Nu op knvb.nl. Ik keek op voetbalopzaterdag.nlquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:43 schreef kevin6188 het volgende:
Waar komt die loting eigenlijk vandaan? Zie nog nergens iets staan?
Wordt leuk in de stad.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:46 schreef Dos37 het volgende:
whaha geniale loting, wij mogen weer naar Emmen toe, agh we weten de weg inmiddels.
Wel in de tweede ronde.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:45 schreef DJWeisz het volgende:
Pfff Ajax - FC Utrecht is toch niet wat je in de eerste ronde wilt hebben.
Ik ben benieuwd maar dat moet toch geen problemen opleveren voor ons?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
En de helden van Glanerbrug naar IJsselmeervogels.
Neuh, ze domineerden de 5e klasse vorig jaar. Top hoofdklasse is wel wat anders.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd maar dat moet toch geen problemen opleveren voor ons?
In de competitie?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neuh, ze domineerden de 5e klasse vorig jaar. Top hoofdklasse is wel wat anders.Spits Metin Aydin schoot er meen ik 63 in afgelopen seizoen. (gehaald van SC Enschede, er gaat bij Glanerbrug wat zwart geld heen en weer)
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neuh, ze domineerden de 5e klasse vorig jaar. Top hoofdklasse is wel wat anders. ;) Spits Metin Aydin schoot er meen ik 63 in afgelopen seizoen. (gehaald van SC Enschede, er gaat bij Glanerbrug wat zwart geld heen en weer)
1 2 3 4 5 6 7 | seizoen club wedstrijden doelpunten competitie 1994/95 Heracles Almelo 11 0 Eerste divisie 1995/96 Heracles Almelo 19 3 Eerste divisie 1996/97 Heracles Almelo 22 1 Eerste divisie 2004/05 Denizlispor 2 1 Turkije Totalen: 54 5 |
Glanerburg wordt zwaar onderschat.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd maar dat moet toch geen problemen opleveren voor ons?
Eindelijk een betere loting om verder te komen want daarna tegen AGOVV.
Ach wij hebben zelf ook een dikke portemonnee, dat kan het probleem niet zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Glanerburg wordt zwaar onderschat.
Daar voetballen allemaal gasten uit de jeugd van FC Twente en ex-hoofdklasse spelers.
Er is gewoon een sponsor met een heled ikke portemonee opgestaan. Binnen vijf jaar staan ze in de hoofdklasse.
Mwah de finale in 2003 tegen jullie vond ik ietsje leukerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Utrecht thuis in de 2e ronde beviel mij ook wel vorig jaar
tvp
Binnen 5 jaar, dat redden ze nooooit. Met alle beste bedoeling ten spijt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Glanerburg wordt zwaar onderschat.
Daar voetballen allemaal gasten uit de jeugd van FC Twente en ex-hoofdklasse spelers.
Er is gewoon een sponsor met een heled ikke portemonee opgestaan. Binnen vijf jaar staan ze in de hoofdklasse.
Tegen amateurs speel je altijd uit in de 2e ronde.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:46 schreef MarkNMGN het volgende:
NAC heeft weer uit geloot trouwens.
Kan die voorzitter weer een boze brief gaan schrijven naar de KNVB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |