quote:Op zondag 6 juli 2008 13:39 schreef RATMEN het volgende:
Laat de race maar beginnen ... Vettel en Webber in mijn manager.
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:10 schreef Robin__ het volgende:
Hoi
*per morgen ingeschreven staat in Den Haag
Ik had ook niet de gedachte dat het bij jouw daarop sloeg maar daarom mag ik het wel vermelden nietquote:Op zondag 6 juli 2008 12:43 schreef RATMEN het volgende:
[..]
De mooi-igheid sloeg niet op het weer, maar op mooie dingen. Veel plezier vandaag!
Dat ging lekker hequote:Op zondag 6 juli 2008 13:39 schreef RATMEN het volgende:
Laat de race maar beginnen ... Vettel en Webber in mijn manager.
Whahahaquote:Op zondag 6 juli 2008 23:02 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat ging lekker he![]()
Ik had nog hoop tot 3kwart van de race.
Olav: "Een gele vlag...voor wie is die dan?"
Jill: Ws voor één van mn managercoureurs....
Olav: "ah ow daar, Button is eraf gegaan."
Jill: Natuurlijk! GVD....nouja gelukkig heb ik Kub...
Olav: "En Kubica gaat d'r ook af!!"
En weg race in 5 seconden...![]()
Maar goed wel puntjes voor mn Honda chassis of motoren van Barichello
Aaaaawwwwquote:Op maandag 7 juli 2008 14:13 schreef Atreidez het volgende:
Ik had Barrichello vrijdag verkocht, voor GlockDaarom doe ik ook nooit mee aan loterijen..
quote:Op maandag 7 juli 2008 14:13 schreef Atreidez het volgende:
Ik had Barrichello vrijdag verkocht, voor GlockDaarom doe ik ook nooit mee aan loterijen..
Gok dat als je een Lambo kan betalen die duizend euro ook een schijntje isquote:Duizend euro boete voor te hard rijden
Den Haag – Surveillerende agenten zagen zondag 6 juli om 21.10 uur een Lamborghini met Spaans kenteken met 131 km/u over de Benoordenhoutseweg rijden. De maximum snelheid is daar 50 km/u. Na overleg met de officier van justitie moest de bestuurder direct op het politiebureau de boete van duizend euro betalen.
Valt nog mee ...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Over hard rijden gesproken...
[..]
Gok dat als je een Lambo kan betalen die duizend euro ook een schijntje is
quote:De hoogte van een verkeersboete hangt in Finland af van het inkomen van de overtreder. Dat kan aardig oplopen. Begin 2004 werd de 27-jarige Jussi Salonoja, erfgenaam van een worstimperium, een record verkeersboete opgelegd van 170.000 euro omdat hij met maar liefst 80 kilometer per uur door Helsinki heen jakkerde.
En officieel vakantiequote:Op donderdag 3 juli 2008 15:11 schreef Addict89 het volgende:VAKANTIE
![]()
Als alle uitslagen voldoende zijn tenminste.
Gefeliciteerd!quote:
Het is officieel wandelgebied, maar er is niemand die je van je fiets trekt hoor.. Als je een blauwe pet ziet moet je er, afhankelijk van hoeveel charme je hebt, toch maar even naast gaan lopenquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:45 schreef Helgi het volgende:
Hoi allemaal ik ga binnenkort wat foto's maken, zouden jullie het leuk vinden als ik ze hier plaats? En mag je trouwens met de fiets op het havenhoofd rijden?
mijn tweeling broer is dat ook gaan doen met de fiets. Sinds dien ben ik enig kindquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:45 schreef Helgi het volgende:
Hoi allemaal ik ga binnenkort wat foto's maken, zouden jullie het leuk vinden als ik ze hier plaats? En mag je trouwens met de fiets op het havenhoofd rijden?
Ehm want?quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Morgen trouwens allemaal even op het strand gaan kijken he
Ze is heel mooi, heel lief, heel slim en ze kan zo lekker zoenenquote:
Wat heb je met mijn vrouw lopen rotzooien?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:18 schreef RATMEN het volgende:
Ze is heel mooi, heel lief, heel slim en ze kan zo lekker zoenen.
Nee hoor, mocht je willenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je met mijn vrouw lopen rotzooien?
Dat jij met mijn vrouw rotzooit? Nou nee, dank je!quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij met mijn vrouw rotzooit? Nou nee, dank je!
Ze komt uit Breukelen, maar we gaan zaterdag een mooie weekendtas voor haar halen, zodat ze vaker een paar daagjes bij me kan zijnquote:
Thnxquote:
En wat betaal je daar nou voor dan per uur?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze is heel mooi, heel lief, heel slim en ze kan zo lekker zoenen.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En wat betaal je daar nou voor dan per uur?
nee hoor gefeliciteerd
Dank dank!quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En wat betaal je daar nou voor dan per uur?
nee hoor gefeliciteerd
Heb ik daar ooit aan getwijfeld?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:48 schreef ook_gek het volgende:
ja ja ik wens je toch echt het beste hoor ratmen
niet dat ik weet. Maar dacht laat ik ook een serieuze reactie plaatsenquote:
maarre........weet zij het ook??quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze komt uit Breukelen, maar we gaan zaterdag een mooie weekendtas voor haar halen, zodat ze vaker een paar daagjes bij me kan zijn.
Had ik al gehad omdat ik er stiekem wel van uit was gegaan dat ze voldoende warenquote:
En je nodigt ons niet eens uit?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:45 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Had ik al gehad omdat ik er stiekem wel van uit was gegaan dat ze voldoende waren. Ratmen, gaaf, gefeliciteerd!
quote:
Da's geen excuusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |