Och, dat doet Thies ook ja!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:51 schreef Belana het volgende:
Ezra heeft ook zo'n ontzettend komisch iets, hij moet komiek worden. heel vaak als ie iets stouts doet gaat ie heel schuin vanuit zijn ooghoeken naar je kijken, maar zo erg dat zijn ogen dus helemaal wegdraaien of zo dat ie scheel kijkt. hou dan je lachen maar in dus he
Je was niet de enigequote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:33 schreef owlet het volgende:
PVNou moet ik weer terugdenken aan mijn opperste verbazing (en een tikkie jaloersheid) toen je terwijl je je ná mij uitgerekend was gewoon weken vóór me beviel! Gefeliciteerd hoor en tot snel in het peutertopic
Belaan zag de bui ook al hangenquote:
Bij het vetgedrukte pieste ik bijna in mijn broekquote:Op maandag 7 juli 2008 20:45 schreef Vivi het volgende:
Duurt het nog zo lang!?
En idd heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ontaarde moeder met jeukhanden ben!.
En als het krijsen dan is verstomd en ie dan zo ligt te slapen ga ik straks nog even bij hem kijken en dan zie je die rozige wangetjes..ruik je die zoetige lucht in het nekje met vochtige krulletjes...
Totdat ie zijn ogen opendoet dan.
Hier was ie ook al zo pissed een paar dagen geleden, toen het nog snikheet was. Ik had hem ongeveer anderhalf uur geduwd in dit autootje wat vroeger electrisch was en nu niet meer. Maar na een halve flauwte besloot ik toch maar even te gaan zitten bij de zandbak. Mocht niet.
[ afbeelding ]
AMENquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:29 schreef p_iglet het volgende:
Grrrr ik ga morgen echt zo gigantisch rellen op de opvang!!
Pepijn drinkt NIET uit een tuitbeker, dat heb ik denk ik al wel 100x aangegeven. Hij snapt er gewoon geen hout van. Drinkt hooguit per toeval een paar slokjes, maar niets substantieels. Hij stopt de beker wel net als de andere kindjes in zijn mond zodat het wel lijkt alsof hij drinkt.
Nu bleek vandaag dat het dus nergens duidelijk opgegeschreven staat dat hij gewoon niet uit een tuitbeker kan drinken en het puur oefenen is.
Toen ik daarstraks Pepijn ophaalde van de opvang stond er een inval leidster, en toen ik doorvroeg hoeveel hij dan gedronken had strok ik me rot.![]()
![]()
![]()
Meneer heeft dus vandaag nog geen 100ml vocht op, in 10 uur tijd. Hooguit een paar slokjes diksap en een heel klein beetje yoghurt, want dat krijgen ze in een tuitbeker zonder antilek en gaat dus net iets beter.
Ik snap heus wel dat het makkelijk is om alle kids een tuitbeker voor hun neus te planten, maar als ik godsamme tig keer aangeef dat mijn kind dat gewoon niet snapt, dan moeten ze maar gewoon de moeite nemen om hem met een open beker te helpen. Het is niet zo dat dat uren tijd kost ofzo.
Wat zij zegt.quote:
Zou ik ook doen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:35 schreef Memmel het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Anna moet idd voor de BMR, heeft verder nooit last van de prikken en als ze koortsig wordt kan ze wel naar mijn ouders toe. Ik denk dat ik het er maar op waag.
Heb alleen die ochtend nog wel een afspraak met een paar pannekoeken, ik hoop dat het haar niet teveel wordtquote:
Maar vanaf augustus komen de flenzen op hetzelfde kdv...Dan is alle knulligheid voorbij, want flenzen zijn met 2 vrouw sterk. En die komen desnoods die beker wel ff naar Pepijn brengen !quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:48 schreef Kersjes het volgende:
P_iglet, wat een enorme knulligheid op het kdv![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |