abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59977042
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jong PSV - PSV !!!!
daar zal wel weer iets fout gaan, een speler in beide teams laten spelen ofzo...
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:34 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Mwah de finale in 2003 tegen jullie vond ik ietsje leuker
ja, nog gefeliciteerd hè
pi_59977120
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:58 schreef borisz het volgende:
Ajax - Utreg is te doen . Gelukkig wel thuis
Idd dat heb ik liever dan een kozzaken boys uit ofsow.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 18:39:17 #53
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_59978377
Gvd, alweeeer uit. En alweer erg lastig.
pi_59979378
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gvd, alweeeer uit. En alweer erg lastig.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:51 schreef F1Bas het volgende:
Tegen amateurs speel je altijd uit in de 2e ronde.
Jullie zijn welkom op de mooiste kant van de Westmaat
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59979705
Ajax - FC Utrecht is wel een leuke wedstrijd. Wel weer half leeg natuurlijk.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59981289
quote:
Utrecht wil bekerloting aanvechten

dinsdag 08 juli, door Joery, Son, 20:24u, voetbalzone.nl
Het zit FC Utrecht de laatste tijd niet mee in de KNVB-beker. De gewezen cupfighter stuitte vorig jaar al in de tweede ronde op Feyenoord en dit seizoen zal in de ArenA Ajax de tegenstander zijn. Voorzitter Jan Willem van Dop wil daar echter een stokje voor steken.

De preses van de club uit de Domstad laat in het Algemeen Dagblad weten dat hij van plan is om de loting aan te vechten. De preses meent dat de uitwedstrijd in Amsterdam 'niet volgens de afspraken is' en zet twijfels bij de eerlijkheid van de loting. Volgens Van Dop is het redelijker om FC Utrecht thuis te laten voetballen.

"Vorig jaar hadden we een beschermde status omdat we Intertoto speelden, tegenstander Feyenoord had dat niet. Dan kun je het logisch vinden dat Feyenoord thuis mocht spelen. Nu is het echter andersom", redeneert Van Dop. "We gunnen bij de loting amateurclubs en eerste divisieclubs het thuisvoordeel. Maar wat doe je als twee eredivisieclubs zoals Ajax en FC Utrecht tegen elkaar spelen? Ik wil toetsen of de loting volgens de regels is gegaan."

"Sportief en financieel gezien is deze loting een ramp,'' vervolgt technisch directeur Piet Buter. "In de eerste bekerronden wordt de recette niet gedeeld door de clubs. Vorig jaar hebben we nul euro van Feyenoord gekregen, terwijl we wel voor 35.000 man voetbalden. Nu dreigt hetzelfde scenario. Dat lijkt mij niet helemaal eerlijk."
pi_59981496
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:14 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd maar dat moet toch geen problemen opleveren voor ons?

Eindelijk een betere loting om verder te komen want daarna tegen AGOVV.
Glanerbrug een makkie? Dat dacht Nunspeet ook. Ten 2e komen er bussen vol Twentenaren die al 2 uur van te voren dronken zijn.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:26:27 #58
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_59982162
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:46 schreef F1Bas het volgende:

[..]

jankerd.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:16:55 #59
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_59983365
Las dit op een Blog:

Het nieuwe Gretna?

-Verhaal Gretna-

Voor wie denkt dat zoiets in Nederland niet kan: In het Twentse Glanerbrug zijn ze al aardig op weg. De huidige 5e Klasser is overgenomen door een rijke sponsor en werd dit seizoen met een waanzinnig doelsaldo kampioen in de 5e Klasse B Oost. Ook in de KNVB beker voor amateurs wist de club potten te breken, door even wat Hoofdklassers en 1e Klassers uit te schakelen. Pas in de finale ging de club onderuit, door in de verlenging van Achilles '29 te verliezen, nota bene de kampioen van de Hoofdklasse C! Glanerbrug zal de komende jaren als Gretna in de goede dagen zijn, hopelijk voor hun met een betere afloop.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:48:05 #60
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59984208
quote:

[..]
Pff, het lijkt NAC wel.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59984437
quote:

[..]
Haha wat triest
Цой жив
  dinsdag 8 juli 2008 @ 23:01:30 #62
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_59984582
we lullig dat Utrecht weer een top 3 (?) club uit loot
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_59985415
quote:

[..]
Lekker zeuren daar in Utrecht
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59987408
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:54 schreef Zwoerd het volgende:
En we gooien ADO er ook uit
Zou wel een vernedering zijn
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:57:19 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_59987946
Leuke loting. Er vliegen sowieso een paar kanshebbers uit in een vroegtijdig stadium.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_59987994
TVP
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59988005
quote:
"Sportief en financieel gezien is deze loting een ramp,'' vervolgt technisch directeur Piet Buter. "In de eerste bekerronden wordt de recette niet gedeeld door de clubs. Vorig jaar hebben we nul euro van Feyenoord gekregen, terwijl we wel voor 35.000 man voetbalden. Nu dreigt hetzelfde scenario. Dat lijkt mij niet helemaal eerlijk."
Dat dit nog kan anno 2008 Zou lachen zijn als het ene vak supporters wél geld voor een seizoenskaart moet neerleggen en het andere niet... Voor al die huilies die nu "niet zeuren" roepen.
pi_59988070
Dat Utrecht geen geld heeft gehad is inderdaad ronduit belachelijk.

Gaan zeuren over de loting is daarentegen ook ronduit belachelijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_59988881
Hopelijk doen ze bij FCG dit seizoen eens wat beter hun best in de beker...
pi_59989807
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:57 schreef golfer het volgende:
Leuke loting. Er vliegen sowieso een paar kanshebbers uit in een vroegtijdig stadium.
Welke kanshebbers zie jij er dan in de tweede ronde uitvliegen? Of in de eerste? .
pi_59996230
Zitten mooie potjes bij.

Jong PSV - PSV is grappig natuurlijk, net als Quick Boys 2 - Hollandia 2. Hoe krijgen ze het geloot?

Ondertussen hoopt het stuntteam van XerxesDZB zondag (3e klasse) op winst tegen Be Quick 1887, zodat ze tegen NEC kunnen spelen in de volgende ronde.

Duels die leuk zouden kunnen worden qua eventueel winnende amateurteams:

Spakenburg / Gemert thuis tegen Telstar
HHC Hardenberg (als ze winnen van Schijndel) tegen Go Ahead Eagles
Rijnsburgse Boys (zie ze DESK wel pakken) tegen RBC Roosendaal
IJsselmeervogels tegen AGOVV

Leuk is verder dat DOTO, als ze tenminste winnen van HSC '21, opnieuw tegen Sparta kan spelen. Was onlangs nog het jubileumduel van DOTO. Bovendien is geldschieter Simon de Jong ook een Sparta-sponsor.

Amateurkampioen FC Lisse heeft kans om ver te komen, eerst tegen het lager spelende Groene Ster en dan tegen Achilles '29 of Achilles Veen. Zal Achilles '29 wel worden.

De Treffers - Excelsior '31 stond volgens mij twee jaar terug ook al op de rol.

Kozakken Boys maakt de trilogie niet vol. Na PSV en Ajax geloot te hebben, moeten ze nu niet tegen Feyenoord in de tweede ronde. Wel mogen ze, als ze UNA pakken, spelen tegen WKE of Unitas. Dus wel kansen op de derde ronde.

Verder aardig dat er een derby Breda - Tilburg kan komen, al zie ik Baronie niet winnen van Quick Boys. Maar anders dus tegen Willem II, wat nooit op de Blauwe Kei zal kunnen lijkt me.

Dan mag Capelle naar Argon, als ze winnen krijgen ze Roda JC, dat is dan wel leuk voor ze.

Tot slot een pikante in de regio, SHO - Papendrecht. Papendrecht wordt getraind door Richard Middelkoop, die anderhalf jaar geleden van SHO naar Papendrecht ging. Sindsdien nam hij al vijf spelers mee die kant op, waarvan enkele zeer tegen de zin van SHO. Aan de overzijde traint Bill Tukker, die voor zijn opstappen bij ASWH voor Papendrecht werkte, nu SHO. Hij heeft ook een Papendrecht-speler gehaald. Kortom, veel sentimenten daar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60633838
De aanvangstijden en data:
quote:
Eerste ronde KNVB beker

Zaterdag 30 augustus
14.00 uur
Quick Boys 2 - HVV Hollandia 2

14.30 uur
HHC Hardenberg - Schijndel/Bol acc.
Rijnsburgse Boys - D.E.S.K.
SHO - vv Papendrecht
Eems Boys - EHC
Hoogeveen - Be Quick '28
G.V.V.V. - sv Deurne

15.00 uur
IJsselmeervogels - vv Glanerbrug
Sparta Nijkerk - RKVVO

17.00 uur
SMVC Fair Play - Ajax (av)
De Bataven - ONS Sneek
sv Argon - vv Capelle

18.00 uur
UNA - Kozakken Boys
HSC'21 - DOTO
Groene Ster - FC Lisse
vv Spakenburg - Gemert
Achilles '29 - Achilles Veen
vv Baronie - Quick Boys
De Treffers - Excelsior '31

Zondag 31 augustus
14.00 uur
ASVB - Haaglandia/Sir Winston
DWV - FC Lienden
WKE - Unitas
Xerxes DZB - Be Quick 1887
Westlandia - HVV Hollandia
pi_60633891
Spakenburg 3 uur later dan de Vogels, hebben ze goed geregeld, extra veel publiek.

En nee, ik ga niet bij de blauwen kijken, kom daar maar 1x per jaar en dat is al teveel

[ Bericht 54% gewijzigd door F1Bas op 07-08-2008 18:57:45 ]
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:04:23 #74
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_60655960
DESK moet te doen zijn, alleen Lisse heeft afgelopen seizoen hier gewonnen en het team is er alleen maar sterker op geworden! Laat RBC maar komen! Alleen hoop ik dan wel dat er een mobiele lichtinstallatie kan worden gehuurd, ik heb niet echt zin om weer naar Noordwijk te moeten...
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_60658639
Hmm, SHO - Papendrecht is een leuke natuurlijk en de mogelijkheid bestaat om dan nog even door te gaan naar Baronie - Quick Boys.... Goed geregeld qua tijden, al is het logisch dat de zondagteams liever later spelen als ze op zaterdag moeten ballen.
www.thuisuiteten.nl
pi_61247204
De eerste uitslagen druppelen binnen.

Quick Boys 2 - Hollandia 2 7-2
1-0 Sylvano Comvalius 2-0 Bennie van Fruchten 3-0 Sylvano Comvalius 3-1 M. El Bonzani 4-1 Sylvano Comvalius 5-1 Bennie van Fruchten 6-1 Sylvano Comvalius 6-2 Travis Reuser 7-2 Arris Verdoes

(QB 2 nu tegen FC Eindhoven in de volgende ronde)

Rijnsburgse Boys - DESK 5-0
1-0 Bennie van Noord 2-0 Danny van der Vijver 3-0 Richal Leitoe 4-0 Danny van der Vijver 5-0 Richal Leitoe
Rood: Dennis van der Pennen (DESK)

(RBB nu tegen RBC)

SHO - Papendrecht 1-2
0-1 Giovanni Klaverweide 1-1 Andrew Dias d'Ullois 1-2 Geert Bakker (strafschop)

Eems Boys-EHC 0-3
0-1 Steenbruggen 0-2 Babb 0-3 Starmans

(EHC nu tegen Fortuna Sittard)

HHC Hardenberg - Schijndel / Bol Accountants 2-1
0-1 Ronnie Hoevenaars 1-1 Ruud Bruns 2-1 Kenny Kroeze

(HHC nu tegen GA Eagles)

Hoogeveen - Be Quick '28 1-3

(Be Quick nu tegen RKC)

IJsselmeervogels - Glanerbrug 4-0
1-0 Jasper Bolland 2-0 Kwong-Wah Steinraht 3-0 Kevin Winter 4-0 Kwong-Wah Steinraht

(Vogels nu tegen AGOVV)

GVVV - sv Deurne 1-1, GVVV wint na penalty's

(GVVV nu tegen NAC)

Sparta Nijkerk - RKVVO 4-0

Groene Ster - FC Lisse 1-2 n.v.

Argon - Capelle 1-3

(Capelle nu tegen Roda JC)

[ Bericht 12% gewijzigd door methodmich op 30-08-2008 19:41:04 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_61247618
De boys uit Glanerbrug beleven dus een moeilijke middag. Wel een mooie ervaring.
That's all folks!
pi_61247670
Sylvano Comvalius gaat voor de topscorerstitel dus, gelijk al vier stuks binnen.

Aardige quote van Bill Tukker net op Rijnmond: "Ik wil helemaal niets zeggen over Geert Bakker op de radio."
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:31:24 #79
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61249216
Lekker tweede elftal dat van quick boys.... mogen ze nu nog wel voor het eerste meespelen in de beker? Of is het alleen andersom dat je niet eerst voor het eerste mag spelen en dan met het 2e meedoet?

5-0 winst, nu "thuis" tegen RBC, waarschijnlijk weer in Noordwijk.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_61249362
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
De boys uit Glanerbrug beleven dus een moeilijke middag. Wel een mooie ervaring.
Tsja 4-0 was nog veel te weinig. Glanerbrug speelde zeer zwak, ik had meer van ze verwacht.

Wel mist ze een penalty in de laatste minuten, anders was het nog 4-1 geworden. Bij rust stond het al 2-0 terwijl dat makkelijk het dubbele kon zijn, 2e helft werd rustig uitgespeeld met dit warme weer. Toch was de 3-0 van Kevin Winter zeer fraai.
pi_61249682
Tjah, het is maar wat je van een team als dit verwacht.
That's all folks!
pi_61249885
F1Bas, hoeveel staat het bij Lisse? Verlengen die ofzo?
www.thuisuiteten.nl
pi_61250425
Door het eten heb ik nu pas ingeschakeld op Radio Groesbeek.
That's all folks!
pi_61250485
Wat is de tussenstand?

Groene Ster - FC Lisse is 1-2 geworden na verlenging, niet heel sterk van Lisse dus.

Capelle wel zeer goed, 1-3 winst bij Argon.
www.thuisuiteten.nl
pi_61250588
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 19:40 schreef methodmich het volgende:
Wat is de tussenstand?

Groene Ster - FC Lisse is 1-2 geworden na verlenging, niet heel sterk van Lisse dus.

Capelle wel zeer goed, 1-3 winst bij Argon.
Weet je sneller dan ik, mijn bron zit dan ook niet in Limburg
pi_61250659
Spakenburg maakt 3 minuten voor tijd de 2-2 tegen Gemert.
pi_61250708
Zo, dus die gaan nog een hete verlenging in.

Quick Boys stond bij rust 0-2 voor bij Baronie als het goed is. Zou nu 0-4 staan.
www.thuisuiteten.nl
pi_61250747
Enkel muziek op de radio tot dusver. (misschien net even niet, maar moest afwassen) Geen idee dus.
That's all folks!
pi_61250866
Capelle
Errug knappe overwinning, nu hopen op een enorme stunt tegen Roda JC. We hebben iig het thuisvoordeel, en ik ben er ook sowieso bij
pi_61250895
Goed gedaan inderdaad, al vond ik Argon enkele weken terug bepaald niet meer zo sterk als voorheen. Maar toch, je moet hem maar wel even winnen natuurlijk.

Ben er weg van, benieuwd wat de overige uitslagen nog worden, met name DOTO.
www.thuisuiteten.nl
pi_61251686
SMVC Fair Play 0 Ajax (am.) 2
pi_61252437
Spakenburg wint met 8-7 met penalty's.
pi_61252524
Eems Boys - EHC 0-3
Hoi.
pi_61252535
Ik kan nog nergens een uitslag van De Treffers - Excelsior'31 vinden. Ik heb ook geen idee welke bekende er naartoe is geweest.
That's all folks!
pi_61252804
4-0 voor De Treffers, afgedroogd.
That's all folks!
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:53:16 #96
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61256500
de wedstrijd tegen rbc is gewoon thuis! Dinsdag 23 september om 17.00 uur!
pi_61259597
Helaas kon ik alleen de eerste helft zien van SVS-Gemert, was een leuke maar ook harde wedstrijd. Bij Spakenburg bulkt het ook dit jaar weer van de kwaliteit, op elke positie. Kijken hoe ver ze komen deze keer.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_61259671
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Schijndel

[ Bericht 40% gewijzigd door -Vaduz- op 31-08-2008 14:58:29 (lay-out hersteld) ]
pi_61260613
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 04:54 schreef HPayne het volgende:
Helaas kon ik alleen de eerste helft zien van SVS-Gemert, was een leuke maar ook harde wedstrijd. Bij Spakenburg bulkt het ook dit jaar weer van de kwaliteit, op elke positie. Kijken hoe ver ze komen deze keer.

Neem maar van mij aan - en dat zeg ik niet omdat ik ze wekelijks zie spelen - heel erg ver. Natuurlijk had de ploeg tegen Gemert niet over geluk te klagen dat het drie minuten voor tijd nog 2-2 werd door een doelpunt van allrounder Jos Bouw, die ook al de eerste gelijkmaker voor zijn rekening had genomen.

Spakenburg begon zeer sterk aan het duel tegen het vooraf sterk ingeschatte Gemert. De eerste tien minuten leverden drie grote kansen op, maar met kunst- en vliegwerk bleven de Brabanders overeind. Daarnaast zag de zeer slecht fluitende scheidsrechter Ernstjan van der Perk (wat een irritant mannetje is dat) tot grote woede van het publiek een overduidelijke handsbal over het hoofd. De goed spelende schaduwspits Bas van de Berk (ex-Nivo Sparta) had Gemert na ruim een kwartier vanuit het niets inmiddels op een 1-0 voorsprong gezet. Spakenburg voetbalde daarna voornamelijk tegen zichzelf en schiep zich tot aan het rustsignaal geen kansen meer.

In de 55-ste minuut schoot Jos Bouw - in de basis omdat Jeroen Westera last heeft van een lichte verrekking van de knieband - Spakenburg middels een kiezelharde vrije trap op gelijke hoogte. Daarna vielen de blauwen opnieuw terug en kon het verdedigend ingestelde Gemert de wedstrijd eenvoudig controleren. Na een onoplettendheid in de defensie van Spakenburg werd het in de 78-ste minuut zelfs 1-2. Invaller Mo Idrissi scoorde, nadat de defensie van Spakenburg slecht anticipeerde op een corner. Deze speler zou later trouwens aan een rode kaart ontsnappen na een schandalige schop in het gezicht van Elkaddouri. Van der Perk en zijn slechte assistenten zagen opnieuw niets.

Spakenburg leek deze nieuwe tegenslag niet meer te boven te komen, maar enkele minuten voor tijd was Jos Bouw met een doeltreffende schuiver opnieuw de reddende engel.

In de verlenging herpakte Spakenburg zich weer en kwam Gemert vrijwel niet meer over de middellijn. Invaller Van der Wilt liet een dot van een kans onbenut. In de tweede verlenging had een schitterende knal van uitblinker Elkaddouri een beter lot verdiend, doch de uitstekende keeper Sven van Ommeren had een prima redding in huis. Verder werd nog een inzet van Van der Wilt van de lijn gehaald en kreeg Spakenburg opnieuw geen penalty na wederom een handsbal. Van der Perk, die toch al niet zo'n beste reputatie heeft, maakte hierbij een zeer slechte beurt. In de laatste minuut hielden de Spakenburg-supporters hun adem in toen de overigens uitstekend spelende rechtsback Roy van Velzen (ex-Nunspeet), de vervanger van de geblesseerde Richard Rademaker, het leer pardoes in eigen doel kopte. Gelukkig bracht de paal redding.

Met een penaltykiller als Sven Taberima (vorig jaar stopte deze prima keeper vijf strafschoppen in officiële duels) op doel zag ik de penaltyserie met vertrouwen tegemoet. Mijnals, Zijl, Verschraagen en de uitblinkende linksback Nick de Graaf scoorden allen vanaf de stip, maar ook Gemert toonde zich vier keer trefzeker. Elkadourri miste echter de vijfde strafschop, waarna Bart van Berlo zijn ploeg naar de volgende ronde kon schieten. Taberima redde op flitsende wijze..
Vervolgens scoorden Van Velzen, Van der Wilt, Wilson en Bouw voor Spakenburg en schoot Gemert ook drie keer raakte. De inzet van Gemert-verdediger Jorg Hazenveld werd opnieuw keurig gestopt door Taberima. Wat een geweldenaar, deze kleine man, die vorig jaar ook al zoveel punten heeft gepakt voor Spakenburg.

Nu wacht Telstar in de volgende ronde. Spakenburg moest het nu nog stellen zonder aanvoerder en rechtsback Richard Rademaker (nog enkele weken uit de running met een knieblessure), de prima aanwinst Jeroen Westera (ik hoop dat die Katwijk-supporter ook meeleest, die altijd zo negatief over deze sterke middenvelder schrijft, allleen omdat Westera enkele jaren geleden geen trek had in deze club) en verdedigende middenvelder Miel Mans, die op de weg terug is na een liesblessure.

Verder valt nog uit het blauwe kamp te melden dat een andere verdedigende middenvelder, de van Haarlem afkomstige Christy Bonevacia (ex-Emmen en AZ) inmiddels mondeling speelgerechtigd is verklaard door de KNVB. In de oefenduels liet deze balafpakker zien van grote waarde te kunnen zijn voor Spakenburg. Ben blij dat er geen club uit het betaalde voetbal interesse voor hem heeft getoond, hoewel het natuurlijk nog geen 1 september is.

Spakenburg is klaar voor de competitie, verdedigend zal trainer Ton du Chatinier nog wat schaafwerk moeten verrichten, maar aanvallend ziet het er met de klasbakken Houwing, Wilson, Elkaddouri, Amerzgiou en baltovenaar Mijnals (gisteren op de bank) veelbelovend uit. Voor mij is Spakenburg kampioenskandidaat numero uno.
  zondag 31 augustus 2008 @ 12:08:16 #100
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61262141
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 10:16 schreef Angstgegner het volgende:
Nu wacht Telstar in de volgende ronde.
Pas maar op voor Pletje.... Die is daar goed bezig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')