Wat een charmeur is die Tijn
Dat wordt nog wat later...
Memmel, anders mag Anna hier wel even komen afwassen. Krijgt ze vast superschone handjes van!
We zitten met een dilemma.
Komende vrijdag is de crematie van M's oma.We waren van plan Devin gewoon mee te nemen, hij hoort er immers ook bij en aangezien ik een (voedende) moeder ben vind ik het vanzelfsprekend dat mijn kind bij me is wanneer ik niet werk. Zeker als het zo'n familie-aangelegeneheid betreft.
Toen ik vanmiddag mijn schoonmoeder sprak zei ze dat Devin maar beter niet mee kan komen. De geplande dienst gaat zeker 1,5 uur duren en da's erg lang voor een kleintje dat geen rust in zijn kont heeft en best luidruchtig is... Ik vond het niet leuk om te horen, maar begreep het wel en uit respect voor mijn schoonmoeder stemde ik in. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat Devin de "show" gaat stelen.
Probleem is nu dat ik geen oppas kan regelen. Mijn moeder is hartpatient en de afgelopen 2 weken is haar medicatie 2x verhoogd, maar ze is er erg ziek van. Duizelig, misselijk en als kers op de taart hartritmestoornissen
Vrijdag gaat ze weer naar de cardioloog, maar ze is erg verzwakt en kan dus niet op Devin passen. Iedereen die we verder zouden kunnen vragen is op vakantie, moet werken of gaat zelf naar de crematie toe.
Devin toch maar meenemen? Schoonmoeder gebeld en ze heeft het liever niet, maar als het echt niet anders kan... Alternatief is dat ik met Devin thuisblijf, maar dat wil ik eigenlijk niet en vind ik lullig tegenover mijn collega die vakantie heeft maar vrijdag moet bijspringen omdat ik niet kan werken
Blegh, wat een gedoe....
.... met gevoel voor drama....