quote:
alhoewelquote:Maar, zo waarschuwt de gemeente, als de motorrijders zich misdragen, is het weer gedaan met de openstelling.
Ze sluiten het maar af als we zijn geweestquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
soep posers![]()
[..]
kunnen we ook nog altijd doen zaterdag
[..]
alhoewel
Alhoewelquote:De politie gaat controleren op de Lekdijk of de motorrijders zich houden aan maximumsnelheid.
als wij vaak genoeg komen zal dat ook wel gebeurenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:58 schreef Rib-i het volgende:
Ze sluiten het maar af als we zijn geweest [ afbeelding ]
u bent daarquote:Hoelaat @ N'gein?
Oeffff...quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als wij vaak genoeg komen zal dat ook wel gebeuren![]()
[..]
u bent daar11u
sjah er zijn er die op tijd thuis moeten zijnquote:
Dealquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjah er zijn er die op tijd thuis moeten zijn![]()
om 12u denk ongeveer bij Zaltbommelbakkie doen bij Gawaine
![]()
Dealquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef Rib-i het volgende:
WAARDENBURG
Regterweistraat 1
4181 CE WAARDENBURG
A2, afrit 16 Waardenburg
Telefoon 0418-652680
McDrive aanwezig
410 euro goeie prijsquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:44 schreef Rib-i het volgende:
@Online shoppers
Ik ben op zoek naar een betrouwbare online shop voor een Sony DCR-SR55
Dixons
Bol.com
Pixmania
sony.nl
Dixons heeft beste aanbieding en staat goed aangeschrevenHelaas niet in voorraad
Alle suggesties welkom
Goede prijs voor de kale cameraquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
410 euro goeie prijs
[ link | afbeelding ]
nopequote:Op woensdag 2 juli 2008 21:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gezellig [ afbeelding ]
Geen disclaimers![]()
Two and lots of mistquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nopevroeg me alleen af of het 2 of 4 wielen worden
Ik heb er ook echt zin anquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mist![]()
goed man, eindelijk weer es een waardige fok meet
heb der een sd kaartje gekocht, geen probleemquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:09 schreef Rib-i het volgende:
Ik hoef alleen nog maar mijn rabocode in te geven
Heb jij ervaring met camera.nl
Sorry om de stemming te verpesten maar ik zit er aan te denken om ook te komenquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mist![]()
goed man, eindelijk weer es een waardige fok meet
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sorry om de stemming te verpesten maar ik zit er aan te denken om ook te komenKan alleen totaal niet meer rijden
Beter koop je een andere camera. Eentje met tape zodat je geen compressieverlies hebt. Eentje met of 3CCD chips of een CMOS chip (3 CCD is beter). Foto's met een DVcam zuigen. Het is een standaard def. en voor dat geld heb je full HD (niet dat dat zaligmakend is, maar toch). Touch Screen is ook kut, heb ik ook en ik mis mijn manual focus en manual WB knoppen. Optionele batt. doen et nooit zolang (mijne haalde in zijn beste dagen 5.5 uur).quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goede prijs voor de kale camera
Bij Dixons heb je een goede aanbieding:
SONY DCR-SR55 HDD camcorder + Sony ACC-FH60A accessoireset + Velbon CX-480 statief
549
Maar ik heb ook al gelezen dat de extra batterij het niet helemaal is...
* Rib-i gaat even rekenen
Ga het ook proberen Bestelling geplaatstquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb der een sd kaartje gekocht, geen probleem
Kutquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Beter koop je een andere camera. Eentje met tape zodat je geen compressieverlies hebt. Eentje met of 3CCD chips of een CMOS chip (3 CCD is beter). Foto's met een DVcam zuigen. Het is een standaard def. en voor dat geld heb je full HD (niet dat dat zaligmakend is, maar toch). Touch Screen is ook kut, heb ik ook en ik mis mijn manual focus en manual WB knoppen. Optionele batt. doen et nooit zolang (mijne haalde in zijn beste dagen 5.5 uur).
En als je zo'n ding koopt koop je beter meteen een wide angle lens want de beeldhoek zuigt bij videocamera's. Zelfs met groothoek kom ik niet verder dan 18mm op 35mm equivalent. Ik moet 0.3 fisheye gebruiken om nog wat meer te halen.
je kan er altijd nog een annulerings mailtje achteraan sturenquote:
Ach ja, die nieuwe motor heb je al dus wat maakt jou het uitquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:43 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb gewoon een half uur na moeten denken voordat ik op verzenden klikte
Nee, wel overgemaakt via digitale overschrijvingquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
je kan er altijd nog een annulerings mailtje achteraan sturen
Of heb je met ideal etaald?
o nee, je kan altijd de rookwolk van Rib zien - van verrequote:Op woensdag 2 juli 2008 22:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Me een routebeschrijving geven is genoeg
maar misschien kun je er wel gewoon een mailtje achteraan sturen.quote:Kan ik een iDEAL-betaling terugdraaien?
U kunt een iDEAL-betaling niet terugdraaien. Tijdens het betaalproces wordt u nadrukkelijk verzocht een akkoord te geven voor een betaling. Wanneer u het akkoord op dit betaalverzoek geeft, kan deze handeling niet ongedaan worden gemaakt.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:48 schreef stinkie het volgende:
Ik heb geen tijd om te rijden
Anders had ik Rib uit kunnen lachen om zijn camera
Zie bovenstaande reactie, het is precies wat ik wilquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:52 schreef bvvt het volgende:
http://www.ideal.nl/consument/?s=extra
[..]
maar misschien kun je er wel gewoon een mailtje achteraan sturen.
Of anders gewoon blij zijn met je nieuwe digitale speeltje
ja, en vingerafdruk is echt veilig jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wilde geen bandjes, geen DVD brander alleen harde schijf. Kan je zo op je externe harde schijf aansluiten en privé beelden zet je in een folder met wachtwoord en vingerafdruk beveiliging
That makes two of usquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sorry om de stemming te verpesten maar ik zit er aan te denken om ook te komenKan alleen totaal niet meer rijden
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:00 schreef bvvt het volgende:
[..]
ja, en vingerafdruk is echt veilig ja![]()
![]()
en dat wachtwoord van jou is zo voorspelbaar
[ afbeelding ]
Damn jij bent goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:00 schreef bvvt het volgende:
[..]
ja, en vingerafdruk is echt veilig ja![]()
![]()
en dat wachtwoord van jou is zo voorspelbaar
[ afbeelding ]
Het wordt in ieder geval een spannende meet danquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
That makes two of usgezien de laatste meet van mij
Was niet van plan om weer te crashen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval een spannende meet dan
Heeft er iemand een videocamera
internet aankoop, binnen 7 dagen retour, geld terug.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
je kan er altijd nog een annulerings mailtje achteraan sturen
Of heb je met ideal etaald?
Die tekeningquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:20 schreef Rib-i het volgende:
Ik dacht ineens aan een andere bermtoerist van de fokmc
[ afbeelding ]
Ik zeg niet wie het is maar ze komt uit het pittabroodje pittoreske Winkel [ afbeelding ]
Ik had gehoopt op een meet iets meer in de fokking buurt, nieuwegein ffs. Dat wordt hem niet....quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:40 schreef Cageon het volgende:
gvd ik baal wel, zondag ben ik er echt niet bij en dan is zo'n beetje iedereen er.
je mag de tlr wel lenenquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een meet iets meer in de fokking buurt, nieuwegein ffs. Dat wordt hem niet....
1100 nieuwegeinquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:50 schreef Den_Haag het volgende:
Maar zondag, hoe laat waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |