Ook bijna allemaal nieuw voor mij, mooi hoor...quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef Piles het volgende:
Ik dacht dat ik alle bloopers wel gezien, maar deze kende ik nog niet
DIe zijn leuk jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef Piles het volgende:
Nu is het afwachten tot iemand het eerste telefoongesprek uploadquote:
Of ze wachten een paar jaar, om de hype weer helemaal op te startenquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:42 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Die film komt er niet meer. De hype is over, geen geld meer mee te verdienen
Bij Phoebe ga je echt automatisch meelachen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef Piles het volgende:
Ik vond hem juist nog beter want toen kreeg je juist steeds zijn sarcastische reacties op monica te zien.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind Chandler minder tof zodra hij bij Monica is
Doe eens een voorbeeldje dan..quote:Op zondag 26 april 2009 15:39 schreef Kantar het volgende:
Wat me trouwens laatst was opgevallen is dat ze wel HEEL vaak grapjes recyclen. En dan niet alleen de obvious dingen, die juist grappig zijn doordat ze vaker terugkomen, maar ook echt ''kleine'' grapjes. Opzich niet zo erg natuurlijk, maar het valt me steeds meer op - dat komt ervan als je de afleveringen al tig keer gezien hebt.
dit is allemaal S10, kon ze al maar blijf ze leuk vinden.quote:
Voor de uncut versie moet de de Amerikaanse dvd's kopen. [url=http://www.amazon.com/Friends-Complete-Collection-Jennifer-Aniston/dp/B000H6SXMY/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1242781866&sr=8-1]Amazon heeft ze bijvoorbeeld. Let er wel op dat je DVD speler dan ook Regio 1 dvd's af moet kunnen spelen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:26 schreef bierjoost het volgende:
Weet iemand waar je de dvd box nog kan kopen behalve ebay?
Ik heb op mijn computer de UNCUT versies staan. Deze duren een aantal minuten langer (o.a. vliegveld scene van Chandler die eruit geknipt is ivm 9/11). Zijn daar ook de fysieke dvd's van te vinden?
Je weet niet hoe lang hij z'n haar al verft...quote:
er zijn toch al lang box-sets met 40dvd's en een hoop extra's?? 1e kwam al uit ergens 2005/2006. In NL is de standaard box gelverd met 30 dvd's en een paar limited varianten met 40dvd'squote:Op maandag 3 augustus 2009 17:13 schreef Pitom het volgende:
Even een bump, maar zeker niet zonder goede reden. Er zit namelijk een nieuwe Friends boxset aan te komen (zie hier). In tegenstelling tot alle eerdere Europese dvd's, betreft het hier de volledige uncut afleveringen. In sommige gevallen duren afleveringen wel een half uur, in plaats van de vaste 22 minuten waar we het tot dusver mee moesten doen. De serie is ditmaal verdeeld over 40 dvd's, enkelzijdig (eindelijk niet meer omdraaien dus). Eind september is hij in ieder geval in Engeland te krijgen (regio 2 dus).
Laat daarvan maar eens even een advertentie zien dan. Want naar mijn weten hebben wij in Europa (regio 2) in verband met een rechtenkwestie nooit de uncut episodes op dvd gekregen. Ik kan zelf iig niet wachten om al die extra scenes eindelijk te kunnen bekijken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:35 schreef Estolan het volgende:
[..]
er zijn toch al lang box-sets met 40dvd's en een hoop extra's?? 1e kwam al uit ergens 2005/2006. In NL is de standaard box gelverd met 30 dvd's en een paar limited varianten met 40dvd's
zie niet echt iets nieuws
toch wel interessant dan. Punt is echter dat ik de volledige serie al wel in de central perk box heb. Wat te doen..quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:19 schreef Pitom het volgende:
Veelal zijn het losse grappen die ze vanwege tijdsgebrek eruit hebben geknipt, dus niet door het tekortschieten aan humor. Soms is er zelfs een gehele verhaallijn uit een aflevering gehaald om een half uur terug te brengen naar 22 min. Deze outtakes zijn overigens ook wel op youtube te vinden geloof ik, maar ik denk dat ik ook deze boxset wel koop.
Edit:
Net een uur lang gag reels bekeken, damn, ik dacht dat ik ze allemaal wel kende maar er zaten er veel bij die nieuw warenquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef Piles het volgende:
zou dan wel US import zijn ( Bol en amazon engeland hebben ze wel is uitgeleverd bv ), maar dan had je hem al in 2005 kunnen kopen. In NL lopen ze ZOOOOO achterquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:23 schreef Pitom het volgende:
[..]
Laat daarvan maar eens even een advertentie zien dan. Want naar mijn weten hebben wij in Europa (regio 2) in verband met een rechtenkwestie nooit de uncut episodes op dvd gekregen. Ik kan zelf iig niet wachten om al die extra scenes eindelijk te kunnen bekijken.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:19 schreef Pitom het volgende:
Veelal zijn het losse grappen die ze vanwege tijdsgebrek eruit hebben geknipt, dus niet door het tekortschieten aan humor. Soms is er zelfs een gehele verhaallijn uit een aflevering gehaald om een half uur terug te brengen naar 22 min. Deze outtakes zijn overigens ook wel op youtube te vinden geloof ik, maar ik denk dat ik ook deze boxset wel koop.
Edit:
Ik hoop wel dat er een film komt, maar ik verwacht dat dit gerucht ook snel de kop in zal worden gedrukt, net als al die andere keren. De TT is trouwens wel weer helemaal up-to-datequote:I had the pleasure of meeting and speaking with James Michael Tyler at the Central Perk launch. This whole story is a fabrication. I asked him if a Friends movie was in the pipeline and he said the rumours were false and there were absolutely no plans for such a thing. He is however working on his own projects and will be starring in the pilot of a new series early next year.
Ik las op nu.nl dat als er een film komt (wat ik echt hoop) dat deze pas in de zomer van 2011 te zien zal zijn.quote:Op maandag 28 september 2009 18:20 schreef Jovatov het volgende:
Het is al jaren een 'ja', 'nee', 'toch wel', 'toch niet'.
Op het originele bericht is ook deze reactie binnengekomen:
[..]
Ik hoop wel dat er een film komt, maar ik verwacht dat dit gerucht ook snel de kop in zal worden gedrukt, net als al die andere keren. De TT is trouwens wel weer helemaal up-to-date
Voor welke prijs?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:46 schreef DCNY het volgende:
Zag bij mediamarkt de box liggen met alle afleveringen incl. gedelete scenes.. T is dat ik de originele box al heb, maar het ging toch weer kriebelen!
125 geloof ik.. Zie m nu op frs.nl ook voor 125 staan.. Zal eens kijken hoeveel ik nog voor de "oude" box kan krijgen..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:50 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Voor welke prijs?
Bij FRS en Bol wordt de box voor minimaal 149,95 euro verkocht, terwijl in Engeland bij Play en Amazon dezelfde box ongeveer de helft goedkoper is.
Ik wil die box maar 85 euro is nog steeds duurquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef Ayurvedwa het volgende:
http://www.play.com/DVD/D(...)Box-Set/Product.html
85 euro incl bezorging en zo te zien met nederlandse ondertiteling
Bestel bij Amazon.co.uk. Daar betaal je wel verzendkosten, maar kun je wel gewoon in ponden betalen. Dat is gunstiger dan de prijs die Play in euro's rekent.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef Ayurvedwa het volgende:
Box gisteren ontvangen en zijn inderdaad Nederlands ondertiteld.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef Ayurvedwa het volgende:
Ik heb mijn "Central Perk" box nog voor 55 euro kunnen verkopen, waardoor de nieuwe box me nog geen drie tientjes heeft gekost.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
ah men. die wil ik.
moet ik wel m'n oude box kwijt, maar die krijg ik natuurlijk nooit meer verkocht voor een redelijke prijs.
quote:
quote:THE ONE WITH ALL THE EPISODES (en alle dvd-extra s) 236 afleveringen (meer dan 80 uur) op 40 dvd's
Dat is denk ik toch via Amazon of Play. Of je moet wachten totdat de box in NL in de aanbieding komt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:48 schreef delano.888 het volgende:
Wat is nou de goedkoopste manier om aan die nieuwe box te komen? Liever zonder import, slechte ervaring.
Dat is import.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:27 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Dat is denk ik toch via Amazon of Play. Of je moet wachten totdat de box in NL in de aanbieding komt.
Die dubbel dvds heb ik van het internet gedownload en die zitten vaak rond de 3,9GB. De volledige capaciteit van die dingen worden niet gebruiktquote:Op maandag 19 oktober 2009 07:52 schreef delano.888 het volgende:
Hoe kan nou op 40 enkele dvd's evenveel (meer) staan als op 30 dubbel dvd's???
http://www.freerecordshop(...)n-1-10-5051888036129
[..]
Goedkoper om te maken? Meer winst eruit te halen? Gewoon om interessant te doen? Kan van alles zijn...quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:21 schreef delano.888 het volgende:
Aha.
Waarom zijn die andere dan niet ook op enkele discs gezet als dat gewoon kon?
Dat weet ik, maar je geeft zelf aan liever geen import. Dan denk ik dat als de box in NL iets duurder is dan in het buitenland je hem liever hier aanschaft, maar als het verschil beduidend groter is (wat hier het geval is) dat je wellicht toch wel bijj een buitenlandse website wilt bestellen.quote:
Er is zojuist een pakketje van mij uit hong kong tegen gehouden bij de douane dus ik vertrouw er niet zo veel meer in. Die was trouwens ook nog eens veel minder waard.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:16 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je geeft zelf aan liever geen import. Dan denk ik dat als de box in NL iets duurder is dan in het buitenland je hem liever hier aanschaft, maar als het verschil beduidend groter is (wat hier het geval is) dat je wellicht toch wel bijj een buitenlandse website wilt bestellen.
Tofquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:36 schreef neggix het volgende:
Vandaag op de echte Central Perk bank gezeten en achter de bar gestaan in de WB Studio'sHelaas niet meer het appartement van Monica en Rachel
Ik heb ze van de FRS, maar daar hebben ze nu andere iddquote:Op maandag 2 november 2009 16:48 schreef Twista101 het volgende:
Ik heb een vraagje.. Een vriendin van mij spaarde de Friends dvd's. Degene met de gekleurde doosjes zeg maar. Echter mist ze nog een paar seizoenen (1 tm 6), maar die zijn hier nergens meer uit te halen. Heeft iemand hier een idee waar ik deze nog kan vinden? Alvast bedankt!
De gekleurde doosjes zeg maar?quote:Op maandag 2 november 2009 16:48 schreef Twista101 het volgende:
Ik heb een vraagje.. Een vriendin van mij spaarde de Friends dvd's. Degene met de gekleurde doosjes zeg maar. Echter mist ze nog een paar seizoenen (1 tm 6), maar die zijn hier nergens meer uit te halen. Heeft iemand hier een idee waar ik deze nog kan vinden? Alvast bedankt!
Bedoel je deze http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=117695?quote:Op maandag 2 november 2009 16:48 schreef Twista101 het volgende:
Ik heb seizoen 2 t/m 5 hiervan nog nieuw in seal liggen. Mag voor een leuk bod wel wegquote:Op maandag 2 november 2009 16:58 schreef Twista101 het volgende:
Deze uitvoering:
[ afbeelding ]
Dus niet de witte die ze eerst hadden en nu dus blijkbaar ook weer uitgebracht hebben.
The One With Ross's Sandwich hoogstwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:25 schreef basmens het volgende:
even een pop quiz vraagje voor de pro's
in een epi zegt ross, oh really?!?! en dan zegt iemand anders nog wat en dan zegt hij weer oh really?!
welke epi/ scene?
moet dit gewoon wetendenk hier nu al de halve dag aan.
kudo's voor degene die het uit deze paar woorden weet.
daar dacht ik ook even aan, maar dat is em helaas niet. toch bedankt weer even gelachenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
The One With Ross's Sandwich hoogstwaarschijnlijk.
(vanaf 2 minuten)
Die was echt laatst nog op Veronica, fuckk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:25 schreef basmens het volgende:
even een pop quiz vraagje voor de pro's
in een epi zegt ross, oh really?!?! en dan zegt iemand anders nog wat en dan zegt hij weer oh really?!
welke epi/ scene?
moet dit gewoon wetendenk hier nu al de halve dag aan.
kudo's voor degene die het uit deze paar woorden weet.
quote:Ross: Oh really? Well I-I guess Monica should know about Atlantic City.
Chandler: Du-ude!
Monica: (running up to Ross) What happened in Atlantic City?!
Ross: Well, Chandler and I are in a bar…
Chandler: Did you not hear me say, "Du-ude?!"
Ross: And this girl is making eyes at Chandler, okay? So after awhile he-he goes over to her and uh, after a minute or two, I see them kissing. Now, I know what you’re thinking, Chandler’s not the type of guy who just goes to bars and makes out with girls, and you’re right, Chandler’s not the type of guy who just goes to bars and makes out with…girls.
Monica: (To Chandler) You kissed a guy?!! Oh my God.
Chandler: In my defense, it was dark and he was a very pretty guy.
Ross: Oh Mon, I laughed so hard…
Chandler: Ho-ho, so hard we had to throw out your underwear again?
Ross: Whatever dude, you kissed a guy.
Chandler: You wanna tell secrets?! Okay! Okay! In college, Ross used to wear leg warmers!
Ross: All right! All right! Chandler entered a Vanilla Ice look-a-like contest and won!
Chandler: Ross came in forth and cried!
Monica: Oh my God! (Laughing)
Ross: Ohh! Ohh! In college, Chandler got drunk and slept with the lady who cleaned our dorm!
Chandler: That was you!
Ross: Whatever dude, you kissed a guy.
Die van die sandwich komt echt het dichtste in de buurtquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:36 schreef Arn0 het volgende:
Ik denk dat ik weet wat hij bedoeld, maar volgens mij zegt hij het twee keer achter elkaar zonder dat er iemand iets tussen zegt en met een klein beetje hogere stem?
Maar welke aflevering, pff
Now I'm an EIGHT!quote:
Tip: Lees eerst het topic doorquote:Op woensdag 4 november 2009 13:39 schreef apenkutkop het volgende:
leuk! heb alle afleveringen gezien, dus die film ga ik zeker kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |