Ook bijna allemaal nieuw voor mij, mooi hoor...quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef Piles het volgende:
Ik dacht dat ik alle bloopers wel gezien, maar deze kende ik nog niet
DIe zijn leuk jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef Piles het volgende:
Nu is het afwachten tot iemand het eerste telefoongesprek uploadquote:
Of ze wachten een paar jaar, om de hype weer helemaal op te startenquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:42 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Die film komt er niet meer. De hype is over, geen geld meer mee te verdienen
Bij Phoebe ga je echt automatisch meelachen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef Piles het volgende:
Ik vond hem juist nog beter want toen kreeg je juist steeds zijn sarcastische reacties op monica te zien.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind Chandler minder tof zodra hij bij Monica is
Doe eens een voorbeeldje dan..quote:Op zondag 26 april 2009 15:39 schreef Kantar het volgende:
Wat me trouwens laatst was opgevallen is dat ze wel HEEL vaak grapjes recyclen. En dan niet alleen de obvious dingen, die juist grappig zijn doordat ze vaker terugkomen, maar ook echt ''kleine'' grapjes. Opzich niet zo erg natuurlijk, maar het valt me steeds meer op - dat komt ervan als je de afleveringen al tig keer gezien hebt.
dit is allemaal S10, kon ze al maar blijf ze leuk vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |