op llewella! voor de nacht begint heb je je beeb in je armen

madelieve heel veel sterkte gewenst!

bij de echo gisteren drukte de verloskundige nogal hard onder op mijn buik om het hoofdje te kunnen meten, en daar heb ik nu nog een beetje last van, is dat normaal?? en volgens mij voelde ik daarstraks een duidelijke schop in mijn zij ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:44:40 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59888374
Jeetje Madelieve... zo had je het je idd niet voorgesteld nee... Sterkte!
pi_59888466
Llewella hier ook even een succeswensje vanuit het ziekenhuis! Zet em op meid ik hoop dat de ontsluiting een beetje rap gaat!
pi_59889147
Oh Lunastar en Llewella Spannend!!!!

Succes beide!

Madelieve, Jeetje joh, Sterkte er mee!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:22:47 #25
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59889260
Madelieve, sterkte met je man en de hele situatie
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_59889465
Madelieve, veel sterkte
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:19:05 #27
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59892429
Madelieve sterkte! Ik hoop dat je tuseen alle spanning door nog een beetje rust kunt nemen.

Llewella zie je wel! Het zal wel doorgezet zijn nu gok ik zo. Ik wens je veel kracht!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Jubileum moderator vrijdag 4 juli 2008 @ 16:23:56 #28
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59892552
Madelieve, zo had je je verlof niet voorgesteld natuurlijk. Heel veel sterkte!

DJMO ik had dat ook regelmatig na een echo, een beurse buik. Leek wel op mijn buik 1 grote blauwe plek was, het zal er wel bijhoren denk ik.

Oho Llewella where art thou?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 juli 2008 @ 16:41:00 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59892964
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:23 schreef Lois het volgende:
Madelieve, zo had je je verlof niet voorgesteld natuurlijk. Heel veel sterkte!

DJMO ik had dat ook regelmatig na een echo, een beurse buik. Leek wel op mijn buik 1 grote blauwe plek was, het zal er wel bijhoren denk ik.

Oho Llewella where art thou?
het is niet echt beurs, ook niet blauw, maar wel gevoelig, en ik moet vaker plassen heb ik het idee ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_59893808
Als het goed is wordt ik vanavond een handje geholpen, of ik weet niet wat de vk van plan is precies, maar wel dat er vanavond actie wordt ondernomen als het nog te rustig zou blijven.
Vanochtend ging het aardig goed, tot het middaguur, toen heb ik wat kunnen slapen, maar de weeen zijn ook minder actief geworden, net weer geslapen, wel weeen blijven houdend, maar er zit te lang tussen, het gaat heel rustig aan.
Voor mijzelf is het goed zo; zolang het voor de baby ook goed blijft, maar ik stel me zo voor dat ik nu even een aardige adempauze heb gehad voor we de avond ingaan.

Het voelt iig fijn dat de vk me goed in de gaten houdt en ik voel me vertrouwd dat hij me goed zal helpen hier doorheen!
Vriendlief heeft inmiddels ook wat slaap ingehaald.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 juli 2008 @ 17:58:41 #31
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59894216
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 17:34 schreef Llewella het volgende:
Als het goed is wordt ik vanavond een handje geholpen, of ik weet niet wat de vk van plan is precies, maar wel dat er vanavond actie wordt ondernomen als het nog te rustig zou blijven.
Vanochtend ging het aardig goed, tot het middaguur, toen heb ik wat kunnen slapen, maar de weeen zijn ook minder actief geworden, net weer geslapen, wel weeen blijven houdend, maar er zit te lang tussen, het gaat heel rustig aan.
Voor mijzelf is het goed zo; zolang het voor de baby ook goed blijft, maar ik stel me zo voor dat ik nu even een aardige adempauze heb gehad voor we de avond ingaan.

Het voelt iig fijn dat de vk me goed in de gaten houdt en ik voel me vertrouwd dat hij me goed zal helpen hier doorheen!
heb jij een man als verloskundige hoor je niet vaak.. wel fijn dat je nu even adempauze hebt, en nu er voor gaan meid, je kunt het!!!

pi_59894326
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 17:34 schreef Llewella het volgende:

sterkte!!!
fijn dat je binnen een redelijke termijn actie ziet

ik kom net van de vlos terug, en frummeltje is keurig met het koppie naar beneden ingedaald. ik vermoedde al zoiets, aangezien ik *nog* vaker naar de wc moet en beter kan ademen

het bevallingsplan is ook doorgenomen, eigenlijk was alles wat ik noemde bij hunnie gewoon al vast beleid, maar wel handig dat alles op papier staat in het geval dat het toch het ziekenhuis wordt. bloeddruk weer aan de hoge kant (85 om 140) maar dat is het altijd. ik moet wel onmiddellijk contact opnemen bij duizeligheid en/of vlekken voor mijn ogen ofzo. sauna woensdag mocht ook gewoon nog, ze zei dat ik wat hun betreft tot het end aan toe mag (da's mooi want ik knap er steeds onwijs van op, en frummeltje lijkt het ook leuk te vinden (is dan net zo beweeglijk als in de douche als ik de straal op mijn buik zet, daar 'zwemt' het dan naartoe ) (en woensdag mag ik voor niks naar binnen omdat ik dan jarig ben )
  vrijdag 4 juli 2008 @ 18:07:25 #33
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_59894338
wij hebben ook een mannelijke verloskundige
Drop you like an ill, bad habit
pi_59894378
Hier in de praktijk idd 2 mannen, en 1 vrouw. Alledrie speciaal, de 2 mannen omdat ze man zijn en de dame heeft vroeger op me opgepast!
En alledrie heel goed vind ik!
Amber Mae
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 juli 2008 @ 18:10:37 #35
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59894379
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:07 schreef pmponer het volgende:
wij hebben ook een mannelijke verloskundige
dat geluk heb ik nu nooit.. ik kan over het algemeen beter met mannelijke artsen overweg dan vrouwen (al zou vriendlief wel "jaloers" worden als er een andere man aan mijn buik zou zitten dus misschien maar beter dat ik een vrouw heb ) maar ik blijf het apart vinden..

vrijdag 4 juli 2008 @ 18:31:20 #36
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59894645
Oja over verloskundigen gesproken. Toen ik de praktijk binnen kwam lopen herkende de dienstdoende vlos mij. Dat vind ik best kunstig aangezien ze met z'n vijfen zijn en ik niet door hen begeleid ben tijdens de bevalling. Het gaf wel een heel vertrouwd gevoel.

Llewella fijn dat er actie aan zit te komen!
pi_59894868
Nou Llewella, het einde is ieder geval nu echt in zicht
Heel veel succes met wat ze vanavond gaan doen (:
pi_59895064
Bij mn eerste zwangerschap had ik ook een man. Die was al aardig op leeftijd (mn moeder heeft hem nog gehad vroeger bij ons) en kreeg meer het idee dat hij zn tijd uitzat dan dat hij nog plezier beleefde aan zijn beroep. Daar ben ik de 2e keer dan ook niet meer geweest. Toen had ik een praktijk met 4 vrouwen. Stuk voor stuk aardig, hele verbetering was het!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 19:40:38 #39
108648 cattie
lieve moeder
pi_59895866
Llewella, fijn dat je weet dat er nu echt iets gaat gebeuren, succes!

Vanochtend hebben wij de 12 weken echo gehad. Die was helemaal geweldig! Een echt klein minimensje was druk aan het zwemmen en aan het zwaaien. Alles zat erop en eraan, we hebben zelfs al de vingertjes gezien. Erg mooi, erg leuk.
pi_59895898
Wat heerlijk cattie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 juli 2008 @ 19:49:40 #41
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59896047
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:21 schreef Raissa het volgende:
Ik heb inmiddels al een paar dagen de verwijzing voor de echo in huis. Dinsdag afspraak bij de vk, moet nog even beslissen wanneer ik de echo wil.

Ik ben trouwens al 1,5 kilo afgevallen (niet door een dieet maar door de misselijkheid), volgens mij is dat in het begin niet zo heel erg, toch?
Nee hoor, ik ben in het begin 4,5 kilo afgevallen vanwege de misselijkheid. Dat trekt vanzelf weer bij

Madelieve, sterkte met je hubbie

Cattie, fijn dat de echo goed was!

En de LLM's succes!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:01:15 #42
108648 cattie
lieve moeder
pi_59896323

pi_59896400
Cattie, wat fijn!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:29:14 #44
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59896927
Cattie
18-11-2008 Maarten Alexander
  Jubileum moderator vrijdag 4 juli 2008 @ 20:33:19 #45
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59897028
Ach kijk nou Cattie, wat een klein frummeltje

LLewella fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden en dat er vanavond misschien schot in de zaak gaat komen. Zet hem op!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_59897273
Wat mooi, cattie
pi_59897308
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:01 schreef cattie het volgende:
[ afbeelding ]

Een mooi minimensje!
pi_59897350
Ben bang dat ik morgen verder moet.
VK is weer geweest, en het lijkt hem verstandig om te zorgen dat ik eerst ged op krachten kan komen voor ik verder kan, want dit zet tot nu toe geen zoden aan de dijk terwijl ik wel de hele dag al weeen heb.
Om 22:00 belt ie om te zien hoe het dan is. Als er dan niet drastisch iets is gebeurd moet ik een ctg laten maken en krijg ik pijnstillers om vannacht goed door de weeen heen te kunnen slapen.
Om vervolgens op krachten te kunnen komen en hopen dat er dan wat meer gaat gebeuren.

Weeen zitten nu nog steeds om om de 5 minuten en duren iets langer dan een minuut.

Ontsluiting is nauwelijks gevorderd, zit in feite nog op 1cm, maar de boel was wel goed week.
Amber Mae
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:53:32 #49
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_59897470
EDIT: Dit is dus Reinhilde

He Llewella, wat vervelend. Je zal wel erg moe zijn.. sterkte de komende nacht!

(En toch even een jompletje! Je dochtertje is er bijna!)\

Cattie wat een mooie, duidelijke echo
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:53:33 #50
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59897472
Och Llewella toch... Ik hoop voor je op het beste. Dus of nu een knaller of dat je vannacht goed slaapt. (Ik neem aan dat je dan ik het ziekenhuis moet bl.ijven?) Heel veel sterkte in ieder geval.
Ik had bij de 1e ook een mannelijke verloskundige. Heel prettig vond ik!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:53:50 #51
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59897485
Wauw Cattie, wat een mooie en ontzettend duidelijke echo Fijn dat alles goed was!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:55:05 #52
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59897508
Wat Tex zegt Cattie! Wat een mooierd!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_59897781
Er zijn 2 opties voor pijnstilling; een wat lichtere waarbij ik thuis mag blijven, en een wat zwaardere waarbij ik in het ziekenhuis moet blijven.
Mijn voorkeur heeft thuis natuurlijk.

cattie; mooie echo overigens!!!!
Dat heb ik net nog even gezien, voor de rest lees ik niet veel, teveel met mezelf bezig
Amber Mae
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:13:00 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59897923
Llewella, wat balen dat het niet wil vlotten zeg!

Cattie! Wat mooi!
pi_59898101
Bedankt allemaal voor de lieve woorden

Cattie, dat is echt een plaatje uit een boek zo mooi, eentje om in te lijsten !

Llewella, sterkte, ik hoop dat je inderdaad een beetje op krachten komt om er morgen volle kracht vooruit tegenaan te gaan !
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:22:18 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_59898136
Llewella, sterkte meid! ik leef met je mee, dit is geen pretje zo Ik hoop dat je wat kunt slapen!

Cattie, daar is ie dan, je beebje ow meid wat geweldig
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:31:38 #57
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59898344
Wat een prachtig plaatje cattie. Zo mooi om te zien.

Sterkte Llewella, het zit je niet mee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59898661
Llewella, ik hoop voor je dat het of vlug doorzet en anders wens ik je een goede nacht toe dat je morgen met frisse energie ertegenaan komt om dat mooie mensje op de wereld te zetten.
Sterkte
Fake it till you make it...
pi_59898916
Llewella, kop op he! Je hebt het wel zwaar zeg, ik hoop voor je dat je morgen je meisje in je armen mag sluiten.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_59898957

Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
  vrijdag 4 juli 2008 @ 22:08:20 #61
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_59899104
Cattie, wat een prachtige echo is dat zeg! Zo'n mooie heb ik nog niet eerder gezien

Llewella, pffffft, zwaar zeg voor jou. Ik vind dat wel knap dat jij dat zo goed volhoudt. Ik zou dat allang hebben laten inleiden.
Veel sterkte en succes nog!!
En we waren dan wel samen uitgerekend, maar Junah is ondertussen al bijna twee weken oud. Zo gek vind ik dat.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 22:39:10 #62
108648 cattie
lieve moeder
pi_59899769
Llewella, sterkte. Ik zou als ik jouw was voor de sterke pijnstilling gaan, om nog even echt goed te kunnen slapen en uitrusten.
pi_59900076
Nu de laatste stress van mijn studie verdwenen is en ik zeker weet dat ik na al deze rommelige maanden toch het volgend jaar door mag en kan studeren begint het echte genieten.
Ineens is er weer ruimte in mijn hoofd voor de leuke dingen zoals de wieg bekleden, zwijmelen bij de dingen die bij Ronja te duur waren maar nu ineens kunnen omdat er voor de rest niets meer gekocht hoeft te worden en plannen maken voor Ronja's nieuwe kamer (de baby gaat bij ons op de kamer en in Ronja's oude kamer).
Ik voel me eindelijk echt zwanger

Llewella, zet hem op joh. Het zal nu echt niet lang meer duren!
pi_59900199
Fijn Owlet dat het met je studie geregeld is. Bij mij deden ze nogal moeilijk over het volgende jaar omdat het mijn afstudeerjaar is en ik dan een aantal weken zou missen. Ik ga gewoon beginnen in het nieuwe schooljaar en dan zie ik wel hoe het loopt.

Morgen de 20-weken echo, ik hoop zo dat ze het geslacht kunnen zien.

Spannend Llewella, ik hoop dat het wachten niet lang meer duurt voor je!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_59900325
succes met de echo! Wij mogen ook morgen. Toch wel spannend, hoewel een snelle en niet officiele scan bij de pretecho in ieder geval geen overduidelijke afwijkingen liet zien.
pi_59900930
Jeetje Llewella, wat een aanloop zeg Ik hoop dat het snel doorzet of dat je idd op krachten kan komen. heel veel sterkte!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_59900934
Leuk he, die echo's!
Wij zijn gisteren ook mogen gaan.

En een filmpje...
  vrijdag 4 juli 2008 @ 23:44:44 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59901304
Ah, precies Fons, dat neusje!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 23:46:04 #69
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59901348
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:01 schreef cattie het volgende:
[ afbeelding ]

Da's wel een héle duidelijke zeg! Je ziet echt al een gezichtje!

Lief .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 00:26:25 #70
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59902278
Wat een mooie echo's
Geweldig, ik ben zo blij voor jullie!

Llewella, hopelijk lig je nu wat op krachten te komen door de pijnstilling, maar ik hoop natuurlijk dat je dochter er al bijna is! Turbo-bevallingen, ze komen wel vaker voor
.... met gevoel voor drama....
pi_59905158
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Leuk he, die echo's!
Wij zijn gisteren ook mogen gaan.

[ afbeelding ]

En een filmpje...
nu jaaaaaaaaaaa. ik moet echt beter opletten, want dit blijde nieuws is me ontgaan

wat leuk, Fons 2 of Fonsette 1
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_59907776
Bedankt iedereen voor het medeleven!

Ik lijk een te vroege start te hebben, en als ik erover nadenk klinkt het wel logisch.
Het hele gebeuren is te vroeg begonnen, waardoor ik al een marathon heb gelopen nog voor m'n lichaam ook daadwerkelijk klaar is om met het echte werk te beginnen.

Ze hebben me aardig platgespoten vannacht in het ziekenhuis, ik ben weeen blijven houden, zelfs in mijn slaap volgens mijn vriend, maar de pijn was voor een groot deel weg, en ik heb behoorlijk wat uurtjes bijgeslapen. Maar wel een heftig goedje, want ik was er behoorlijk naar en slaperig van, steeds weer dreigen weg te vallen, toen ik aan de ctg lag vanochtend ook, en een paar hapjes brood kon ik niet binnenhouden.
Ik had ook zoiets van help, als ik nu moet gaan bevallen red ik dat niet!

Ze gaan me vooralsnog niet helpen, omdat ze het risico van dat het uitloopt op een keizersnede te beperken. Omdat ik gezien ik een laagje meer heb toch meer risico loop met een keizersnede.
Kans is namelijk redelijk dat met inleiden er wel veel gaat gebeuren, maar die ontsluiting niet wil doorzetten.
Waardoor het voor mij nog zwaarder wordt, en ze uiteindelijk wellicht toch moeten overgaan tot keizersnede.

Ik ben weer naar huis gestuurd, met pijnstilers en een slaapmiddel, om thuis gewoon af te wachten.
Voor mezelf heb ik nu de knop omgezet van dat ik het maar moet laten gaan, het mezelf zo prettig mogelijk te maken, en dat weeen dus niet perse leiden tot een bevalling meteen, dat het heel goed kan zijn dat ik nu nog een paar dagen weeen moet opvangen.
Als ik in het ziekenhuis had gebleven had het waarschijnlijk moeilijker geworden doordat ik niet m'n ding kan doen, dus minder ontspannen en meer lettend op de weeen, dus pijnlijker, en dat de kans dan groot wordt dat het een traumatische bevalling voor me wordt.

Ik ga dit iig niet als een moeilijke bevalling ervaren want dan wordt het mentaal alleen maar zwaarder.
Heb met vriendlief wel al besproken dat als het achter de rug is ik mezelf mag belonen met een mooie draagdoek; dat is toch een mooi vooruitzicht naast dat we dan ook eindelijk ons kleine meisje kunnen zien en knuffelen
Amber Mae
pi_59908259
Pff heftig Llewella. Hopenlijk kan je je een beetje ontspannen en ja thuis zijn is altijd fijner. Succes e hopenlijk zet het snel door en heb je je kleine meid in je armen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 5 juli 2008 @ 14:15:53 #74
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59908264
ah llewella .. ik zag dat je als laatste gepost had, en hoopte op een baby, maar wel goed van je dat je er zo nuchter onderblijft.. ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor. iig heel veel sterkte succes de komende uren/dagen (?) ik hoop dat je je beeb heel snel vast mag houden nu.

ik heb hier een aanval van opruimwoede, heb de halve woonkamer omver gegooid, en één bank in de tuin gezet, daar nog even snel een dekzeil voor halen, zodat we als het warm is ook heerlijk op een lekkere bank kunnen zitten/liggen. heb nu wel een hoop meer ruimte.. alleen zit ik een beetje met mezelf in de knoop, mijn vader zou vandaag jarig geweest zijn en nu ik zwanger ben mis ik mijn ouders heel erg

pi_59908495
Llewella, wat knap hoe je erover praat, je blijft zo rustig en laat je niet gek maken, ondanks dat het allemaal wat langer duurt... respect!
Heel veel sterkte! Ik denk aan je!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 14:56:08 #76
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59908862
Ooooeeeh!
Ik zie twee superlieve echo's!
Mooi Cattie en B-M!

Llewella, succes!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_59908884
Llewella, pff jeetje! Dagen? Ik hoop echt van niet voor je. Dat het ineens alsnog doorzet en je heel snel je meisje kan vasthouden! Sterkte de komende tijd!
pi_59909084
Jammer Llewella, ik had gehoopt voor je dat het toch doorgezet was.

Wij hebben vanmorgen de echo gehad, alles was goed, maar ze kon niet alles heel goed zien (ruggetje en hartje) dus volgende week mogen we nog een keer.

Wel was ze voor 98% zeker dat het een meisje is. Leuk, vinden we, maar een jongen was net zo leuk geweest.
pi_59910151
llewella, ik hoop dat het snel doorzet hoor!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:54:04 #80
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59910394
Llewella, je neemt idd eenflinke aanloop. Ik hoop dat je thuis fijn kunt ontspannen én dat als het dan toch doorzet het goed doorzet en je meisje er snel is.

Djmo, kus!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 5 juli 2008 @ 17:02:25 #81
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59910507
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:54 schreef Jelief het volgende:
Llewella, je neemt idd eenflinke aanloop. Ik hoop dat je thuis fijn kunt ontspannen én dat als het dan toch doorzet het goed doorzet en je meisje er snel is.

Djmo, kus!
dank je wel het FOK!en en opruimen schoonmaken heeft me toch een hele hoop afgeleid, dus ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er minder last van heb dan de laatste twee jaar.

Kus terug

pi_59911286
Hoi Allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op FOK maar wil nu ook wel eens een beetje meeschrijven
Ik ben zelf 36 weken en 1 dag zwanger en zit al 2 weekjes thuis te genieten van mijn verlof en woeste nesteldrang!!

Prachtig echo's staan hier, doet mij ook weer denken aan het begin, lijkt alweer zo lang gelden...
Ze zeggen wel dat t voorbij vliegt maar dat doet het ook echt!!

Alles is hier klaar, alleen nog de kleertjes wassen....
Oja, en definitief het geboorte kaartje uitzoeken. Zo moeilijk omdat onze smaken nogal verschillen.

Voor degenen die aan het bevallen zijn of beginnen met de bevalling succes, ik hou het in de gaten hier, veel kracht toegewenst!!!!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 18:11:50 #83
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59911681
Wat een mooie echos zeg van jullie allemaal!
Ik heb lang niet zulke mooie afdrukken van onze echo maar ach alles is goed en dat is het belangrijkste!

Llewella

Welkom Buiwkie!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 5 juli 2008 @ 18:40:30 #84
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59912111
welkom Buiwkie! voor jou zal het dan ook niet lang meer duren

en fruppel? van mijn eerste had ik helemaal geen echofoto's , daarom ben ik nu zo blij dat ik er zoveel krijg

pi_59912267
Thx Fruppel en DJMO!!

Officieel nog 28 dagen maar de VK zegtdat ik maar uitmoet gaan van de uiterste datum, dus nog 6 weken.
Anders ga je al zo snel zitten wachten zegt zij... tja, daar zit opzich wel wat in dacht ik dus ik ga er dan ook maar van uit dat ons meisje lekker blijft zitten.
Officieel 1 augustus uitgerekend.

Mooie echo's hebben wij gelukkig wel, dit vanwege een IVF traject.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:43:25 #86
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_59913280
Llewela... even voor jou . Zet 'm op meid! Ik hoop echt dat die kleine niet lang meer op zich laat wachten en een leuk cadeau in het vooruitzicht stellen, heb je volgens mij meer dan verdiend hoor!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 5 juli 2008 @ 19:45:33 #87
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59913320
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:49 schreef Buiwkie het volgende:
Thx Fruppel en DJMO!!

Officieel nog 28 dagen maar de VK zegtdat ik maar uitmoet gaan van de uiterste datum, dus nog 6 weken.
Anders ga je al zo snel zitten wachten zegt zij... tja, daar zit opzich wel wat in dacht ik dus ik ga er dan ook maar van uit dat ons meisje lekker blijft zitten.
Officieel 1 augustus uitgerekend.

Mooie echo's hebben wij gelukkig wel, dit vanwege een IVF traject.
loop je met ivf niet bij de gyn?? iig fijn dat je mooie echos hebt!

pi_59913543
quote:
loop je met ivf niet bij de gyn?? iig fijn dat je mooie echos hebt!
Nee, niet meer, we hebben verder geen medische indicatie dus alles gaat sinds de 10de week via de VK en ik mag ook gewoon thuis bevallen.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:33:52 #89
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59914083
IVF geeft mooie kindjes Buiwkie! (al zijn de spontane wondertjes daarna niet minder mooi natuurlijk ) (ik liep met de zwangerschap na ICSI ook beide keren bij de VK)

Llewella, dikke kus voor jou! Ik hoop dat het nou eens doorzet zeg
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:10:54 #90
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59914634
Wat een heerlijke echofoto's
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59918825
Ben benieuwd naar Llewella...
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  zondag 6 juli 2008 @ 10:12:47 #92
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59921415
het is zo stil hier.. zijn er meer LLM's bezig wellicht ?
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_59921508
Nou zeker stil hier, ben zo benieuwd!
Lees elke dag mee hier (zelf geen kinderen of zwanger) maar het is wel erg spannend zo!
Straks een paar verse babytjes?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 juli 2008 @ 12:42:00 #94
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59923318
al nieuws van llewella of de andere llms te bekennen?? ergens denk ik nu: geen bericht is goed bericht en ze zullen vast hun kleintje nu al vasthouden (dat hoop ik althans )

ik heb weer bagger geslapen en volgens mij ben ik door de lattenbodem van mijn bed gezakt vannacht

verder alles goed met iedereen??

zondag 6 juli 2008 @ 12:52:04 #95
108648 cattie
lieve moeder
pi_59923474
Ik zie dat LLewella al een tijdje niet gepost heeft, hopelijk is ze al bevallen of echt bezig. Zo'n lange aanloop is maar niets.
pi_59923531
Ik hoop ook dat Llewella bevallen is, of bezig!

Ik heb nu soms ineens erge pijn in mijn rug, aan de linkerzijkant en stuitje. Erg vervelend engeen idee wat ik eraan kan doen. Verder alles ok.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 juli 2008 @ 12:58:48 #97
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59923599
ik moet er ook niet aan denken cattie wat dat betreft hoop ik weer op zo'n snelle bevalling als bij de eerste, ik weet zeker dat ik niet zo rustig zou kunnen blijven als llewella het gisteren was .

Ingrid, een warme douche wil mij nog wel eens helpen tegen de rugpijn/ischias .. ik heb nu ook een rode lamp, maar ik ga morgen eerst de huisarts of de vk bellen of ik die wel mag gebruiken.

--edit-- ik mocht als de pijn te erg werd, wel een paracetamol innemen (zonder codeine of coffeine)

zondag 6 juli 2008 @ 13:02:58 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59923679
Igraine, wrsch weer een meid, leuk! 2 zussen die elkaar in de haren kunnen vliegen uren zoet kunnen spelen. Wel fijn dat jullie nog een keer mogen voor die echo. Of was dat al bekend, nu ik in de lijst kijk.

Nou, Llwella, bijna 24 uur geleden dat je je hier voor het laatst meldde... ik hoop dat je al klaar bent, maar anders dan toch dat je op z'n minst nu echt goed bezig bent dan hoor!
pi_59923899
Madelieve beterschap voor je vriend, sterkte ermee...lijkt me idd niet het hoe je je verlof had voorgesteld.

Llewella meid ik hoop dat het een beetje opschiet, fijn in elk geval dat het vertrouwd voelt zo met een vk die je goed in de gaten houd
  zondag 6 juli 2008 @ 13:54:18 #100
102760 Igraine
Headache
pi_59924554
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
Igraine, wrsch weer een meid, leuk! 2 zussen die elkaar in de haren kunnen vliegen uren zoet kunnen spelen. Wel fijn dat jullie nog een keer mogen voor die echo. Of was dat al bekend, nu ik in de lijst kijk.

Nee hoor, wij weten het pas sinds gisteren. Iemand zal het heel enthousiast al in de lijst gezet hebben gisteren denk ik.

Praktisch gezien is het wel heel handig een meisje, met al die dozen kleertjes, paarse kinderwagen en roze buggy.

Llewella, meid zet hem op. Of je bent al klaar natuurlijk (dat hoop ik eigenlijk voor je)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')