Ik vrees hetquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt tof. Wat regen in de voeding gekomen?
Ik heb dat bij Pheno gehadquote:
Ah, de TT...quote:
Dat is dus mijn eerste activiteit morgenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:59 schreef Pheno het volgende:
Anders even een een voedinkje uitwisselen.
Waartussen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:02 schreef JortK het volgende:
Kon je niet kiezen Ph?
Ach, niets wat een animated gif niet kan oplossenquote:
Ha, nu wil je ook een nespressoquote:
van mij mag je hem houden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:07 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik hoef geen Nespresso
George Clooney, die wil ik
Wat lief van jequote:
Die maakt niet zulke lekkere koffie als ik.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:07 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik hoef geen Nespresso
George Clooney, die wil ik
Als'ie maar water kan koken voor m'n kopje thee..quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die maakt niet zulke lekkere koffie als ik.
als ie maar lekkere thee zet danquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die maakt niet zulke lekkere koffie als ik.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als'ie maar water kan koken voor m'n kopje thee..
quote:
Great minds think alikequote:
quote:
Hoe is jouw thee dan papier?quote:
Ik kan een koude nespresso regelen op die BBQ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:40 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, Nespresso lijkt me ook wel wat. Maar dan wel de melk-versie, ik drink normaliter ook geen espresso's dus
Ik heb al genoeg doktoren gezien.quote:
Heet!quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
Al heb ik wel een klein beetje meelij nu...
[..]
Hoe is jouw thee dan papier?
Jij hebt ook krengetjes zitten eten vandaag zegquote:
Heet alleen is niet genoeg...quote:
Hoezo, ik heb geen zin in house, zet koffie voor wildvreemden en geef een pc gratis weg met nog een retourlift van en naar treinstationquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Jij hebt ook krengetjes zitten eten vandaag zeg
Ik mis smileys, ik denk dat dat het is...quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb geen zin in house, zet koffie voor wildvreemden en geef een pc gratis weg met nog een retourlift van en naar treinstation
Koude koffiequote:Op donderdag 3 juli 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan een koude nespresso regelen op die BBQ?
Ik gebruik PI'squote:Op donderdag 3 juli 2008 21:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik mis smileys, ik denk dat dat het is...
De watte?quote:
Posticoontjes.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
De watte?
Ik ben blond en moe.. Tot morgen ergens![]()
Welterusten DrakenVliegquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
De watte?
Ik ben blond en moe.. Tot morgen ergens![]()
nee dank jequote:
Je drinkt je koffie liever bij mij?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je drinkt je koffie liever bij mij?
quote:
mede-dromerquote:
quote:
ik had vandaag zo iets moois, ik zit echt denk ik al 5-10 min weg te dromen, opeens pets op mijn hoofd, zegt een collega ja ik zit al 5 min tegen je aan te ouwehoeren, slaap je ofzoquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had vandaag zo iets moois, ik zit echt denk ik al 5-10 min weg te dromen, opeens pets op mijn hoofd, zegt een collega ja ik zit al 5 min tegen je aan te ouwehoeren, slaap je ofzo
ik droomde over dromenquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:00 schreef DR34M3R het volgende:Pheno
[..]Ga je je droom ook delen met ons?
Mooi onderwerp!quote:
sommige mensen snappen er inderdaad weinig vanquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi onderwerp!
Vervelend hè, die collega's die dan niet begrijpen dat je even niet gestoord kunt worden
Nee, ik wist uberhaupt niet dat je kan bellen en internetten met Ziggoquote:U kijkt televisie met Ziggo, maar weet u dat het ook heel handig is om met Ziggo te internetten en te bellen?
Ik heb een plekje aan het water niet al te ver weg, waar ik me na het werk nog wel eens wil terugtrekken, puur voor dat doelquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige mensen snappen er inderdaad weinig van
quote:
Ziggo?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:07 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van Ziggo, met deze tekst erin:
[..]
Nee, ik wist uberhaupt niet dat je kan bellen en internetten met Ziggo.
mijn voordeur grenst aan een parkje, muziek op, lekker even ziiten en wegdromenquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb een plekje aan het water niet al te ver weg, waar ik me na het werk nog wel eens wil terugtrekken, puur voor dat doel. Uiteraard kan dit alleen op dagen dat de kids bij papa zijn. Maar dan vind ik het heerlijk om daar over het water te kijken, en na te denken en te dromen over van alles en nog wat..
ik zal het ze zeggenquote:
het kan maar of het werktquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:07 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van Ziggo, met deze tekst erin:
[..]
Nee, ik wist uberhaupt niet dat je kan bellen en internetten met Ziggo.
Het fusiebedrijf, ontstaan uit @home, multikabel en casemaquote:
Ik kijk televisie van Digitenne. Nou ja... "ik kijk televisie".. zelden. De kids kijken wel eens televisie via Digitenne.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Het fusiebedrijf, ontstaan uit @home, multikabel en casema
KPNquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kijk televisie van Digitenne. Nou ja... "ik kijk televisie".. zelden. De kids kijken wel eens televisie via Digitenne.
Wil je me geloven als ik zeg dat de tv hier gemiddeld 2x per week aan staat? En dan nog maar voor een uurtje of zo?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kijk televisie van Digitenne. Nou ja... "ik kijk televisie".. zelden. De kids kijken wel eens televisie via Digitenne.
ik heb dan 250 zenders maar mijn tv staat aktijd uitquote:Got thirteen channels of shit on the T.V. to choose from.
I've got electric light.
And I've got second sight.
And amazing powers of observation.
Natuurlijk. Ik wilde laatst een DVD kijken, en moest verdorie eerst een spinneweb van de tv verwijderenquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wil je me geloven als ik zeg dat de tv hier gemiddeld 2x per week aan staat? En dan nog maar voor een uurtje of zo?
Dan zul je ook begrijpen waarom ik digitenne heb.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik wilde laatst een DVD kijken, en moest verdorie eerst een spinneweb van de tv verwijderen. Bij wijze van spreken dan
.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zul je ook begrijpen waarom ik digitenne heb.
dan maakt het niet zoveel uit als het het weer eens niet doetquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zul je ook begrijpen waarom ik digitenne heb.
heb jij een tv?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik wilde laatst een DVD kijken, en moest verdorie eerst een spinneweb van de tv verwijderen. Bij wijze van spreken dan
.
Doet ie het wel eens niet danquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan maakt het niet zoveel uit als het het weer eens niet doet
Ja joh, das dat ding waar we dvds op kunnen kijkenquote:
quote:
oh, onder die laag stof?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja joh, das dat ding waar we dvds op kunnen kijken
Juistquote:
Droom zequote:Op donderdag 3 juli 2008 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga afscheid van jullie nemen voor vandaag... Ik moet mijn naam eer aan gaan doen, tot morgen![]()
Ph. had theequote:Op donderdag 3 juli 2008 22:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Thuis
Ph, die koffie drinkt?
Mijn schoonvader heeft ook zo'n ding gekocht
Is dat een hint?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:19 schreef DR34M3R het volgende:
Hey Papier, zo zullen die 2,5 nooit meer worden natuurlijk!
Trustequote:Op donderdag 3 juli 2008 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga afscheid van jullie nemen voor vandaag... Ik moet mijn naam eer aan gaan doen, tot morgen![]()
laat me raden, er moet ook zo'n ding op het lijstje?quote:
Ja.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:06 schreef Muck het volgende:
[..]
laat me raden, er moet ook zo'n ding op het lijstje?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik schrok alMaar wel top dingen!
Slaap lekker Oquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |