En voor de luie mensen een linkje: http://video.google.com/videoplay?docid=-9050474362583451279&q=money+as+debt&ei=OzJzSK2uNY-AiwLJ1aT9AQquote:
thank youquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:15 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En voor de luie mensen een linkje: http://video.google.com/videoplay?docid=-9050474362583451279&q=money+as+debt&ei=OzJzSK2uNY-AiwLJ1aT9AQ
En, wat zeiden ze?quote:Op maandag 7 juli 2008 17:30 schreef avonne het volgende:
strak plan![]()
Ik ga even mailen![]()
keb heul geen hypotheek nodig, maar het is zo leuk
edit: ik kan geen mailadres vinden. Ik bel morgen wel![]()
In EU-verband is een hoge inflatie in zekere zin gunstig: als je salaris straks 2 keer zo hoog is, en alle producten ook 2 keer zo duur, wordt vakantie naar andere EU-landen toch weer voordeligquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:25 schreef DIGGER het volgende:
Wel leuk voor de Belgen: Een veel hogere inflatie in vergelijk met Nederland, maar maar max. 4% rente, bij wet, op je spaarrekening.
Geen idee wat je hier bedoelt. De Belgische spaarwet is inderdaad anders dan de Nederlandse, maar van een maximum rentepercentages heb ik nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:25 schreef DIGGER het volgende:
Wel leuk voor de Belgen: Een veel hogere inflatie in vergelijk met Nederland, maar maar max. 4% rente, bij wet, op je spaarrekening.
Hoe kan de rabobank belgie 5,25 % geven voor 6 maanden vast, of valt dat onder deposito.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier bedoelt. De Belgische spaarwet is inderdaad anders dan de Nederlandse, maar van een maximum rentepercentages heb ik nog nooit gehoord.
ik had (en heb) andere dingen aan mijn hoofd.quote:
Ik hoorde vandaag ook van dat maximum rentepercentage van 4% is België, volgensmij was dat op rtlz.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier bedoelt. De Belgische spaarwet is inderdaad anders dan de Nederlandse, maar van een maximum rentepercentages heb ik nog nooit gehoord.
Bron: nu.nlquote:Medewerker Rabobank besteelt klanten voor tonnen
Uitgegeven: 9 juli 2008 10:23
AMSTERDAM - Een medewerker van de Rabobank heeft rekeningen van twee klanten van de bank voor honderdduizenden euro's geplunderd. Dat laat een woordvoerder van het Openbaar Ministerie woensdag weten.
ANP
De 58-jarige Amsterdammer zou tussen 1999 en 2004 ruim zeshonderdduizend euro op zijn eigen rekening hebben gestort. De verdachte had onder een valse naam een rekening bij de Postbank geopend waar hij het gestolen geld naartoe sluisde. Ook de overschrijvingsformulieren en rekeningafschriften had de man vervalst.
Een deel van het geld schonk de Amsterdammer aan zijn stiefzoon. Het overgrote deel vergokte de man volgens het OM echter op de aandelenbeurs.
Aangehouden
De man, werkzaam bij de Rabobank Amsterdam en Omstreken, is direct na de ontdekking ontslagen en aangehouden. Wanneer dit gebeurde, kan de woordvoerder van het OM niet zeggen. Tot aan zijn zitting dit najaar is hij in vrijheid gesteld. De twee gedupeerden zijn door de Rabobank schadeloos gesteld.
Hoorde net op het nieuws ook dat er vannacht enveloppen in de brand zijn gezet bij pinautomaten van de Rabobank.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier nog iemand die ontevreden was over zijn lage rente bij de Rabobank:
[..]
Bron: nu.nl
Ja, dat vind ik ook een beetje raar. Dat de wet bepaald hoe hoog de spaarrente max mag zijn...nog nooit zo iets raars gehoord....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:25 schreef DIGGER het volgende:
En gelijk heeft 'ie.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier nog iemand die ontevreden was over zijn lage rente bij de Rabobank:
[..]
Bron: nu.nl
quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:33 schreef dyna18 het volgende:
Damn domme prutser die ik ben.
Ik kreeg dat inlog-kaartje thuis gestuurd met de code die je nodig hebt. En daar moet je dus zo'n zilverlaagje vanaf krassen. Nou hebben ze dus een vrij stevig zilverlaagje gebruikt wat ik er niet goed af kon halen. Dus ik hard krassen met een munt..... heb ik de onderliggende code ook weggekrast....
Krassen... dan win je nog eens wat...
hoe krijg je het voor elkaar???????????????????????????????quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:33 schreef dyna18 het volgende:
Damn domme prutser die ik ben.
Ik kreeg dat inlog-kaartje thuis gestuurd met de code die je nodig hebt. En daar moet je dus zo'n zilverlaagje vanaf krassen. Nou hebben ze dus een vrij stevig zilverlaagje gebruikt wat ik er niet goed af kon halen. Dus ik hard krassen met een munt..... heb ik de onderliggende code ook weggekrast....
Krassen... dan win je nog eens wat...
Iemand interesse in een progje om je ICESAVE code in op te slaan en per commando de 3 letters op kan hoesten?quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:25 schreef Wexy het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar???????????????????????????????
zo hard kon ik echt niet krassen.
Heb trouwens inmiddels de code ook even op een papiertje geschreven en bij de laptop onder op de monitor geplakt... krijg t anders voor elkaar dat dat pasje steeds weer ergens anders ligt ofzo...
Opensource? Zo niet, niet aan beginnen...quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:18 schreef LaCoBo het volgende:
[..]
Iemand interesse in een progje om je ICESAVE code in op te slaan en per commando de 3 letters op kan hoesten?
Ik kan vanavond wel ff in VB klimmen. Maak ik een hip progje.
Kan, maar dan zou ook de versleuteling van wachtwoorden en code op straat liggen. Lastig vraagstuk. Maar al heeft niemand interesse maak ik 't nog voor mezelf, want dat pasje is best onhandig. Heb ooit ook zoiets gemaakt voor de postbank (die gekke pukcodes). Werkte fijn.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:31 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Opensource? Zo niet, niet aan beginnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |