Hoezoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:40 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat gaat vanaf de zomer motorloos worden
das snelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:52 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb mijn cameraatje
Goed geregeld daar bij camera.nl
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
neuhCageon&ik hebben het nog wel over gehad om samen een keer zoiets te kopen..niks van gekomen met die bandenslijtage
Onderhoud gaat te veel kosten. En bovendien heb ik de motor niet echt meer nodig.quote:
dan valt er ook niks meer te filmenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij moet gewoon andere banden eronder gooien die beter tegen het gewicht zijn bestand
[ afbeelding ]
Je hebt slechte ervaringen met badkamer onderdelen hè?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:01 schreef Rib-i het volgende:
Niemand een bullet cam ofzo, kunnen we misschien aansluiten
Beter dan dat sanitairspul
Ik lees nog geen enkele reden om de motor weg te doenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:26 schreef Crashcat het volgende:
[..]
- Onderhoud gaat te veel kosten
- En bovendien heb ik de motor niet echt meer nodig
- School is 10 minuten lopen
- in september waarschijnlijk een boetebedrag van +400 euro
Ook weinig rijden denksquote:
Sanitair hoort niet op de openbare wegquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je hebt slechte ervaringen met badkamer onderdelen hè?
Hmm... Heb nodigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik lees nog geen enkele reden om de motor weg te doen
Tis niet gratis, maar zijn nou ook weer niet de duurste zaken, zeker als je zelf montage doet. Schijven en banden zijn het duurst, maar die haal je gebruikt. 100 voor een steje banden, 200 voor set schijven.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:46 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Hmm... Heb nodigOlie Koelvloeistof Balhoofd Binnenveren Remschijven en blokken Koppaking Twee banden Remvloeistof Remschijfslot (waarschijnlijk niet goed op slot gezet in de beugel, want hij was foetsie) Luchtfilter Bougies
Wat nog meer.. Dit is alles wat zo in mij opkomt.
Plus.. Nog niks gespaard voor Japan, terwijl ik volgend jaar een jaar weg ben.
Heb dan minimaal 10000 euro nodig om daar te overleven T_T
Kwaliteits stadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dichtsbijzijnde ophaalpunt Den Bosch
OPM had nuttigere info
Zat in Brussel, net pas terug. Niet eens gelunched, alleen maar buffelen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:28 schreef Den_Haag het volgende:
Ik zal wel ergens sloom achteraan rijden
Meeten onderweg op de A12 ri N'gein?
Tot ziens in Belgie straks. Ga zo weer eens naar Antwerpen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef Rib-i het volgende:
WAARDENBURG
Regterweistraat 1
4181 CE WAARDENBURG
A2, afrit 16 Waardenburg
Telefoon 0418-652680
McDrive aanwezig
Wburg dan maar, uurtje langer slapen en vooral minder kans om te verdwalenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd![]()
11.00u Mac Ngein
12.00u Mac Wburg
![]()
zelf maar zien wat het handigst is om te meeten
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:56 schreef BazzieK het volgende:
Wburg dan maar, uurtje langer slapen en vooral minder kans om te verdwalen
Deze?quote:
quote:NIEUWEGEIN- Op donderdagochtend werd de MacDonalds in Nieuwegein overvallen en gingen de daders er met een onbekend geldbedrag vandoor. ...
quote:NIEUWEGEIN-Twee overvallers hebben vanmiddag een McDonald's in Nieuwegein
quote:19 nov 2007 ... Overvallers bedreigen bezoekers in volle Mcdonald's Nieuwegein ...
quote:22 nov 2007 ... Heftige overval op McDonalds Nieuwegein ...
De dader reed op een Bandit 1200 en er was tevens een blauw/witte motor gesignaleerd?quote:De Mc Donalds op industrieterrein Ravenswade in Nieuwegein is zondagmiddag overvallen. Twee tot nu toe onbekende mannen drongen het ...
Eerst de bochten afmaken, daarna dezelfde bochten terug rijdenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Behalve op de dijk, dan staan ze gewoon op het eind van de dijk je op te wachten
De reparaties kunnen wel wachtenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:52 schreef Crashcat het volgende:
True, maar koppakking balhoofdlager en binnenvorken tikken ook hard aan.
Begin gewoon met sparen.. Wil nog twee helmen, pak enz. in Japan halen.
Tevens heb ik nog steeds cash achter de hand nodig voor de uitkomst van de gang naar de rechtbank.
2010 kijk ik wel of ik een nieuwe motor kan kopen.
PV it isquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wburg dan maar, uurtje langer slapen en vooral minder kans om te verdwalen
Dat is bij je minnaresquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:53 schreef stinkie het volgende:
Optie houd op zondag
Degene waarbij ik het langst kan blijven slapen
Ik moest mee om voor mist te zorgenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deze?![]()
McDonald's Ravenswade 1 3439LD Nieuwegein. Telefoon, 030 - 280 11 20
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De dader reed op een Bandit 1200 en er was tevens een blauw/witte motor gesignaleerd?
Baksteenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deze?![]()
McDonald's Ravenswade 1 3439LD Nieuwegein. Telefoon, 030 - 280 11 20
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De dader reed op een Bandit 1200 en er was tevens een blauw/witte motor gesignaleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |