wat ik zegquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En de glimmende kant boven houden.
ik kan gewoon ECHT niet.quote:
Motor van mijn broertje in Baliquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:19 schreef Geerd het volgende:
leuk voor in de stad 18pk.
¤399,-quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:44 schreef Rib-i het volgende:
@Online shoppers
Ik ben op zoek naar een betrouwbare online shop voor een Sony DCR-SR55
Dixons
Bol.com
Pixmania
sony.nl
Dixons heeft beste aanbieding en staat goed aangeschrevenHelaas niet in voorraad
Alle suggesties welkom
Te laatquote:
niet normaal hoesnel het gaatquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:23 schreef Cageon het volgende:
Voorbandje is zo goed als op.![]()
Achter is binnen de kortste keren op, moet sowieso een andere op voor 15 augustus.![]()
![]()
Dus dat schiet lekker op.![]()
mosterdquote:
ik heb GEEN ideequote:Op donderdag 3 juli 2008 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet normaal hoesnel het gaathoeveel heb je nu gedaan met achter
quote:[..]
mosterd
best extreemquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:03 schreef Cageon het volgende:
ik heb GEEN idee
Maar das me 3de achterband in 11k km?
(die er nu op komt wordt nummer 4 dus)
naar het schijnt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
best extreemnormaal is het 5-6K toch met MPP's
Heb je nog garantie op je bandjes?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
naar het schijnt.
Twins verbruiken altijd al wat meer geloof ik, maarja boeit niet.
Gas bij.
liever 1k - 2k minder kilometers en veel fun dan andersom.![]()
quote:
quote:wegenbelasting ligt er ook nog.![]()
quote:Voorbandje is zo goed als op.![]()
quote:Achter is binnen de kortste keren op, moet sowieso een andere op voor 15 augustus.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig vergelijken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:50 schreef Den_Haag het volgende:
zondag dus een meet. WB, tempo vergelijkbaar met de vorige rit?
damn, die valt me dik tegen dit jaar.......quote:
quote:korting bij jaarbetaling
Bij het op naam zetten van het kentekenbewijs kon u kiezen om de belasting per tijdvak van drie maanden of voor 4 tijdvakken ineens te betalen. Heeft u voor het laatste gekozen dan krijgt u per volledig tijdvak van drie maanden ¤3 korting. U kunt later altijd verzoeken om de periode van betalen te veranderen. Neem daarvor contact op met de belastingdienst/Centrale administratie.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
Teringjantje, wilde 22.00 naar bedwant morgen om 5.00 al onderweg.
![]()
Kwart voor zes bij de grens op een collega wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga iets doen met je ervaring![]()
![]()
Hfl 13,22 per maand, vroegah was dah un een heul kwartaalquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
damn, die valt me dik tegen dit jaar.......
15,10 - Basis bedrag voor volledig tijdvak
06,35 - Provinciale opcenten
-------
21,00 - totaal tijdvak (afgerond)
84,00 - voor 4 volledige tijdvakken 4 x ¤21,00
12,00 - korting bij jaar betaling
-------
72.00 totaal te betalen
Vagina,,,,,,, vroeger (froegahhhh) was het alles in 1 x keer = de helft korting.
zo te zien hebben ze dat afgeschaft.........
[..]![]()
![]()
t was ook een tientje duurder dan bij de KTMquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
damn, die valt me dik tegen dit jaar.......
15,10 - Basis bedrag voor volledig tijdvak
06,35 - Provinciale opcenten
-------
21,00 - totaal tijdvak (afgerond)
84,00 - voor 4 volledige tijdvakken 4 x ¤21,00
12,00 - korting bij jaar betaling
-------
72.00 totaal te betalen
Vagina,,,,,,, vroeger (froegahhhh) was het alles in 1 x keer = de helft korting.
zo te zien hebben ze dat afgeschaft.........
[..]
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Exclusief bandenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
t was ook een tientje duurder dan bij de KTM![]()
![]()
Dat zeer zeker, alhoewel de pilot sport zeer snel is gesleten in de eerste 100en kmers onder de 400SMquote:
VEEL (proberen te) sliden en dan ook nog is met een te zachte band
Ja dan slijten ze hard
hier nog éénquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:22 schreef Rib-i het volgende:
Oh mèn, ik ga morgen spijt krijgen dat het zo laat is geworden![]()
Pitten![]()
08:45 de bus weer hebben
hm, vet coolquote:
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
Ik zal wel ergens sloom achteraan rijdenquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lastig vergelijken.![]()
De vorige keer had Ufootje die route al voor de vierde of vijfde keer gereden +bluetooth powerd, dus lag het tempo constant wel op niveau. Ik verwacht nu grotere verschillen vooraan op de diverse trajecten, maar op de dijkjes zal het wel wat uit elkaar getrokken worden. Flink gassen die Brabo's/Arnhemmer.![]()
Ik was maffen.![]()
Meeten onderweg op de A12 ri N'gein?
Tot ziens in Belgie straks. Ga zo weer eens naar Antwerpen.![]()
Slaap
Moe
Spierpijn
/klaagzangDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Morgenno prob, mocht het nodig zijn houden we er rekening meequote:iigquote:Meeten onderweg op de A12 ri N'gein?![]()
@tempo: route ken ik grotendeels, dus we gaan lekker doorrijden
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
no prob, mocht het nodig zijn houden we er rekening mee![]()
![]()
Iedereen houd in de gaten wie er achter hem rijd. Als die achter blijft dan blijf je inhouden tot je em weer in je spiegels ziet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik zal wel ergens sloom achteraan rijden
Tot ziens in Belgie straks. Ga zo weer eens naar Antwerpen.
alhoewel ik mij mijn eerste meet kan herinneren (ook n'gein) waarbij ik er RB de aansluiting kwijt raakten - in de pauze na een sms wisseling kwamen we elkaar op het terras weer tegen......Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Behalve op de dijk, dan staan ze gewoon op het eind van de dijk je op te wachtenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:21 schreef bvvt het volgende:
[..]
Iedereen houd in de gaten wie er achter hem rijd. Als die achter blijft dan blijf je inhouden tot je em weer in je spiegels ziet.
alhoewel ik mij mijn eerste meet kan herinneren (ook n'gein) waarbij ik er RB de aansluiting kwijt raakten - in de pauze na een sms wisseling kwamen we elkaar op het terras weer tegen......
![]()
![]()
Morgen
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
quote:
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:40 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat gaat vanaf de zomer motorloos worden
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Hoezoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:40 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat gaat vanaf de zomer motorloos worden
das snelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:52 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb mijn cameraatje
Goed geregeld daar bij camera.nlmooi
zondag probben
![]()
![]()
neuhCageon&ik hebben het nog wel over gehad om samen een keer zoiets te kopen..niks van gekomen met die bandenslijtage
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
neuhCageon&ik hebben het nog wel over gehad om samen een keer zoiets te kopen..niks van gekomen met die bandenslijtage
Hij moet gewoon andere banden eronder gooien die beter tegen het gewicht zijn bestand![]()
![]()
Onderhoud gaat te veel kosten. En bovendien heb ik de motor niet echt meer nodig.quote:
School is 10 minuten lopen. Alleen jammer van de ritjes die ik niet meer kan doen.
Over twee weken is mijn stage afgelopen en dan haal ik hem uit elkaar.
Plus er komt in september waarschijnlijk een boetebedrag van +400 euro. Moet dan voorkomen voor te hard rijden.なんだっけ![]()
dan valt er ook niks meer te filmenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij moet gewoon andere banden eronder gooien die beter tegen het gewicht zijn bestand
[ afbeelding ]
Je hebt slechte ervaringen met badkamer onderdelen hè?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:01 schreef Rib-i het volgende:
Niemand een bullet cam ofzo, kunnen we misschien aansluiten
Beter dan dat sanitairspul![]()
![]()
Ik lees nog geen enkele reden om de motor weg te doenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:26 schreef Crashcat het volgende:
[..]
- Onderhoud gaat te veel kosten
- En bovendien heb ik de motor niet echt meer nodig
- School is 10 minuten lopen
- in september waarschijnlijk een boetebedrag van +400 euro![]()
![]()
Ook weinig rijden denksquote:Sanitair hoort niet op de openbare wegquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je hebt slechte ervaringen met badkamer onderdelen hè?![]()
![]()
Hmm... Heb nodigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik lees nog geen enkele reden om de motor weg te doen
Olie Koelvloeistof Balhoofd Binnenveren Remschijven en blokken Koppaking Twee banden Remvloeistof Remschijfslot (waarschijnlijk niet goed op slot gezet in de beugel, want hij was foetsie) Luchtfilter Bougies
Wat nog meer.. Dit is alles wat zo in mij opkomt.
Plus.. Nog niks gespaard voor Japan, terwijl ik volgend jaar een jaar weg ben.
Heb dan minimaal 10000 euro nodig om daar te overleven T_Tなんだっけ![]()
Tis niet gratis, maar zijn nou ook weer niet de duurste zaken, zeker als je zelf montage doet. Schijven en banden zijn het duurst, maar die haal je gebruikt. 100 voor een steje banden, 200 voor set schijven.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:46 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Hmm... Heb nodigOlie Koelvloeistof Balhoofd Binnenveren Remschijven en blokken Koppaking Twee banden Remvloeistof Remschijfslot (waarschijnlijk niet goed op slot gezet in de beugel, want hij was foetsie) Luchtfilter Bougies
Wat nog meer.. Dit is alles wat zo in mij opkomt.
Plus.. Nog niks gespaard voor Japan, terwijl ik volgend jaar een jaar weg ben.
Heb dan minimaal 10000 euro nodig om daar te overleven T_T
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
True, maar koppakking balhoofdlager en binnenvorken tikken ook hard aan.
Begin gewoon met sparen.. Wil nog twee helmen, pak enz. in Japan halen.
Tevens heb ik nog steeds cash achter de hand nodig voor de uitkomst van de gang naar de rechtbank.
2010 kijk ik wel of ik een nieuwe motor kan kopen.なんだっけ![]()
Kwaliteits stadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dichtsbijzijnde ophaalpunt Den Bosch
OPM had nuttigere info![]()
![]()
Zat in Brussel, net pas terug. Niet eens gelunched, alleen maar buffelen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:28 schreef Den_Haag het volgende:
Ik zal wel ergens sloom achteraan rijden
Tot ziens in Belgie straks. Ga zo weer eens naar Antwerpen.
![]()
Moet nog de route bepalen, iets van Utrecht ofzo.![]()
Onderweg samen is natuurlijk ok.
![]()
Maarre is dit de nieuwe meetspot, of haakt Rib-i hier om 12.00 in.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef Rib-i het volgende:
WAARDENBURG
Regterweistraat 1
4181 CE WAARDENBURG
A2, afrit 16 Waardenburg
Telefoon 0418-652680
McDrive aanwezig![]()
Wburg dan maar, uurtje langer slapen en vooral minder kans om te verdwalenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd![]()
11.00u Mac Ngein
12.00u Mac Wburg
![]()
zelf maar zien wat het handigst is om te meeten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:56 schreef BazzieK het volgende:
Wburg dan maar, uurtje langer slapen en vooral minder kans om te verdwalenbeter rijd je met rib mee ofzo
![]()
![]()
Als ik kom gaat het ook Wburg worden
Optie houd op zondag
Degene waarbij ik het langst kan blijven slapen
Deze?quote:![]()
McDonald's Ravenswade 1 3439LD Nieuwegein. Telefoon, 030 - 280 11 20quote:NIEUWEGEIN- Op donderdagochtend werd de MacDonalds in Nieuwegein overvallen en gingen de daders er met een onbekend geldbedrag vandoor. ...quote:NIEUWEGEIN-Twee overvallers hebben vanmiddag een McDonald's in Nieuwegeinquote:19 nov 2007 ... Overvallers bedreigen bezoekers in volle Mcdonald's Nieuwegein ...quote:22 nov 2007 ... Heftige overval op McDonalds Nieuwegein ...De dader reed op een Bandit 1200 en er was tevens een blauw/witte motor gesignaleerd?quote:De Mc Donalds op industrieterrein Ravenswade in Nieuwegein is zondagmiddag overvallen. Twee tot nu toe onbekende mannen drongen het ...![]()
![]()
Eerst de bochten afmaken, daarna dezelfde bochten terug rijdenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Behalve op de dijk, dan staan ze gewoon op het eind van de dijk je op te wachten![]()
![]()
De reparaties kunnen wel wachtenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:52 schreef Crashcat het volgende:
True, maar koppakking balhoofdlager en binnenvorken tikken ook hard aan.
Begin gewoon met sparen.. Wil nog twee helmen, pak enz. in Japan halen.
Tevens heb ik nog steeds cash achter de hand nodig voor de uitkomst van de gang naar de rechtbank.
2010 kijk ik wel of ik een nieuwe motor kan kopen.
Justitie ook
Je laat je in 2010 op Schiphol door de Koninklijke Marechaussee ophalenscheelt je weer in taxikosten en anderhalve maand huur
![]()
![]()
PV it isquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wburg dan maar, uurtje langer slapen en vooral minder kans om te verdwalen![]()
![]()
![]()
Dat is bij je minnaresquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:53 schreef stinkie het volgende:
Optie houd op zondag
Degene waarbij ik het langst kan blijven slapen![]()
![]()
Ik moest mee om voor mist te zorgenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deze?![]()
McDonald's Ravenswade 1 3439LD Nieuwegein. Telefoon, 030 - 280 11 20
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De dader reed op een Bandit 1200 en er was tevens een blauw/witte motor gesignaleerd?![]()
![]()
Ja, ik ga ook maar weer eens maffenOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Baksteenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deze?![]()
McDonald's Ravenswade 1 3439LD Nieuwegein. Telefoon, 030 - 280 11 20
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De dader reed op een Bandit 1200 en er was tevens een blauw/witte motor gesignaleerd?
schitternde linkOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |