"Appear off-line" Whehehequote:Op donderdag 3 juli 2008 18:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En jij bent die ene die nooit online is?
Je bedelt gewoon om ook een knuffel!quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen omdat ik bijna net zo veel vrienden heb als Pheño
Het is je vergevenquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen omdat ik bijna net zo veel vrienden heb als Pheño
What are we gonna tonight? Take over the world!!!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij heeft je leger gezien?
bedeld, bedelt, bedeldt?quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bedelt gewoon om ook een knuffel!
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Appear off-line" Whehehe
quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
What are we gonna tonight? Take over the world!!!!
quote:U hebt gezocht op het woord: leger.
RESULTAAT (max 20 woorden)
le·ger (het; legers)
1 grootste zelfstandig opererende gevechtseenheid van de krijgsmacht, meestal ook voorzien van vliegtuigen en schepen
2 landmacht
3 grote menigte
4 vaste ligplaats van in het wild levende viervoetige dieren, met name hazen en herten
Ik heb er ook maar 3,5 hoor... alleen zijn die nog regelmatig online ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb er pas 2,5, dus je behoort tot een zeer select gezelschap
Gelukkig ben ik niet thuis.quote:
Dat idee had ik alquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet thuis.
Het is morgen 4 juli.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet thuis.
Geef dan duidelijker aan waar je het over hebtquote:
Morgenmiddag moet ik ook werkenquote:
Ik had het over je leger.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef dan duidelijker aan waar je het over hebt
Dus?quote:
Heel goed meisje.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:41 schreef Fha het volgende:
Haha mijn mama is lief![]()
Dat wou ik even vertellen
Wat heeft je mam gedaan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:41 schreef Fha het volgende:
Haha mijn mama is lief![]()
Dat wou ik even vertellen
Niks bijzonders, gewoon even een half uurtje leuk gebeldquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat heeft je mam gedaan?
Mijn mam is als het goed is mijn spijkerbroek aan het maken. Achterzak was uitgescheurd & de naad tussen de pijpen was los geraakt, ik al wel naar de winkel.. Maar wat zij zeiden was niet echt tof (Ja, Jack&Jones is een goed merk qua kwaliteit, maar als ze klachten krijgen dan zijn ze niet thuis) dus maar aan mijn mams gevraagd.
Ik koop wel een bosje bloemen als ze 't af heeft
Ik kon mijn ouders toen ik nog thuis woonde af en toe wel schieten (en zij mij), en dat is enkel maar verbeterd toen ik uit huis ging (vanaf mijn 19de). Ik wil sowieso niet terug om weer bij mijn ouders te wonen, maar langs hun gaan voor een bakkie thee doe ik nu weer graagquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Niks bijzonders, gewoon even een half uurtje leuk gebeld
Wel lieve mama heb jij ook
Ja ik ken het.. Ik woon nu een jaar niet meer thuis en echt.. ineens mogen we elkaarquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik kon mijn ouders toen ik nog thuis woonde af en toe wel schieten (en zij mij), en dat is enkel maar verbeterd toen ik uit huis ging (vanaf mijn 19de). Ik wil sowieso niet terug om weer bij mijn ouders te wonen, maar langs hun gaan voor een bakkie thee doe ik nu weer graag
Maar ook niet te weinig....quote:
quote:
whehehehehe, die was nog slechter dan die van mijquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:35 schreef DaMart het volgende:
Indah, het is je gelukt... je krijgt er een huisdier bij!
Dat lukt me niet hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:21 schreef Pheno het volgende:
Nee, maar 1~2x in de week vind ik genoeg.
Eerste klus is zeer zwaar, kopieer actie met dependencies naar ongeveer 25 tabellen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:45 schreef Pheno het volgende:
Ik ken het gevoel. Echt.
Van lang geleden zeker, voor je besloot dat je dat gevoel nooit meer wilde hebben.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Van lang geleden zeker, voor je besloot dat je dat gevoel nooit meer wilde hebben.
Goede instelling jaquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:51 schreef Pheno het volgende:
Tegenwoordig delegeer ik meer. Morgen eens een keer cursus geven. Wel eenvoudig, een goed leraar doet zelf zo min mogelijk.
Kut, je bent uit mijn fokmassagraf gekomen.quote:
Ik heb ook mensen voor me werken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:51 schreef Pheno het volgende:
Tegenwoordig delegeer ik meer. Morgen eens een keer cursus geven. Wel eenvoudig, een goed leraar doet zelf zo min mogelijk.
De verstokte thee drinker heeft koffie voor je gezet?quote:
Klinkt tof. Wat regen in de voeding gekomen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:53 schreef MPG het volgende:
Godver
Er lijkt wat mis gegaan te zijn bij het transport van de PC
De voeding gaf kortstondig licht en de zekering is geklapt
Nespressoquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De verstokte thee drinker heeft koffie voor je gezet?
Zie TTquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De verstokte thee drinker heeft koffie voor je gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |