Is ie toch? Topicreeks: Friends #25 Een film?!quote:
quote:Acteur James Michael Tyler, vooral bekend van zijn personage Gunther in de serie Friends, is zondag op 59-jarige leeftijd overleden. De acteur leed aan prostaatkanker, zo meldt entertainmentwebsite TMZ.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:30 schreef Iemand91 het volgende:
Friends-acteur James Michael Tyler (Gunther) op 59-jarige leeftijd overleden
[..]
[ afbeelding ]
Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken. Aan de ene kant ben ik een superfan en is het natuurlijk best leuk om dingen in het echt te zien, maar tegelijkertijd vind ik het ook een beetje cringe maar kan niet uitleggen waarom.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:28 schreef Aether het volgende:
The Friends Experience komt naar Nederland
https://amsterdam.friendstheexperience.com/
Het lijkt alleen een paar ruimtes te zijn waar je foto's kunt maken? Meh. Zou echter voelen als je in de studio's zou zijn ofzo, maar niet in een aftandse stad als Amsterdam.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken. Aan de ene kant ben ik een superfan en is het natuurlijk best leuk om dingen in het echt te zien, maar tegelijkertijd vind ik het ook een beetje cringe maar kan niet uitleggen waarom.
Mensen die hier heen zouden gaan?
Nou ja, het lijkt natuurlijk wel alsof je echt op de set bent en in die ruimtes, dus dat lijkt me wel leuk en surreël, maar de focus lijkt nogal te liggen op fotomomenten en ik zie al voor me dat je dan allemaal in de rij staat om dezelfde foto's te maken, dat is echt niks voor mijquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het lijkt alleen een paar ruimtes te zijn waar je foto's kunt maken? Meh. Zou echter voelen als je in de studio's zou zijn ofzo, maar niet in een aftandse stad als Amsterdam.
Dafuq......quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Kan natuurlijk hier niet ontbreken... Chandler.
quote:
quote:In a statement to PEOPLE, Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc and David Schwimmer paid tribute to their late costar and friend, who portrayed Chandler Bing for 10 seasons on the NBC hit
The Friends cast is mourning one of their own.
Two days after Matthew Perry's sudden death, his fellow castmates from the hit television series — Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc and David Schwimmer — spoke out in a joint statement, exclusively obtained by PEOPLE.
"We are all so utterly devastated by the loss of Matthew. We were more than just cast mates. We are a family," their statement reads. "There is so much to say, but right now we’re going to take a moment to grieve and process this unfathomable loss."
"In time we will say more, as and when we are able," the statement continues. "For now, our thoughts and our love are with Matty’s family, his friends, and everyone who loved him around the world."
The message is then signed by Aniston, Cox, Kudrow, LeBlanc and Schwimmer.
(...)
quote:Nieuw onderzoek naar de dood van 'Friends'-acteur Matthew Perry
https://www.filmvandaag.n(...)acteur-matthew-perry
De autoriteiten in Los Angeles hebben een nieuw onderzoek geopend naar de dood van Friends-acteur Matthew Perry. De politie wil graag weten hoe Perry aan de ketaminedosis is gekomen die hem in oktober 2023 fataal werd. Hoewel de doodsoorzaak van de acteur al een tijdje bekend is, blijft er nog altijd veel onduidelijk over de precieze omstandigheden.
In december deelden we de resultaten van Perry's officiële autopsierapport. Hierin stond dat de acute effecten van ketamine op 28 oktober het sterven van de Friends-ster hebben ingeluid. Opvallend was echter dat de autoriteiten geen aanwijzingen konden ontdekken dat Perry de ketamine zelf had ingenomen. Bovendien werden er überhaupt geen (illegale) drugs of medicijnen in het huis gevonden.
[…]
In mijn jeugdjaren was deze serie al voor het eerst op tv. Toen niet gekeken. Pas 3 jaar geleden deze serie gekeken en man man man, precies zoals het in mijn jeugdjaren was. Wat een leuke serie is dit. Op den duur irriteerde ik me wel aan de domheid van sommige spelers maar dat was kenmerkend aan de rol. En vooral de humorquote:Op maandag 31 mei 2021 10:30 schreef Aurelius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorig topic: F&S / Friends #26 In HD!
Test ook je kennis in http://forum.fok.nl/topic/1166860
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |