Wat?quote:
Dank u mevrouwquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:00 schreef Charisma het volgende:
RATMEN
wat leuk voor jou - gefeli ....Breukelen is niet zo ver weg gelukkig maar heb je daar wel tijd voor ?![]()
Die potvis lijkt me leuk om te zien, zo een grote kunststof vis
We hebben het er inderdaad al over gehadquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:58 schreef ook_gek het volgende:
hij is net verliefd en heeft het nu al over samenwonen![]()
Heb je ook al de naam van de kinderen bedacht
dat is mijn grootste angstquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:01 schreef RATMEN het volgende:
[..]
We hebben het er inderdaad al over gehad.
Wat denk je zelfquote:
It wasn't me! Kan ook niet hequote:Op donderdag 10 juli 2008 23:50 schreef jna het volgende:
ok, wie van jullie heeft die 25 miljoen gewonnen?![]()
Zal je zien dat het een of andere rijke stinkerd uit Wassenaar is
me neitherquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:50 schreef jna het volgende:
Zal je zien dat het een of andere rijke stinkerd uit Wassenaar is
Ik weet het nog niet. Dat stomme 'Mijn Staatsloterij' doet het niet...quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:50 schreef jna het volgende:
Ik koop mijn loten digitaal. Dan moet ik toch echt inloggen om mijn lotnummers te controleren...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:38 schreef Atreidez het volgende:
Je kan gewoon bij uitslag kijken en zelf controleren hoor AirIk had m niet iig. Wel 20 euro, dus me 2 loten heb ik bijna terugverdiend. Soort van Even Steven.
Het zou zomaar kunnen. Die website werkt nog steeds niet hier...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:02 schreef m@x het volgende:
De winnaar heeft zich nog niet gemeld dus wie weet ben jij het wel Airwin
Je weet dat ik je altijd al heel erg aardig heb gevonden he?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen. Die website werkt nog steeds niet hier...
Ik kom uit Scheveningen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:46 schreef Atreidez het volgende:
Logeer je in Scheveningen dan ofzo, op vakantie? We hebben er ook gewoon supermarkten enzo he
tja ach, dat heen en weer gesleep met spullen is ook niet goed voor je humeur, daar waren we snel achter. ieder zijn ding hoor, tot nu toe heb ik er in ieders geval nog geen spijt van......en we hebben er de leeftijd voor hequote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:12 schreef ook_gek het volgende:
samen wonen na iets meer dan 2 maanden the horror
Nou nog kidsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:38 schreef becky27 het volgende:
[..]
tja ach, dat heen en weer gesleep met spullen is ook niet goed voor je humeur, daar waren we snel achter. ieder zijn ding hoor, tot nu toe heb ik er in ieders geval nog geen spijt van......en we hebben er de leeftijd voor he
Eerst het nestje op orde maken he, voor het vrouwtje eitjes gaat leggen!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:27 schreef Elegy het volgende:
Nou nog kids
Enne, ben je dan al klaar met je woning dan? Of helpt hij mee?
natuurlijk helpt hij mee, hij moet!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou nog kids
Enne, ben je dan al klaar met je woning dan? Of helpt hij mee?
Je kan het natuurlijk ook opvatten als in: Jij bent inmiddels al een kalende, Volvo station rijdende bijna-veertiger dus je past prima met je saaie leven in het saaie bestaan van de burgerlul.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:35 schreef zeemonster het volgende:
Maar het vleid natuurlijk wel als dat tegen je wordt gezegd
Wat klink jij toch altijd heerlijk verbitterdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk ook opvatten als in: Jij bent inmiddels al een kalende, Volvo station rijdende bijna-veertiger dus je past prima met je saaie leven in het saaie bestaan van de burgerlul.
Maargoed, misschien ben ik te paranoia. En ik vraag me ook niet af waarom ik nog steeds single ben, trouwens
Ik ben cynisch, sarcastisch, sardonisch, waanzinnig paranoïde mbt vrouwen en heb chronische bindingsangst.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:16 schreef m@x het volgende:
[..]
Wat klink jij toch altijd heerlijk verbitterd
trouwenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben cynisch, sarcastisch, sardonisch, waanzinnig paranoïde mbt vrouwen en heb chronische bindingsangst.
Maar ik ben niet verbitterd.
...niet heel erg tenminste
Trouwenquote:
Ehm, wat denk je zelfquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:22 schreef becky27 het volgende:
[..]
dat je flieft ben? of dat jullie fekering hebben?
Hier schijnt de zon.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:00 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Kwou gaan fietsen, maar de buienradar lijkt wel een dalmatier met rooie stippen
Ik zat er net aan te denken, tis hier prima weer! En de buienradar laat geen buien zien de komende tijdquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:11 schreef Helgi het volgende:
goedemiddag
[..]
Hier schijnt de zon.![]()
Gister samen met een vriend dat blond bier opgedronken maar volgens mij was er iets mis mee ik ben best misselijk nu.
Kreeg een heerlijk buitje over me heen tijdens de hondencursus.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:00 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Kwou gaan fietsen, maar de buienradar lijkt wel een dalmatier met rooie stippen
Daarom noemen ze het ook hondenweer...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Kreeg een heerlijk buitje over me heen tijdens de hondencursus.
*doorweekt*
Ja, alleen het hondje zat lekker warm en droog in mn jasquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom noemen ze het ook hondenweer...
Hij is nog niet klaar hoor, fietspaden vanaf station Laan van NOI moeten nog gedaan worden en er zijn nog wat stukken die nog niet klaar zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 17:51 schreef soapie het volgende:
Voor de mensen die het nog niet was opgevallen de Laan van Noi is klaar.... En wat een verbetering zeg..![]()
Nou ja, iig hoef je niet meer door die kleine rotterige straatjes, maar kan je weer in één rechte lijn door crossen....quote:Op maandag 14 juli 2008 17:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hij is nog niet klaar hoor, fietspaden vanaf station Laan van NOI moeten nog gedaan worden en er zijn nog wat stukken die nog niet klaar zijn. Ze mogen eindelijk die stelconplaten onder mijn ramen uit de weg halen, want bij elke auto die er overheen rijdt, hoor ik "tik, tik"
.
Nouja ze hebben bootjes en poppen in klederdracht, schelpjes, die potvis. Ik geloof dat kindjes van vier nog aardig te paaien zijn met schelpjes in coole kleurtjes?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:03 schreef zeemonster het volgende:
Kan ik ook wel eens doen , die gaat op het activiteiten lijstje. JIll je brengt me op goede ideeen om erop uit te trekken met mijn kind
. ALhoewel zou Muzee al wat zijn voor een kind van vier ? nee niet echt toch?
Wat een verbetering voor fietsen, die moeten verplicht op een smal paadje waar ze niet kunnen inhalen omdat er stoepjes aan beide kanten zittenquote:Op maandag 14 juli 2008 17:51 schreef soapie het volgende:
Voor de mensen die het nog niet was opgevallen de Laan van Noi is klaar.... En wat een verbetering zeg..![]()
Oh, iemand ze mp3 speler gestolen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:47 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
ik ga ff nieuws kijken, weer crisis in belgie
Jaja, mijn vakantie is bekend en Mevrouw gaat daar even een meet in zettenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef becky27 het volgende:
ik neem even het voortouw
- 7 september
- 14 september
wie kan?
28 september dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Jaja, mijn vakantie is bekend en Mevrouw gaat daar even een meet in zetten
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:48 schreef becky27 het volgende:
28 september dan?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:56 schreef Atreidez het volgende:
Jaja, mijn AirwiNs vakantie is bekend en Mevrouw gaat daar even een meet in zetten
Ik ga naar de Japanse Veluwe en die ligt iets verder weg...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:09 schreef Atreidez het volgende:
Ah Air, van de Veluwe naar Den Haag is maar een klein stukkie
quote:Virus uitgebroken in Den Haag
De mazelen zijn uitgebroken in Den Haag. Bij 24 kinderen en één volwassene in Den Haag is het zeer besmettelijke mazelenvirus vastgesteld. Dat heeft de GGD vandaag bekend gemaakt. De volwassene en de kinderen die de mazelen hebben, zijn niet gevaccineerd.
Er is volgens de GGD geen sprake van een epidemie, wel wordt de uitbraak bijzonder gevonden. "Als je niet bent gevaccineerd, dan loop je natuurlijk een groter risico om het virus op te lopen. De meeste mensen zijn echter wel gevaccineerd, dus daar kunnen ze niet van besmet zijn geraakt. We zijn nog aan het uitzoeken hoe dit is ontstaan", aldus een woordvoerder.
Niet in ingeënt
Zo´n 13 procent van de Hagenaars is niet gevaccineerd, vooral uit levensbeschouwelijke overtuiging. Het virus komt voornamelijk voor in ontwikkelingslanden. Er sterven jaarlijks 300.000 kinderen aan het virus. In Nederland worden kinderen twee keer gevaccineerd: als ze 14 maanden zijn en een herhalingsprik op 9-jarige leeftijd. Vooral Den Haag én Wassenaar scoren ‘slecht’ als het gaat om die herhalingsprik. De GGD heeft maatregelen genomen om de uitbraak te beperken. Scholen, consultatiebureaus en huisartsen zijn ingelicht.
Niet op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:11 schreef becky27 het volgende:
als we nu vast iets plannen voor volgend jaar mei, zou dan wel iedereen kunnen? Ik gooi waarschijnlijk RATMEN zijn plannen voor de meet in de war, solly.
Nee, neequote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef becky27 het volgende:
ik neem even het voortouw
- 7 september
- 14 september
wie kan?
Nee, neequote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:11 schreef becky27 het volgende:
Ik gooi waarschijnlijk RATMEN zijn plannen voor de meet in de war, solly.
ik durf wel te meeten, wacht nog op de uitnodiging van becky en zeemonsterquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:55 schreef Atreidez het volgende:
Mensen hier willen gewoon niet meeten.. Ik durf zelfs te roepen dat iedereen bier mag komen drinken bij mij op 26 juli, komt toch niemand opdagen
Ik lust geen bierquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:55 schreef Atreidez het volgende:
Mensen hier willen gewoon niet meeten.. Ik durf zelfs te roepen dat iedereen bier mag komen drinken bij mij op 26 juli, komt toch niemand opdagen
Dan benik op De Parade!quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:55 schreef Atreidez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |