Achterstaan zonder dat je tegen iemand speeltquote:Op woensdag 24 september 2008 21:06 schreef leonnekes het volgende:
Tussenstanden (21.00uur, Bron Teletekst)
Ajax (Ama) - 0-1
Oeps ik heb nu dat foutje hersteld.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Achterstaan zonder dat je tegen iemand speelt.
Staat dit op teletekst?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:06 schreef leonnekes het volgende:
Tussenstanden (21.00uur, Bron Teletekst)
(Hans Kraaij jr. is daarvan coach) 0-0
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:11 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik er tussen gezet.
Is Feyenoord al afgelopen?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zoooooo ben net thuis. Treffers - Graafschap 3-3 zie ik net! Iemand die weet waar ik kan zien wie er hebben gescoord voor de treffers?
Basje Bakkerquote:Op woensdag 24 september 2008 21:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is Feyenoord al afgelopen?
Bakker
Erchagui
Borzbiuyk
http://futbol24.com/quote:Op woensdag 24 september 2008 21:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
TR waar heb je die doelpuntenmakers trouwens vandaan?
En dat allemaal in de laatste minuut.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Volendam rood en 2-2 voor VVV. Vermoedelijk dus een penalty.
Mooi, WKE door naar de volgende ronde.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is trouwens ABD bij Kozakken boys - WKE?
abandoned??![]()
Als je daar op het sportpark wilt komen moet je eerst een heel kamp overquote:Op woensdag 24 september 2008 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
WKE zijn kampers toch? Misschien een pitch invasion na de late gelijkmaker
Enorm knappe prestatie inderdaadquote:
Dat klopt wel ja. Tattoo Bob maakte hands, al zeiden de mannen van WKE juist dat een KB'er hands zou hebben gemaakt. De scheids gaf een strafschop, vonden ze niet zo leuk. Op zich wel aardig, de wedstrijd was niet zo bijzonder en ik was al zo goed als op weg naar de uitgang toen het alsnog 1-1 werd. Inclusief staking en verlenging duurde het toen nog bijna een uur voor het klaar was. Kozakken Boys liet het wel wat liggen, vond ik.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
WKE zijn kampers toch? Misschien een pitch invasion na de late gelijkmaker
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:21 schreef Dieptriest het volgende:
Groningen achter met 1-0 tegen Hollandia...
En Rijnsburgse Boys slachtte deze ploeg in de voorbereiding nog af met 7-1!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |