quote:Glanerbrug op 1!: Vijfdeklasser gaat nu voor Amstelcup
* 09 apr 2008
GLANERBRUG – Met een klinkende overwinning van 11-0 op FC ’t Centrum werd vv Glanerbrug afgelopen zondag kampioen van de vijfde klasse A. Met louter overwinningen en een doelsaldo van 131 voor en 10 tegen is Glanerbrug een klasse apart. Toch is de koek nog niet op, want de ploeg van trainer Leo de Boer speelt dinsdag in de kwartfinale van de districtsbeker nog tegen hoofdklasser Quick’20. Bij een zege plaatst Glanerbrug zich niet alleen voor de halve finale, maar ook voor het toernooi om de echte KNVB-beker. Glanerbrug in hetzelfde toernooi als FC Twente en Heracles: het zou een stunt zijn, weet ook Leo de Boer. ‘’Ik acht ons zeker niet kansloos tegen Quick. Dat hebben we in het verleden bewezen tegen Nunspeet, toch ook een hoofdklasser en die hebben we verslagen. Als we doorkomen plaatsen we ons voor de Amstel Cup. Daar gaan we voor’’, aldus De Boer die het roer bij Glanerbrug in december overnam van Feli Hayta.
Yup, staat ook onderaan de OPquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:08 schreef Thieske het volgende:
Vorig jaar werd er gelijk voor 2 wedstrijden geloot als ik het me goed herinner. Gebeurt dat nu weer dat iemand weet?
Heeft ook te maken met het ietwat vreemde "loting"-beleid dat de KNVB er in enkele districten op na houdt. Dan worden in de poulefase teams van ongeveer gelijke sterkte aan elkaar gekoppeld. Dit om te voorkomen dat lager spelende clubs drie keer worden afgeschoten en om hoofdklassers de kans te bieden wat "nuttige oefenduels" extra te spelen. Omdat er echter maar één team per poule doorgaat, verlies je dan dus na de poulefase al de helft van de hoofdklassers en dus de helft van de ploegen die als beste ingeschat mogen worden. Met een gelukkige loting is de halve finale dan te bereiken, al moet je er nog wel de nodige potten voor winnen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:59 schreef Thieske het volgende:
Geweldig, een 5e klasser in het nationale bekertoernooi. Hoe hebben die zich daar voor gekwalificeerd? De districtsbeker gewonnen ofzo?
Bronquote:In de hal van het bondsbureau van de KNVB in Zeist heeft dinsdag 8 juli vanaf 14.00 uur de loting plaats van zowel de eerste als tweede ronde van de KNVB beker.
In totaal 48 amateurverenigingen (zowel zaterdag- als zondagamateurs) spelen op 30 en 31 augustus in de eerste ronde tegen elkaar. In de tweede ronde stromen de betaaldvoetbalorganisaties in. Deze tweede ronde wordt gespeeld op 23, 24 en 25 september.
Europees spelende clubs kunnen in de tweede ronde niet aan elkaar worden gekoppeld. De loting wordt verricht door Bert van Oostveen (manager competitiezaken van de KNVB) en Olympiër en NEC-speler Lorenzo Davids.
Dat wordt aanpoten danquote:
En mag je als 5de klasser een keer meedoen, moet je gelijk naar de IJsselmeervogelsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:34 schreef pekel het volgende:
En sowieso 4 amateurteams in de 3de ronde.
Wel grappig dat uitgerekend de enige 2de reserveamateurelftallen, Quick Boys 2 en Hollandia 2, elkaar treffen in de 1ste ronde..
Whehe.. als het competitie programma nog steeds klopt mogen ze het weekend ervoor eerst tegen Feyenoord..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat ze beide een niet-speelgerechtigde speler mogen opstellen.
Lekker begin voor Ajax.
Nu op knvb.nl. Ik keek op voetbalopzaterdag.nlquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:43 schreef kevin6188 het volgende:
Waar komt die loting eigenlijk vandaan? Zie nog nergens iets staan?
Wordt leuk in de stad.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:46 schreef Dos37 het volgende:
whaha geniale loting, wij mogen weer naar Emmen toe, agh we weten de weg inmiddels.
Wel in de tweede ronde.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:45 schreef DJWeisz het volgende:
Pfff Ajax - FC Utrecht is toch niet wat je in de eerste ronde wilt hebben.
Ik ben benieuwd maar dat moet toch geen problemen opleveren voor ons?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
En de helden van Glanerbrug naar IJsselmeervogels.
Neuh, ze domineerden de 5e klasse vorig jaar. Top hoofdklasse is wel wat anders.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd maar dat moet toch geen problemen opleveren voor ons?
In de competitie?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neuh, ze domineerden de 5e klasse vorig jaar. Top hoofdklasse is wel wat anders.Spits Metin Aydin schoot er meen ik 63 in afgelopen seizoen. (gehaald van SC Enschede, er gaat bij Glanerbrug wat zwart geld heen en weer)
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neuh, ze domineerden de 5e klasse vorig jaar. Top hoofdklasse is wel wat anders. ;) Spits Metin Aydin schoot er meen ik 63 in afgelopen seizoen. (gehaald van SC Enschede, er gaat bij Glanerbrug wat zwart geld heen en weer)
1 2 3 4 5 6 7 | seizoen club wedstrijden doelpunten competitie 1994/95 Heracles Almelo 11 0 Eerste divisie 1995/96 Heracles Almelo 19 3 Eerste divisie 1996/97 Heracles Almelo 22 1 Eerste divisie 2004/05 Denizlispor 2 1 Turkije Totalen: 54 5 |
Glanerburg wordt zwaar onderschat.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Eindelijk een betere loting om verder te komen want daarna tegen AGOVV.
Ach wij hebben zelf ook een dikke portemonnee, dat kan het probleem niet zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Glanerburg wordt zwaar onderschat.
Daar voetballen allemaal gasten uit de jeugd van FC Twente en ex-hoofdklasse spelers.
Er is gewoon een sponsor met een heled ikke portemonee opgestaan. Binnen vijf jaar staan ze in de hoofdklasse.
Mwah de finale in 2003 tegen jullie vond ik ietsje leukerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Utrecht thuis in de 2e ronde beviel mij ook wel vorig jaar
tvp
Binnen 5 jaar, dat redden ze nooooit. Met alle beste bedoeling ten spijt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Glanerburg wordt zwaar onderschat.
Daar voetballen allemaal gasten uit de jeugd van FC Twente en ex-hoofdklasse spelers.
Er is gewoon een sponsor met een heled ikke portemonee opgestaan. Binnen vijf jaar staan ze in de hoofdklasse.
Tegen amateurs speel je altijd uit in de 2e ronde.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:46 schreef MarkNMGN het volgende:
NAC heeft weer uit geloot trouwens.
Kan die voorzitter weer een boze brief gaan schrijven naar de KNVB
daar zal wel weer iets fout gaan, een speler in beide teams laten spelen ofzo...quote:
ja, nog gefeliciteerd hèquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:34 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Mwah de finale in 2003 tegen jullie vond ik ietsje leuker
Idd dat heb ik liever dan een kozzaken boys uit ofsow.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:58 schreef borisz het volgende:
Ajax - Utreg is te doen. Gelukkig wel thuis
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gvd, alweeeer uit. En alweer erg lastig.
Jullie zijn welkom op de mooiste kant van de Westmaatquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:51 schreef F1Bas het volgende:
Tegen amateurs speel je altijd uit in de 2e ronde.
quote:Utrecht wil bekerloting aanvechten
dinsdag 08 juli, door Joery, Son, 20:24u, voetbalzone.nl
Het zit FC Utrecht de laatste tijd niet mee in de KNVB-beker. De gewezen cupfighter stuitte vorig jaar al in de tweede ronde op Feyenoord en dit seizoen zal in de ArenA Ajax de tegenstander zijn. Voorzitter Jan Willem van Dop wil daar echter een stokje voor steken.
De preses van de club uit de Domstad laat in het Algemeen Dagblad weten dat hij van plan is om de loting aan te vechten. De preses meent dat de uitwedstrijd in Amsterdam 'niet volgens de afspraken is' en zet twijfels bij de eerlijkheid van de loting. Volgens Van Dop is het redelijker om FC Utrecht thuis te laten voetballen.
"Vorig jaar hadden we een beschermde status omdat we Intertoto speelden, tegenstander Feyenoord had dat niet. Dan kun je het logisch vinden dat Feyenoord thuis mocht spelen. Nu is het echter andersom", redeneert Van Dop. "We gunnen bij de loting amateurclubs en eerste divisieclubs het thuisvoordeel. Maar wat doe je als twee eredivisieclubs zoals Ajax en FC Utrecht tegen elkaar spelen? Ik wil toetsen of de loting volgens de regels is gegaan."
"Sportief en financieel gezien is deze loting een ramp,'' vervolgt technisch directeur Piet Buter. "In de eerste bekerronden wordt de recette niet gedeeld door de clubs. Vorig jaar hebben we nul euro van Feyenoord gekregen, terwijl we wel voor 35.000 man voetbalden. Nu dreigt hetzelfde scenario. Dat lijkt mij niet helemaal eerlijk."
Glanerbrug een makkie? Dat dacht Nunspeet ook. Ten 2e komen er bussen vol Twentenaren die al 2 uur van te voren dronken zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Eindelijk een betere loting om verder te komen want daarna tegen AGOVV.
Lekker zeuren daar in Utrechtquote:
Dat dit nog kan anno 2008quote:"Sportief en financieel gezien is deze loting een ramp,'' vervolgt technisch directeur Piet Buter. "In de eerste bekerronden wordt de recette niet gedeeld door de clubs. Vorig jaar hebben we nul euro van Feyenoord gekregen, terwijl we wel voor 35.000 man voetbalden. Nu dreigt hetzelfde scenario. Dat lijkt mij niet helemaal eerlijk."
Welke kanshebbers zie jij er dan in de tweede ronde uitvliegen? Of in de eerste?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:57 schreef golfer het volgende:
Leuke loting. Er vliegen sowieso een paar kanshebbers uit in een vroegtijdig stadium.
quote:Eerste ronde KNVB beker
Zaterdag 30 augustus
14.00 uur
Quick Boys 2 - HVV Hollandia 2
14.30 uur
HHC Hardenberg - Schijndel/Bol acc.
Rijnsburgse Boys - D.E.S.K.
SHO - vv Papendrecht
Eems Boys - EHC
Hoogeveen - Be Quick '28
G.V.V.V. - sv Deurne
15.00 uur
IJsselmeervogels - vv Glanerbrug
Sparta Nijkerk - RKVVO
17.00 uur
SMVC Fair Play - Ajax (av)
De Bataven - ONS Sneek
sv Argon - vv Capelle
18.00 uur
UNA - Kozakken Boys
HSC'21 - DOTO
Groene Ster - FC Lisse
vv Spakenburg - Gemert
Achilles '29 - Achilles Veen
vv Baronie - Quick Boys
De Treffers - Excelsior '31
Zondag 31 augustus
14.00 uur
ASVB - Haaglandia/Sir Winston
DWV - FC Lienden
WKE - Unitas
Xerxes DZB - Be Quick 1887
Westlandia - HVV Hollandia
Tsja 4-0 was nog veel te weinig. Glanerbrug speelde zeer zwak, ik had meer van ze verwacht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
De boys uit Glanerbrug beleven dus een moeilijke middag. Wel een mooie ervaring.
Weet je sneller dan ik, mijn bron zit dan ook niet in Limburgquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:40 schreef methodmich het volgende:
Wat is de tussenstand?
Groene Ster - FC Lisse is 1-2 geworden na verlenging, niet heel sterk van Lisse dus.
Capelle wel zeer goed, 1-3 winst bij Argon.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:54 schreef HPayne het volgende:
Helaas kon ik alleen de eerste helft zien van SVS-Gemert, was een leuke maar ook harde wedstrijd. Bij Spakenburg bulkt het ook dit jaar weer van de kwaliteit, op elke positie. Kijken hoe ver ze komen deze keer.
Pas maar op voor Pletje.... Die is daar goed bezig!quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:16 schreef Angstgegner het volgende:
Nu wacht Telstar in de volgende ronde.
Op papier is dat de meest kansrijke amateurclub qua stunts dit jaar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:52 schreef HPayne het volgende:
Morgen naar Spakenburg - Telstar. altijd leuk als een amateurclub kan stunten.
En staat nu met 2-1 voor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:36 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ronde twee is begonnen!
RBC staat met 0-1 voor op rijnburgese boys
Wedstrijd is een half uurtje oud.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:55 schreef leonnekes het volgende:
RBC heeft defenitief verloren van Rijnburgese boys met 2-1
Geweldig de eerste verrassing nu alquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:55 schreef leonnekes het volgende:
RBC heeft defenitief verloren van Rijnburgese boys met 2-1
Morgen de 2de in de Kuipquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:13 schreef HPayne het volgende:
[..]
Geweldig de eerste verrassing nu al
Geweldig, ik blijf er heel de avond voor thuis.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:42 schreef Positive_Thinking het volgende:
RTL 7:
18:30 Jong PSV - PSV
20:30 AZ - Heracles
ja penals worden 'tquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:27 schreef Silenus het volgende:
Ook GA Eagles in de verlenging bij HHC Hardenberg.
Dat was voor mij geen verrassing.. op het eerste half uur na was Rijnsburgse Boys gewoon beter! In de tweede helft is RBC nauwelijks meer bij het doel van Tim Orlowski geweest. Het was dan ook wachten op de doelpunten, die via Van Noord en Ascencion gelukkig kwamen. Een dikverdiende overwinning dus, zoals ook op de RBC-site vermeld is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:13 schreef HPayne het volgende:
[..]
Geweldig de eerste verrassing nu al
Waar is de KNVB toch mee bezig.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:45 schreef borisz het volgende:
Aborah geel voor het omhebben van Armbandjes
Als ik zag hoe gefrustreerd hij reageerde bij Den Bosch - Fortuna kan ik het me voorstellen dat hij zoveel geel krijgt. Zulke reacties zijn net zo goed niet goed te praten op het voetbalveld en moeten ook keihard bestraft worden.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
Waar is de KNVB toch mee bezig.![]()
Die jongen (Aborah dus) wordt wekelijks van alle kanten geschopt, moet de raarste sprongen maken om tackles te ontwijken en om niet in het ziekenhuis te belanden, maar staat nu zelf al (inclusief beker) op 5 gele kaarten. En dat terwijl ie zelf amper een tackle maakt.
Alle kaarten zijn puur uit frustatie over het uitblijven van bescherming door onze arbiters.
Spelers als Aborah zouden moeten worden gekoesterd (mensen komen voor dat soort spelers naar het stadion).
Maar dus niet in Nederland waar de arbitrage met de week dramatischer wordt.
Maar goed, we zijn een ronde verder, toch nog goed nieuws.
Als er elke wedstrijd 15 tot 20 overtreding op je worden gemaakt waar de scheidsrechter niet voldoende tegen optreedt (lees: gele kaart geeft) dan kan ik me voorstellen dat je gefrusteerd raakt. Menselijke reactie.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:35 schreef Evertje het volgende:
[..]
Als ik zag hoe gefrustreerd hij reageerde bij Den Bosch - Fortuna kan ik het me voorstellen dat hij zoveel geel krijgt. Zulke reacties zijn net zo goed niet goed te praten op het voetbalveld en moeten ook keihard bestraft worden.
Het blijft gewoon rood wat ie daar moet krijgen, hoe je het ook bekijkt. Je kan niet voor eigen rechter spelen op het voetbalveld. Scheids moet of niks geven of rood.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:54 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als er elke wedstrijd 15 tot 20 overtreding op je worden gemaakt waar de scheidsrechter niet voldoende tegen optreedt (lees: gele kaart geeft) dan kan ik me voorstellen dat je gefrusteerd raakt. Menselijke reactie.
En hij gaf die Fortunees een duwtje, hij sloeg hem niet knock-out, hoor.
Uit de Dordtenaar.quote:Bekerwinst geweldige opsteker voor FC Dordrecht
Opluchting, opluchting en nog eens opluchting. Spelers, begeleiding en bestuursleden van FC Dordrecht wisten gisteravond na het bekerduel tegen BV Veendam even niet hoe ze het hadden. Na zeven nederlagen op rij boekte het team van Gert Kruys aan de Krommedijk een overwinning. Waar voor de competitie Veendam nog met 3-2 te sterk was, zegevierde FC Dordrecht ditmaal met dezelfde cijfers.
ANDRÉ VALK
DORDRECHT
,,Die opluchting is natuurlijk logisch wanneer je zo lang niet gewonnen hebt,’’ sprak Gert Kruys, wiens team vorig seizoen nog de kwartfinales van het toernooi om de KNVB beker bereikte. ,,En we hebben ook weer durven voetballen. Ik heb in fases het oude Dordrecht gezien.
Ten opzichte van de laatste wedstrijd tegen VVV-Venlo had Kruys Nick Coster in de basisopstelling gezet in plaats van Rocky Siberie. Maar positioneel hadden wel meer mutaties plaatsgevonden. Bart van Muyen en Ruud Kras speelden puur in de mandekking op de Veendamse aanvallers Michiel Hemmen en Luciano Dompig, met Johan Versluis in hun nabijheid. Aan de zijkanten bewaakten Didi Longuet en Nick Coster meer als middenvelders dan als verdedigers de zones. En voorin vormde Moussa Kalisse, die doorgaans vanaf links opereert, met Rihairo Meulens het spitsenkoppel.
Het leidde tot een alleszins acceptabele eerste helft van FC Dordrecht. Twee hoekschoppen vanaf rechts van Guy Ramos leverden kansen op voor Juanito Sequeira (kopbal naast) en Ruud Kras, die na een scrimmage net niet bij de bal kon. Kalisse vond bij een poging de benen van de op de doellijn geposteerde Gerard Wiekens.
Ook de Dordtse openingstreffer ontstond in de 37ste minuut uit een dood moment. Sequeira mikte de bal in het Veendamse doel, waar keeper Barry Ditewig bij de rechterpaal nog bezig was om zijn muur op te stellen. ,,Als ik niet aangeef dat er gewacht moet worden, mag de vrije trap genomen worden,’’ wuifde arbiter Ketting de Veendamse protesten weg. ,,Ik had ook eerst gevraagd aan de scheids of ik em mocht nemen,’’ zei de slimme Sequeira.
Maar tekenend voor het huidige FC Dordrecht was de manier waarop het amper vier minuten later de gelijkmaker alweer te slikken kreeg. Sequeira gleed uit op het natte terrein, waarna Maarten Woudenberg vrij kwam aan de zijkant van het strafschopgebied en de bal schitterend achter Govert Boyen mikte: 1-1. ,,We hadden natuurlijk al meer moeten scoren,’’ merkte Kruys op.
Na de kantwisseling was er meer evenwicht. Het was echter FC Dordrecht, dat in de 72ste minuut scoorde. Aanvoerder Ruud Kras noteerde met een prachtige volley na een afgeslagen aanval 2-1. ,,Dat was een bal die óf in het doel gaat óf op de parkeerplaats belandt,’’ lachte Kras.
Niet veel later leek de partij beslist toen Nick Coster er na een fout van keeper Barry Ditewig 3-1 van maakte. Een flater van de onzekere Govert Boyen leidde via Michiel Hemmen toch nog tot tien spannende slotminuten. Maar dat Veendam niet meer gelijk maakte, was vooral gezien de eerste helft volkomen terecht. Gert Kruys hoopte uiteraard dat FC Dordrecht deze geweldige opsteker meeneemt naar de competitie. ,,Maar dat weten we pas vrijdag na de wedstrijd tegen FC Zwolle. Vanavond hebben we in elk geval twee doelen bereikt: we winnen weer eens én zijn door in de beker.
quote:Kozakken Boys klaar voor kraker tegen WKE
WERKENDAM - ,,Een ultieme mogelijkheid om voor het eerst in de clubhistorie de derde ronde van het nationale bekertoernooi te bereiken.’’
Zo typeert Kozakken Boys-trainer Ad van Seeters het tweede ronde-duel van vanavond op het eigen sportpark De Zwaaier tegen zondag-hoofdklasser WKE. ,,Maar het wordt een hele kluif, WKE is een geslepen ploeg met veel individuele kwaliteit,’’ weet Van Seeters, die de opponent afgelopen weekeinde zelf aan het werk zag in de met 3-0 gewonnen ontmoeting met Babberich.
De oefenmeester van de Werkendammers kan vanavond over een fitte selectie beschikken. ,,Winnen betekent dat we weer in de koker gaan bij de grote jongens, de wedstrijd leeft dus enorm in Werkendam,’’ aldus Van Seeters, die zijn spelers gisteravond vrijaf gaf. Het duel begint om 20.00 uur.
Flikker toch op manquote:Op woensdag 24 september 2008 13:06 schreef Evertje het volgende:
Het blijft gewoon rood wat ie daar moet krijgen, hoe je het ook bekijkt. Je kan niet voor eigen rechter spelen op het voetbalveld. Scheids moet of niks geven of rood.
Rekerquote:Op woensdag 24 september 2008 17:22 schreef borisz het volgende:
Reker roept dat de zelfde ploeg niet tegen elkaar uit kan komen. Wat is dat voor een onzin. Dit is juist de charme van een loting. Maar ze zouden niet eens tweede ploegen in de beker toe moeten laten.![]()
Jammer, had op een stuntje gehoopt.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:28 schreef borisz het volgende:
De Bataven - Excelsior 0-1. Johan Voskamp
René van Dieren al vroeg in de wedstrijd eraf. Blessure aan zijn hamstrings. Zal een paar weekjes duren voordat hij er weer bij is.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jammer, had op een stuntje gehoopt.
De amateurs van Ajax, dus NIET het tweede.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:06 schreef Apekoek het volgende:
Wie zijn eigenlijk dat Ajax (A)? Ze spelen nu tegen Vitesse.
hup Ajax.quote:
Het is nog een uur?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:31 schreef Yozzz het volgende:
Waarom is het ALTIJD Vitesse dat faalt bij zulke wedstrijden?
En nu 2-3, maar 4 keer in 1 minuut geloof ik natuurlijk niets van.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgens Futbol24.com is er bij De Treffers - De Graafschap 4x gescoord in de 25e minuut. 1-0, 1-1, 1-2 en 1-3. Wat is nou de werkelijke score?
3-3... Wat de hel...quote:Op woensdag 24 september 2008 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En nu 2-3, maar 4 keer in 1 minuut geloof ik natuurlijk niets van.
Neeeee, meen je niet...quote:Op woensdag 24 september 2008 20:47 schreef Yozzz het volgende:
Hehe, Vitesse 1-0 door Sprockel ':P
Wat een deceptie.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:50 schreef Yozzz het volgende:
DAT ZAL JE LEREN! VLEGEL!
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat een deceptie.Ik kruip gelijk onder m'n wollen deken en kom niet meer tevoorschijn tot de winter voorbij is.
![]()
![]()
Achterstaan zonder dat je tegen iemand speeltquote:Op woensdag 24 september 2008 21:06 schreef leonnekes het volgende:
Tussenstanden (21.00uur, Bron Teletekst)
Ajax (Ama) - 0-1
Oeps ik heb nu dat foutje hersteld.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Achterstaan zonder dat je tegen iemand speelt.
Staat dit op teletekst?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:06 schreef leonnekes het volgende:
Tussenstanden (21.00uur, Bron Teletekst)
(Hans Kraaij jr. is daarvan coach) 0-0
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:11 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik er tussen gezet.
Is Feyenoord al afgelopen?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zoooooo ben net thuis. Treffers - Graafschap 3-3 zie ik net! Iemand die weet waar ik kan zien wie er hebben gescoord voor de treffers?
Basje Bakkerquote:Op woensdag 24 september 2008 21:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is Feyenoord al afgelopen?
Bakker
Erchagui
Borzbiuyk
http://futbol24.com/quote:Op woensdag 24 september 2008 21:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
TR waar heb je die doelpuntenmakers trouwens vandaan?
En dat allemaal in de laatste minuut.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Volendam rood en 2-2 voor VVV. Vermoedelijk dus een penalty.
Mooi, WKE door naar de volgende ronde.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is trouwens ABD bij Kozakken boys - WKE?
abandoned??![]()
Als je daar op het sportpark wilt komen moet je eerst een heel kamp overquote:Op woensdag 24 september 2008 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
WKE zijn kampers toch? Misschien een pitch invasion na de late gelijkmaker
Enorm knappe prestatie inderdaadquote:
Dat klopt wel ja. Tattoo Bob maakte hands, al zeiden de mannen van WKE juist dat een KB'er hands zou hebben gemaakt. De scheids gaf een strafschop, vonden ze niet zo leuk. Op zich wel aardig, de wedstrijd was niet zo bijzonder en ik was al zo goed als op weg naar de uitgang toen het alsnog 1-1 werd. Inclusief staking en verlenging duurde het toen nog bijna een uur voor het klaar was. Kozakken Boys liet het wel wat liggen, vond ik.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
WKE zijn kampers toch? Misschien een pitch invasion na de late gelijkmaker
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:21 schreef Dieptriest het volgende:
Groningen achter met 1-0 tegen Hollandia...
En Rijnsburgse Boys slachtte deze ploeg in de voorbereiding nog af met 7-1!quote:
met van loo op doel kun je spreken van een B ploeg ja, maar toch zeker 6 basisspelersquote:
Jans zal zijn belangrijkste spelers wel rust geven voor de wedstrijd van dit weekend tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:57 schreef Vidacz het volgende:
Speelt Groningen met een B-ploeg?
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:21 schreef JeffreyADO het volgende:
Hollandia 2-0 FC Groningen
Volgens teletekst is het nog steeds 2-1 voor Hollandiaquote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Doelpunt van Van Loo bij Groningen?
je heb gelijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef JeffreyADO het volgende:
Bij mij staat die niet stil maar loopt die wedstrijd wat achter in vergelijking met de andere.
Gemiste strafschop....quote:Op donderdag 25 september 2008 21:38 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Volgens teletekst is het nog steeds 2-1 voor Hollandia
Bij mij staat er (Futbol24.com) dat het doelpunt is gemaakt door Goal.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Doelpunt van Van Loo bij Groningen?
Ja maar ik lees dat die Groningen-goal van Van Loo is.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:38 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Volgens teletekst is het nog steeds 2-1 voor Hollandia
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:43 schreef Noshiba het volgende:
JAAAAAAAA HOLLANDIA IK GA EVEN HEEN FIETSEN OM EEN FEESTJE TE VIEREN
Present!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:44 schreef Palmboom313 het volgende:
Je zou maar fan van Groningen zijn![]()
Dan sta je voor schut
komen ze nog goed weg ook..quote:Op donderdag 25 september 2008 21:50 schreef Fallen het volgende:
Groningen op 2-2 (na opnieuw een penalty, alleen nu wel raak!)
viola!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:51 schreef -Willempie- het volgende:
Nu zal Groningen ook wel winnen.
Veel plezier...quote:Op donderdag 25 september 2008 21:43 schreef Noshiba het volgende:
JAAAAAAAA HOLLANDIA IK GA EVEN HEEN FIETSEN OM EEN FEESTJE TE VIEREN
idd.. net zoals ik het gister wel lullig vond voor TOP Oss..quote:Op donderdag 25 september 2008 21:57 schreef JeffreyADO het volgende:
Ik vind het wel lullig voor Hollandia
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:58 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
idd.. net zoals ik het gister wel lullig vond voor TOP Oss..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |