abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:17:29 #101
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59973393
Simon klinkt als een lekkerbekje
Dan vraag je je toch af van wie hij dat geleerd heeft! Zo doet Devin vaak "mmmmmmm" als hij iets eet. Dat heeft hij niet van ons, ik denk dat hij het van mijn vader geleerd heeft. Die is sinds hij opa (van Devin) is geworden zo ontzettend opgebloeid!
Echt ontroerend om te zien ook hoe gek Devin op zijn opa is. Zodra hij hem ziet is niks of niemand anders meer interessant, alleen opa bestaat dan nog. Echte liefde tussen die 2
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:47:40 #102
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59974289
Nog even vlug zwaaien naar Kendahl.

Wat lief, die opa en Devin.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:43:18 #103
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59975849
Kan iemand het zeggen hoe lang het duurt voordat vingerverf van de huid is afgesleten? Anna lijkt op het moment een beetje op het koekiemonster met geelzucht. Het bad mocht niet baten. Maar we hebben wel drie mooie canvasjes volgekliederd!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:01:55 #104
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59981626
Sommige kleuren gaan er eerder af dan andere, is mijn ervaring Memmel. Maar met een dag of twee is het wel weg, bij ons
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:27:09 #105
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59982181
HIer hebben we het charme-offensief bij ernstige ondeugendheid..
Tijn doet iets heel ondeugends .. doet net of hij het heel erg vind dat hij 'nee' te horen krijgt..
Legt z'n hoofd op m'n schoot.. zet zwoele blik op..
"Hai!!"

hoe kan je nou serieus blijven met zoiets?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:06:57 #106
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59983094
Wat een charmeur is die Tijn
Dat wordt nog wat later...

Memmel, anders mag Anna hier wel even komen afwassen. Krijgt ze vast superschone handjes van!

We zitten met een dilemma.
Komende vrijdag is de crematie van M's oma.We waren van plan Devin gewoon mee te nemen, hij hoort er immers ook bij en aangezien ik een (voedende) moeder ben vind ik het vanzelfsprekend dat mijn kind bij me is wanneer ik niet werk. Zeker als het zo'n familie-aangelegeneheid betreft.
Toen ik vanmiddag mijn schoonmoeder sprak zei ze dat Devin maar beter niet mee kan komen. De geplande dienst gaat zeker 1,5 uur duren en da's erg lang voor een kleintje dat geen rust in zijn kont heeft en best luidruchtig is... Ik vond het niet leuk om te horen, maar begreep het wel en uit respect voor mijn schoonmoeder stemde ik in. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat Devin de "show" gaat stelen.
Probleem is nu dat ik geen oppas kan regelen. Mijn moeder is hartpatient en de afgelopen 2 weken is haar medicatie 2x verhoogd, maar ze is er erg ziek van. Duizelig, misselijk en als kers op de taart hartritmestoornissen
Vrijdag gaat ze weer naar de cardioloog, maar ze is erg verzwakt en kan dus niet op Devin passen. Iedereen die we verder zouden kunnen vragen is op vakantie, moet werken of gaat zelf naar de crematie toe.
Devin toch maar meenemen? Schoonmoeder gebeld en ze heeft het liever niet, maar als het echt niet anders kan... Alternatief is dat ik met Devin thuisblijf, maar dat wil ik eigenlijk niet en vind ik lullig tegenover mijn collega die vakantie heeft maar vrijdag moet bijspringen omdat ik niet kan werken

Blegh, wat een gedoe....
pi_59983228
tsja lastig joh Kersjes. Ik vind het eigenlijk ook niet echt "kunnen" om Devin mee te nemen naar een begrafenis. Het is ook wat je zegt, hij moet er niet de show gaan stelen uit respect voor zijn overgrootoma. Van zo'n kleintje kun je niet verwachten dat hij zich anderhalf uur lang stil houdt.
Gaat hij niet naar een kdv? Zodat je daar kan vragen of ze nog een plekje hebben voor een extra dag?
Je woont natuurlijk niet in de buurt, anders mocht Devin hier wel komen spelen
(woon in Drenthe)
Buren ofzo dan?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2008 @ 22:13:10 #108
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_59983260
Moeilijk zeg Kersjes. Allerleerst gecondoleerd. Ik denk dat ik dan wel zou gaan met Devin, maar achterin ga zitten zodat je af en toe met hem naar buiten kan voor een loopje ofzo als hij het zat is. Je bent er dan zowieso voor en na de dienst bij en tijdens de dienst dan maar wat minder zichtbaar aanwezig. Ik hoop dat het zo een mooie tussenoplossing zou kunnen zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee met mijn eigen kind, maar het is me tijdens uitvaartdiensten wel opgevallen dat mensen met kleine kinderen dit doen.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:16:57 #109
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59983368
Kun je niet afspreken dat je wel gaat, maar dat jij met Devin uit de zaal/kerk/synagoge (ben ff de weg kwijt qua religie, sorry!) gaat als ie veel herrie gaat maken? Dit omdat het om M.'s oma gaat, dus dat hij dan kan blijven?

Koop evt een speeltje dat nieuw voor hem is, dat wil ze nog weleens een poos bezig houden.

Zelf heb ik alleen maar hele warme herinneringen aan een net lopende Freek, die zich optrok aan de kist van mijn oma, heel ontroerend vond ik dat, maar ik weet ook dat dat niet bij alle mensen zo werkt.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:21:43 #110
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59983497
Karin, hij gaat niet naar een kdv. De oma's passen normaal gesproken om-en-om op, dat gaat nu dus niet. Dank voor het aanbod, maar Drenthe is idd een beetje uit de buurt, hoewel we wel naar Verweggistan moeten. Eerst naar Apeldoorn, dan naar Dieren. ook niet naast de deur voor ons.

Slaapmeisje, dat lijkt me ook het best inderdaad.
En dan maar heel hard hopen dat meneertje door alles heenslaapt!

Leah, dat afscheid van Freek klinkt mooi!
Dank voor de tip, hij heeft nog "nieuw"speelgoed van zijn verjaardag in de kast staan.
pi_59983558
ik zou ook met Devin gaan hoor.

Hield Devin's overgrootoma van kinderen?? Dan zou ik hem zeker mee nemen.
Was het zo'n oma die liever helemaal geen kinderen zag, dan ligt het weer ff anders..

maar waarom zou hij daar niet bij horen? Het was toch ook ZIJN overgrootoma.
draagdoek en speeltje mee en evt ff weglopen als het niet gaat.

Pepijn is met zijn papa naar de begrafenis van een bewoner van het werk geweest. Dus veel verder weg. Maar ook daar vond niemand een probleem dat hij mee was.
  Milf dinsdag 8 juli 2008 @ 22:28:04 #112
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_59983682
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:45 schreef Vivi het volgende:
Duurt het nog zo lang!?

En idd heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ontaarde moeder met jeukhanden ben! .

En als het krijsen dan is verstomd en ie dan zo ligt te slapen ga ik straks nog even bij hem kijken en dan zie je die rozige wangetjes..ruik je die zoetige lucht in het nekje met vochtige krulletjes...

Totdat ie zijn ogen opendoet dan.

Hier was ie ook al zo pissed een paar dagen geleden, toen het nog snikheet was. Ik had hem ongeveer anderhalf uur geduwd in dit autootje wat vroeger electrisch was en nu niet meer . Maar na een halve flauwte besloot ik toch maar even te gaan zitten bij de zandbak. Mocht niet.

[ afbeelding ]
Bij het vetgedrukte pieste ik bijna in mijn broek !

Dana kan ook zo heerlijk jengelen als ze haar zin niet krijgt. Met van die mooie dikke krokodillen tranen. . Of als ik haar op de stoutstoel zet. Dan begint dat lipje al te trillen en te vervormen en en ja hoor!! Waterlanders. Maar dan op zo'n manier dat ik dan weer moet lachen. Ik smeer hem dan maar even snel naar de keuken . Ze begint anders ook te lachen met zo'n grijns.. "ik ben heel lief he mama en ik mag nu wel weer van de stoel af" Om vervolgens nog 20 decibel harder te gaan krijsen omdat ze helaas pindakaas toch echt niet van de stoel af mag.

Mijn vader zei altijd : "Vroeger waren jullie om op te vreten. Nu denk ik, had ik het maar gedaan"
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:50:53 #113
3011 E.T.
pi_59984282
ik ben ook voor 'meenemen', Kersjes Ik ben het met p-iglet eens.. het was toch ook zijn overgrootoma? En ik weet niet hoe die band was natuurlijk.

Tijdens de crematie van Swets z'n vader had ik m'n stiefmoeder mee die op de kinderen lette (Saskia was toen 3 en Tijn 2 maanden) en evt. weg kon lopen als dat nodig was. Bij een oma zou ik zelf die 'functie' wel op me kunnen nemen, die is toch wat verder weg.

Persoonlijk vind ik het zelfs een beetje 'raar' dat iemand voor een ander gaat bepalen of diegene wel of geen afscheid mag nemen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 23:04:23 #114
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59984676
Even goed over gesproken net en zoals we in eerste instantie al van plan waren nemen we hem gewoon mee.
Stel dat..... er een manier is waarop je na je dood naar je dierbaren zou kunnen "kijken". En stel dat je dan ook je afscheid zou kunnen zien. Verdomd sneu als dan blijkt dat allemaal familieleden niet gekomen zijn om je die laatste eer te "bewijzen".
Oma hield van d'r achterkleinkinderen. Ze heeft met het afscheid afgelopen zondag Devin wel 4 keer gekust en elke keer als hij zich aan haar bed omhoogtrok deed ze haar ogen open en wilde ze hem zien
  dinsdag 8 juli 2008 @ 23:07:24 #115
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59984766
En dan even een heel ander onderwerp:
Na zijn eerste boventand die door is gekomen van het weekend ontdekte ik vanavond ineens een 2e
Dat verklaart zijn onrust en de 5 enorme poepluiers van vandaag.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 23:09:34 #116
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59984825
Kersjes. van harte gecondoleerd!

Ik moet vrijdag helaas werken, het is echt retedruk, anders had ik wel thuis kunnen werken en oppassen, maar het gaat echt niet. Sorry...
(En we moeten nog steeds een keertje afspreken om die pillen te geven.)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 9 juli 2008 @ 06:56:14 #117
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59988525
Kersjes dit lijkt me inderdaad het beste. Heel veel sterkte!

Even een vraagje: Anna moet de 22e weer naar het cb voor haar prikken. We zitten dan ook midden in de verhuischaos, want op de 29e gaan we over. Zouden jullie de prikken verzetten omdat het toch allemaal al wat stressvoller is of zouden jullie het gewoon doen en maar zien hoe het loopt?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 9 juli 2008 @ 08:57:27 #118
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59989223
Ik zou gewoon gaan, tenzij ze heel erg heftig reageert op de prikken tot nu toe? Tussen de 22e en de 29e zit zat tijd toch...

Aanvulling: Moet ze voor de BMR? Want dan zou ik het wel even uitstellen. Omdat die reactie vaak pas later optreed en best heftig kan zijn.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2008 @ 09:05:46 #119
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_59989319
Wat Vivi zegt. Hoe reageerde ze tot nu toe op de prikken? Milo heeft amper last ervan gehad en ook de BMR reactie was minimaal. Ik zou dus gewoon wel gaan. Heb je eventueel een uitwijkmogelijkheid voor als Anna echt koortsig is?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_59989396
Wij houden wel altijd een dagje rust aan voor Ronja. We gaan niet naar de stad, de kinderboerderij of familiebezoek maar ze speelt binnen en slaapt veel.
In die zin zou ik zelf niet prikken als je die dag tien keer heen en weer moet rijden maar als je gewoon met haar thuis kan zijn en daar bezig kan zijn zou ik het wel doen.
  woensdag 9 juli 2008 @ 10:20:14 #121
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59990319
Kersjes, ik zou hem ook meenemen. En inderdaad achterin gaan zitten. Ik vind overigens dat je het een kind niet kwalijk kan nemen als het niet stil kan zijn op die leeftijd. Dat hoort er toch bij? Hij is ook deel van de familie en dan toevallig een deel dat herrie maakt. En als het dan idd te storend wordt, kun je even de zaal uitlopen. Dus achterin zitten is dan een goed idee.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 9 juli 2008 @ 10:24:29 #122
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59990380
Kersjes gecondoleerd en wat een moeilijke keuze zeg (Al vind ik de keuze die je nu gemaakt hebt met die gedachte erachter echt een hele mooie ) Sterkte vrijdag!
  woensdag 9 juli 2008 @ 10:57:13 #123
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_59990952
Hallo, ik ben vader van een 1 jaar + 1mnd. oude dochter en heb een klein vraagje...

Is dit typisch dreumes gedrag, of heeft onderstaande met een 'groei' periode / tanden die doorkomen te maken?

Onze dochter sliep altijd supergoed, van savonds 20:00 / 21:00 tot +/- 08:30. Overdag 1 a 2 slaapjes van een uurtje.

1,5 weken terug is ze op zondag wat ziekjes geworden 39 / 40 graden koorts, veel huilen natuurlijk een heel humeurig.

Na 2 dagen was het een stuk beter.

Maar nu komt het, sinds die tijd wordt ze gem. 2 a 3 keer per nacht wakker en wil ze bijna niet gaan slapen savonds.

We horen haar bijv. om 02:00 huilen, gaan na een paar minuten kijken, blijkt dat ze in bed zit of staat.
Als je haar weer op d'r rug legt gaat ze huilen en wil ze weer gaan zitten.
Als je haar uit bed neemt valt ze bijna direct op je schouden in slaap, maar zodra je haar teruglegt begint het gehuil weer. Vorige keer ben ik terug naar bed gegaan en heeft ze een uur gehuild, daarna toen ik bij haar zat is ze practisch zittend in slaap gevallen, vervolgens legde ik haar op haar rug en ze sliep verder.

Wat ik ook niet snap, ze wordt elke dag nu standaard om 5 uur wakker, ze zit dan in bed, maar ze weigert om zelf terug op haar rug te gaan liggen, terwijl ze dit wel kan. als je haar vervolgens weer op de rug legt gaat ze weer proberen te zitten.

- Ik heb al geprobeerd om haar melk te geven (wil ze niet echt, ze heeft geen honger)
- Ik verschoon haar
- Ze heeft het ook niet te warm of te koud
- In haar mond voel ik aan de beide zijkanten wel een soort bobbeltje zitten, ik doe daar dan dontox op

1 weekje hou je het wel vol, maar je begint er wel steeds vermoeider van te worden.
pi_59991308
Kersjes, gecondoleerd! Klinkt als een goede keuze met een mooie gedachte erachter!

Memmel, ik zou anders even met het CB overleggen! De reactie kan toch zoveel verschillen per kind.

R_B, kan aan verschillende dingen liggen.
Tandjes zou goed kunnen. Dat kan soms flink pijn doen en mijn zoontje wil dan ook niet altijd in zijn eigen bed liggen.

Als mijn zoontje ziek geweest was, dan was is hij altijd een paar dagen flink van slag. Hij heeft ineens een ander slaapritme en dan vaak ook 's nachts wakker of 's avonds ineens niet naar bed willen. Wat wij dan doen is een paar dagen een strak ritme. Dat wil zeggen 's ochtends vroeg wakker maken. Overdag proberen zo veel mogelijk wakker te houden en dan 's avonds rond een normale tijd naar bed. En na een paar dagen nergens last meer van!

Verder kan het misschien ook gewoon uitproberen zijn?
Of is ze misschien verkouden, dan wil het liggen ook niet altijd fijn zijn.
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:47:39 #125
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59994856
R_B, lastig. Mijn zoon heeft ook wel eens van die nachten. Ik laat hem niet alleen huilen. Punt één vind ik dat zielig en punt twee heb ik ook niet het idee dat het wat oplost. Ik heb een bedje naast ons bed staan waar ik hem dan in leg. Werkt prima. En het is ook niet zo dat hij dan per sé de volgende nacht wéér daar wil slapen. Al gaat dit slaapgedrag wél met perioden. weken slaapt hij prima in zijn eigen bed zonder 's nachts wakker te worden. En dan is er weer een week dat hij 3 nachten naast me ligt.
Overigens beginnen kinderen vanaf één jaar ook te dromen. Wellicht heeft je dochter daar last van. Maar meestal is dat in de vooravond.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_59995999
Mijn dochter doet dat ook weleens R_B, maar bij haar is het puur uitproberen.
Nemen we haar bij ons, gaat ze meteen weer slapen
Dus dan laten we haar gerust een poosje huilen, ze stopt vanzelf weer en gaat dan weer slapen
Om het de weken erna ook niet weer te proberen

Tuurlijk als we weten dat ze niet lekker is of wat dan ook dan halen we haar er wel uit

Jeetje, ben ik dan hier de enige die Meike niet zou meenemen naar een begrafenis?
Maakt me verder niet uit hoor, dat jullie er anders over denken, maar het verbaast me
(het "hij hoort er toch ook bij-argument" klinkt alsof het leuk voor Devin is ofzo, ik denk niet dat je hem er plezier mee doet. Maar misschien dat hij zich met een nieuw speeltje/speentje/koekjes enz wel een poosje kan vermaken.Ik hoop in ieder geval voor je dat het een mooi afscheid wordt, sterkte vrijdag...)
pi_59996136
kersjes gecondoleerd nog. ik hoop ook dat 't goed gaat. vervelend dat je geen oppas kunt vinden, want op zich denk ik ook dat devin er nog niet zoveel aan heeft en dat je zelf meer ruimte hebt voor een goed afscheid als hij er niet bij is. maar als 't zo te combineren is, prima toch. sterkte ermee!
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2008 @ 14:46:41 #128
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_59996288
Milo is nu anderhalf en wordt de laatste tijd ook een paar dagen per week rond middernacht wakker. Echt heel hard huilen en schreeuwen en we treffen hem dan ook staand in zijn bedje aan. Dikke tranen, groot verdriet. Na wat sussen en hem in mijn armen heen en weer wiegen is hij rustiger, maar nog niet in slaap. Hij zucht dan behoorlijk en na een laatste diepe zucht kan ik hem dan weer in zijn bedje te leggen. Daar mekkert Milo wel door en ik blijf dan een tijdje naast zijn bedje op de grond zitten. Mijn aanwezigheid is dan blijkbaar genoeg. Helaas begint hij weer te huilen zodra ik mijn hand op de deurklink leg om weer naar boven te gaan. Na een half uurtje is hij meestal weer aan het slapen. We hebben ook geprobeerd hem te laten huilen en daar raakt hij zo van overstuur dat het troosten nog langer duurt en hij zowat stikt in zijn eigen verdriet. Dat doe ik dus niet meer. Vanmorgen om 05.00 uur had hij helaas weer zo’n bui, maar toen was Milo wat sneller te troosten. Het is vast een fase en ik denk inderdaad dat hij aan het dromen is dan. Ik heb trouwens niet het idee dat hij aan het uitproberen is. De afgelopen periode eet hij als een bootwerker en ontwikkelt hij zich in een razendsnel tempo. Daar zal het ook mee te maken hebben denk ik. Het gaat soms ook gewoon weken heel goed en dan slaapt hij keurig van 19.30 – 07.30 uur (in het weekend ietsje langer).
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2008 @ 14:50:00 #129
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_59996380
Karin ik zou, als het enigszins kan, Milo ook liever niet meenemen naar een uitvaart hoor. Maar in het geval van kersjes, waarin er dus echt geen oppas te vinden is, zou ik het denk ik wel doen.
  woensdag 9 juli 2008 @ 14:57:56 #130
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59996589
R_B het hoort er inderdaad een beejte bij. Het kunnen tandjes zijn, kunnen dromen en het kan uitproberen zijn. Ik ben zelf ook niet van het laten huilen. Maar als het piepen is dan laat ik het gaan. Ik kijk het eerst een 10-15 minuten aan en ga als het dan nog niet rustig, ga ik naar d'r toe. Vaak tref ik ze dan inderdaad staand of zittend in bed aan. Wat ik dan probeer is inderdaad gewoon neer te leggen, maar als dat niet lukt dan neem ik ze voor de duur van 1 slaapliedjes bij me en leg ze dan neer. Tuurlijk is ze het daar niet mee eens, maar dan is het gehuil 9 van de 10 keer binnen 5 minuten toch wel over. Gaat het echt niet, dan neem ik ze letterlijk bij me tot ze slaapt (dit is tot nu toe 2 keer voorgekomen en toen was ze ook ziekjes). Hoop dat je er wat aan hebt.

Kersjes, zelf zou ik Maud niet meenemen, maar als ik geen oppas had, dan wel. Ik zie dat Maud nog geen 5 minuten rustig te houden is, en dan zou ik mezelf tijdens zo'n afscheid dus alleen maar tekort doen. Want ik ben dan niet op mijn gemak en Maud ook niet. Maar dit is mijn gevoel bij mijn kind. Voor jou is dat misschien heel anders. Hoe dan ook heel veel sterkte en gecondoleerd.
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:06:29 #131
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59996779
Anna heeft ook soms van die periodes. Onze aanpak wisselt dan. Lekker inconcequent. Als het echt paniek is, gaan we er heen om haar wat te laten drinken en rustig te maken. Dan terugleggen. Meestal gaat ze dan weer slapen. Als ze echt overstuur blijft, mag ze bij ons in bed slapen. J. en Anna slapen dan perfect. Ik iets minder, maar na een paar nachten is het weer over en slaapt ze goed.

Een jaar geleden had ik Anna zo meegenomen, in de doek. Nu is ze veel drukker en onrustiger en zou ik het minder snel doen. Maar als er geen oppas is, dan inderdaad achterin of aan de zijkant gaan zitten zodat ik makkelijk naar buiten kan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:10:47 #132
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59996879
Kersjes, gecondoleerd nog trouwens. ik ben er niet helemaal bij vandaag geloof ik.
Ik denk ook niet dat ik Thies mee zou nemen naar een uitvaart. Maar ja, als je idd geen oppas hebt dan moet je wel.
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:12:57 #133
6473 Koosje
Deelt uit!
pi_59998517
Kersjes, gecondoleerd!
Ik 'herken' de situatie een beetje al was het met een andere gelegenheid.
Mijn zusje is laatst getrouwd en zij wilde zelf graag dat mijn baby en peuter bij de ceremonie aanwezig waren. Nu is het van tevoren niet te zeggen of de peuter zo lang stil kan zijn, dus hebben we de gok gewaagd. Peuter mocht de ringen brengen. Dat ging goed.. Daarna ben ik met peuter naar buiten gelopen omdat alle aandacht naar de verkeerde persoon ging Ik vond het best vervelend, maarja, dit leek me de juiste oplossing. Bij het 'belangrijkste' (het ja-woord) was ik in elk geval aanwezig.

Ik zou Devin dus gewoon meenemen en als het echt niet meer gaat even met hem gaan lopen of iets dergelijks.
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:43:04 #134
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59999398
Kersjes, veel sterkte met de situatie. Doe vooral wat je gevoel je ingeeft. Ik zie dat er ook een paar kindjes zijn die al weer 2 geworden zijn! Man, wat gaat het snel. Ik begin al weer bijna af te tellen zo!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60003030
Grrrr ik ga morgen echt zo gigantisch rellen op de opvang!!

Pepijn drinkt NIET uit een tuitbeker, dat heb ik denk ik al wel 100x aangegeven. Hij snapt er gewoon geen hout van. Drinkt hooguit per toeval een paar slokjes, maar niets substantieels. Hij stopt de beker wel net als de andere kindjes in zijn mond zodat het wel lijkt alsof hij drinkt.

Nu bleek vandaag dat het dus nergens duidelijk opgegeschreven staat dat hij gewoon niet uit een tuitbeker kan drinken en het puur oefenen is.
Toen ik daarstraks Pepijn ophaalde van de opvang stond er een inval leidster, en toen ik doorvroeg hoeveel hij dan gedronken had strok ik me rot.
Meneer heeft dus vandaag nog geen 100ml vocht op, in 10 uur tijd. Hooguit een paar slokjes diksap en een heel klein beetje yoghurt, want dat krijgen ze in een tuitbeker zonder antilek en gaat dus net iets beter.

Ik snap heus wel dat het makkelijk is om alle kids een tuitbeker voor hun neus te planten, maar als ik godsamme tig keer aangeef dat mijn kind dat gewoon niet snapt, dan moeten ze maar gewoon de moeite nemen om hem met een open beker te helpen. Het is niet zo dat dat uren tijd kost ofzo.
pi_60003337
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:29 schreef p_iglet het volgende:
Grrrr ik ga morgen echt zo gigantisch rellen op de opvang!!

Pepijn drinkt NIET uit een tuitbeker, dat heb ik denk ik al wel 100x aangegeven. Hij snapt er gewoon geen hout van. Drinkt hooguit per toeval een paar slokjes, maar niets substantieels. Hij stopt de beker wel net als de andere kindjes in zijn mond zodat het wel lijkt alsof hij drinkt.

Nu bleek vandaag dat het dus nergens duidelijk opgegeschreven staat dat hij gewoon niet uit een tuitbeker kan drinken en het puur oefenen is.
Toen ik daarstraks Pepijn ophaalde van de opvang stond er een inval leidster, en toen ik doorvroeg hoeveel hij dan gedronken had strok ik me rot.
Meneer heeft dus vandaag nog geen 100ml vocht op, in 10 uur tijd. Hooguit een paar slokjes diksap en een heel klein beetje yoghurt, want dat krijgen ze in een tuitbeker zonder antilek en gaat dus net iets beter.

Ik snap heus wel dat het makkelijk is om alle kids een tuitbeker voor hun neus te planten, maar als ik godsamme tig keer aangeef dat mijn kind dat gewoon niet snapt, dan moeten ze maar gewoon de moeite nemen om hem met een open beker te helpen. Het is niet zo dat dat uren tijd kost ofzo.
AMEN
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:35:02 #137
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60004619
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:40 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

AMEN
Wat zij zegt.

Anna moet idd voor de BMR, heeft verder nooit last van de prikken en als ze koortsig wordt kan ze wel naar mijn ouders toe. Ik denk dat ik het er maar op waag.
pi_60005110
Zou ik ook doen Memmel.
Meike heeft juist altijd veel reactie gehad op prikken, maar op de BMR weer helemaal niet
Hopelijk is dat bij Anna ook zo!
pi_60005341
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:35 schreef Memmel het volgende:

[..]

Wat zij zegt.

Anna moet idd voor de BMR, heeft verder nooit last van de prikken en als ze koortsig wordt kan ze wel naar mijn ouders toe. Ik denk dat ik het er maar op waag.
Zou ik ook doen!
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:29:02 #140
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60005852
Oh.. P_iglet ,ik zou ook woest worden!
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:39:33 #141
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60006102
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Zou ik ook doen!
Heb alleen die ochtend nog wel een afspraak met een paar pannekoeken, ik hoop dat het haar niet teveel wordt
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:48:33 #142
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60006333
P_iglet, wat een enorme knulligheid op het kdv
Terecht dat je boos bent!

R_B, mijn zoontje van vrijwel dezelfde leeftijd is de laatste tijd ook zo aan het spoken 's nachts. Haast elke nacht is het raak: meerdere keren wakker worden, heel hard huilen en NIET willen liggen... Slopend
In 1 week tijd zijn er 2 tandjes doorgekomen en hij is verkouden. Misschien komt het daardoor maar als ik het zo allemaal lees hier kan het net zo goed gewoon zo'n typische fase zijn

Nog even over de crematie: Devin gaat mee. Niet voor de lol, niet omdat hij er zelf nou zoveel aan hebben zal, maar gewoon omdat hij onderdeel is van ons gezin.
En nu is er wel weer genoeg over geluld

Sterkte voor alle ouders met onrustige nachtbrakers!
pi_60009934
wel heel erg slordig van ze p_iglet. ik zou ook woest zijn. zit je daar al die moeite voor tedoen. en gewoon, de achteloosheid! bah!
werken ze/jullie ook met een 'overdrachtsschriftje'? bij ons kdv deden ze dat bij die kleintjes wel. vond ik een prettige gelegenheid om dingen die ik ze graag wilde laten weten even rustig op een rijtje te zetten. bij 't brengen is 't vaak druk, met andere ouders enz, en komt het er niet altijd van om uitgebreid informatie uit te wisselen.
pi_60012174
Hier geen overdrachts schriftje, wel een schriftje met voorgeprinte bladzijden waarop ze zetten hoevaak en hoelang ze slapen, bij de baby's hoeveel ze van hun fles op hebben en verder wat de groteren gegeten hebben (maar dus NIET hoeveel daarvan).

ik heb om 8.00 gebeld en vanaf 9.15 is de hoofdleidster van de groep aanwezig, dus ik breng pepijn rond die tijd en wil dan even met haar praten. Dan maakt ze desnoods maar ff tijd.
pi_60013632
Ok hoofdleidster van Pepijn zijn groep gesproken net.
De invalleidster van gisteren heeft gewoon echt niet goed gekeken, want de hoofdleidster heeft het laten zien en op minstens 3 plekken staat genoteerd dat pepijn alleen uit een tuitbeker drinkt om te oefenen en dat hij vervolgens nog geholpen moet worden...
Ze kletste dus gisteren uit haar nek toen ze tegen mij zij dat ze het niet wist omdat het nergens genoteerd staat.
Die krijgt dus een flinke uitbrander.
Verder gaan ze ook op een open beker zijn naam zetten, zodat hij bij ieder drink moment 2 bekers krijgt.
En met het oog op de invallers in de zomer periode plakken ze ook nog een post-it op zijn bakje.

Dus hopelijk gaat het vanaf nu goed
Vandaag en morgen is iig de hoofdleidster gewoon op de groep.
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:27:15 #146
190853 RockabeIIa
pi_60014022
Goed aangepakt, piglet. Vooral niet over je heen laten lopen met gezwam en geneuzel. Ik heb me ook wel eens af laten troeven door anderen die meenden het beter te weten wat betreft mijn eigen kind maar inmiddels ben ik er van overtuigd dat ik (en mijn vriend) het allerbest weten wat goed is voor ons kind en hoe hij in elkaar steekt.
Ik krijg nu elke keer op het KDV te horen dat hij het zo goed doet. En ik zie het gelukkig zelf ook. Hij is heel blij als ik hem ophaal maar wil 1 minuut later echt nog wel even doorspelen. En gisteren zag ik hoe twee iets oudere jongens met hem speelden. Ze zijn een half jaar ouder maar doen net alsof Brent heeeeeeeeel ienieminie is en zijn heel voorzichtig. Het zag er zo vertederend uit! Brent kreeg ook een afscheidszoen van die 2 (en ik ook ) en toen gingen ze hem ook nog uitzwaaien. Ik had ze echt zo op willen eten mee willen nemen.
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:28:20 #147
190853 RockabeIIa
pi_60014052
R_B hier is het af en aan slecht slapen en zo opeens houdt zo'n periode weer op en slaapt hij weer heerlijk door.
pi_60026423
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:48 schreef Kersjes het volgende:
P_iglet, wat een enorme knulligheid op het kdv
Maar vanaf augustus komen de flenzen op hetzelfde kdv...Dan is alle knulligheid voorbij, want flenzen zijn met 2 vrouw sterk. En die komen desnoods die beker wel ff naar Pepijn brengen !

En Memmel gaat naar een paar pannekoeken op de ochtend van het CB prikgebeuren . Ik zal zorgen voor een paar flinke, dan kunnen ze lekker smullen met z'n 3-en !

Tenzij Pepijn mee komt smullen? Dan haal ik 2 pakken
  donderdag 10 juli 2008 @ 19:56:45 #149
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60026589
Jaaaa pannekoeken! PM je nog wel effe het exacte adres, staat zo raar als ik verkeerd aanbel: "hallo!! Wij komen voor de pannekoeken!" Dan helpt Anna Pepijn wel even met het diksap achterover te gieten.

Anna lag vandaag zeer vroeg op bed, hoeveel geluid kan er nou helemaal uit zo'n frummel komen...pfffff het hield niet op.
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:27:44 #150
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60028515
Gezellig zeg, Pepijn en de flensjes straks samen op het kdv!

Vandaag stond het gevreesde bezoek aan de oogarts gepland om 10:15 uur. We waren netjes, zoals ons verzocht werd, 20 minuten voor die tijd aanwezig. Toen we eindelijk aan de beurt waren om 11:30 had Devin het hele AMC al rondgekropen en lag hij net 10 minuten te slapen in de wagen
Zeker 'n half uur binnen geweest, zowel hij als ik werden gezien door de oogarts, een kinder-oogarts, een orthoptiste en een stelletje co/arts - assistenten. Na gekrijs, gehuil en een keur aan interessante houdgrepen is de conclusie: zo goed als zeker Meesman's (mijn oogziekte) en een vermoedelijke sterkte van +2. Zijn oogjes staan recht, maar omdat ik als kind een lui oog heb gehad is de kans groot dat hij het ook heeft.
In oktober hebben we een dubbele vervolgafspraak staan bij zowel de orthoptiste als de kinder-oogarts. Ik hoop dat meneertje dan wat beter gaat meewerken, maar die kans is natuurlijk klein. Er werd ook al gesproken over een eventueel roesje
Nou ja, hij heeft er niks erg aan overgehouden. Daarna lekker geluncht bij IKEA en flink uitgeleefd bij Ballorig.
pi_60028767
wanneer komt pepijn mee smullen, en waar???
pannenkoeken lust pepijn wel!

Helaas komen de flensjes niet bij pepijn op de groep, en zelfs niet op dezelfde verdieping...
Ze moeten maar snel leren praten, dan kunnen ze zelf vertellen dat ze samen willen spelen

Pff jeetje kersjes voor jou en devin
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:44:59 #152
94046 PM-girl
pi_60028927
Sjee P_iglet, wat rot zeg! Ik geef altijd de rietjesbeker mee, voor zover ik weet mag hij die door de dag heen gebruiken, zonder al te veel knoeigevaar dus. Is dat misschien iets?
*
pi_60029053
dat snapt meneer niet
sportdoppen van spaflesjes enzo dan weer wel. of pakjes, want dan kan je eerst even in het pakje knijpen om hem duidelijk te maken dat er drinken uit komt.

maar vandaag heeft hij... 2 ikea bekertjes diksap op, 2 ikea bekertjes water, 1 grote beker yoghurt en dan nog wat slokjes diksap uit de tuitbeker...
meneer was meteen ook een stuk gezelliger vanavond
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:02:24 #154
94046 PM-girl
pi_60029377
Oja, zo'n sportbekertuut is hier favoriet! Dat is eigenlijk nog lekveiliger, heb ik gemerkt.
*
  vrijdag 11 juli 2008 @ 10:33:16 #155
24188 Belana
kloon van belana
pi_60036658
zondag wordt Ezra 2
2 jaar alweer mijn doppie
morgen vieren we het. Niet veel visite, want iedereen is op vakantie, maar dat mag de feestvreugde niet drukken
Ezra is uitgegroeid tot een eigenwijs kereltje die precies weet wat hij wel en vooral wat ie niet wil
Hij is een enorme knuffelkont en kan heel lief spelen. Het praten gaat steeds beter, maar hij is wel wat gefrustreerd dat het nog allemaal niet goed genoeg lukt.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 11 juli 2008 @ 10:34:19 #156
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_60036679
Bedankt voor jullie reacties!

ff een update hier.
Eergisteren werd mijn dochter alleen nog 1 keertje om 6 uur wakker, we hebben haar het laatste uurtje toen bij ons laten slapen.

Gisteren werd ze alleen om 2:30 wakker (wel een klote tijd, want het breekt precies die nacht)
Ik heb het nu door denk ik.
Ze gaat zitten/staan als je haar direct terug legt dan begint ze tegen te stribbeleen...
Afgelopen nacht heb ik haar een slokje water gegeven, terug laten zitten.
Ze was zo moe dat ze haar hoofd tegen het bed leunde...(heel zielig om te zien)
Toen heb ik haar rustig op haar rug gelegd, wat gerustgesteld en na een paar minuten uit de kamer gegaan, vervolgens is ze niet meer wakker geworden.

Nu alleen maar hopen dat ze binnenkort weer een hele nacht slaapt
Het gaat dus de goeie kant op.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:51:54 #157
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60038142
Kersjes heel veel sterkte met alles. Lijkt me erg spannend.

RB fijn om te horen dat het de goede kant op gaat.

Maud heeft vanochtend uitgeslapen. Ze werd eerst om half 5 wakker. Totaal overstuur. Waarschijnlijk gedroomd. Daarna een flesje gedronken en toen vervolgens tot 9 uur uitgeslapen. Helaas kon ik er niet van meegenieten, maar vanaf de deurpost wel kunnen genieten van hoe ze aan het wakker worden was. En vooral de reactie toen ze me zag was een waar smelt moment:
*big smile* Mama!!
Dus naar d'r toe en krijg een lege fles aangereikt met de woorden: oppuh
Daarna slaapzak open
*handjes op luier* : luie bah!!
Ja, dat verbaasde me niets, na nog een fles om half 5. Maar ze was zo ontzettend gezellig en knuffelig. En toen ze op het aankleedkussen lag, hoorde ze Fleur beneden. Koppie opzij en een hele grote lach met de roep: eeeuuuu.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:03:33 #158
94046 PM-girl
pi_60040745
Belaan! Ezra al twee, nu gaan ze ineens allemaal!
Geniet van het feestje en we komen in het najaar bij jullie terug

Mijn kuikentje is ziek Zo zielig, ik denk dat het van de kiezen komt (die ik overigens nog steeds niet zie of voel aankomen). Zijn billetjes helemaal stuk, dat heeft hij nog nooit gehad. Nu maar zo veel mogelijk in zijn blootje, helaas is het geen mooi weer, dus dat betekent dweilen veel dweilen
*
pi_60041163
Och Jee PM, dan heb je het er maar druk mee!
Sterkte ermee!

Belana alvast gefeli met Ezra! Het gaat echt zo snel!!

R_B fijn dat je nu een goede aanpak hebt gevonden.

Wij kregen gister nieuwe stoelen, Meike werd helemaal dolenthousiast! Allemaal kadootjes (ze waren in folie ingepakt)
Ze is op het moment even weer aan het checken wat allemaal wel en niet mocht
Even aan de knopjes van de tv enz...

Gister zag ze een hondje op tv...."miauw" zei Meike
Nee zei oma, dat is een hondje!
"nee miauw...woewoe ja!"
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:50:32 #160
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60041980
hihi Karin wat leuk

PM sterkte. Ik geef de tip van de maizena nog maar eens. Lekker maizena op dit billen. Absorbeert het vocht, verzacht en hersteld (of dat laatste niet, maar het klonk zo leuk)....

voor Simon...
pi_60043730
Zijn jullie eigenlijk ook lid van een tijdschrift?
Ik denk dat ik voor mijn verjaardag wel een abo op een tijdschrift wil, maat twijfel welke.
-ouders van nu
-kinderen
-groter groeien
-of???
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:17:49 #162
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60043999
heb kinderen en gg. Moet eerlijk bekennen dat ik er amper in lees en hier meer dingen oppik dan uit die tijdschriften.... tijd om op te zeggen geloof ik.
pi_60044026
Ezra alweer 2

En arme Simon hopelijk is hij snel weer ok
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 11 juli 2008 @ 21:16:26 #164
94046 PM-girl
pi_60049423
Ik lees die tijdschriften allemaal wel eens, maar meer ter vermaeck dan ter leringh Daarvoor heeft men Fok!, inderdaad Chaca!

Simon is nog niet echt fit, de verhoging blijft zo te voelen, al kan ik niet temperaturen omdat zijn achterwerk een no-go area is voor mij. Volgens mij staan ze echt in de fik voor zijn gevoel, knalrood en verschillende plekken zijn stuk.
Ik smeer Sudo en strooi maizena, dus ik hoop dat het vlug verbetert.
Al is het stiekem ook wel een beetje fijn, zo'n schootdreumesje ineens, dat ken ik niet echt!
*
  vrijdag 11 juli 2008 @ 21:37:07 #165
24188 Belana
kloon van belana
pi_60049851
ach arme Simon! Hoop dat het snel beter gaat!
stormy waters...
sailin'
pi_60049916
Stiekem even genieten PM en toch maar hopen dat hij snel weer de oude Simon is.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:19:02 #167
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60050757
Belana, veel plezier morgen!

Arme Simon... Wel schattig dat hij dan ineens (weer) zo aanhankelijk is. Geniet van de knuffels PM!

Vandaag de crematie gehad. Na 5 minuten verlieten Devin en ik de dienst al, zijn geklets viel te veel op in die gehorige zaal. In de zitruimte waar we voorafgaand aan de dienst ook zaten stonden de boxen aan zodat ik de hele dienst toch heb kunnen volgen en ongegeneerd kon zitten snikken terwijl Devin aan het spelen en rondkruipen was. We zijn nog een paar keer tussendoor naar binnen gegaan en de laatste 10 minuten waren we er sowieso bij. Devin kroop toen in het rond nadat hij zich had losgewurmd. De begrafenisondernemers (?) zeiden "laat hem maar gaan, mag heus wel" Niemand leek er problemen mee te hebben, integendeel, ze keken vertederd naar die kleine nieuwsgierige jongen Toen hij dichtbij de kist gekomen was greep ik hem vast en in een innige omhelzing met mijn man namen we voor de laatste keer afscheid, zagen we oma's kist gaan door het luikje. "Kijk, oma gaat Devin, zeg maar dag" En toen zwaaide hij en moest ik nog veel harder huilen
Ik denk dat hij me probeerde te troosten, hij deed zijn voorhoofd op de mijne en drukte zijn mondje tegen me aan
Daarna, bij de koffie en broodjes (wat een rare gewoonte trouwens) alleen maar veel positieve reacties gehad over zijn aanwezigheid, van zowel bekenden als onbekenden.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:23:43 #168
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60050867
kersjes ik krijg er helemaal een beetje van... Het klinkt zo erg mooi en fijn dat Devin erbij kon zijn
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:27:45 #169
3011 E.T.
pi_60050955
Mooi Kersjes. goed afscheid zo lijkt me.
Zelf ook een goed gevoel over?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:29:45 #170
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60050998
Stiemie, dat was het echt! Alleen al het feit dat mijn schoonmoeder troost haalde door steeds met hem te knuffelen na de dienst bijvoorbeeld
Zo, en nu maar hopen dat het nog heeeeeel erg lang zal duren voordat we weer afscheid moeten nemen van een dierbare. Laat dat maar lekker gebeuren als Devin er met zijn eigen kind heen kan ofzo
  zaterdag 12 juli 2008 @ 00:10:53 #171
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60053153
Klinkt "goed" Kersjes, het afscheid.

[ Bericht 52% gewijzigd door Leah op 12-07-2008 00:24:35 ]
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_60055276
Dat klinkt 'goed' zo Kersjes. Sterkte met alles nog
  zaterdag 12 juli 2008 @ 09:48:27 #173
24188 Belana
kloon van belana
pi_60055707
dat klinkt idd goed zo kersjes, fijn dat het zo goed is gegaan. en sterkte!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 12 juli 2008 @ 13:53:28 #174
94046 PM-girl
pi_60058476
Och Kersjes, wat mooi dat jij en Devin zo afscheid hebben kunnen nemen!
*
  zaterdag 12 juli 2008 @ 14:15:30 #175
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60058835
Goed opgelost p_iglet, wel erg stom van die invalleidster.

Dat is niet leuk Kersjes, van die oogziekte. Nu moet Devin zeker een langdurig onderzoekstraject in, of valt dat mee? Dat afscheid klinkt wel supergoed. Erg , maar ook goed.

Ezra ook al 2. Gefeliciteerd! Het gaat veel te snel allemaal.

Beterschap en een voor Simon. Kapotte billen is niet leuk. Dweil ze PM.
*OUD heilige*
pi_60065261
Haha, wat een aanstellers allemaal op de foto's hierboven.
Ik kwam even kijken hoe het met Simon is. PM?
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:40:49 #177
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60065523
YPPY, dat valt best mee. Als hij het heeft dan is het zo, niks meer aan te veranderen. Maar als het eenmaal bekend is dan kunnen we rekening gaan houden met bepaalde zaken later. Diepte inschatten, (goed) kunnen zien in het donker, (schoolbord) lezen zal bijv. allemaal moeilijker zijn voor hem. Zelfs met bril die hij tzt zal moeten gaan dragen. Als je een beetje weet waar de knelpunten liggen kun je daar beter op inspringen. Zo zal ik hem bijvoorbeeld niet zo snel op honkbal doen later. Die suizende bal door de lucht zal hij met zonnig weer toch niet kunnen zien, in ieder geval niet zonder pijnlijke scheuten in zijn ogen te krijgen en 100 x te niezen. En dan de bal alsnog missen
Nou ja, dan moet hij maar op zwemmen ofzo
  zondag 13 juli 2008 @ 13:32:38 #178
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60073885
PM, op Simon zijn billen.

Kersjes, wat fijn dat je gewoon je gevoel hebt kunnen volgen bij de begrafenis.
En vervelend dat Devin ook oog'problemen' heeft.

Rocka, zouden jullie niet 8 juli met Brent naar de oogarts gegaan zijn, staat me bij??
  zondag 13 juli 2008 @ 13:36:31 #179
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60073959
Oh ja, Ezra!
We hebben niet zo veel van je gelezen, maar geen nieuws is goed nieuws he?
Fijne verjaardag, grote mooie knul!
  zondag 13 juli 2008 @ 13:40:51 #180
190853 RockabeIIa
pi_60074055
Dag dag Ezra en mama

PM, hoe is het nu met Simon? Al enige verbetering?

Moonah, nee de 30e pas.
  zondag 13 juli 2008 @ 14:10:08 #181
24188 Belana
kloon van belana
pi_60074755
lief
Ik heb tegenwoordig gewoon niet zoveel tijd meer om veel te posten
het is druk met werken, 2 kinderen en andere zaken
Maar ik ben niet verdwenen heur
tot ziens allemaal in het peutertopic
stormy waters...
sailin'
  zondag 13 juli 2008 @ 21:14:37 #182
593 sjak
Juffie Bloem
pi_60083222
Dag mooie Ezra, tot snel in het peutertopic
Lekker douchen!
pi_60083278
ff zwaaien naar Ezra en Belana

Vandaag wou ons neefje Meike een kusje geven
Meike: "neej! BAH!!
  zondag 13 juli 2008 @ 21:43:17 #184
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60083825
Dag Ezra, veel plezier bij de peuters!

Karin, hoe reageerde het neefje?

Devin had ook van de week bij Ballorig dat hij achterna werd gezeten door een jochie van net 2. Hij vond Devin lief en wilde hem aaien en een kusje geven. Meneer was het daar niet mee eens en kroop steeds zo snel mogelijk bij het jongetje vandaan. Die zag het als extra aanmoediging en rende achter hem aan terwijl hij riep `kusje, kusje!` Helemaal sip omdat hij hem niet te pakken kreeg kwam hij naar me toe en zei ` Baby is lief. Baby kusje geven. Baby wil niet kusje?`
Later, in een onbewaakt ogenblik kreeg hij hem alsnog te pakken en Devin kreeg een flinke smakkerd vol op zijn voorhoofd

Ik krijg lekker wel kusjes. Steeds meer en steeds vaker de laatste tijd. Hij komt nu ook lekker vaak knuffelen en slaat dan zijn armpjes om me heen en legt z´n hoofdje in mijn nek
Meneertje staat echt al goed los, soms zelfs´een hele minuut! Meestal tijdens het spelen, dan is hij zo geconcentreerd en heeft niet door dat hij het doet denk ik.
  zondag 13 juli 2008 @ 21:54:11 #185
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60084100
Dean maakte gisteravond ineens een 2 woorden-zin. Frappant is het wel dat meneer dus zijn avondeten weigert en ineens meldt;

"Tientje Koekje".

Tientje is dus "Deantje".
  zondag 13 juli 2008 @ 21:55:21 #186
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60084121
Devin speelt gewoon hard to get Kersjes .
  zondag 13 juli 2008 @ 21:56:19 #187
640 snoopy
peanuts
pi_60084142
Tientje

Lis kan er wel 3
In de wc bij oma hangt een touwtje voor het licht met zo'n plastic dingetje onderaan. Maar dat is gesneuveld vanmorgen. Vanavond zei Lis toen ze dat zag: 'Oh, is stuk'
  zondag 13 juli 2008 @ 21:59:41 #188
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60084211
Lis is 4 maanden ouder!
  zondag 13 juli 2008 @ 22:00:56 #189
640 snoopy
peanuts
pi_60084241
dat is waar, dat vergeet ik helemaal .
Dean, kleinen Einstein
  zondag 13 juli 2008 @ 22:10:28 #190
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60084478
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:00 schreef snoopy het volgende:
dat is waar, dat vergeet ik helemaal .
Dean, kleinen Einstein
!

Ere wie ere toekomt he .
  zondag 13 juli 2008 @ 22:19:41 #191
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60084702
Zo, Lis en Tientje zijn lekker scherp

Ik kan haast niet wachten tot die van mij ook gaat praten!
  zondag 13 juli 2008 @ 23:10:03 #192
94046 PM-girl
pi_60085926
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:23 schreef Webkim het volgende:
Ik kwam even kijken hoe het met Simon is. PM?
Wel weer goed, gelukkig, thanks for asking!

De billetjes genezen goed nu, de verhoging is weg en het vele uitslapen heeft hem goed gedaan. Het hangerige gedrag is vervangen door een verhoogd dramaqueen gehalte

Ezra, dag mooie knul! Hopelijk heb je lekker genoten vandaag, tot later!
*
pi_60086833
wat goed van Dean en Lis
  zondag 13 juli 2008 @ 23:51:01 #194
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60086964
Mooi dat het beter gaat met Simon
  maandag 14 juli 2008 @ 09:06:28 #195
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_60089912
Dag Ezra, tot later!

hier een meisje die iets te goed weet wat ze wil, of er komt iets aan, laatste kiezen, of ze moet ziek worden, of ze heeft een sprong.
Alles koek en ei, tot er iets gebeurt wat ze niet wil (of juist wel) dan gaat ze nep huilen. Het gebeurt alleen geen niet af en toe, maar op het moment de hele tijd, tot vervelends toe. pfff soms wordt je er even moe van.
Alleen spelen is ook weet even moeilijk op het moment, overal moet iemand bij zijn.
Maar ze maakt een hoop goed met haar geklets, ik denk dat ze echt meer dan 50 woordjes kent nu. En ze zegt ook al 3 woord-zinnetjes.
  maandag 14 juli 2008 @ 09:43:24 #196
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60090417
Ik word soms ook een beetje kriegelig van mijn meisje. Als ze haar zin niet krijgt begint ze een pruillipje en begint ze te "huilen". Ik probeer het te negeren, maar ik vind het wel lastig om dit te doen wanneer ik haar eigenlijk moet behoeden voor een potentiele doodsmak die ze gaat maken (wanneer ze bijvoorbeeld op de leunng van de bank staat te springen). Ze trekt dus negatieve aandacht. Zou het een sprong naar het los gaan lopen kunnen zijn? Ik hoop het, want het is soms echt niet leuk. En ik zie haar al zo weinig de laatste tijd ivm klussen (en ja, daar voel ik me schuldig over) en dan is het niet leuk als je haar vervolgens ook nog eens moet negeren.
  maandag 14 juli 2008 @ 09:53:15 #197
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60090552
Memmel, wij hebben dat ook een paar weken gehad tijdens het klussen. Ook al ging het 'maar' om 2 dagen in de week die anders waren voor Anna en ging ze dan naar oma. Toch vond ik het zo moeilijk om haar weg te brengen. Maar je doet het voor een goed doel. Straks heeft Anna een mooi nieuw huis dat helemaal (nou ja, gedeeltelijk ) af is en waar ze lekker kan spelen. Je kunt haar ook niet meenemen, want dat is te gevaarlijk en dan doe je zelf niks. Het is even vervelend, maar straks ben je zo blij dat je verhuisd bent.

Onze dame is zo gezellig. Het was moeilijk om te gaan werken vanochtend. Allemaal praatjes en commentaar op alles. Ze heeft wel buien, maar eigenlijk valt het me nog mee. Gisteren waren we met opa en oma en nichtje en aanhang in een uilenpark. Dat vond ze zo mooi. Al die dieren en maar rennen met nichtje en elkaar steeds roepen. En nichtje roepen: "ome Jarmo, waarbennuh?". Maar hoogtepunt was wel dat de trein elk kwartier langskwam.
*OUD heilige*
  maandag 14 juli 2008 @ 20:48:18 #198
94046 PM-girl
pi_60105584
Hihi, leuk he YPPY! Geef je handenvol geld uit aan een entreekaartje, zijn ze helemaal fan van de glijbaan of voorbijrijdende trein aldaar!
*
  maandag 14 juli 2008 @ 22:54:23 #199
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60108978
Ze zijn zo blij met iets kleins. Anna is helemaal gelukkig als ze "saam" kan zeggen. Met z'n drieen, dan is alles goed.

Had ik al verteld dat ik een bosje bloemen heb gekregen? Heeft ze zelf geplukt, samen met oma.
*OUD heilige*
  maandag 14 juli 2008 @ 23:08:35 #200
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60109414
Wat lief Yppy

Voelen jullie je ook wel eens schuldig als je niet de hele dag bezig bent met "vermaken"? Ik bedoel, ik doe echt heel veel leuks met Dean...ik ga elke dag bijna wel met hem naar het bos, kinderboerderij of iets dergelijks. Of thuis een boekje lezen of samen een filmpje kijken...maar zoals vanmiddag was ik echt gesloopt, en ik had nog buiten met hem gespeeld ook, maar hij verveelde zich toen we thuis waren, dat merkte ik en ik viel bijna in slaap op de bank Dan voel ik me echt lullig. Maar aan de andere kant kan ik hem toch niet 24/7 entertainen? Hoe doen jullie dat dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')